Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AMG a známý umělec Will.I.Am poodhalují tajemný koncept luxusního kupé

Známý umělec je ambasadorem značky pro elektrifikované vozy, nový koncept tak zřejmě vsadí na přinejmenším plug-in hybridní pohon.
Zpět na článek
2. 5. 2022 23:35
Když jsem byl naposledy v AMG, ...
...už ne ve "stodole" v Grossaspachu, odkud jsme jeden čas vozili do Prahy sériové hlavy a po úpravě zase zpět, ale v novém AMG v Affalterbachu, kde v objektu napravo bylo zbrusu nové závodní oddělení s flotilou rozpracovaných stodevadesátek pro DTM a v objektu nalevo byly dílny pro komerční úpravy, tak to bylo ještě samostatné AMG. Ukázali nám s upřímnými díky, že už není potřeba jezdit s hlavami do Prahy a zpět, že to konečně hravě všechno zvládnou sami, bez pomoci. Dokonce nám ukázali závodní motor v akci na brzdě, no ale režim max. otáček už proběhl bez nás. :-)

Krátce potom však dostali oba pánové nabídku, kterou nebylo možné odmítnout a snědl je Mercedes. Po té transakci jsem měl jsem pocit, jakoby jim dcera vrátila klíčky od auta, které jí dali k osmnáctinám se sdělením, že si bere boháče v Austrálii a stěhuje se tam. Sice jakoby spokojení, ale úsměv s patrnou nahořklostí ze ztráty toho, pro co žili.

Rote Sau ze stodoly https://mercedesaficionado.com/…ds/rotesau-6.png je pro mě víc, než současné tisíce AMG, které lze koupit prakticky na každém rohu po celém světě, ani elektrifikace, ani umělci a různí ambasadoři to nezmění.
Jo, už jsem asi starej.
Rozbalit vlákno
2
3. 5. 2022 08:22
Re: Když jsem byl naposledy v AMG, ...
Neco podobneho prave proziva Alpina … ti to meli o to horsi, ze se nejprve museli snizit k SUV a ted to teda uz ma BMW
3. 5. 2022 11:25
Re: Když jsem byl naposledy v AMG, ...
Ano, podobný příběh.

Podstata je v tom, vytěžit jméno, které vzniklo primárně ne masivní investicí, ale srdcem extrémně zaujatého a nadaného člověka, který vytvořil pro stejné srdcaře výjimečný produkt, lišící se od série, byť jakkoliv dobré.

Po létech poctivé mravenčí práce a překonání mnohých peripetií, pokud se jméno konečně vyšvihne do povědomí a i úspěšně na trh, přijde továrna řekne: "jo, děláš to dobře, dej...."

Vytvoří divizi a začnou, právě díky masivním investicím, chrlit dražší variantu s koupeným logem. Ne, že by šidili techniku, to snad ani ne, ale kouzlo je pryč. To se za prachy koupit nedá. A pravověrný srdcař to cítí a v koutku duše pláče.

Jako pan Melcher, který se na stará kolena vrátil se smutnýma očima zpět o 30-40km do stodoly, kde to všechno začalo a do nového AMG, které v potu tváře celé vybudoval, prý už nikdy po prodeji nevkročil. :-(