Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AMG a známý umělec Will.I.Am poodhalují tajemný koncept luxusního kupé

Ondřej Mára Ondřej Mára 2. 5. 2022 • 22:34
38
3
Zobrazit náhledy (38)
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Známý umělec je ambasadorem značky pro elektrifikované vozy, nový koncept tak zřejmě vsadí na přinejmenším plug-in hybridní pohon.

William James Adam Jr., známý především pod uměleckým jménem Will.I.Am., se stal v říjnu loňského roku ambasadorem elektrifikovaných vozidel z produkce Mercedes-AMG. Během uvedení této spolupráce se přitom v centru dění objevil i plug-in hybridní model GT 63 S E Performance, který se nyní zřejmě stal základem společně vytvořeného konceptu.

Ten se zatím objevil na několika velmi tmavých fotkách a jednom krátkém videu, přesto už nabídl zajímavou ukázku nevšedního designu. Z profilu se totiž zdá, že půjde o dvoudveřové kupé, které podle videa nabídne sebevražedné dveře.

Video se připravuje ...

Kombinace dlouhé kapoty, pouze dvoudveřové kabiny a celkově elegantních tvarů přitom vyvolává vzpomínku na prémiovou třídu S-kupé, která však z nabídky značky již dávno zmizela. A navíc ani nenabízela elektrifikaci.

Podle dosud známých informací je základem unikátního konceptu skutečně AMG GT 63 S E Performance, kromě upravené dvoudveřové kabiny ovšem vůz dostane také přepracovanou příď, jejíž výrazné světlomety připomínají retro-hranatý styl Mercedesu třídy G.

Bude tedy zajímavé sledovat, co vlastně Mercedes-AMG ve spolupráci se známým umělcem připravil. Na premiéru ale naštěstí nebudeme muset čekat příliš dlouho. Naplánována je totiž už na čtvrtek pátého května.

Prohlášení na webu známého umělce pak naznačuje, že unikátní vůz by mohl být po představení vydražen. Dosud nepojmenovaný koncept by totiž měl pomoci financovat inženýrské programy pro školy v centru měst, které připraví mládež na technologické zítřky.

Ze strany Mercedesu, nebo spíše Daimleru, přitom nepůjde o první spolupráci se známým umělcem na nevšedním voze. Stačí si vzpomenout na koncept terénního kupé Project Maybach, na kterém s automobilkou spolupracoval známý designér Virgil Abloh.

Související články

Témata
3. 5. 2022 11:25
Re: Když jsem byl naposledy v AMG, ...
Ano, podobný příběh.

Podstata je v tom, vytěžit jméno, které vzniklo primárně ne masivní investicí, ale srdcem extrémně zaujatého a nadaného člověka, který vytvořil pro stejné srdcaře výjimečný produkt, lišící se od série, byť jakkoliv dobré.

Po létech poctivé mravenčí práce a překonání mnohých peripetií, pokud se jméno konečně vyšvihne do povědomí a i úspěšně na trh, přijde továrna řekne: "jo, děláš to dobře, dej...."

Vytvoří divizi a začnou, právě díky masivním investicím, chrlit dražší variantu s koupeným logem. Ne, že by šidili techniku, to snad ani ne, ale kouzlo je pryč. To se za prachy koupit nedá. A pravověrný srdcař to cítí a v koutku duše pláče.

Jako pan Melcher, který se na stará kolena vrátil se smutnýma očima zpět o 30-40km do stodoly, kde to všechno začalo a do nového AMG, které v potu tváře celé vybudoval, prý už nikdy po prodeji nevkročil. :-(
3. 5. 2022 08:22
Re: Když jsem byl naposledy v AMG, ...
Neco podobneho prave proziva Alpina … ti to meli o to horsi, ze se nejprve museli snizit k SUV a ted to teda uz ma BMW
2. 5. 2022 23:35
Když jsem byl naposledy v AMG, ...
...už ne ve "stodole" v Grossaspachu, odkud jsme jeden čas vozili do Prahy sériové hlavy a po úpravě zase zpět, ale v novém AMG v Affalterbachu, kde v objektu napravo bylo zbrusu nové závodní oddělení s flotilou rozpracovaných stodevadesátek pro DTM a v objektu nalevo byly dílny pro komerční úpravy, tak to bylo ještě samostatné AMG. Ukázali nám s upřímnými díky, že už není potřeba jezdit s hlavami do Prahy a zpět, že to konečně hravě všechno zvládnou sami, bez pomoci. Dokonce nám ukázali závodní motor v akci na brzdě, no ale režim max. otáček už proběhl bez nás. :-)

Krátce potom však dostali oba pánové nabídku, kterou nebylo možné odmítnout a snědl je Mercedes. Po té transakci jsem měl jsem pocit, jakoby jim dcera vrátila klíčky od auta, které jí dali k osmnáctinám se sdělením, že si bere boháče v Austrálii a stěhuje se tam. Sice jakoby spokojení, ale úsměv s patrnou nahořklostí ze ztráty toho, pro co žili.

Rote Sau ze stodoly https://mercedesaficionado.com/…ds/rotesau-6.png je pro mě víc, než současné tisíce AMG, které lze koupit prakticky na každém rohu po celém světě, ani elektrifikace, ani umělci a různí ambasadoři to nezmění.
Jo, už jsem asi starej.
Články odjinud