Škoda Rapid na Západě vždy platila za levný způsob, jak se dostat ke sportovně vyhlížejícímu kupé. V 90. letech toho využil také jeden britský motoristický magazín.
Ta převodovka rozhodně nemohla být původní. To bude nějaká novinářská kachna. I ta rapiďácká nemohla přežít kdyby hodně tak 150 Nm při slušným zacházení. Pamatuju, že když se dávalo i blbý Š120 pořádně nažrat, tak převodovka šla za chvílí do kytek a začaly vypadávat kvalty a záhy bylo po převodovce.
Taky mě to hned napadlo - jestli ten 2.0 dával okolo 300k v cca 7000, tak dosahoval točivého momentu přes 300 Nm - což původní převodovka nemohla zvládnout, škodovácké 1.3 OHV se pohybovaly okolo 100 Nm...
Takže dvoulitrový motor Fiat Twin Cam, který podle wiki mohl mít cca nějakých 120-135 koní, po úpravách možná 150 - 160, se po přidání oxidu dusného zvýšilo o dalších 150 koní? A to vše s původní převodovkou dimenzovanou na 60 koní? To je příběh jak z Rychle a zběsile.
A hádám, že couvat uměla stejně rychle, jako jezdit dopředu.