Novinky
Tak hlavne ze sa predava, setri zivotne prostredie a zabezpeci fordu v eu ruzovu buducnost. Minuly august sa im posarilo dokonca predat 3500 kusov, teraz vo februari su uz na zavratnych 1600 a v marci na 2500 ks. Well done ford
Test dojezdu ekektroaut při dálniční 130ce
První EQS
Druhá iX 50
Oba přes 400
Třetí Mach E okolo 360
První EQS
Druhá iX 50
Oba přes 400
Třetí Mach E okolo 360
iX jsem teď testoval, při 130km/h spotřeba určitě do 25kWh. Den ježdění 60% dálnice (cca 145km/h), 20 město a 20 okresky vyšlo na 21kWh včetně zkoušek dynamiky. Celkově to jezdí za dost neuvěřitelný čísla. Řekl bych, že na okreskách a ve městě to jezdí úspornějc než TMX. Ovšem sedačky nicmoc, po startu vždy zaplej line assist a novej infotaiment to je teda taky pecka...
Nevim za kolik jezdi aktualni Model X.
Myslim, ze bude uspornejsi.
Ale to je jedno, stejne se neda tu neda koupit.
Diky za realnou zkusenost. :yes😒br /> Ty cisla zni pomerne prijatelne. 25kWh pri stotricitce (zrejme tachometrovy) dost dobre.
V kombinaci se 100kWh baterkou v pohode 400km.
PS Co bych za to dal, kdyby takto vyzkousela EV alespon polovina zdejsich hejteru. A prestali by psat bludy o dobe nabijeni, dojezdu atp.
Myslim, ze bude uspornejsi.
Ale to je jedno, stejne se neda tu neda koupit.
Diky za realnou zkusenost. :yes😒br /> Ty cisla zni pomerne prijatelne. 25kWh pri stotricitce (zrejme tachometrovy) dost dobre.
V kombinaci se 100kWh baterkou v pohode 400km.
PS Co bych za to dal, kdyby takto vyzkousela EV alespon polovina zdejsich hejteru. A prestali by psat bludy o dobe nabijeni, dojezdu atp.
Asi tazko v pohode 400 km pri spotrebe 25 kwh a 100 kwh baterke. Skor maximalne 400 km a potom koniec 😄 Ale je to dobra hodnota, tolko mi zerie Citigo pri 130 😁
No napsal jsem to blbe pod sebe. 😄
400km "v pohode" pri beznym jezdeni.
Ne na dalnici, tam je to "maximalne" (pri 130km/h).
Maly auta jsou na dalnici peklo.
Elektricky obzvlast.
400km "v pohode" pri beznym jezdeni.
Ne na dalnici, tam je to "maximalne" (pri 130km/h).
Maly auta jsou na dalnici peklo.
Elektricky obzvlast.
Pri stejny jizde a teplote to bylo uspornejsi nez egolf. Jako efektivita fascinujici. Sedacky odpad, klasickej podvozek pri klidny jizde napohodu, ale na sviznou to chce zasolit a zasolit a zasolit.. Co nechapu je cekani po startu dlouhy vteriny na navigaci. Proc musim po zadani ulice cekat na jeji najiti jako v superbu.... Ovladani ve stylu kombinace dnesni audi (super odpad) a bangelovsky 5er (skoro stejnej odpad) je taky vyzivny. Ale treba prechod brzd z rekuperace do brzdeni je naladeny fakt uzasne. Ovladani elektromotoru uzasny. Ale na kazdy druhy care te to musi *** lineassistentem.
Mimochodom, čo je to "Úspora 37"? To bude asi nejaké kódové označenie...
"Úspora 37 není vůbec zanedbatelná."