Model GSX-F si dal na pár let oddych, aby se mohl znovu objevit v plné parádě. Suzuki vytasila sportovně-cestovní motorku jako jeden z trumfů pro rok 2008.
Autor článku zřejmě neumí číst, protože do technických údajů zapsal hodnoty výkonu a točivého momentu Banditu 1200 (110k/108Nm).
Tahle motorka je jen oblečenej novej Bandit 650, kterej se vůbec nepovedl, hlavně je strašně těžkej ve srovnání s konkurencí díky shodnosti prakticky všech dílů s Banditem 1200, ale nesrovnatelně horšímu výkonu. Přece jen skoro 250 kilo je na nahatou 650 moc, tahle bude mít pohotovostní hmotnost přes 250 kilo, uff... Je teda hezký že parazituje na vzhledu GSX-R 1000, ale myslím že si tyhle dvě motorky stejně nesplete ani silně krátkozrakej :-)
Japonci prostě celkově začínají ztrácet, třeba anglickej Triumph Street Triple 675 za podobný peníze má 107 koní a hmotnost s náplněma jen 190 kilo... :yes:
Díky za upozornění, chyba vznikla z nepozornosti. V článku jsem měl dobré hodnoty a nechápu, jak se do tabulky dostaly jiné údaje... Asi tiskařský šotek, zmetek jeden prťavej.
Jen pro přesnost: Bandita 1200 loni nahradil model 1250 ;-)
Dobře, ale jen pro přesnost, 1200 nebo 1250, to už je celkem jedno při těchto objemech :-) Vodou chlazený Bandity stejně ztratily svůj styl, kterej byl danej hlavně krásným jemně žebrovaným vzduchem chlazeným motorem z GSX-R 750, resp. 1100.