Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Největší kuriozity na pražských silnicích: Experimentální značení na úkor motoristů

Třetí epizoda pořadu Silničář se zaměřuje na kuriozity pražského dopravního značení, které mnohdy působí až poněkud experimentálně.
Zpět na článek
11. 5. 2022 18:14
Avatar - petr petrumr
11. 5. 2022 18:14
praha?
Moc špatností jsem tam neshledal, to zužení před přechodama je nutnost pro bezpečnost přecházejících. Doufám, jak nastoupí neekologické auta co budou kontrolovat parkovné se zaměří i na ty nákladáky. Fotka zákaz stání a plná ulice stojících aut a to sem si myslel, že pražáci jsou vystudovaní..... fotka 15 krásně dokumentuje, co ve městě má jezdit.
Rozbalit vlákno
0
12. 5. 2022 07:53
Nejen radnice jsou vinny!
Nenalhávejme si, milý Světe motorů, že všechno způsobily radnice! Radnice reagují na chování "řidičů" a na požadavky těch, co jsou v denním provozu slabší. Je to válka, válka mezi totálně bezohlednými a těmi, co se snaží zachovat alespoň trochu slušné podmínky života ve velkém městě.
Je pozoruhodné, jak se neustále ve sdělovacích prostředcích zdůrazňuje, že centrum města není pro současnou dopravu dimenzováno, a jak nicotný je počet "řidičů", kteří tuto zjevnou skutečnost ignorují...
Jinými slovy, Pražáci jsou fakt duševní invalidé.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
12. 5. 2022 08:46
experimentální značení
tyhle podivnosti najde člověk po celé Praze, zřeba na nově zrekonstruované Olšanské ulici, nebo na pražském okruhu v Holešovičkách na mostě Barkádníků, ve směru Ustí Nad Labem kde si ty pruhy kreslí tak jak je to zrovna napadne bez ohledu na nějaké normy a pravidla respektující minimální šířku. Připomíná to autistu, který si kreslením kompenzuje svoje postižení. Z kdysi rovných ulic se teď stávají komunikace, kde řidič musí neustále korigovat volantem z prava do leva podle toho jak to tam zrovna někdo nakreslil, každých 100m jsou tam totiž takové ty "ochrané výstupky" pro chodce, které zasahují hodně do komunikace a do toho se často pletou ještě cyklopruhy. Kdysi rovná komunikace se pak vlní jako had, nemluvě o tom, že na většině těch komunkací byly většinou původně dva pruhy a teď je pouze jeden, což má negativní vliv na propustnost ve špičkách. Když se na to někoho zeptám, proč se takové věci u nás realizují, tak tvrdí že je to nařízení Unie, ale nikde jinde v Evropě jsem takové nesmysly na silnicích neviděl, kromě u nás, včetně těch všudypřítomných zelených plastových sloupků :no:
Rozbalit vlákno
0
Články odjinud