Elektromobilita
EU prodeje elektroVW za 1Q 2022😒br />
ID.3 - 8343ks
ID.4 - 10616ks
e-Up - 10279ks
Hmmm ať počítám, jak počítám, pořád do 800tis ks daleko 😒] 😒] 😒]
Ano, je to jen jeden kontinent, cca 100tis aut ročně…
ID.3 - 8343ks
ID.4 - 10616ks
e-Up - 10279ks
Hmmm ať počítám, jak počítám, pořád do 800tis ks daleko 😒] 😒] 😒]
Ano, je to jen jeden kontinent, cca 100tis aut ročně…
A prečo by to mali všetko predať? Stačí si prenajať pár prázdych bývalých letísk naviac, aby to bolo kde dávať. To už majú vychytané. 😉
Jsem docela zvědavý, kde to chtějí prodat. V Německu od začátku roku do konce dubna jsou prodeje tyto😒br />
Tesla Model 3 - 9856
Fiat 500 electric - 6471
Tesla Model Y - 5202
Hyundai Kona Electric - 5022
BMW i3 - 4730
Renault ZOE - 4135
Volkswagen ID.4/ID.5 - 3769
Skoda Enyaq iV - 3623
smart fortwo EQ - 3607
Opel Corsa-e - 3141
Volkswagen ID.3 - 3108
Hyundai Ioniq 5 - 3064
Trochu se jim zastavila ID 3, která ještě v únoru byla před ID 4 se skoro 2000 kusy. Zatím se neukazují prodeje eUp!, který byl za loňský rok nejúspěšnějším čistě elektrickým vozem skupiny VW. A ještě ke všemu Tesla za první kvartál vyrobila přes 305 tisíc aut a dodala 310 tisíc. Více než 95 % dodaných aut bylo typu 3 a Y.
Tesla Model 3 - 9856
Fiat 500 electric - 6471
Tesla Model Y - 5202
Hyundai Kona Electric - 5022
BMW i3 - 4730
Renault ZOE - 4135
Volkswagen ID.4/ID.5 - 3769
Skoda Enyaq iV - 3623
smart fortwo EQ - 3607
Opel Corsa-e - 3141
Volkswagen ID.3 - 3108
Hyundai Ioniq 5 - 3064
Trochu se jim zastavila ID 3, která ještě v únoru byla před ID 4 se skoro 2000 kusy. Zatím se neukazují prodeje eUp!, který byl za loňský rok nejúspěšnějším čistě elektrickým vozem skupiny VW. A ještě ke všemu Tesla za první kvartál vyrobila přes 305 tisíc aut a dodala 310 tisíc. Více než 95 % dodaných aut bylo typu 3 a Y.
A uz se ani netvari, ze jde o ekologii: vybor pro zivotni prostredi pry nedoporucil auta s motorem na synteticky benzin brat jako ekologicka.
Prosteze jejich vliv na planetu je jednoznacne vyrazne mensi.
Prosteze jejich vliv na planetu je jednoznacne vyrazne mensi.
No, jednak my jsme v tomhle trochu extremi trh, jako ze malo EV.
Ale hlavne, pokud by je fakt chteli i prodat, tak nahle skoro zdvojnasobi pocet aut, co budou chtit nabijet.
Ale hlavne, pokud by je fakt chteli i prodat, tak nahle skoro zdvojnasobi pocet aut, co budou chtit nabijet.
Rvačka u nabíječek (alespoň u nás) se zatím v ČR odehrála (asi) jen jedna a to v Benátkách nad Jizerou (u Lidlu), kde řidič Hyundai Kona poslal k zemi řidiče Enyjáku. U Lidlu je aktuálně 40 minut zdarma a mají tam AC 22 kW a DC 50 kW. Ostatní placené dobíjecí stanice zejí prázdnotou, protože EV jsou neskutečně drahá. V sobotu u Lidlu čekal na dobití také čerstvě dovezený (na převozkách z Německa) Peugeot iOn.
Nemyslím si, že jste nějak extrémní, spíš se takto dá označit Norsko. Dost mě překvapuje jak hodně nabíječek v mém okolí staví (hlavně) EOn, když cenově dostupná EV nejsou.
Fiat sa modelom 500 trafil do vkusu ľudí v minulosti, súčastnosti a vypadá že aj medzi EV.
- 2009, Martin Winterkorn: "German auto maker Volkswagen hopes to turn out its first all-electric car in 2013 ..... and in 10 years at the latest we want to offer a large number of all-electric vehicles at affordable prices and with the autonomy that our clients e😜ect." Winterkorn added that VW was aiming for 1.0-1.5 percent of the global all-electric vehicle market by 2020 - takže vyše milióna chceli predávať už v roku 2020.
O štyri roky neskôr plány potvrdili a boli ešte ambicióznejší😒br /> - 2013, Martin Winterkorn: “We are starting at exactly the right time... Volkswagen will be the biggest electric car maker in 2018"
O štyri roky neskôr plány potvrdili a boli ešte ambicióznejší😒br /> - 2013, Martin Winterkorn: “We are starting at exactly the right time... Volkswagen will be the biggest electric car maker in 2018"
V podstatě to nemění nic, 800tis elektrik, ikdyby to byl celý koncern, je opravdu jen zbožné přání 😉
Mluví o koncernu.
Za 2021 to bylo (v Evropě):
VW 166t,
Audi 56t,
Škoda 49t,
Porsche 16t
= necelých 300t...
Za 2021 to bylo (v Evropě):
VW 166t,
Audi 56t,
Škoda 49t,
Porsche 16t
= necelých 300t...
Narážel jsem pouze na použití výrazu "postaví".
Je rozdíl mezi stavbou vozidla a výrobou vozidla. Nic víc.
Je rozdíl mezi stavbou vozidla a výrobou vozidla. Nic víc.
Ale evidentne si sami nejsou jisti, ze prodaji.
Vlastne nam ale preju, aby i prodali. Cim driv vypuknou rvacky u nabijecek, tim vetsi sance, ze se svet, a zejmena Evropa, probere jeste vcas.