Elektromobilita
Jsem docela zvědavý, kde to chtějí prodat. V Německu od začátku roku do konce dubna jsou prodeje tyto😒br />
Tesla Model 3 - 9856
Fiat 500 electric - 6471
Tesla Model Y - 5202
Hyundai Kona Electric - 5022
BMW i3 - 4730
Renault ZOE - 4135
Volkswagen ID.4/ID.5 - 3769
Skoda Enyaq iV - 3623
smart fortwo EQ - 3607
Opel Corsa-e - 3141
Volkswagen ID.3 - 3108
Hyundai Ioniq 5 - 3064
Trochu se jim zastavila ID 3, která ještě v únoru byla před ID 4 se skoro 2000 kusy. Zatím se neukazují prodeje eUp!, který byl za loňský rok nejúspěšnějším čistě elektrickým vozem skupiny VW. A ještě ke všemu Tesla za první kvartál vyrobila přes 305 tisíc aut a dodala 310 tisíc. Více než 95 % dodaných aut bylo typu 3 a Y.
Tesla Model 3 - 9856
Fiat 500 electric - 6471
Tesla Model Y - 5202
Hyundai Kona Electric - 5022
BMW i3 - 4730
Renault ZOE - 4135
Volkswagen ID.4/ID.5 - 3769
Skoda Enyaq iV - 3623
smart fortwo EQ - 3607
Opel Corsa-e - 3141
Volkswagen ID.3 - 3108
Hyundai Ioniq 5 - 3064
Trochu se jim zastavila ID 3, která ještě v únoru byla před ID 4 se skoro 2000 kusy. Zatím se neukazují prodeje eUp!, který byl za loňský rok nejúspěšnějším čistě elektrickým vozem skupiny VW. A ještě ke všemu Tesla za první kvartál vyrobila přes 305 tisíc aut a dodala 310 tisíc. Více než 95 % dodaných aut bylo typu 3 a Y.
Fiat sa modelom 500 trafil do vkusu ľudí v minulosti, súčastnosti a vypadá že aj medzi EV.
A prečo by to mali všetko predať? Stačí si prenajať pár prázdych bývalých letísk naviac, aby to bolo kde dávať. To už majú vychytané. 😉
traveldrive-PetrCizek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
EU prodeje elektroVW za 1Q 2022😒br />
ID.3 - 8343ks
ID.4 - 10616ks
e-Up - 10279ks
Hmmm ať počítám, jak počítám, pořád do 800tis ks daleko 😒] 😒] 😒]
Ano, je to jen jeden kontinent, cca 100tis aut ročně…
ID.3 - 8343ks
ID.4 - 10616ks
e-Up - 10279ks
Hmmm ať počítám, jak počítám, pořád do 800tis ks daleko 😒] 😒] 😒]
Ano, je to jen jeden kontinent, cca 100tis aut ročně…
ericn-PetrCizek
Příspěvek podléhá schvalování.
Když to nejde silou, nasadí se ještě větší síla !!! 😒] 😒] 😒]
A uz se ani netvari, ze jde o ekologii: vybor pro zivotni prostredi pry nedoporucil auta s motorem na synteticky benzin brat jako ekologicka.
Prosteze jejich vliv na planetu je jednoznacne vyrazne mensi.
Prosteze jejich vliv na planetu je jednoznacne vyrazne mensi.
V politických vědách excelujete, tedy za 1,
ale v novinkách v autoprůmyslu je to za 5.
Nikdo tady nenapíše nic k novým baterkám, ... u VW.
ale v novinkách v autoprůmyslu je to za 5.
Nikdo tady nenapíše nic k novým baterkám, ... u VW.
- 2009, Martin Winterkorn: "German auto maker Volkswagen hopes to turn out its first all-electric car in 2013 ..... and in 10 years at the latest we want to offer a large number of all-electric vehicles at affordable prices and with the autonomy that our clients e😜ect." Winterkorn added that VW was aiming for 1.0-1.5 percent of the global all-electric vehicle market by 2020 - takže vyše milióna chceli predávať už v roku 2020.
O štyri roky neskôr plány potvrdili a boli ešte ambicióznejší😒br /> - 2013, Martin Winterkorn: “We are starting at exactly the right time... Volkswagen will be the biggest electric car maker in 2018"
O štyri roky neskôr plány potvrdili a boli ešte ambicióznejší😒br /> - 2013, Martin Winterkorn: “We are starting at exactly the right time... Volkswagen will be the biggest electric car maker in 2018"
Ale evidentne si sami nejsou jisti, ze prodaji.
Vlastne nam ale preju, aby i prodali. Cim driv vypuknou rvacky u nabijecek, tim vetsi sance, ze se svet, a zejmena Evropa, probere jeste vcas.
Je rozdíl mezi stavbou vozidla a výrobou vozidla. Nic víc.
Ale hlavne, pokud by je fakt chteli i prodat, tak nahle skoro zdvojnasobi pocet aut, co budou chtit nabijet.