"V nabídce domácí Jawy Moto figurují momentálně dva stroje z Indie (Kývačka, Pérák), dva z Číny (350 OHC a Sport) a dva sice taky z Číny, zato s argentinskými kořeny (RVM 500 by Jawa Scrambler a Adventure). Jediným skutečně českým (československým) strojem je ten sedmý, o kterém se moc nemluví: roky přežívající stará dobrá dvoutaktní „třinda“, kterou už ale přihlásíte jen coby soubor náhradních dílů na staré doklady." :no: 😒] 😁
Anonym
0
Ty dotace byly na vývoj litru a 1200 + na opravu fabriky.
Na vývoj motorek těhle kategorií, co ted Jawa nabízí nešlo ani euro...
Barry Lyndon
1
Jinými slovy vyhozené peníze daňových poplatníků na opravu baráku, kde se nic konkurenceschopného nevyrábí a vývoj podivnosti, která se nikdy vyrábět nebude. Dovoz indických a čínských samohybů zvládne kdejaký eshop i bez dotace na cokoliv.
Anonym
0
E-shop asi těžko zvládne udělat homologaci pro ČR a zajistit servis.
V baráku se montují ty číny, to sem chodím jako stavebnice, v Týnci to montují dohromady, dávaj na to vlastní nádrže a kaslíky, dělaj se tam staré dvoutakty 350 na vývoz a je tam muzeum a sklady.
+ tam dělaj výrobu komponentů pro BMW a Bombardier, pokud vím.
Na vývoj motorek těhle kategorií, co ted Jawa nabízí nešlo ani euro...
V baráku se montují ty číny, to sem chodím jako stavebnice, v Týnci to montují dohromady, dávaj na to vlastní nádrže a kaslíky, dělaj se tam staré dvoutakty 350 na vývoz a je tam muzeum a sklady.
+ tam dělaj výrobu komponentů pro BMW a Bombardier, pokud vím.