Autofun
adamzprahy
5
A pak, že jsou dnešní auta bez motoru 😁 Hezké připomenutí. O4 se základním tříválcem by tomuhle ujela snad i s druhou Octou na plaťáku.
Přejít do diskuze
Proč by právě tohle, někdo za ty peníze vůbec kupoval? Článek má asi upozornit na to, co a za kolik si někdo troufne prodávat 😒]
Investiční auto by mělo být alespoň trochu zajímavé (motor, výbava, provedení). To tady zcela chybí. Ačkoliv dnes se inzerentů snaží o každým klumpru tvrdit, že je to investiční kus, tak ty nezajímavé se potom na inzerci válí roky.
Presne tak. FL sa mi vtedy nejako nepáčil ale s odstupom rokov treba uznať že je to lepšie ako pred FL.
A investičné auto? Pche nebuďte komedianti.
A investičné auto? Pche nebuďte komedianti.
Díky tomu kukuči je to skoro už 20 let staré auto pořád koukatelné a moderní. O2 předface už vypadá jak retro.
1.4ky se do jedničkové Octavie dávaly skoro celou dobu. Nejprve to byla stařičká 44kW verze (OHV) a později místo 1.6/55kW byla 1.4/55kW, kterou snad dávali i do Octavie Tour, kdy už dávno běžela výroba dvojky. A v podstatě podobný motor je i zde.
.... no tak "někdo takový" si to Tipo pořád může koupit, jedno zajímavé třeba tady 😄 https😐/www.sauto.cz/…t/tip👋169550251
Ta Octa je naprostý bizár, to má cenu tak 170.000 max a i tak je to pro podivíny.... 😄
Ta Octa je naprostý bizár, to má cenu tak 170.000 max a i tak je to pro podivíny.... 😄
jestli má 20 nebo 100 tisíc. Destiletá Octavia 1.4 atmo za 246 tis je nesmysl. Možná jako investiční auto, ještě nechat 20 let.
Mozna.
Ale auto s timhle motorem bude pri alespon elementarni udrzbe jezdit porad stejne i po 100 tis km, 200 tis... 500 tisicich... v tom je vyhoda techto motoru.
Ale pripoustim, ze je to extrem.
100 konova 1.6 bude mit stejnou zivotnost, ale preci jen prijemnejsi projev.
Ale auto s timhle motorem bude pri alespon elementarni udrzbe jezdit porad stejne i po 100 tis km, 200 tis... 500 tisicich... v tom je vyhoda techto motoru.
Ale pripoustim, ze je to extrem.
100 konova 1.6 bude mit stejnou zivotnost, ale preci jen prijemnejsi projev.
Jsou lidi, co hlavně chtějí, aby se na tom nic neporouchalo... a nejspíš se neporouchá to, co tam není. Nejlepším kompaktem je Tipo a tak... teda bylo, s tou atmosférou 1.4. Tak možná pro někoho takového?
....kukuč dvojkové Octavie po faceliftu je fakt děsný! Jak je možné, že tuto hrůzu s doslova obludnými světlomety a jakoby ocucanymi nárazníky někdo schválil do výroby? 😲 😒 :no: Přitom před faceliftem to bylo tak pěkně a stylové auto! 😒
No však právě... pro mě tohle cesta není, ale tu ideu "co nejjednodušší auto na dalších 10+ let a pár km" celkem chápu...
Hm, tak to jsem nezaregistroval 😒 . A ta 1,8 turbo je tedy hodně překvapivá - v podstatě nejlepší motorizace ve výběhovém typu, který byl orientován na cenu....
Nikoliv, měla motory dokonce 4: 1.4 MPi , 1.6 MPi, 1.8T a 1.9 TDi PD.
https😐/www.skodaoctavia.cz/…ik_pdf_15436.pdf
https😐/www.skodaoctavia.cz/…ik_pdf_15436.pdf
Nájezd km samozřejmě jedno není, auto co má 20 nebo třeba 60 tis vypadá úplně jinak, jak dojetá veteš po 6 majitelích, co má 300 000 km.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.
Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.
Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Časem bude i toto investiční, jen to trochu déle potrvá. Dnes už je investiční užovková Škoda 105S podobně jako 120 GLS. Tohle auto na to má ale ještě hodně let, než se z něj stane něco takového.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.