Autofun
jestli má 20 nebo 100 tisíc. Destiletá Octavia 1.4 atmo za 246 tis je nesmysl. Možná jako investiční auto, ještě nechat 20 let.
Investiční auto by mělo být alespoň trochu zajímavé (motor, výbava, provedení). To tady zcela chybí. Ačkoliv dnes se inzerentů snaží o každým klumpru tvrdit, že je to investiční kus, tak ty nezajímavé se potom na inzerci válí roky.
Je to zase raritní provedení, takový bizár se zas tak nenajde. Nějaký sběratel podivných škodovek si to třeba koupí... 😁
Nájezd km samozřejmě jedno není, auto co má 20 nebo třeba 60 tis vypadá úplně jinak, jak dojetá veteš po 6 majitelích, co má 300 000 km.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.
Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.
Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Jsou lidi, co hlavně chtějí, aby se na tom nic neporouchalo... a nejspíš se neporouchá to, co tam není. Nejlepším kompaktem je Tipo a tak... teda bylo, s tou atmosférou 1.4. Tak možná pro někoho takového?
.... no tak "někdo takový" si to Tipo pořád může koupit, jedno zajímavé třeba tady 😄 https😐/www.sauto.cz/…t/tip👋169550251
Ta Octa je naprostý bizár, to má cenu tak 170.000 max a i tak je to pro podivíny.... 😄
Ta Octa je naprostý bizár, to má cenu tak 170.000 max a i tak je to pro podivíny.... 😄
Proč by právě tohle, někdo za ty peníze vůbec kupoval? Článek má asi upozornit na to, co a za kolik si někdo troufne prodávat 😒]
....kukuč dvojkové Octavie po faceliftu je fakt děsný! Jak je možné, že tuto hrůzu s doslova obludnými světlomety a jakoby ocucanymi nárazníky někdo schválil do výroby? 😲 😒 :no: Přitom před faceliftem to bylo tak pěkně a stylové auto! 😒
Díky tomu kukuči je to skoro už 20 let staré auto pořád koukatelné a moderní. O2 předface už vypadá jak retro.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
1.4ky se do jedničkové Octavie dávaly skoro celou dobu. Nejprve to byla stařičká 44kW verze (OHV) a později místo 1.6/55kW byla 1.4/55kW, kterou snad dávali i do Octavie Tour, kdy už dávno běžela výroba dvojky. A v podstatě podobný motor je i zde.
Octavia Tour I. generace měla pouze dva motory - 1.6 MPI - 75 kw a 1.9 TDI PD - 74 kw.
Nikoliv, měla motory dokonce 4: 1.4 MPi , 1.6 MPi, 1.8T a 1.9 TDi PD.
https😐/www.skodaoctavia.cz/…ik_pdf_15436.pdf
https😐/www.skodaoctavia.cz/…ik_pdf_15436.pdf
Ale auto s timhle motorem bude pri alespon elementarni udrzbe jezdit porad stejne i po 100 tis km, 200 tis... 500 tisicich... v tom je vyhoda techto motoru.
Ale pripoustim, ze je to extrem.
100 konova 1.6 bude mit stejnou zivotnost, ale preci jen prijemnejsi projev.