Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Základní Octavia 1.4 MPI jako leštěnka. Na prodej je kus s nájezdem 20 tisíc km

25 komentářů

adamzprahy
A pak, že jsou dnešní auta bez motoru 😁 Hezké připomenutí. O4 se základním tříválcem by tomuhle ujela snad i s druhou Octou na plaťáku.
ryccardo
Tenhle žebráckej motor bylo naprosto nedůstojný vůbec do Oktávky nabízet.
Já Prvni_1
Mozna.
Ale auto s timhle motorem bude pri alespon elementarni udrzbe jezdit porad stejne i po 100 tis km, 200 tis... 500 tisicich... v tom je vyhoda techto motoru.

Ale pripoustim, ze je to extrem.
100 konova 1.6 bude mit stejnou zivotnost, ale preci jen prijemnejsi projev.
johny555
jestli má 20 nebo 100 tisíc. Destiletá Octavia 1.4 atmo za 246 tis je nesmysl. Možná jako investiční auto, ještě nechat 20 let.
kotzitzaq
Investiční auto by mělo být alespoň trochu zajímavé (motor, výbava, provedení). To tady zcela chybí. Ačkoliv dnes se inzerentů snaží o každým klumpru tvrdit, že je to investiční kus, tak ty nezajímavé se potom na inzerci válí roky.
johny555
Je to zase raritní provedení, takový bizár se zas tak nenajde. Nějaký sběratel podivných škodovek si to třeba koupí... 😁
Mino21
Časem bude i toto investiční, jen to trochu déle potrvá. Dnes už je investiční užovková Škoda 105S podobně jako 120 GLS. Tohle auto na to má ale ještě hodně let, než se z něj stane něco takového.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Na tom autě není investičního vůbec nic. Holátko bez výbavy a s bizardním motorem.
Avatar - Anonym
Anonym
Nájezd km samozřejmě jedno není, auto co má 20 nebo třeba 60 tis vypadá úplně jinak, jak dojetá veteš po 6 majitelích, co má 300 000 km.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.


Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Avatar - Emel
Emel
Jsou lidi, co hlavně chtějí, aby se na tom nic neporouchalo... a nejspíš se neporouchá to, co tam není. Nejlepším kompaktem je Tipo a tak... teda bylo, s tou atmosférou 1.4. Tak možná pro někoho takového?
Mr.Murphy
.... no tak "někdo takový" si to Tipo pořád může koupit, jedno zajímavé třeba tady 😄 https😐/www.sauto.cz/…t/tip👋169550251

Ta Octa je naprostý bizár, to má cenu tak 170.000 max a i tak je to pro podivíny.... 😄
ryccardo
Asi tak. Já bych to teda nechtěl ani za těch 170 😁
Avatar - Emel
Emel
No však právě... pro mě tohle cesta není, ale tu ideu "co nejjednodušší auto na dalších 10+ let a pár km" celkem chápu...
Avatar - Midlosek
Midlosek
Proč by právě tohle, někdo za ty peníze vůbec kupoval? Článek má asi upozornit na to, co a za kolik si někdo troufne prodávat 😒]
Arese
....kukuč dvojkové Octavie po faceliftu je fakt děsný! Jak je možné, že tuto hrůzu s doslova obludnými světlomety a jakoby ocucanymi nárazníky někdo schválil do výroby? 😲 😒 :no: Přitom před faceliftem to bylo tak pěkně a stylové auto! 😒
Tiborek
Díky tomu kukuči je to skoro už 20 let staré auto pořád koukatelné a moderní. O2 předface už vypadá jak retro.
Avatar - speedfred
speedfred
Presne tak. FL sa mi vtedy nejako nepáčil ale s odstupom rokov treba uznať že je to lepšie ako pred FL.
A investičné auto? Pche nebuďte komedianti.
ericn
Vidím to podobně :yes:
holden1
kupující škodovku tenkrát tak se najde vosel kupující škodovku i teď
gil54
...jsem zadal na mobile.de rok 2012 a 20000km.

Můžeme se těšit na 260 zbytečných článků? 😄
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mino21
1.4ky se do jedničkové Octavie dávaly skoro celou dobu. Nejprve to byla stařičká 44kW verze (OHV) a později místo 1.6/55kW byla 1.4/55kW, kterou snad dávali i do Octavie Tour, kdy už dávno běžela výroba dvojky. A v podstatě podobný motor je i zde.
msifa
Octavia Tour I. generace měla pouze dva motory - 1.6 MPI - 75 kw a 1.9 TDI PD - 74 kw.
tesnav
Nikoliv, měla motory dokonce 4: 1.4 MPi , 1.6 MPi, 1.8T a 1.9 TDi PD.

https😐/www.skodaoctavia.cz/…ik_pdf_15436.pdf
msifa
Hm, tak to jsem nezaregistroval 😒 . A ta 1,8 turbo je tedy hodně překvapivá - v podstatě nejlepší motorizace ve výběhovém typu, který byl orientován na cenu....