Investiční auto by mělo být alespoň trochu zajímavé (motor, výbava, provedení). To tady zcela chybí. Ačkoliv dnes se inzerentů snaží o každým klumpru tvrdit, že je to investiční kus, tak ty nezajímavé se potom na inzerci válí roky.
1.4ky se do jedničkové Octavie dávaly skoro celou dobu. Nejprve to byla stařičká 44kW verze (OHV) a později místo 1.6/55kW byla 1.4/55kW, kterou snad dávali i do Octavie Tour, kdy už dávno běžela výroba dvojky. A v podstatě podobný motor je i zde.
Mozna.
Ale auto s timhle motorem bude pri alespon elementarni udrzbe jezdit porad stejne i po 100 tis km, 200 tis... 500 tisicich... v tom je vyhoda techto motoru.
Ale pripoustim, ze je to extrem.
100 konova 1.6 bude mit stejnou zivotnost, ale preci jen prijemnejsi projev.
Jsou lidi, co hlavně chtějí, aby se na tom nic neporouchalo... a nejspíš se neporouchá to, co tam není. Nejlepším kompaktem je Tipo a tak... teda bylo, s tou atmosférou 1.4. Tak možná pro někoho takového?
....kukuč dvojkové Octavie po faceliftu je fakt děsný! Jak je možné, že tuto hrůzu s doslova obludnými světlomety a jakoby ocucanymi nárazníky někdo schválil do výroby? :-O:-(:no: Přitom před faceliftem to bylo tak pěkně a stylové auto! :-(
Hm, tak to jsem nezaregistroval :-( . A ta 1,8 turbo je tedy hodně překvapivá - v podstatě nejlepší motorizace ve výběhovém typu, který byl orientován na cenu....
Nájezd km samozřejmě jedno není, auto co má 20 nebo třeba 60 tis vypadá úplně jinak, jak dojetá veteš po 6 majitelích, co má 300 000 km.
Stejně tak není jedno kde to auto jezdilo. 10 let starý auto z rakouských hor je prohnilá hajtra a 30 let stará kára z kanárů vypadá jak nová. A není nikde zrezlá, neb se tam jaksi nesolí, že.
Zásadní problém tady je, že je to obyčená Oktávka s ještě nezajímavým motorem, no.
Časem bude i toto investiční, jen to trochu déle potrvá. Dnes už je investiční užovková Škoda 105S podobně jako 120 GLS. Tohle auto na to má ale ještě hodně let, než se z něj stane něco takového.