Novinky
"My jsme tam poslali kontingent našich lidí a ti tam teď pracují ve dvanáctihodinových směnách a vyrábějí, jsou hrozně šikovní"
jeste ze ti manageri ve skodovce toho odborare maj, bez nej by tu manufakturu uz davno zavreli
jeste ze ti manageri ve skodovce toho odborare maj, bez nej by tu manufakturu uz davno zavreli
zase vysokoškoláci postrachem majitele, že neumí impromizovat? Když nemáme usb, tak ho tam nedávejte, musí pubertáci v dědově autě posedávat v garáži? Výplň dveří tam dejtte jinou co zeženete, manažéři neumí zavolat telefonem? Nebo Povšík chce od vysokoškoláka zase peníze? a bez práce!
1. VS dnes umi hodne veci, ale improvizovat, resit problemy a hlavne chtit - to tedy ve vetsine ne. Stale se najdou sikovni a moc sikovni, je jich ale jako safranu. Zkusenost za desitky let, stovky VS co “prosli rukama”, v dobrem oboru a s dost dobrymi mzdami. Co hlavne hledaji, je flexibilita, home office a work-life balance (to je ted mooc moderni slovni spojeni)…treba se ptaji na neomezenou dovolenou a maji o tom casto hodne zkreslene predstavy.
2. Jasne, nedavejte dnes USB porty a neprodate znacne casti zakazniku. Jedna vec je, ze auto sice prapuvodne slouzi k vozeni, rizeni a ne sledovani filmu a nabijeni spotrebicu. Realita je ale zasadne jina. Muze se mi to nelibit, pokud ale budu sedet ve vedeni spolecnosti, neudelam to jen tak.
Navic to firmy do jiste miry delaji - objednano par Q4 do firmy a volali po 4 mesicich, ze bud zrusime stresni okno a bezdratove nabijeni nebo se bude cekat dalsich 8-10 mesicu a pote zaradi auto do vyroby. Predpokladam, ze Skoda postupuje podobne.
3. Vy si opravdu myslite, ze v dnesni dobe, kdy chybi vse, sezenete jen tak nahradni napln dveri (nebo jine dily) v takovem mnozstvi a rozumne kvalite? Bez testovani? Myslite, ze se to Skoda nesnazi delat? Urcite ne vzdy dobre, VW napr. u chipu zaspal, ale co pisete, je opravdu mimo realitu a pomiji realitu automotive businessu i za bezne situace.
Mejte se!