Novinky
KANKUNEN
4
Evropský automotive chcípá a tlačí se tu čínský šrot.
KANKUNDEN-PETR-CIZEK
Příspěvek podléhá schvalování.
měli tam dva kusy těhle čínských SUV.
bohužel s klasickým britským MG to krom znaku už nemá nic společného.
bohužel s klasickým britským MG to krom znaku už nemá nic společného.
Kupodivu je to hrdym britom jedno a sam som prekvapeny, ako casto tie cinske sunty na britskych cestach stretavam
Ano, skutecne to tady v Anglii jezdi a taky me to prekvapuje.
Britové už dávno nemají žádnou svoji automobilku, tak proč by to měli řešit?
Vauxhall = Stellantis
Land Rover = Tata
Vauxhall = Stellantis
Land Rover = Tata
Rolls Royce BMW
Mini BMW
Bentley VW
Ale tech malych tady nastesti jeste par je, co me napada (ovsem ci jsou to prachy netusim)
Aston Martin
McLaren
Ariel
Radical
Caterham
AC
Morgan
Noble
Lister
Ultima
Gordon Murray
Mini BMW
Bentley VW
Ale tech malych tady nastesti jeste par je, co me napada (ovsem ci jsou to prachy netusim)
Aston Martin
McLaren
Ariel
Radical
Caterham
AC
Morgan
Noble
Lister
Ultima
Gordon Murray
psel
Příspěvek podléhá schvalování.
.... vypadá to hrozně, jak zvenku, tak zevnitř.... Logo MG je na tom jak pěst na oko, navíc teda já mám MG spojeno nejen s chromovanými veterány, ale taky s celkovým úpadkem Británie v 70. a 80. letech.... takže ve mě to nic pozitivního nevyvolává....
Doufám že to nikdy v ČR nepotkám.... :no:
Doufám že to nikdy v ČR nepotkám.... :no:
Ja to včera potkal na Vinohradech, tuhle bílou. Prohlížel jsem si to hlavně zvenku. Snaží se to vypadat jako VW, z dálky by to mohl někdo i zaměnit s Tiguanem z boku. No a pak koukne na předek, který se zase snaží tvářit jako Mazda.
Jelikož to bude vozit importér Mitsubishi mohl by se pokusit zacelit díru po ASX. Pokud by byla klasická verze s 1,5T do 500 tisíc asi by mohla mít úspěch. Mně osobně budou zajímat čistě elektrické modely, zejména MG ZS a kouknu i na větší MG 5.
Po ASX je veľmi malá diera, povedal by som, že prehliadnuteľná. A nech by bola hocijako veľká a výrazná, čínsky šrot ju nezacelí.
Po ASX je největší díra v srdci Toppera.... chudák už sem moc ani nechodí
U vás na Slovensku se spíše prodávaly vozy od Suzuki, ale v ČR bylo ASX velmi populární - viz článek http😐/www.garaz.cz/…iamanty-21006405 . Uvidíme jakou nasadí cenu, je to první vážný dovozce čínských aut.
6,8 l/100 km a 4,4 kWh/100 km
a
7,2 litrů a 4,1 kWh
diesel by to dal za
6,8 a 7,2
bez těch kWh 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
a
7,2 litrů a 4,1 kWh
diesel by to dal za
6,8 a 7,2
bez těch kWh 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
... PHEV je pro toho kdo jezdí hodně kratších tras a nabíjí.... Mám na Supovi za poslední rok 20tkm a spotřebu pod tři litry.... Tůdle nůdle, abych navázal na tvoji infantilní notu.... a ještě mi auto nevibruje a nesmrdí ve městě....
jenze tady ses na 7 + elektrika
evidentne je nekde problem
evidentne je nekde problem
já si myslím že problém je v blbě opsaných/interpretovaných číslech.... má to mít e-dojezd 50km to by pak druhou půlku muselo jet za 14 aby to v součtu jelo za 7....
s vetsi a vykonnejsi hybridni nepluginovou RAVkou jezdili za 6.4 benzinu + 0.0000kWh
https😐/www.auto.cz/…-oblibili-139015
https😐/www.auto.cz/…-oblibili-139015
Vidím něco mezi Tucsonem a Kugou, je to tězké, má to miniaturní nádrž a na to že to je PHEV, to žere nehorázně.
Tenhle Číňan tady asi nebude mít na růžích ustláno.
Tenhle Číňan tady asi nebude mít na růžích ustláno.
... řvaní levnoty do okruhu půl kilometru. Zatím jsem nepřišel na to čím, ale přijde mi to až špinavé jak to řve šajzem.
Tohle, kdyby si někdo koupil v ulici tak se stěhuju. 😁
Tohle, kdyby si někdo koupil v ulici tak se stěhuju. 😁
Dizajnovo je to skutocne kombinacia prvkov od konkurencie nakombinovana do harmonickeho celku, plati to aj pre interier. Ziaden dizajnovy smer, alebo koncept. Vypada to tak, ze Anglanom nechali odladit podvozok a hybrid.
Znak na kapote je velmi diskutabilny, Cina si len kupila znacku, pretoze v tom podla nich tkvie najvacsi problem medzi zakaznimi na zapade.
Znak na kapote je velmi diskutabilny, Cina si len kupila znacku, pretoze v tom podla nich tkvie najvacsi problem medzi zakaznimi na zapade.
Auto které nakonec znečišťuje planetu víc než třeba můj Superb a svou vahou víc namáhá vozovku, dosáhne u nás legálně na značku EL, se všemi výhodami. Něco je tady špatně.
No a to i za předpokladu, že ho snad provozovatel bude opravdu nabíjet. Ta hra na CO2 do 50 g/km je prostě špatně.
No a to i za předpokladu, že ho snad provozovatel bude opravdu nabíjet. Ta hra na CO2 do 50 g/km je prostě špatně.
Je. Jinak proti PHEV nic nemám, pokud je v rukou inteligentního člověka, což je zřídkakdy (inteligentní člověk si také nemůže koupit tento model). Samonabíjecí full hybrid je diametrálně ekologičtější řešení, když už hybrid.
Pokud je ten superb benzinovej, tak bych I souhlasil, že je ekologičtější. U dieselu jen v případě, že nejezdi do města mezi lidi.
Ano, je to 1.5 TSI, který na běžné cestování i po městě bohatě postačí. Poslední dvě jízdy po dálnici spotřeba 5,2 a 5,1 litru. Dlouhodobá, kterou kazí časté krátké trasy po městě je zatím 7,7 a fakt nejsem nikde brzda provozu. Auto má najeto teprve 3 200 km. 😁 Na městské poskakování by asi PHEV měl smysl, ale tam kde bydlím je možnost a šance do budoucna na nabíjení téměř nula.
Asi jsem nějak nepochpil, co znamená Premium. Obálka SM na mě včera křičela něco o exkluzivitě, ale dnes je článek zde. Tak jak teda?🤔