tak neskutočne podražel že začínam mať pocit akoby bola prémia cenovo výhodnejšia ako zbytok sveta aj keď to začína iba s motorom R3.
PS : mne osobne je ale jedno či to má R3 alebo R4 😆 pod kapotou.
no nevim, 899 v základu se 130 koníkama mi tedy extra výhodné nepřipadá.... Jasně že vše se zdražuje, ale tady pořád konkurence z mainstreamu bude tak o 200 tisíc níž ne??
mě ta cenovka teda připadá dost šílená :-O neříkám teda že jim to lidi nedají....
Vidim to stejne. Zdrazilo vsechno, ale premie pomerove min (zvlast je to patrne vedle koncernu), k tomu navic predokolkove baworaky maji az "mainstreamovskou" politiku priplatku a ve vysledku tak nejsou za vubec spatne ceny.
Tak aj bavoráky zdražujú, modely, ktoré sledujem, zdraželi za posledný rok trikrát, keď píšeš o predokolkových bavorákoch, tak napr. 128ti zdražel z 39700 postupne na súčasných 43460. A zdražujú na väčšine trhov, viď: https://www.motor1.com/…-more-expensive/
Ale keď to postavíš vedľa VW, ktorý zdražil za posledný rok extrémne (štyrikrát), tak áno, potom sa to môže javiť ešte ako menšie zdraženie.
Když se podíváš na ceny bmw 3 z roku 2018 a teď facelift 2022, tak jsou cca o 200 tisíc vyšší. Samozřejmě mi budou říkat, ze mám vetsi výbavu, ale opak mi spis přijde pravdou, některé polozky, které byly dřív pospolu, nově rozdělili a dali jim samostatnou cenovku, jako třeba ovládání bederky a šířky sedačky.
Treba 5er sla nahoru za posledni rok asi o 800E primo, plus dalsich 500-700E ve vybave, neb neco co bylo v zakladu se dnes priplaci. Ty ses ale na vybavu skromnej kluk tak pro tebe by to bylo treba jen tech 800E a to je v dnesnim svete, sam uznej, rarita. Jinak slovenske ceny (nejen BMW) mi vzdycky dosli trosku ulet a 128ti za pomalu 44tis E? Uff...