Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
účel je prodat co nejdráž. Cesty jsou plné, takže nic se neděje. A ta pitomá koruna pade se už vymazala, aspoň to byla malá blbost narozdíl od Polska a Německa.
pradeda777
2
Soudě podle počtu aut na silnicích, cena benzinu a nafty ještě nedosáhla na equilibrium.
Anonym
2
To padá, fakt úžasne, ze 123,90 na 120 aby dneska už zas vylezla na 122,70. To sou fakt pády, čéče.
Já Prvni_1
Statni rozpocet, uz tak v zalostnem stavu, place.
A dodavatele benzinu se smeji. Nespoutane, nehorazne.
Snizeni spotrebni dane byl nesmysl.
Ja jsem pro jeji zvyseni.
Jezdim hodne, ale radeji zaplatim vic za benzin, nez dalsi dan ze mzdy.
Proste bych alkohol, koureni a paliva zdrazil tak, aby to pokrylo schodek statniho rozpoctu.
A dodavatele benzinu se smeji. Nespoutane, nehorazne.
Snizeni spotrebni dane byl nesmysl.
Ja jsem pro jeji zvyseni.
Jezdim hodne, ale radeji zaplatim vic za benzin, nez dalsi dan ze mzdy.
Proste bych alkohol, koureni a paliva zdrazil tak, aby to pokrylo schodek statniho rozpoctu.
Tím bys nic nevyřešil, protože vláda, kraje, zastupitelstva by našla nějaký důvod, proč je potřeba vyhazovat víc a víc. Až začnou padat firmy a pracáky se plnit vyhozenými, pak bude teprve bude trochu dusno, ale jen pro lidi, protože ještě máme korun kolik chceme v ČNB a eura za 2 biliony.
Neboj synu, všechno ještě zdraž, bude to super. Přijde taková série krachů, že během půkl roku propustí firmy 400-700 000 lidí 😄 😄 😄 😄
Už krachují pekaři, prodejny hlásí pokles sladkého pečiva o 30-70% 😄 😄 😄 Vyhazují to plesnivé.
lidi omezují kulturu, zábavu, hospody, nákupy oblečení atd.
Roztočí se taková spirála, že vyjdou lidi do ulic. V zimě realita.
Už krachují pekaři, prodejny hlásí pokles sladkého pečiva o 30-70% 😄 😄 😄 Vyhazují to plesnivé.
lidi omezují kulturu, zábavu, hospody, nákupy oblečení atd.
Roztočí se taková spirála, že vyjdou lidi do ulic. V zimě realita.
DonVito
Lidi konecne zacina zajimat, jak usetrit na provozu auta.
Az pri cene 50Kc za litr se mozna zamysli i ti movitejsi. 😄
Existuje bezkonkurencni zpusob😒br /> EV v garazi a fotovoltaika na strese :yes:
Az pri cene 50Kc za litr se mozna zamysli i ti movitejsi. 😄
Existuje bezkonkurencni zpusob😒br /> EV v garazi a fotovoltaika na strese :yes:
.... ale jo, pokud tyhle ceny povedou firmy i investicím do racionalizace provozu aut tak jenom dobře. Problém je, že lidé s nízkými příjmy, kteří nemají na výběr a musí třeba jezdit autem do práce, to tvrdě zaplatí a pak se to projeví u voleb.... :no:
Jo to je fakt.
Jenze spousta lidi najde levnejsi alternativu.
Treba ve meste MHD. :yes😒br />
PS Lidi taky zjistujou, ze nemusi jezdit po dalnici 130. Ze kdyz pojedou 110, tak usetri litr na sto. Myslim, ze tihle uz se EV nesmejou...
Jenze spousta lidi najde levnejsi alternativu.
Treba ve meste MHD. :yes😒br />
PS Lidi taky zjistujou, ze nemusi jezdit po dalnici 130. Ze kdyz pojedou 110, tak usetri litr na sto. Myslim, ze tihle uz se EV nesmejou...
No a někdo jede jak mu provoz dovolí a radši ty čísla, když provoz dovolí, nebude zveřejňovat a přesto jezdí za 5,5-6/100, dojezd má 1200 km a "dobije" do plna dřív, než si přečte 1 message v mobilu a otevře aplikaci na zaplacení útraty.
Lidi taky jezdí za 18,40 na LPG, kradou naftu ve firmá, pančují to, a snaží se vymyslet kde o*** stát a to 15000x tolik jak před krizí 😄 😄 😄
kravina, už teraz je cena nabíjania na rýchlonabíjačke vyššia ako terajších drahých phm
Vis kolik utrati prumerny elektromobilista za rychlonabijeni???
😁
Myslim, ze nemas tuseni.
Jinak treba vlastnik Audi ma kWh na Ionity za 8Kc. 😉 😉 😉
😁
Myslim, ze nemas tuseni.
Jinak treba vlastnik Audi ma kWh na Ionity za 8Kc. 😉 😉 😉
Teď jsem zrovna platil fakturu EON drive. Za 12,5 kWh přesně 75 Kč. Moje pomalé dobíjení je za 6 Kč, to nejrychlejší u EONu je za 10 Kč. Nejdražší (pro registrovaného zákazníka EONu) je IONITY za 22 Kč. Od června můžu dobít i v Rakousku nebo Německu za ceny podobné ČEZu, tj 12 Kč.
Ale kdyz mas pausal 350Kc mesicne a Audi karticku, tak mas kWh na Ionity za 8Kc.
Ty naklady jsou smesne nizky.
Vysoky vypadaji jen podle oficialnich ceniku a jeste pro neregistrovane...
KWh na superchargeru je za 13Kc bez pausalu.
Vetsina lidi ale nabiji z 90% doma vyhodneji.
Ty naklady jsou smesne nizky.
Vysoky vypadaji jen podle oficialnich ceniku a jeste pro neregistrovane...
KWh na superchargeru je za 13Kc bez pausalu.
Vetsina lidi ale nabiji z 90% doma vyhodneji.
😁 😁 😁
Vtipny clanek.
Je tam o elektromobilistech s rudyma ocima.
Zrovna vcera jsem se videl se ctyrma vysmatyma elektromobilistama.
Doporucuji ti nekdy si s nejakym vlastnikem EV promluvit osobne.
A ne cist auto-fory.
I kdyz tentokrat fakt pobavily.
Problem petrolheada je, ze neumi pocitat...
Nebo porovnavat.
Treba ze 15kWh x 8Kc < 6l x 45Kc resp
120Kc/100km < 270Kc/100km
Proc se tohle nikdy na autoforech nedozvim?
Resp. i kdyz si to vynasobim 13Kc za kWh (195Kc/100km) tak vyjde provoz EV vyrazne levneji.
Neregistrovanou cenu neberu, protoze kazdy komu na cene zalezi (jezdi na CEZ casteji nez jednou za rok) se bezplatne zaregistruje.
A dalsi problem petrolheada je, ze neumi komunikovat resp. poslouchat. Stacilo by se pobavit s jedinym elektromobilstou namisto cteni pitomosti z netu.
Vtipny clanek.
Je tam o elektromobilistech s rudyma ocima.
Zrovna vcera jsem se videl se ctyrma vysmatyma elektromobilistama.
Doporucuji ti nekdy si s nejakym vlastnikem EV promluvit osobne.
A ne cist auto-fory.
I kdyz tentokrat fakt pobavily.
Problem petrolheada je, ze neumi pocitat...
Nebo porovnavat.
Treba ze 15kWh x 8Kc < 6l x 45Kc resp
120Kc/100km < 270Kc/100km
Proc se tohle nikdy na autoforech nedozvim?
Resp. i kdyz si to vynasobim 13Kc za kWh (195Kc/100km) tak vyjde provoz EV vyrazne levneji.
Neregistrovanou cenu neberu, protoze kazdy komu na cene zalezi (jezdi na CEZ casteji nez jednou za rok) se bezplatne zaregistruje.
A dalsi problem petrolheada je, ze neumi komunikovat resp. poslouchat. Stacilo by se pobavit s jedinym elektromobilstou namisto cteni pitomosti z netu.
Takže 1,5 za auto a 400 za fotovoltaiku je způsob jak ušetřit? 😐
Jj, to matematika miestneho DonVita. 70000€ (ok, nech sa uskromníme nad menej použiteľným autom s kratším dojazdom, tak 50000€) je vlastne bežný výdavok na auto a FV pre masy a priemerné domácnosti. Nič voči myšlienke, ok, je to alternatíva, ale toto si drtivá väčšina dovoliť nemôže.
Psal jsem nekde, ze je to auto pro masy?
Neco o lidovem voze?
Pisu o aute v dane cenove kategorii.
Ne, psal jsem o movitejsich.
Kdybys cetl pozorneji.
Bohuzel tohle neni auto pro kazdeho.
Bohuzel nezijeme v komunismu (ktery by ti vyhovoval).
Bohuzel?
Ne, zadny bohuzel. Tohle je realita.
Neco o lidovem voze?
Pisu o aute v dane cenove kategorii.
Ne, psal jsem o movitejsich.
Kdybys cetl pozorneji.
Bohuzel tohle neni auto pro kazdeho.
Bohuzel nezijeme v komunismu (ktery by ti vyhovoval).
Bohuzel?
Ne, zadny bohuzel. Tohle je realita.
To je matemtika fanatických utopistických neostalinistů, zatímco na silnici jezdí ohnilé jedničkové a dvojkové oktávky, Peugeoty 107 a Hyundai I10 na LPG a podobně luxusní vozítka.
Jo včera sem viděl Peugeot 205 z 90. let, perfektní důkaz, že starými auty nikdo nejezdí 😄 😄 😄
Jo včera sem viděl Peugeot 205 z 90. let, perfektní důkaz, že starými auty nikdo nejezdí 😄 😄 😄
Ano je to zpusob jak usetrit.
Fotovoltaika je investici do budoucnosti.
Dat 2M do elektricky Toyoty bZ4x + solary jsou mnohem smysluplneji vynalozene penize, nez treba za dieselove BMW X5 - priklad.
Klidne si tam dosad iX misto bZ4x. 😉
Fotovoltaika je investici do budoucnosti.
Dat 2M do elektricky Toyoty bZ4x + solary jsou mnohem smysluplneji vynalozene penize, nez treba za dieselove BMW X5 - priklad.
Klidne si tam dosad iX misto bZ4x. 😉
já bych o rozumné reakci proti zdražování mluvil třeba v případě, kdy by si někdo nechal přestavět automobil na LPG. to je taková investice, která dává pro běžnou rodinu smysl.
fotovoltaika - může být, ale jedině bez dotace. opět, jen pro movitější.
fotovoltaika - může být, ale jedině bez dotace. opět, jen pro movitější.
LPG je ropnej produkt, takze opet z velke casti z russka
jedina jeho vyhoda pro spotrebitele je vyrazne nizsi spotrebni dan
ale problem zavislosti na rope to neresi
jestli nejaky dotace, tak jen pro ty chudsi a urcite ne do FV, ale jen do uspor - zatepleni
dotovat drahou technologii, ktera behem par let prirozene spadne, a v soucanosti dotace jen zvysuji ceny pro ty nedotovany je podobnej nesmysl, jako byla socanska dotace na FVE, ktera nas celkem prijde na 1bln korun a pritom stacilo par let pockat a mohlo se to obejit bez dotaci
jedina jeho vyhoda pro spotrebitele je vyrazne nizsi spotrebni dan
ale problem zavislosti na rope to neresi
jestli nejaky dotace, tak jen pro ty chudsi a urcite ne do FV, ale jen do uspor - zatepleni
dotovat drahou technologii, ktera behem par let prirozene spadne, a v soucanosti dotace jen zvysuji ceny pro ty nedotovany je podobnej nesmysl, jako byla socanska dotace na FVE, ktera nas celkem prijde na 1bln korun a pritom stacilo par let pockat a mohlo se to obejit bez dotaci
FVE ve střední Evropě je neostalinistická bolševická utopie, na úrovni pěstování bavlny na stepi v Kazachstánu.
Jde to, ale ty následky 😄
Jde to, ale ty následky 😄
Migu,ceny ICE aut pomaly ,ale isto dobiehaju ceny EV aut vdaka emisnym pokutam. 😐
Tesla 3 Performance 62000 eur
BMW 3 330i x Drive 60000 eur
Tesla ma 2x tolko koni,brutalne zrychlenie,realny dojazd 500km (93% ludi denny dojazd 500 km bohate staci),v Nemecku dostanes dotaciu 7500 eur spat (minus DPH a si na sume 45800 eur),10 rokov naplatis dan z motorovych vozidiel,dialnicnu znamku,zadarmo parkovanie v mestach,vyuzivanie pruhu pre autobusy v preplnenych nemeckych mestach atd)
Mas dom,vykurujes a ohrievas tepelnym cerpadlom a mas moznost dat na strechu FVE?
Preco si neznizit spotrebu?Preco "netankovat" min pol roka svoje auto zadarmo?
Kolko ludi dnes bere blaznive hypotéky ,tak si myslim,ze tych 15 000 eur sa pri tych 400-500 tisicovych hypotekach za dom stratia.Pri slnku ako mame v BA sa ti vrati FVE do 8 rokov ked ti netienia stromy ako v mojom pripade.Musis to brat ako celok a potom to dava obri vyznam.
A na zaver ceresnicka na torte.
Co usetris na takom "tankovani" a vykurovany domu mozes smelo minut na benzin,ktorym budes dosyta plnit hrdlo karburatora velkoobjemovej bublajucej V8 :-!
Vlk syty aj ovca cela 😉
Tesla 3 Performance 62000 eur
BMW 3 330i x Drive 60000 eur
Tesla ma 2x tolko koni,brutalne zrychlenie,realny dojazd 500km (93% ludi denny dojazd 500 km bohate staci),v Nemecku dostanes dotaciu 7500 eur spat (minus DPH a si na sume 45800 eur),10 rokov naplatis dan z motorovych vozidiel,dialnicnu znamku,zadarmo parkovanie v mestach,vyuzivanie pruhu pre autobusy v preplnenych nemeckych mestach atd)
Mas dom,vykurujes a ohrievas tepelnym cerpadlom a mas moznost dat na strechu FVE?
Preco si neznizit spotrebu?Preco "netankovat" min pol roka svoje auto zadarmo?
Kolko ludi dnes bere blaznive hypotéky ,tak si myslim,ze tych 15 000 eur sa pri tych 400-500 tisicovych hypotekach za dom stratia.Pri slnku ako mame v BA sa ti vrati FVE do 8 rokov ked ti netienia stromy ako v mojom pripade.Musis to brat ako celok a potom to dava obri vyznam.
A na zaver ceresnicka na torte.
Co usetris na takom "tankovani" a vykurovany domu mozes smelo minut na benzin,ktorym budes dosyta plnit hrdlo karburatora velkoobjemovej bublajucej V8 :-!
Vlk syty aj ovca cela 😉
Ceny EVs je to co je problém, ne provozní náklady. Kecičky o emisních pokutách, které za 2020 nikdo neplatil (tedy VW určitě ne). Tesla 3 je výborný vůz, ale za 1,37 milionu je pro malý počet podnikatelů. Vůbec nechápu, proč už dávno se nezrušilo DPH na nákup EVs i pro neplátce DPH (normální lidi), to by snížilo cenu skoro o pětinu. To co předvádí evropské automobilky je hotová tragédie.
Souhlas. :yes:
Pevne doufam, ze se to zmeni s R5 nebo Pandou.
A prijdou alespon trochu cenove prijatelna EV.
600k za eUp je fail.
Pevne doufam, ze se to zmeni s R5 nebo Pandou.
A prijdou alespon trochu cenove prijatelna EV.
600k za eUp je fail.
Stat zije z dani.
Nikdy sa podla mna nestane,ze sa budu auta predavat bez DPH obycajnym ludom.
Nechapem aky je problem dnes vlastnit firmu a využívat vratky DPH na vsetko na co sa len da.
Ci zato mozu emisne pokuty,alebo nie je v podstate jedno,cena ICE aut sa dviha a veselo dobieha cenu EV aut.Nie je dovod ,aby cena EV klesala.A utopiou si je dnes mysliet,ze niekedy bude klesat ako tu miestny EV fanusikovia vypisuju.Vsetko vo svete stupa a EV budu klesat..to urcite..a teraz tu o Karkulke ako sa hovori.
Nikdy sa podla mna nestane,ze sa budu auta predavat bez DPH obycajnym ludom.
Nechapem aky je problem dnes vlastnit firmu a využívat vratky DPH na vsetko na co sa len da.
Ci zato mozu emisne pokuty,alebo nie je v podstate jedno,cena ICE aut sa dviha a veselo dobieha cenu EV aut.Nie je dovod ,aby cena EV klesala.A utopiou si je dnes mysliet,ze niekedy bude klesat ako tu miestny EV fanusikovia vypisuju.Vsetko vo svete stupa a EV budu klesat..to urcite..a teraz tu o Karkulke ako sa hovori.
To se nám to šetří,když nám to chudí dotují.... Další z důkazů nemravnosti dotací.Dotace na koupě elektromobilů, dotace na koupi solárů, dotace na nabíjecí stanici, dotace na provoz auta...
dotace na fotovoltaiku je past. až pak budeš vyrábět, přebytky ti koupí za směšné peníze zpět... a když ti pochybí, za drahé prodají...
😄 😄 😄 😄 jasně, neostalinistická bolševická utopistická kreaturo a v zimě to budou dobíjet čím?
Jo pozdravuje tě Pavlík Tykač a popsije, jak jde uhlí a plyn nahradit vodíkem, za pakatel 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
"Řešením má být vodík. Vyráběl by se z přebytků solární a větrné elektřiny a spotřebovával v době, kdy obnovitelné zdroje kvůli počasí nejedou.
V to jsem doufal. Ale čím víc do toho pronikáme, tím víc si uvědomujeme, jaký je s vodíkem problém. Kdybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.
Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.
Nechci hodnotit reálnost vodíku v nejbližší budoucnosti, ale nevidím, že by ceny toho všeho, co jsem vyjmenoval, měly jít dolů. A jestli jsme ochotni nahradit jednu 800megawattovou uhelnou elektrárnu, elektrárnou, která by jela 5 tisíc hodin v roce za tak fantasmagorická čísla, tak u toho bych nechtěl být."
https😐/www.seznamzpravy.cz/…ou-penize-205484
Jo pozdravuje tě Pavlík Tykač a popsije, jak jde uhlí a plyn nahradit vodíkem, za pakatel 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
"Řešením má být vodík. Vyráběl by se z přebytků solární a větrné elektřiny a spotřebovával v době, kdy obnovitelné zdroje kvůli počasí nejedou.
V to jsem doufal. Ale čím víc do toho pronikáme, tím víc si uvědomujeme, jaký je s vodíkem problém. Kdybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.
Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.
Nechci hodnotit reálnost vodíku v nejbližší budoucnosti, ale nevidím, že by ceny toho všeho, co jsem vyjmenoval, měly jít dolů. A jestli jsme ochotni nahradit jednu 800megawattovou uhelnou elektrárnu, elektrárnou, která by jela 5 tisíc hodin v roce za tak fantasmagorická čísla, tak u toho bych nechtěl být."
https😐/www.seznamzpravy.cz/…ou-penize-205484
Ginger Kyriakos
je zavádějící. Měl by znít Pumpař opět zdražili benzín, vláda nic nedělá. Vlastně dělá.Okradla nás všechny o 4 miliardy na spotřební dani, které si rozdělí pumpaři.
Myslím, že to nebude až tak o pumpařích jako o rafinériích.
Myslim, ze cely ropny prumysl je problem. 😄
Od A do Z.
Od A do Z.
Nejlepší je neostalinistický utopistický vodík a FVE.
Za extrémně přepálený ceny výstavby a až přestane foukat a svíti, tak poručíme větru dětši, vid Klemente Visarijonovči Lysenko 😄 😄 😄
dybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.
Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.
Za extrémně přepálený ceny výstavby a až přestane foukat a svíti, tak poručíme větru dětši, vid Klemente Visarijonovči Lysenko 😄 😄 😄
dybyste například chtěla naši elektrárnu ve Chvaleticích nahradit vodíkovou elektrárnou, řeknu k tomu pár čísel. Turbíny a nová elektrárna by stály něco mezi 15 až 20 miliardami. Plocha solárních panelů, které by byly potřeba na dostatečné množství vodíku, by byla 250 km čtverečních, nepředstavitelné číslo. V dnešních pořizovacích cenách by taková solární elektrárna stála okolo 190 miliard korun.
Pak byste potřebovala elektrolyzér, zařízení, které ze solární elektřiny vyrábí vodík. Elektrolyzéry v tomto objemu by stály při současných cenách asi 125 miliard Kč. A pak byste potřebovala ten vodík někde skladovat. Ale vodík je potvora, má hrozně malý atom, který skoro všude proniká. Při skladování vodíku jsou ztráty zhruba tři procenta denně. A druhá věc je, že narušuje a trhá normální ocel a normální materiály, takže potřebujete speciální materiál, speciální ocel. Při současných cenách by zásobník na skladování takového množství vodíku stál 1 150 miliard korun. Asi tolik jako čtyři jaderné bloky.
Ja ve vodiku budoucnost nevidim, troubo.
Nevim proc sem tohle pises.
Wtf
Jdi si radsi prelestit rollse. 😁
Nevim proc sem tohle pises.
Wtf
Jdi si radsi prelestit rollse. 😁
Ne titulek by m+l být, rafinerky maj extrémn í marže a OPEC schválně omezuje těžbu, aby se nakapsoval
petr petrumr
Někde je ve vládě problémos, vždy nejlevnější čepro a tank ono je nejdražší, tuším, že vláda tou machinací zdražila lidem už vše, schválně......do švestek fialovskéj.
ONO 46,90, OMV 47,90 a Benzina a MOL 47,50. Jel sem před půl hodinou klem všech.
Karteláci už stihli zdražit, asi ti to uniklo 😄
100 oktan už maj za 51,50, na D1 prej dokonce 52,50 😄 😄
Karteláci už stihli zdražit, asi ti to uniklo 😄
100 oktan už maj za 51,50, na D1 prej dokonce 52,50 😄 😄
doprčic, ráno to bylo jinak, u nás včil ono 46,90 čepro 46,80, omv 47,50 a to bylo levnější jak ono. Nic už pod 46 není. Fialovéj masakr.