Autofun
Ale nesmelo by to byt na baterky.
Podporu elektromotorem odpustim, je takova doba.
Ale auto na baterky nechci, dokonce ani kdyz to bude Lancia.
Podporu elektromotorem odpustim, je takova doba.
Ale auto na baterky nechci, dokonce ani kdyz to bude Lancia.
Podstata je v tom, vnutit obecně zákazníkům názor, že to chtějí.
Pod rouškou (mnohdy falešnou) ekologie a vyšších užitných hodnot prodat produkt s menšími výrobními náklady ovšem za daleko vyšší cenu. Ještě s perspektivou otevření nových příležitostí k zisku pro připravené.
Každá metoda k dosažení cíle je dobrá. Bagatelizování nevýhod a nadhodnocování výhod, placený mediální tlak, politická rozhodnutí, pokuty, tresty, znevýhodňování....vše je povoleno.
Tomu se dnes říká demokracie a svoboda.
Pod rouškou (mnohdy falešnou) ekologie a vyšších užitných hodnot prodat produkt s menšími výrobními náklady ovšem za daleko vyšší cenu. Ještě s perspektivou otevření nových příležitostí k zisku pro připravené.
Každá metoda k dosažení cíle je dobrá. Bagatelizování nevýhod a nadhodnocování výhod, placený mediální tlak, politická rozhodnutí, pokuty, tresty, znevýhodňování....vše je povoleno.
Tomu se dnes říká demokracie a svoboda.
To oni nevi.
Dneska se melou jen SUV a elektrika.
Takze nejlepe SUV na elektriku.
Vzdyt se podivej jak vypada titulni stranka na autocz!
Goebbels by mel radost.
Ale ani tisic takovych clanku nezmeni nic na tom, jak je to k nicemu.
Ale i oni to vi. Cilem je odradit lidi od individualniho cestovani.
Dneska se melou jen SUV a elektrika.
Takze nejlepe SUV na elektriku.
Vzdyt se podivej jak vypada titulni stranka na autocz!
Goebbels by mel radost.
Ale ani tisic takovych clanku nezmeni nic na tom, jak je to k nicemu.
Ale i oni to vi. Cilem je odradit lidi od individualniho cestovani.
Nejprodávanější auta v Evropě 2021
Pořadí Model Počet kusů Meziroční rozdíl
1. Volkswagen Golf 205 405 ks -27,9 %
2. Peugeot 208 196 869 ks -1,1 %
3. Dacia Sandero 196 729 ks +16,9 %
4. Renault Clio 196 243 ks -21,1 %
5. Peugeot 2008 194 653 ks +24,4 %
6. Volkswagen T-Roc 186 644 ks +17,1 %
7. Toyota Yaris 182 590 ks +1,3 %
8. Opel Corsa 180 643 ks -8,3 %
9. Fiat 500 174 739 ks +24,0 %
10. Citroën C3 159 302 ks +7,0 %
A čeho že to Lacia v Itálii prodá víc, než taková Alfa se Stelviem celosvětově?
Pořadí Model Počet kusů Meziroční rozdíl
1. Volkswagen Golf 205 405 ks -27,9 %
2. Peugeot 208 196 869 ks -1,1 %
3. Dacia Sandero 196 729 ks +16,9 %
4. Renault Clio 196 243 ks -21,1 %
5. Peugeot 2008 194 653 ks +24,4 %
6. Volkswagen T-Roc 186 644 ks +17,1 %
7. Toyota Yaris 182 590 ks +1,3 %
8. Opel Corsa 180 643 ks -8,3 %
9. Fiat 500 174 739 ks +24,0 %
10. Citroën C3 159 302 ks +7,0 %
A čeho že to Lacia v Itálii prodá víc, než taková Alfa se Stelviem celosvětově?
Ypsilon HF Integrale a Thema vypadají parádně. Realita ale budou rádoby městské (???) SUV na nějaké univerzální sdílené platformě. A rozhodně nebudou vypadat takhle.
Mně to připomíná Peugeota.
Vzhledem k tomu, že jde o Stellantis, tak raději Peugeota, který má i rozsáhlejší servis a bude i levnější.
Vzhledem k tomu, že jde o Stellantis, tak raději Peugeota, který má i rozsáhlejší servis a bude i levnější.
Vlhké sny....
Některé vypadají docela pěkně, z jiných ten překabátěný Peugeot přímo číší a jako Lancie jsou odporné :no: Hlavně je zbytečné ukazovat obrázky velkých sedanů, protože nic takového Lancia stejně nechysta, budou to v podstatě dva male vozy (Y a Delta ) a jeden crossover (něco na způsob Citroen C5X ale více jako SUV)
škoda jen, že přijdou tak pozdě a že už budou všechny jen na baterky..... :no:
Některé vypadají docela pěkně, z jiných ten překabátěný Peugeot přímo číší a jako Lancie jsou odporné :no: Hlavně je zbytečné ukazovat obrázky velkých sedanů, protože nic takového Lancia stejně nechysta, budou to v podstatě dva male vozy (Y a Delta ) a jeden crossover (něco na způsob Citroen C5X ale více jako SUV)
škoda jen, že přijdou tak pozdě a že už budou všechny jen na baterky..... :no:
Samozrejme, jedine suv sa predava, robit nieco ine v pripade lancie je samovrazda, aj ked ta je uz davno mrtva
Za největší úspěch lze považovat snad jedině aktuálních 10 komentářů, což lze poslední dobou považovat za velký úspěch pro prémiovou redakci. Jiný význam takový materiál ani nemá, nosič reklamy a konečně dvouciferná diskuze. Takže hurá.