Ypsilon HF Integrale a Thema vypadají parádně. Realita ale budou rádoby městské (???) SUV na nějaké univerzální sdílené platformě. A rozhodně nebudou vypadat takhle.
Dneska se melou jen SUV a elektrika.
Takze nejlepe SUV na elektriku.
Vzdyt se podivej jak vypada titulni stranka na autocz!
Goebbels by mel radost.
Ale ani tisic takovych clanku nezmeni nic na tom, jak je to k nicemu.
Ale i oni to vi. Cilem je odradit lidi od individualniho cestovani.
Podstata je v tom, vnutit obecně zákazníkům názor, že to chtějí.
Pod rouškou (mnohdy falešnou) ekologie a vyšších užitných hodnot prodat produkt s menšími výrobními náklady ovšem za daleko vyšší cenu. Ještě s perspektivou otevření nových příležitostí k zisku pro připravené.
Každá metoda k dosažení cíle je dobrá. Bagatelizování nevýhod a nadhodnocování výhod, placený mediální tlak, politická rozhodnutí, pokuty, tresty, znevýhodňování....vše je povoleno.
Některé vypadají docela pěkně, z jiných ten překabátěný Peugeot přímo číší a jako Lancie jsou odporné :no: Hlavně je zbytečné ukazovat obrázky velkých sedanů, protože nic takového Lancia stejně nechysta, budou to v podstatě dva male vozy (Y a Delta ) a jeden crossover (něco na způsob Citroen C5X ale více jako SUV)
škoda jen, že přijdou tak pozdě a že už budou všechny jen na baterky..... :no:
...nějakého internetového nadšence Lancie, optimisticky plné koncovek výfuků, mají asi podobný význam, jako když sem prskne zde oblíbený Honza Lušovský třeba něco jako Tatru ConcepT87.
Za největší úspěch lze považovat snad jedině aktuálních 10 komentářů, což lze poslední dobou považovat za velký úspěch pro prémiovou redakci. Jiný význam takový materiál ani nemá, nosič reklamy a konečně dvouciferná diskuze. Takže hurá.