Novinky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
0
Jasné ty potrebuješ 10 ročný mercedes z nemecka s najzdenými 100000km. >😁
jedno je však iste,že vzhľadom to isto zaujme viac ako nudny logan
Logan se v jizni americe prodava uz pres rok, neni to dacie, ale najdete ji pod jmenem "renault logan".... :no: 😉
...vypada celkem dobre-robustne a z boku zase jako obycejny zastupce jeho tridy(nizsi stredni?!).No,asi mame co zavidet,protoze,az se zde objevi Logan hatchback.....vetsi humus nez sedan :no:
tak trochu nepovedeny facelift predchozi generace clia. posledni dobou jsem z "tvurcovstvi" aut od renaultu tak trochu v rozpacich. ale jestli se jim povede cena tak nakonec i neco prodaj.
...ale je krajsi ako nova Impreza...a teraz ma mozte kamenovat... >😒]
Vyzerá to pomerne robustne a jednoducho, interiér je krajší ako v novej Fabii. U nás by sa to asi predávalo, nie už tak dobre asi v zbytku Európy, najmä nie v tej vyspelejšej časti. Na malý hatchback sú v vo vyspelejšom svete iné kritériá, tuná tú úlohu plní Clio. Dacia je síce tiež jednoduchá a robustná, so strohým dizajnom, ale ponúka, čo iní neponúkajú - nadpriemerný priestor za podpriemernú cenu, kdežto Sandero by sa v záplave minimálne konkurencie zrejme utopil...
fuuha tak taketo silne slova by som nepoužil...kvalitou je toto auto niekde na urovni svojho surodenca Loganu,možno trošku vyššie...Interier krajší ako vo Fabii? ty nemaš v laske novu fabiu však? už z fotiek vidno,že je tam tvrdy plast všade kam sapozrieš...jednoznačne na zaostalejšie trhy je toto auto ako stvorene /samozrejme aj Logan/ robustna a jednoduchá konštrucia,vyššia svetla výška...a v samozrejme dobrý pomer ceny a priestoru...
Ja nehodnotim materialy, co sa tyka dizajnu, ale vzhlad, tvary, farby. A to mi je v tomto Renaulte jednoznacne sympatickejsie ako v novej Fabke, tam je (podla mna)s vynimkou vyplne dveri interier krokom vzad, teda hlavne palubovka.
to súhlasím interierom nova fabia čo sa tyka nejakej invencie neohuri,ale mne osobne tmavy interier v takom štyle vyhovuje...kvalita samozrejme tiež...ked to tak vezmem z konkurencie ponuka taku najmiernejšie vytvorene pracovisko vodiča...čo nemusi byť naškodu kedže nie každy ma rad kruhove vyduchy ventilacie a podobne veci...inak by som neprotestoval keby sa dizajn buduceho Loganu uberal skôr smerom tohto renaultu
Všechno je jen o ceně a kdyby Renault nasadil dobrou cenu podobnou jako u Loganu, kdyby byl větší než nová Fabie která se mně osobně nelibí tak bych o tom přemýšlel.Ale proč by si Renault lezl do vlastního hnízda a Dacii a sobě přidal konkurenci to tedy nepotřebuje.Ale uvidíme v budoucnosti.A mimochodem Dacie kombi je super ta se jim povedla.
No možná tady vidíme evoluci Loganu hatchback a Dacia nám to v nějaké variaci dřív nebo později naservíruje. Design až na pár snaživých detailů má energii mrtvé slepice, takže se o něm nedá skoro nic říct. Přiznám se bez mučení, že se mi celkové směřování designu Renaultu v poslední době nelíbí, a těmihle pragmatickými modely to jen dál rozmělňuje. Jako kdyby tvůrce automobilů po opaření Avantimem a Vel Satisem dostal od někoho přes prsty - celá ta e😜erimentátorská vyzývavost až na výjimky tak nějak splaskla a dnes daleko odvážněji působí třeba rivalové od Citroenu. Po vstupu Fordu do jihovýchodního regionu Evropy se ale dost možná změní i situace v segmentu superlaciných aut, což může Renault/Dacii přinutit velmi rychle se zamyslet nad svou filozofií do budoucna. Otázka je také, jak dlouho budou tyhle produkty schopné odolávat čínské potopě.
Přes všchno mudrování musí být každému jasný, že C.G. ví moc dobře co dělá.
Docela se bavím rozpolcenosti věčných kritiků Renaultu.
Tak extravagantní pokusy jako Vel Satis, nebo Avantime jsou terčem posměchu pro jejich přílišnou odlišnost a tudíž malý prodejní úspěch, zatímco stilisticky čistčí a tvarově snesiteljnější auta z nové produkce zase nemají dostatečnou odvahu tvůrce automobilu.
Tak co vlastně chcete?
Mimochodem nová LAguna III, nebo Kangoo jsou nadmíru povedené kousky.
Prostě tvůrce automobilů. :yes:
Docela se bavím rozpolcenosti věčných kritiků Renaultu.
Tak extravagantní pokusy jako Vel Satis, nebo Avantime jsou terčem posměchu pro jejich přílišnou odlišnost a tudíž malý prodejní úspěch, zatímco stilisticky čistčí a tvarově snesiteljnější auta z nové produkce zase nemají dostatečnou odvahu tvůrce automobilu.
Tak co vlastně chcete?
Mimochodem nová LAguna III, nebo Kangoo jsou nadmíru povedené kousky.
Prostě tvůrce automobilů. :yes:
Nepatřím určitě mezi paušální kritiky Renaultu, a dokonce kromě spodní části zad nejsem nijak rozpolcený. >😁 Některé modely, jako právě Avantime i Vel Satis, se mi velice líbí, hodně mě zaujala původní 3D verze Clia Grandtour v konceptu, mám rád Modus atd. Na druhé straně se mi jednoduše nelíbí nová Laguna, připadá má generaci od generace nudnější, stejně tak třeba Clio, zklamalo mě poněkud Twingo, nepřeskočím se. Nejde tolik o to, co chci já, ale co chce Renault. Jeho snaha okupovat všechna patra automobilového světa najednou je sice úctyhodná, ale obsahuje v sobě rizika právě z té velké šířky záběru - bez ohledu na to, co si zrovna třeba já myslím o jednotlivých modelech.
Evropská verze Renaultu Sandero se v budoucnosti bude prodávat pod znackou Dacia. To rekl Carlos Ghosn 10.9. na tiskové konferenci ve Frankfurtu.