Nástupce nejúspěšnějšího vozu kategorie Rally2 posledních let nabídne nový motor, vylepšené ovládání i elektroniku a v neposlední řadě ještě vyšší bezpečnost posádky.
kdyz vezmu, ze u oct je rozdil mezi ctyrkolovou 2.0tsi a dvoukolovvou 1.5tsi 100tis, tak dvoulitrova fabka ve ctyrkolce by se mela vejit do 600tis, coz by bylo velmi zajimavy
Ale je tu rozdíl platforem. Octa je na platformě umožňující 4x4 ale Fabka ne. Tudíž to za a nejde, nebo za b ne za stejné peníze. Co se motoru týče zase něco podobného. Octa ten motor normálně "umí" fabka dvoulitr nezná a narvat ho tam by bylo za další nemalé náklady.
Jinak za 600 je monte s litrem s pár příplatkama. Tohle by bylo cca za 950. Ale i tak by to bylo supr!
Obojí zralý na likvidaci. A řeknu ti tajemství. My tu ropu vůbec nemusíme kupovat z Ruska ;-)
Teď je to tak sice nastavený, ale je to koupitelný i z jiných zdrojů. Jenže z Ruska to pro nás bylo pohodlný. Bylo to lehce dostupný a levný. Na tom jsme vystavěli náš úspěch ve střední Evropě. Takže jestli nechceme kupovat ropu a plyn z Ruska a nebýt úspěšní (kvůli vysokým cenám energií), tak klidně můžeme.