Testy
Arese
12
....že volba DSG k 1.5 TSI je zcela nesmyslná - po jízdní stránce (otravné cukání) i po ekonomické stránce (tučný příplatek a v budoucnu i drahé opravy). Až žije MANUÁL! 😄 :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Myslím že Arese nic negeneralizuje. Jen napsal že DSG v kombinaci s 1,5 TS ( převodovka DQ200 se suchými spojkami ) není úplně OK. Velký příplatek a cukání při popojíždění. Já bych taky nechtěl poskakovat po městě na místo plynulé jízdy, tam se má projevit největší výhoda automatu. A to suché DSG prostě dlouhodobě neumí. Do města je optimální klasický hydroměnič, nebo variator. Mokré DSG je na tom o poznání líp. Má ale jiný problém, který se týká VW group. Systematické podtáčení motoru v normálním režimu a příliš vysoké otáčky ve sportovním. Obecně DSG mají samozřejmě i své výhody, ale VW je dlouhodobě neumí uživatelsky příjemně naladit. Proto i já se kloním k manuálu.
Tato generalizacia nie je pravdiva - v koncerne VW su modely (Seat Tarraco), ktore pouzivaju mokru DSG (DQ381) v kombinacii s 1.5 TSI, kde sa toto cukanie vobec nevyskytuje. Ja ho nepozorujem tiez a to robim velku cast ciest v meste.. Pre automat som sa dobrovolne rozhodol kvoli lepsie vyuzitelnejsiu adaptivnemu tempomatu pri jazde v meniacich sa podmienkach a manual mi uz vobec nechyba.
Mal som pozicany troc pred fl 1.5ku aj 2 dizel a podla mna vo vsetkom horsie auto ako dobovy golf 7, kvalita materialov, jazne vlastnosti, spotreba, cena...
Už minimálně dvakrát jsem se tě ptal a odpověď je jasná a jednoduchá - an👋ne😒br />
Jsi schopen akceptovat (nikoli pochopit-to už mi došlo, že je nemožné), že někdo prostě preferuje manuál, i v SUV?
Prosím an👋ne. Bez keců okolo.
A s tím důvodem "peněženka" už jdi tam, kde slunce nesvítí. Při vší úctě. Omíláš to dokola jako kolovrátek, urážíš tím jiné diskutéry a je to neskonale trapné. Je smutné, že evidentně inteligentní člověk se sníží k něčemu takto hloupému a trapnému.
A pro ostatní - naprosto chápu a respektuji proč někdo preferuje automat. Jen tak nějak čekám to samé i z druhé strany. Jsme na serveru o autech, probůh.
Jsi schopen akceptovat (nikoli pochopit-to už mi došlo, že je nemožné), že někdo prostě preferuje manuál, i v SUV?
Prosím an👋ne. Bez keců okolo.
A s tím důvodem "peněženka" už jdi tam, kde slunce nesvítí. Při vší úctě. Omíláš to dokola jako kolovrátek, urážíš tím jiné diskutéry a je to neskonale trapné. Je smutné, že evidentně inteligentní člověk se sníží k něčemu takto hloupému a trapnému.
A pro ostatní - naprosto chápu a respektuji proč někdo preferuje automat. Jen tak nějak čekám to samé i z druhé strany. Jsme na serveru o autech, probůh.
VW se nepodařilo sladit DSG, autorovi testu se zase nepodařilo sladit parametry motoru v textu s údaji v technických datech, konkrétně rozsah otáček max. krouťáku.
To první je ale samozřejmě daleko horší průšvih.
To první je ale samozřejmě daleko horší průšvih.
Po delsi dobe jsem si tu precetl test a nestacim se divit. Auto do mesta od VW stoji 800k a automat mu nesedi?
Ty huyndaje stoji polovinu a taky se na ne nadava. Dnes bych volil do mesta auto s benz.atmosferou, neco jako kona nebo i30 nebo i i20 a jim podobne modely se saltpakou.
Ty huyndaje stoji polovinu a taky se na ne nadava. Dnes bych volil do mesta auto s benz.atmosferou, neco jako kona nebo i30 nebo i i20 a jim podobne modely se saltpakou.
Já toho nejezdil docela dost s dsg (mokrá
6 i 7 stupňů) v kombinaci s různým 2.0 tsi a hrůza to fakt nebyla.... po městě i v kolonách v pohodě.
6 i 7 stupňů) v kombinaci s různým 2.0 tsi a hrůza to fakt nebyla.... po městě i v kolonách v pohodě.
Aj ja som skôr zástanca manuálu ale aj v článku bolo spomenuté že Golf VIII má to DSG odladené lepšie lebo je to MHEV takže nechápem prečo to nedávajú do všetkých modelov.Za prachy za T-Roc je za mňa lepšia voľba Formentor 1.5 TSI samozrejme s manuálom.
S tou DSG, lebo uz som tu videl test, kde nejaky autor mal problemy sa plynule rozbiehat s CVT. Vraj reagovala prudko 😒]
A aby som nezabudol, chodte do pecka s tou vyskakovacou reklamou xkrat cez editovany prispevok pocas jeho pisania. Nie kurwwwa, nechcem ten Nkovy hjundaj.
A aby som nezabudol, chodte do pecka s tou vyskakovacou reklamou xkrat cez editovany prispevok pocas jeho pisania. Nie kurwwwa, nechcem ten Nkovy hjundaj.
U DSG volbu manuálu chápu dost orptoi jinym automatům. Ale manual v SUV, obzvlášť odůvodněn sportovností je jen zakrývání důvodu "penezenka" bez ohledu na typ automatu.
Stejně tak ke Scale, 1.5TSI + manuál funguje výtečně :yes: 😉 Já bych ho k OIV chtěl taky, ale nebyl v době objednání k dispozici, takže mám DSG a je otravně pomalý...
Jazdne nie, ale nemam pocit, ze napr. Toyota šidí interiery suv/kros voci nizsim braskom - tam to je rovnako zle ;-D