Po vrcholné výbavě a téměř vrcholné motorizaci jsme si omlazený VW T-Roc vyzkoušeli také v nižších výbavách a s motorizací prostřední, která přenášela výkon na přední kola jak přes šestistupňový manuál, tak přes sedmistupňové DSG.
....že volba DSG k 1.5 TSI je zcela nesmyslná - po jízdní stránce (otravné cukání) i po ekonomické stránce (tučný příplatek a v budoucnu i drahé opravy). Až žije MANUÁL! :-):yes::yes::yes:
Myslím že Arese nic negeneralizuje. Jen napsal že DSG v kombinaci s 1,5 TS ( převodovka DQ200 se suchými spojkami ) není úplně OK. Velký příplatek a cukání při popojíždění. Já bych taky nechtěl poskakovat po městě na místo plynulé jízdy, tam se má projevit největší výhoda automatu. A to suché DSG prostě dlouhodobě neumí. Do města je optimální klasický hydroměnič, nebo variator. Mokré DSG je na tom o poznání líp. Má ale jiný problém, který se týká VW group. Systematické podtáčení motoru v normálním režimu a příliš vysoké otáčky ve sportovním. Obecně DSG mají samozřejmě i své výhody, ale VW je dlouhodobě neumí uživatelsky příjemně naladit. Proto i já se kloním k manuálu.
Tato generalizacia nie je pravdiva - v koncerne VW su modely (Seat Tarraco), ktore pouzivaju mokru DSG (DQ381) v kombinacii s 1.5 TSI, kde sa toto cukanie vobec nevyskytuje. Ja ho nepozorujem tiez a to robim velku cast ciest v meste.. Pre automat som sa dobrovolne rozhodol kvoli lepsie vyuzitelnejsiu adaptivnemu tempomatu pri jazde v meniacich sa podmienkach a manual mi uz vobec nechyba.
Mal som pozicany troc pred fl 1.5ku aj 2 dizel a podla mna vo vsetkom horsie auto ako dobovy golf 7, kvalita materialov, jazne vlastnosti, spotreba, cena...
Už minimálně dvakrát jsem se tě ptal a odpověď je jasná a jednoduchá - ano/ne:
Jsi schopen akceptovat (nikoli pochopit-to už mi došlo, že je nemožné), že někdo prostě preferuje manuál, i v SUV?
Prosím ano/ne. Bez keců okolo.
A s tím důvodem "peněženka" už jdi tam, kde slunce nesvítí. Při vší úctě. Omíláš to dokola jako kolovrátek, urážíš tím jiné diskutéry a je to neskonale trapné. Je smutné, že evidentně inteligentní člověk se sníží k něčemu takto hloupému a trapnému.
A pro ostatní - naprosto chápu a respektuji proč někdo preferuje automat. Jen tak nějak čekám to samé i z druhé strany. Jsme na serveru o autech, probůh.
VW se nepodařilo sladit DSG, autorovi testu se zase nepodařilo sladit parametry motoru v textu s údaji v technických datech, konkrétně rozsah otáček max. krouťáku.
To první je ale samozřejmě daleko horší průšvih.
Po delsi dobe jsem si tu precetl test a nestacim se divit. Auto do mesta od VW stoji 800k a automat mu nesedi?
Ty huyndaje stoji polovinu a taky se na ne nadava. Dnes bych volil do mesta auto s benz.atmosferou, neco jako kona nebo i30 nebo i i20 a jim podobne modely se saltpakou.
Aj ja som skôr zástanca manuálu ale aj v článku bolo spomenuté že Golf VIII má to DSG odladené lepšie lebo je to MHEV takže nechápem prečo to nedávajú do všetkých modelov.Za prachy za T-Roc je za mňa lepšia voľba Formentor 1.5 TSI samozrejme s manuálom.
S tou DSG, lebo uz som tu videl test, kde nejaky autor mal problemy sa plynule rozbiehat s CVT. Vraj reagovala prudko :-[]
A aby som nezabudol, chodte do pecka s tou vyskakovacou reklamou xkrat cez editovany prispevok pocas jeho pisania. Nie kurwwwa, nechcem ten Nkovy hjundaj.
U DSG volbu manuálu chápu dost orptoi jinym automatům. Ale manual v SUV, obzvlášť odůvodněn sportovností je jen zakrývání důvodu "penezenka" bez ohledu na typ automatu.
Stejně tak ke Scale, 1.5TSI + manuál funguje výtečně :yes:;-) Já bych ho k OIV chtěl taky, ale nebyl v době objednání k dispozici, takže mám DSG a je otravně pomalý...
Zapomněl jsi ještě na 2 lepší varianty do mesta než HDM nebo CVT, a to eCVT nebo přímý převod.
DSG je obecně tragédie, takže zde naprosto chápu, je to z bláta ( manuálu ) do louže ( DSG ), místo pod okap ( normálně fungující automaty )