Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurt živě: Nová Mazda6 (první dojmy)

Mazda se ve Frankfurtu prezentovala novou šestkou. Jaké jsou naše první dojmy z tohoto zástupce střední třídy?
Zpět na článek
14. 9. 2007 11:08
14. 9. 2007 11:12
14. 9. 2007 11:18
14. 9. 2007 11:48
14. 9. 2007 11:59
14. 9. 2007 13:13
14. 9. 2007 14:23
14. 9. 2007 14:34
neregistrovaný "DUSA"
14. 9. 2007 22:50
neregistrovaný "robo 333"
14. 9. 2007 14:41
14. 9. 2007 15:36
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 9. 2007 23:26
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 9. 2007 08:32
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 9. 2007 11:26
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 9. 2007 11:31
15. 9. 2007 18:40
neregistrovaný "Mazdar"
14. 9. 2007 15:36
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 9. 2007 18:30
neregistrovaný "chytrak1"
15. 9. 2007 18:43
neregistrovaný "Mazdar"
15. 9. 2007 23:00
17. 9. 2007 11:26
neregistrovaný "Kenji"
15. 9. 2007 00:18
neregistrovaný "zzbysekk"
15. 9. 2007 10:53
anonym
15. 9. 2007 12:05
anonym
14. 9. 2007 11:19
neregistrovaný "FJD"
15. 9. 2007 16:21
16. 9. 2007 02:24
17. 9. 2007 18:29
14. 9. 2007 11:24
neregistrovaný "Juhač"
14. 9. 2007 14:33
neregistrovaný "subario"
14. 9. 2007 12:52
neregistrovaný "Blu:n)ose"
14. 9. 2007 19:09
neregistrovaný "Lexus - hybrid"
14. 9. 2007 20:14
anonym
15. 9. 2007 16:24
16. 9. 2007 19:08
anonym
14. 9. 2007 20:15
neregistrovaný "brady46"
14. 9. 2007 20:27
anonym
14. 9. 2007 20:29
anonym
14. 9. 2007 23:11
neregistrovaný "robo 333"
15. 9. 2007 01:11
neregistrovaný "robo 333"
14. 9. 2007 23:43
neregistrovaný "Norr"
15. 9. 2007 11:25
15. 9. 2007 18:48
neregistrovaný "Mazdar"
15. 9. 2007 09:33
anonym
15. 9. 2007 09:55
neregistrovaný "Eonwe"
15. 9. 2007 16:29
15. 9. 2007 18:43
16. 9. 2007 01:54
neregistrovaný "zezulka"
15. 9. 2007 23:35
neregistrovaný "Fullsize"
16. 9. 2007 20:08
neregistrovaný "Skecam"
16. 9. 2007 22:13
neregistrovaný "rotolul"
8. 11. 2007 14:13
anonym
14. 9. 2007 11:08
pajšl
hoši, ta přístrojovka... to je teda dílo. Když si odmyslím k čemu vlastně patří, tipoval bych to tak na Mazdu 2... možná... V porovnání s novou Lagunou, které v interiéru aspiruje na prémiovou kategorii, tak todlecto snad nemají odvahu vyrobit už ani v číně. Ten interiér to pohřbívá zaživa. A ta barva vevnitř >:D >:D
Rozbalit vlákno
23
Avatar - da_b0mb
14. 9. 2007 11:12
Re: pajšl
ja s nim problem nemam, libi se mi. Celkove ma 6ka libivej design, jen se bojim, aby se tenhle "lexusoidni" design exterieru brzo neokoukal :-|
14. 9. 2007 11:18
Re: pajšl
dívám se na ten vnitřek pořád dokola a nemůžu věřit tomu co vidím... Ta přístrojovka, ten volant... Proboha, to je jak zvětšenina auta pro igráčky... >:D Ten exteriér není vyloženě špatný, ale tváří se tak dynamicky- až mu to přestávám věřit. Ale bílá mu sekne. Je to zvláštní móda, když auta vypadají jako by pod kapotou měla mít o tisíc koní víc.
Avatar - Dinar
14. 9. 2007 11:48
Re: pajšl
Naprostý souhlas, ten vnitřek působí ve své snaze až komicky, a pokud jde o exteriér, je to teď u japonských sedanů takový trend, výrobci se snaží do jejich tvarů nějak "zaklít" sportovní drama, na druhý pohled už tomu přestáváš věřit při třetím se už jen ušklíbneš, jaksi se zapomíná, že to auto bude taky jezdit s nějakou osmnáctistovkou na plecháčích a nemělo by tu toho vypadat jako karikatura sebe sama. A nic rychleji nezestárne, než právě tohle.
14. 9. 2007 11:59
Re: pajšl
moje řeč :yes: abych ale toto auto jen tak povrchně neodsoudil, musím říct, že třeba kombi vypadá poněkud méně morbidně než u Mondea, kterého ta zadní hmota dělá tak o dvě tuny těžší. Ale stejně... Přesně jak píšeš, je v tom příliš agresivity.
Avatar - Dinar
14. 9. 2007 13:13
Re: pajšl
Rozumím, taky bych nechtěl, aby to vyznělo, jako že nová šestka je po stránce designu *. To ne, a jaks i zmínil, sedan v bílé vypadá celkem k světu, jde spíše o ty citelné designové rozpaky, čím má ta šestka vlastně být, mírně maskovaným sporťákem, rodinným autem nebo manažerskou kárkou? A pokud jde o Mondeo, mám naprosto stejné pocity, tak nafouklá krabice přišroubovaná místo zadku, to je současná fordí představa sedanu se "sportovním šmrncem", stačí přece šoupnout zadní světla na horní hranu kufru a je to. :no:
neregistrovaný "DUSA"
14. 9. 2007 14:34
Re: pajšl
Vy jste ale rozumbrady... 8-s
neregistrovaný "robo 333"
14. 9. 2007 22:50
Re: pajšl
to nie su rozumbrady ale totalny idi... !!!
Chudaci koncernovi na starych bazarovyvch ***!
Avatar - Ghostyx
14. 9. 2007 14:41
Re: pajšl
Souhlasim s tebou, ze Laguna III ma v soucasnosti asi nejspickovejsi design interieru ve stredni tride..., ale jako cerstvy majitel CX-7 musim zaroven dodat, ze pokud nova Mazda 6 bude mit stejne kvality jako CX-7, tak myslim, ze se Nemci a Francouzi a ti ostatni muzou jiz ted a predem trast strachy... ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 9. 2007 15:36
Re: pajšl
S Lagunou III souhlas. :yes:
Doporučuji sednout do ní a nechat se unést její krásou.
Zatímco nová Mazda 6 mi připomína nicneříkající tlachání upovídaného strýce...J.C.
neregistrovaný "Ada je zase tady"
14. 9. 2007 23:26
Re: pajšl
Kdo tady ma oko z kasparovy kravy? ;-)

Ale ano, nova Mazda se mi taky nelibi. Cely desing je takovy francouzsky. Ty zadni svetla u kombika delal asi nekdo, kdo byl totalne zhuleny. Stejne tak ty budiky a bily interier. A bricho to vlece po zemi. Stale jeste je (nejen podle meho nazoru) idealnim prunikem designu a ptakticnosti Audi A6 Allroad
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 9. 2007 08:32
Re: pajšl
Adiku,Adiku. Ty máš oči z Adíkovi krávy( vola).
M 6 nemá s Franouzským designem společného vůbec nic.
Neva. Tvá slabomyslnost je do nebe volající. Pakliže jen provokuješ,zkus trošičku zaimprovizovat.
Ano,A6 je průnikem designu, ale do světa sterility, uniformity a konzervativnosti.
Podívej na Laguna III grandtour a budeš slintat.To je zářný příklad, jak umět progresivně skloubit eleganci, komfort, špičkové jízdní vlastnosti, praktičnost pokrok a cenu. Nezapomeň že RENAULT je tvůrce automobilů. :yes:
neregistrovaný "Ada je zase tady"
15. 9. 2007 11:26
Re: pajšl
rrenault je tvurce kreatur >:-[]
Avatar - Ghostyx
15. 9. 2007 11:31
Re: pajšl
Pokud vim, tak jedinou "kreaturou" jses na netu Ty Ado co jsi zase tady, ale nejlepe by bylo kdyby jsi na chvilku odesel a dal si treba studenou sprchu... >:D OK? ;-)
neregistrovaný "Mazdar"
15. 9. 2007 18:40
Re: pajšl
Hej, porozpravajmi este chvilu o Renaultoch! Mal som Lagunu 3 roky a uz NIKDY VIAAAAAC!!! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 9. 2007 15:36
Re: pajšl
S Lagunou III souhlas. :yes:
Doporučuji sednout do ní a nechat se unést její krásou.
Zatímco nová Mazda 6 mi připomíná nicneříkající tlachání upovídaného strýce...J.C.
neregistrovaný "chytrak1"
15. 9. 2007 18:30
Re: pajšl
krásou laguny bych se rád nechal unést. Ostatně to bylo vždy to jediný pozitivní na francouzkejch autech - design. Ale nová laguna vypadá jako kdyby z ní zapomněli sundat maskování vůči špionážním fotografům - koncový světla přilpený zvrchu na kufr, přední světla jako by byla přelepena aby nebyl vidět finální tvar. :-( Exteriér toho auta ja fakt ošklivej a neharmonickej. Ale aspoň už nebude předměrtem velkejch debat - kdo by ztrácel čas diskuzí o ošklivym a nespolehlivym autem. :*)
neregistrovaný "Mazdar"
15. 9. 2007 18:43
Re: pajšl
:yes: :-!
neregistrovaný "Kenji"
17. 9. 2007 11:26
Re: pajšl
To je fakt,Laguna nebyla nikdy moc hezká,a je to snad nejporuchovější model.A vůbec Renault je ve spolehlivosti pod průměrem.Tvůrce automobilů >:D :no: >:D
neregistrovaný "zzbysekk"
15. 9. 2007 00:18
Re: pajšl
nepoznas dobre auto interier v lexusu je take pajsl? v nove mazde 6 je totiz na stejny kopyto jako v me RX400 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] zaparkuj si formana vedle gtiho v garazi a koukejte dal na recenze :no: :no: :no: :no: ;-)
anonym
15. 9. 2007 10:53
Re: pajšl
jj, presne tak..., ono se to cele nejak az napadne podoba novemu lexusu... :-)
anonym
15. 9. 2007 12:05
Re: pajšl
Můžete mi prosimvás říct, o kterym Lexusu to pořád mluvíte? Asi mi nějakej model unikl...
neregistrovaný "FJD"
14. 9. 2007 11:19
Super
Mám současnou generaci a řekl bych, že tak za dva roky ji vyměním za novou :-) už se těším.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 16:21
Re: Super
ja bych rekl ze nas ceka kombik v modre barve jiz do roku :-) >:D nadherne auto. nechapu kde v tom panove nahore vidi problem. laguna muze byt hezka jak chce kdyz se vam po k km zacne rozpadat - stejne jako vetsina francouzu - a design konzervativnich nemcu... skoda mluvit. my volime sportovni design a spolehlivost v jednom, my volime mazdu...
Avatar - nielblack
16. 9. 2007 02:24
Re: Super
Presne mazda jede :yes: ,jeden lepsi model jako druhy. A panove nahore klidne at si maji VWelky komplex z Mazdy.
17. 9. 2007 18:29
Re: Super
nova generacia mazdy6 bude rovnaka ako sučasna neprekvapí,nenadchne ,ale ani neurazi ...normalne auto ...
neregistrovaný "Juhač"
14. 9. 2007 11:24
Kola
Prosím nevíte někdo jaké nejmenší ET můžu použít u kol 16 palců, které jsou široké 7 palců u stávající Mazdy 6.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "subario"
14. 9. 2007 14:33
Re: Kola
řekl bych že 38 v poho ;-)
Avatar - "Brňák"
14. 9. 2007 12:15
V jednoduchosti je síla !
Příliš mnoho "pozlátek" a vychytávek. Někdy méně znamená více! :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Blu:n)ose"
14. 9. 2007 12:52
Zadní lampy
Tak ty zadní lampy jsou něco nového, to se bude zase napodobovat jako u staré šestky :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - "Brňák"
14. 9. 2007 13:01
Re: Zadní lampy
Tak to ti nevim. Stará 6 měla čirý lampy, což podle mně nebylo nic novýho (tuning). Nový světla jsou zajímavý, ale něco se mi na nich nezdá. U kombajnu to jsou protažený skoro až ke dveřím.. Taková Peugeot móda. :-!
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 16:22
Re: Zadní lampy
neco noveho, znamena, ze to nemela zadna seriovka... a ty svetla u kombiku nejsou protazena az ke dverim - jako u peugeotu. vzpamatuj se...
neregistrovaný "Lexus - hybrid"
14. 9. 2007 19:09
No ale ty budiky se jim fakt moc nepovedly.
Ja mam mazdu z roku 93 a nebojim se konstatovat ze i ted ma ta mazda nadcasovou pristrojovku a kdo neveri at se bezi kouknout na mazdu 626GE ( prvni kulate auto v evrope)
Rozbalit vlákno
0
anonym
14. 9. 2007 20:14
nic moc
osobně se mi zdá Mazda 6 bez nápadu, nezdá se mi o moc lepší jak v líbivosti tak v čemkoliv jiném, osobně se mi Mazda 6 líbila pro svou modernost i po 5 letech, ale jestliže teďka příjde nástupce který se mi zdá totálně stejný, tak je to něco jako facelift, prostě když se třeba kouknete na starou a novou Lagunu tak je tam aspoň malý rozdil, v Mondeu se mi zdá i trochu větší, prostě to auto vypadá pořádněji, lépe -> hlavně uvnitř, je jasné ,že nová Mazda bude určitě lepší, ale zdá se mi to takové nepovedené, osobně bych chtěl Mazdu 6 první gen. než tohle a v připadě generačních srovnání bych asi říkal ,že ta stará je nova....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 16:24
Re: nic moc
kdyz kouknu na starou a novou lagunu (podotykam zvenku) tak teda vypadaji skoro stejne - minimalne kombik...
anonym
16. 9. 2007 19:08
Re: nic moc
Řekl bych že design nové Mazda 6 je včetně zvětšení rozměrů odpovědí na japonské sedany stejné třídy pro americký trh a možná právě na trhu USA chce Mazda s novinkou více konkurovat. V USA byla minulá generace Mazdy 6 novináři dobře hodnocená jako sportovně orientovaný rodinný sedan, ale byla o něco menší než konkurence.
Nová generace vypadá jako mix amerických modelů Toyota Camry, Honda Accord, Nissan Altima a vyrovnává se jim nyní i velikostí.
neregistrovaný "brady46"
14. 9. 2007 20:15
motory
Ale tie motory su nejake slabe
Rozbalit vlákno
1
anonym
14. 9. 2007 20:27
Re: motory
neboj, určitě přijde i MPS nebo V6 v US verzi...
anonym
14. 9. 2007 20:29
ovládání počítače
jo, ovládání palubního počítače, to je hned po měkčeném plastu na palubce to nejdůležitější co v autě je :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2007 23:08
podoba s LEXUSON IS
nemozem si pomoct ale stresne mi pripomina lexus IS.... exterier maju doost podobny aspon na fotkach.. LIVE som ju nevidel :-( tak ci onak krasne auto... som zvedavy ako bude jazdit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "robo 333"
14. 9. 2007 23:11
Skvele auto!
Ma vsetko co ma mat...hlavne spolahlivost! Preco kupovat Audi A4, ktore sa toci neustale v problemoch a stoji 1 200 000 Sk, ked mozeme kupit Mazdu6 za 800 000 Sk a servis nepozna???? Haaa?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Inac nova Mazda6 sa nepaci tak ako stara, ta mala neskutocne drsny design ;-) no vzdy je to lepsie ako hociktory koncernovy, nudny vehikl
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "robo 333"
15. 9. 2007 01:11
Re: Skvele auto!
a prave som docital hodnotenie "nezavislych" motoristickych redakcii v nemecku a rakusku ....a hodnotia ju ako najposobivejsiu novinku ;-) ...ale to su nezavisle redakcie a nie tato "prokoncernova" ritolezka !!!!!!!!!
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 16:26
Re: Skvele auto!
timto se nemuzes ridit kdyz tady favorizujou lagunu a passat. francouzka spolehlivost a nemecky sportovni design ne ? >:D :no:
neregistrovaný "Norr"
14. 9. 2007 23:43
.
videl jsem ji live ve frankfurt, exterier krasny ale interier typicky japonsky -levne pusobici jak nejaky playmobil. Do nemcu ma zpracovanim hodne daleko, ale za to cena je skutecne dobra. V americkem j.d. power jsem cetl ze mazda se dost kazi-umistnila se na poslednich mistech.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
15. 9. 2007 11:25
Re: .
Pry se kazi... Hmmmm, tak to slysim poprve, ze by se Mazda nejak vyznamne sypala. :-O A co se tyce zpracovani, tak hochu jses vedle jak ta jedle, protoze u nejnovejsich modelu je na spickove urovni, ktera si nic nezada napr. s premiovou nemeckou produkci, ale je pravda, ze nektera reseni pusobi rekneme mirne "lacineji" nez by bylo vhodne a tady by se melo jeste trosku zapracovat, ale za tu cenu... Ukaz mi nekoho z Nemcu, kdo v teto cenove urovni nabizi stejne kvality...
neregistrovaný "Mazdar"
15. 9. 2007 18:48
Re: .
POZOR! Jeden "detail" - Mazdy pre USA trh sa vyrabaju v USA. MAzdy pre EU trh sa vyrabaju v Japonsku! Myslim, ze netreba viac komentovat a je Ti vsetko jasne! :-!
anonym
15. 9. 2007 09:33
Nice
Mě se líbí :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eonwe"
15. 9. 2007 09:55
Motory
Když se dívám na parametry motorů, tak žádnej zázrak, od Žaponců bych čekal víc...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 16:29
kdy bude ?
kky vlastne prijde na nas trh ? :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 9. 2007 18:43
Re: kdy bude ?
Vraj niekedy koncom roka.
Avatar - micaello
15. 9. 2007 23:17
Re: kdy bude ?
Ja jsem slysel o prvnim kvartalu 2008, na prelomu ledna a unora by mela byt k videni v autosalonech :-)
Avatar - micaello
15. 9. 2007 20:47
Chytne za srdce
a nepusti...sedan a hlavne kombik se neskutecne povedly, s liftbackem je to uz horsi, kazdopadne inzenyri z Hirosimy zamakali a stvorili bez debat dustojneho nastupce kralovske sestky.
A Vy, co tu placate, ze nova Laguna je snad hezka a designove inovativni a ja nevim jake kecy jeste, vzpamatujte se a podivejte se na Citrona C5...co vidite? Starsiho brachu nove Laguny...a kdyz si vemu spolehlivost Rencku, blil bych. Mel jsem Mazdu 626 z roku 87, model 88 (GD) a to auto trpelo pouze beznym opotrebenim, dodnes jezdi, ma za sebou pul mega km a uvnitr mista vic nez jakekoliv auto stredni tridy dneska.
Z Passatu a jemu podobnych se mi zveda zaludek a nechapu jejich uspech, hlavne s motory pumpe duse v dobe, kdy zbytek evropy uspesne prechazi na commonrail trojku, kdezto u VW na to prisli teprve nedavno. No to je fuk. Mazde hodne fandim, nova dvojka bude v rodine cobydup a sestka do tri let. Nynejsi sestka ve wagonu slouzi a slouzi skvele...Vivat Mazda...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
15. 9. 2007 23:08
Re: Chytne za srdce
muzou flusat jak chteji. kdo vyzkousel mazdu (a netrefil cirou nahodou nejaky extra vadny kus - naproste nahoda) tak uz se mu znacka moc menit nebude chtit. vazne. 626ka zrala trochu vic oleje ale za cely zivot se ji rozbilo jen ovladani zadniho okenka. M6 ma za sebou 110k km a nic. pro nas to znamena jedine. po ruznych znackach a opravdu spatnymi zkusenostmi s francouzi jiz mame jasno. nova M6 asi v kombiku. ted mame 2,0i ale nova M6 vypada spis na 2,5i :-) budu jen tajne doufat ze bude mit i tak krasny podvozek jako ma design, coz je vsak temer jiste...
GO mazda GO !
Avatar - micaello
15. 9. 2007 23:16
Re: Chytne za srdce
Tak tak, tak tak. Jako takhle...tady basnim o Mazde a mam ted Punto mk2a. Ale to mam z jedineho duvodu. Potreboval jsem male auto do mesta a mel jsem omezeny rozpocet a mazda v te dobe mela 121, co byla vlastne Fiesta (bohuzel vic to byl Ford nez Mazda) a tak jsem zvolil neco, s cim meli znami zkusenosti. ale byt za ty prachy M2, nevahal bych... Kdo okusi Mazdu, potazmo Hondu, tezko bude chtit neco jineho, nemeckeho nebo francouzskeho...
neregistrovaný "zezulka"
16. 9. 2007 01:54
Re: Chytne za srdce
vsak to tvrdim uz davno, no nikto tomu nechce uverit. Ked si "koncernovi" borci okusia Hondu Accord, garantujem vam, ze uz do favecka nesadnu!
neregistrovaný "Fullsize"
15. 9. 2007 23:35
Mimořádně krásný auto!...
...ale podobnost s LEXUSem je značná.... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skecam"
16. 9. 2007 20:08
LEXUS
Ved je to uplny LEXUS
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rotolul"
16. 9. 2007 22:13
hm
kdyz postavim toto vedle dosluhujici M6,tak nezasveceny nepozna,ktery auto je novejsi a to ani zevnitr. To same se odvazim tvrdit u Mondea. Zda se to jen me nebo design u nekterych automobilu nejak nevi kudy kam. Nemyslim tim "tohle ted vyslo,tak je to novejsi", jde mi usouzeni typu "ano,tento vuz je novejsi uz od pohledu",uvedu priklad, kde se zadarilo: Civic 7g vs 8g, Golf III vs IV, Octavia I vs II...u Fabie I vs II se podle meho nezadaril krok dopredu stejne jako u vyse zminovane M6 a Mondea
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 11. 2007 14:13
misa
>:-[] >:-[] 8-s >:-[] :-! >:D :-O :'-( :-( ;-\ :-| ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0