Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic má české ceny, základ pořídíte od 769.900 Kč

České zastoupení značky Honda dnes zveřejnilo ceny jedenácté generace modelu Civic, který je dostupný výhradně jako hybrid.
Zpět na článek
28. 6. 2022 18:11
28. 6. 2022 20:30
28. 6. 2022 21:44
28. 6. 2022 22:06
28. 6. 2022 22:26
28. 6. 2022 23:24
29. 6. 2022 08:37
29. 6. 2022 09:11
29. 6. 2022 12:57
30. 6. 2022 11:15
30. 6. 2022 12:00
30. 6. 2022 11:13
28. 6. 2022 23:26
29. 6. 2022 09:08
29. 6. 2022 09:43
29. 6. 2022 09:44
29. 6. 2022 09:53
29. 6. 2022 11:19
29. 6. 2022 11:27
29. 6. 2022 12:15
29. 6. 2022 12:37
29. 6. 2022 12:40
29. 6. 2022 13:10
29. 6. 2022 12:14
29. 6. 2022 13:06
30. 6. 2022 12:21
29. 6. 2022 13:10
29. 6. 2022 13:55
29. 6. 2022 14:26
29. 6. 2022 17:20
30. 6. 2022 13:12
30. 6. 2022 13:45
30. 6. 2022 14:13
28. 6. 2022 16:38
překlepy, překlepy, překlepy....
Základem tohoto ústrojí je 2,0litrový atmosférický benzínových čtyřválec s nejvyšším výkonem 105 kW a maximálním točivým momentem 186 Nm, který doplňuje elektromotor o nejvyšším výkonu 135 kW s nejvyšším točivým momentem 315 Nm

asi ten hybrid nemá takový elektromotor co? :'-(

Jinak ty ceny aut jsou šílené....770 za hatchback.... :-O
Rozbalit vlákno
12
28. 6. 2022 16:50
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
2022 Honda Civic e:HEV
Models Elegance
Engine Maximum Power (kW at rpm) 105kW @ 6,000rpm
Engine Maximum Torque (Nm at rpm) 186Nm @ 4500rpm
Electric Motor Max Power (kW) 135kW
Electric Motor Max Torque (Nm) 315Nm

Strejda Google říká, že to tak opravdu je. A proč by nemělo být, když je to sériový hybrid (e:HEV)?
28. 6. 2022 18:02
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
Jak se to vezme. Předchozí Civic stál s motorem 1.5 VTEC Turbo taky těch cca 770 tisíc.Teď za ty samé peníze je nové generace a navíc s full-hybridní technikou a o něco lepší udávanou dynamikou,
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:43
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
To Honda chce, aby sis myslel. Jenže podívej se na ceník ze začátku výroby, kdy se 1.5 neznevýhodňovala skrz emise, a jsi na jiných penězích. Navíc 1.5 110-120 kW byla a někdy ještě pořád je u konkurence dostupná kolem 450 tisíc Kč. Prostě se zdražuje jako prase, aby ti za 5 let mohli říct, že EV je vlastně levné.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:31
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
hele vim že nejsi ekonom = ale nevymejšlej si KONSTRUKTY jak bys to (asi) CHTĚL VIDĚT (mluvím o tom závěru aby ti za 5 let..

Tohle je problém VE VŠECH OBORECH (nejen auta a hifi ale JAK VÍŠ i energie a potraviny = a pokud to nevíš brzy ti to dojde). VIZ já 17:24

Jinak základní princip vlivu MNOŽSTVÍ vyráběného čehokoliv na cenu ZNÁŠ asi i ty = no až bude jednou poměr ca půl na půl = dojde ti že EV je výrobně drtivě levnější než spalovací motor (navíc i z PRINCIPu spolehlivější a s vyšší efektivitou a z toho důvodu snáz vyšší výkon a umožňuje lepší stavbu celého auta a i v běžném má lepší těžiště a lepší rozložení hmotnosti a taky má ty nižší emise = všechno lepší za míň peněz TO JE SAKRA SILNEJ argument ;-)
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:04
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
Nevymýšlej si blbosti, auta nezačala zdražovat o statisíce kvůli inflaci.

Pokud jsi takový expert na EV, tak víš, že motor je to "poslední" z hlediska výrobních nákladů.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 12:58
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
No jsem hlavně expert = právě na to co právě popíráš :-!

Co sem napsal je FAKT a ví to každej "expert" co na to máš školu = ty zjevně ne :-)

ZKUS pobrat že to co sem napsal je (jako SKORO vždy;) fakt pravda realita

Docela dobře to jde DOPŘEDU (co bude u aut = myšleno zdražování) poznat u hifi. Tam to bývá nejdřív = a to co tam poslední roky nebo při "faceliftech" probíhá bys nechápal. Takže jo VŠECHNO zdražilo protože (skrytá) inflace je daleko vyšší než (i to je HNUS) našich 16% (nebo ERDOGANových 73% :D
28. 6. 2022 20:23
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
https://hondanews.eu/eu/en/cars/media/pressreleases/371298/2022-honda-civic-ehev

Tentokrat se musim redakce zastat.

Electric Motor Max Power (kW)
135kW

Jedna se o seriovy hybrid.
Motorove je to v podstate elektromobil s range extenderem (generatorem).

Prime mechanicke spojeni motoru (spalovaku) s s koly je jen doplnek pro urcite rezimy/rychlosti.

Podle me nejdokonalejsi hybrid na trhu.
:yes: :yes: :yes: :yes:

PS Pro Mikese - vim ze "nejdokonalejsi" je logicky nesmysl.
28. 6. 2022 20:34
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
A prosím pro mě vysvětlení, proč je sériový hybrid lepší než ten serio-paralelní.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:39
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
Teoreticky okamžitě dostupný plný výkon (pokud zpřevodování a baterie dovolí).
28. 6. 2022 20:46
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
Oboji ma sve vyhody.

Seriovy ma mnohem jednodussi regulaci a nikdy nezaskube. Spalovak muze bezet porad v optimu bez ohledu na rychlost.

Paralelni ma vyhodu (zcela neprekvapive..) v paralelni cinnosti elektra a spalovaku, coz umoznuje mensi dimenzovani elektra (dva moturky Toyoty).
Honda ma poradny elektromotor, jelikoz si musi ve vetsine rezimu (napr. i pri vmax) vystacit sam. Proto ten udiv Murphyho...
29. 6. 2022 08:05
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
díky za vysvětlení - čili jinými slovy spalovák 105kW krmí elektromotor, který má 135kW? souhlas? no protože z textu jsem to pochopil tak, že jsou ty dvě jednotky na sobě jakoby nezávislé, čili jakoby se ty výkony daly sečíst ;-)
29. 6. 2022 08:09
Re: překlepy, překlepy, překlepy....
Ano, většinu času to jezdí jen na elektromotor. A skoro nikdy nebo dokonce vůbec nikdy to nejede na oba motory zároveň - myšlen tím přímý pohon kol. Jak už zde zaznělo, je to de facto elektromobil s range extenderem a ve vysokých rychlostech se spalovák připojí na kola.
28. 6. 2022 16:49
Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Bohužel naprosto nepřijatelná nabídka motorizací (a k tomu šílené ceny). Pá pá, Hondo! :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 17:24
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
to je pápá všechno = po tom co nám lidstvu udělal ČÍNSKÝ DŮCHODCE KOMUNISTA https://nedd.tiscali.cz/…i-prymula-537212 teď dělá (nejen) s energiemi hlavně s VÁLKOU ruSSký DŮCHODCE KOMUNISTA + u nás s bonusem bilionových dluhů (z úmyslného zastavení všech investičních výdajů = co teď budou SAKRA chybět) od slovenského DŮCHODCE KOMUNISTY

dej pápá všemu = bude (nepředstavitelně) hůř https://www.blesk.cz/…brou-zpravu.html
28. 6. 2022 17:47
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Někteří by neměli v tuhle dobu chodit na sluníčko.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 17:54
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
BLBec je BLBej myslím stejně v létě jako v zimě = a chytrej ví jak to je taky bez ohledu na..

tak co TY JIŘÍku = co ti je nejasný? škůdce DŮCHODCE KOMUNISTA = jednoduchý ne(bo)?

Horská je docela dost chytrá baba = a BOHUŽEL má (na 99%) pravdu :-|

Pro hodně lidí (i firem) prostě pá pá NOVÝ auto https://www.autoforum.cz/…-o-183-tisic-kc/
Avatar - del42sa
29. 6. 2022 12:44
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Elektrické tanky a obrněnce? NATO chce být emisně neutrální do roku 2050 :D :yes:

Zdroj: https://www.idnes.cz/…855_zpr_nato_inc
30. 6. 2022 17:28
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Ty si sa v akom roku zabudol?
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2022 17:20
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
kde su tie casy ked sa dal civic ( s 1,4 ) kupit za nejakych 13 tisic eur ( 400 tisic korun ) .... a to sa nam zdal este pridrahy.... dnes aby clovek na auto C segmentu caloval skoro melon...
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 17:25
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
viz já 17:24 (tebe se paradoxně ten SLOVENSKÝ STB DŮCHODCE KOMUNISTA netýká :D
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2022 17:28
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
a potom ze jak sa mame vsetci hej ved v priemere mame aj o 50 percent vyssie platy ako pred 15 rokmi .... co z toho ked dnes uz voci tej dobe osobna mobilita stupla nakladmi miestami aj o 100 percent ( cena vodicakov, cena auta, servis, pohonne hmoty ) .. ceny pozemkov nehnutelnosti bytov ci surovin ani nevravim.. .... po r 2000 celkovo uz klesame... a nejde len o auta... nieco sa v matrixe proste dokaslalo a vali sa to na nas postupne rad za radom vo vsetkych sferach ( teda nie len co sa aut tyka ) ... akurat ze len ten bezny obcan zase na vsetko doplati a aj vsetko si aj pekne zaplati... je mi v celku smutno ked sa skutocne snazim a robim co mozem a skutocne sa ani nejako nemam zle ... ale nakoniec zistujem ze si dovolit mozem defakto menej ako pred 10 rokmi.... a celkom realne uz uvazujem aj o tom ze dalsie auto uz mozno ani nebudem riesit ako nove ale pokukam si nejake jazdene.... ved stejne dnes uz auta su celkovo co sa hodnoty tyka o houne ... tu uz nejake lestenie ega ani nema zmysel... len hlavne ze ostane clovek nadalej sukromne mobilny... lebo aj to zda sa uz coskoro nemusi byt uplne bezne pre kazdeho... hra na paradu uz pomaly ale isto skoncila... a este bude tvrdy boj o ...... ale ok nepredbiehajme
Avatar - Anonym
28. 6. 2022 19:49
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
ono to nie je az take tragicke, len sme trosku spohodlneli. Stale je v ponuke napr Ceed za 15t, Rio za 12, Sandero Stepway za 12 a pod. Horsie je ak chce clovek rodinne auto, tam tie ceny utekaju do vysin. Jogger nemaju v dizli, Fiat 500l iba 1.4 atmo a vyroba skoncila, Doblo 1.5jtd za 25t, Citroen C3 aircross od 21t a pod.
Avatar - Mikesus
28. 6. 2022 20:29
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Kdo chce rodinné auto ( na vozeni děti ), nebude o dieselu ani uvažovat, aby jim nicil zdraví. Maximálně jen v případě, že auto do 3 let vymění, rám je ještě velká pravděpodobnost, že ten diesel bude mít jakž takž emise v pořádku.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:38
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
LOL tak určitě.
28. 6. 2022 21:09
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Ja vim, emise nox nevidis, takze pro tebe neexistuji. A na jejich skodlivost stejne neveris.
Uz nic nepis. Chapu te. :no:
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:06
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Myslet si, že se mi děti udusí emisemi NOx, když přijedu domů, to chce už trochu paranoiu.
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 11:28
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
víš jaký má vliv NOx na zdraví? to není o udušení, to je spíš CO nebo CO2. NOx je o zdraví, ne o okamžité smrti.
Fakt jsi trotl. Je na to nespočet vědeckých článků a výzkumů, ale ty přesně víš, co daná sloučenina dělá se zdravím, protože ji nevidíš.
Zajisté jsi vystudoval chemii nebo medicínu, že?
https://phys.org/…ews/2015-09-nox-***s-diesel-car-fumes.html
Astma, snížená funkce plic (CHOPN), odvápňování, snížené množství skloviny, migrény, nechutenství.

Podle tvých příspěvků a dalších, co píšou kraviny o nezávadnosti emisí dieselu se zdá, že to má vliv i na inteligenci a její úbytek.

EDIT: koukám, že na ACZ je nevhodné slovo "g a s e"
tak link jinak
shorturl.at/amHIN
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 11:35
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
ne, jen ty vůbec nechápeš v čem je NOx škodlivý. Evidentně i negativní vliv na inteligenci. Už jsem měl delší dobu u tebe podezření.
https://www.qld.gov.au/environment/management/monitoring/air/air-pollution/pollutants/nitrogen-oxides
Těch studií se najde spoustu, ale to si inteligentní lidi najdou.
Klidně hoď jednu studii, která prokazuje, že NOx nemá negativní vliv na lidské zdraví.
Avatar - Mokrous
29. 6. 2022 18:13
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Docela by mne zajímala nějaká nemoderní, netendenční a nezaujatá studie na NOx. Věřím, že šlukovat to ve velkém asi nebude značka ideál. Na druhou stranu, bez dusičnanů by ani tráva nerostla a přírodní cykly dusičnany potřebují a to ve velkém. Kdyby v atmosféře žádné nebyly, tak jsme bez vegetace a tudíž nejsme. Nebo se pletu?
Nejsem chemik, ale kdysi jsem viděl nějaký dokument, kde se to dost rozebíralo a dusičnany v atmosféře byly jedno z témat, krom dalších, jako vliv fytoplanktonu na množství kyslíku atd. atd.
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:17
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
To jsou ale jiné sloučeniny dusíku. Nicméně ano, dusík je potřebný, oxid dusíku je jedovatý.
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 11:52
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
No o to mi právě jde. Tam to bylo v podstatě popisováno jako oxidy, nebo další sloučeniny dusíku, které doslova prší do země během dešťů. A nemluvilo se tam o čistém dusíku z atmosféry. Proto jsem z toho poněkud zmatený a zajímalo by mne, které sloučeniny jsou reálně jedovaté a které nezbytné pro život na zemi. A jestli spíš nejde jen o koncentraci lokálně. Třeba ve velkoměstech atd... Kyslíkem se taky otrávíš, samotným dusíkem taky, samotným CO2 taky atd... Ale když jsou v rovnováze, tak pohoda. Tak by mne zajímalo, jestli to není i tento případ.
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 00:41
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Ty když přijedeš domů, necháš auto na dvoře s nastartovaným motorem? Nebo nutíš děti sedět u výfuku? To asi nedělej ani u hybridu.

A inteligenci si laskavě poměřuj se svým fotrem, ne se mnou.
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:23
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Inteligenci jsi prokázal timhle:

"...mi děti udusí emisemi NOx".

Dokázal jsi, že nevíš o vlivu NOx na lidské zdraví nic, ale chováš se, že jsi chytřejší než rádio. Je mi tvé rodiny líto, oni za to nemůžou, stejně jako tvé okolí. Až je budou trápit alergie, astma nebo dokonce chopn, já se budu smát. Protoze pro svou rodinu utratim klidne par korun navíc, jen aby měli čistší prostředí bez tehle jedů.
A klidně je k výfuku posadim v garáži u nastartovaneho auta. Ono totiž z toho výfuku tam nejde nic.
K tem studiím jsi nic nenapsal, které dokazují můj názor. Máš nějakou, která prokazuje tvůj názor? To je i důkaz inteligence, opřít svůj názor o argumenty, nikoliv jen plkat naprázdno.
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:39
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Já hlavně dieselem soukromě jezdit neplánuji, tak se uklidni, a ani netvrdím, že NOx je neškodný. Ale tím, že budu jezdit dieselem po dálnici a večer ho zaparkuji na dvoře, určitě nepřivodím dětem astma.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:20
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Tohle mají taky všichni stejné = třeba plast (v oceánu) VIDÍM = to je špatně
PLYN NEvidím = to není problém https://www.blesk.cz/…ide-jsou-zdeseni?… :D
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:22
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Samozřejmě je řeč o lidech s mozkem a znalostmi IDIOT pochopitelně = viz já 21:20 :*)
29. 6. 2022 07:32
Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
A 30 rokov to nikomu nevadilo a v roznych statoch bol diesel aj vladami prezentovany ako maly zazrak. A teraz je to diablovo dielo. A tak to skonci aj s ev
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 08:20
Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Ano, protože státy řešili jen co2. Podle co2 se poznalo/pozná ekologické auto, nikoliv nejedovaté
Avatar - wakantanka
28. 6. 2022 20:33
Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
A holá bosá Felicia 1,3 Lži stála vtedy 189900 SKK. A ten Civic bol len 3dv. hatch na konci života danej generácie. Tento sa veľkosťou blíži a výkonom predbieha vtedajší Accord čo začínal s 2,0 zhruba na 700 tisícoch korún. Vážne nevidíš tú pridanú hodnotu tohto auta? Že neberieš do úvahy to že je to novinka, že je stav vo svete s cenami taký aký je to je ďalší fakt. Spomienkový optimizmus je sviňa.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:45
Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Vždyť Civic 1.4 se dal koupit před pár lety.
Avatar - wakantanka
28. 6. 2022 21:52
Re: Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Za 400 tisíc slovenských? Za toľko sa predával v druhej polovici 90 tych rokov, tuším 5 generácia? Možno aj UFO keď končilo ako skladovka.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:07
Re: Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Nepsal o slovenských.
28. 6. 2022 20:37
Re: Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Chcíplotina 1.4 nestojí za řeč. To spíš roky cca 2016, 2017 a ten výběr: Octavia 3 RS combi za 750, za 500-550 v podstatě všechna combi v c-segmentu s turbem, +-100 kW a hodně slušnou výbavou, popř. ten Civic 9 s 1.8 VTEC. Dalo se vybrat.
30. 6. 2022 17:30
Re: Pouze Hybridy? Děkuji, nechci!
Tak to fakt neviem kde sú tie časy. Ale vieš čo je inflácia, však? Nehovoriac o tom ako išli hore nároky na výbavu.
Avatar - miromen
28. 6. 2022 18:11
Plátno
Horory patři na platno.
Hybrid a to navic ve spojeni s CVT, už to samo o sobě je horror tedy hnus fialovej. Alternativa žadna a zřejmě ani nebude. Klidně za stejne prachy puvodni 1,5T v manualu a hned by to bylo mnohem veselejši.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Mikesus
28. 6. 2022 20:30
Re: Plátno
To je sériové hybrid, to přeci cvt nemá. Nebo se něco změnilo?
28. 6. 2022 21:44
Re: Plátno
Je to eCVT :D

Ale pro technickyho analfabeta je CVT jako CVT...
Avatar - miromen
28. 6. 2022 22:06
Re: Plátno
Ano v članku je to psane, ale ono je to prašť jak uhoď. Prostě hnus fialovej jak jsem psal a je uplně jedno co před tou hruzou CVT je napsano.
28. 6. 2022 22:26
Re: Plátno
Ciste technicky je to optimalni reseni pro spalovaci motor.
Avatar - miromen
28. 6. 2022 23:24
Re: Plátno
No pravě možna snad čistě technicky, ale žit tedy jezdit s tim je boži tedy automobilovy trest a utrpeni.
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 08:37
Re: Plátno
Pořád lepší žít s ecvt než s auty od VAG. To uz jsem si zažil azaz.
Avatar - Emel
29. 6. 2022 09:11
Re: Plátno
Vidíš... já bych to poslední klidně bral zpátky :-)
Avatar - miromen
29. 6. 2022 12:57
Re: Plátno
Slušna marnost no jak jsis co užil to je čistě tvuj boj.
Ale dobrovolně žit s CVT neni nic po čem ja bych dobrovolně toužil a to ani ne u modelu jakym je Civic. Takže pokud by to mělo byt něco co bude řadit za mě tak CVT je zřejmě to posledni co bych z tohoto světa automatu chtěl.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 13:00
Re: Plátno
slušná MARNOST = kolikrát ti ještě bude nutno napsat = že Ecvt není CVT? :-O :D

že to co maj společný podobný JE jen NÁÁÁZEV :-!
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:15
Re: Plátno
Miromen je tak technicky znalý, že ten rozdíl nikdy nepochopí. Takze se snažíš marně.
On v tom ani neseděl, nebo možná někde na showroomu, ale přesně ví, že to ječí už při nastartování.
Avatar - miromen
30. 6. 2022 12:00
Re: Plátno
Nebavi mě se opakovat, ale CVT a nebo jak již jsem psal CVT s XY před nim mě vubec nezajimaji a to ani po technicke strance. O to huř pokud je něco tak degradujiciho v nějakem opravdu povedenem autě.
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:13
Re: Plátno
No je. Utrpení s DSG byl dost. Opravdu není nad pocukáníčko. No a pak ty časté návštěvy servisu mne už taky moc nebavilo.
28. 6. 2022 23:26
Re: Plátno
Spíš čistě teoreticky! :-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:47
Re: Plátno
No TOHLE je krásnej příklad = většina NEZNALÝCH své NEZNALOSTi používá jako ARGUMENT proti tomu čemu nerozumí neznají a nemají s tím zkušenost(i) :-)
Avatar - Ham.
28. 6. 2022 19:05
Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
no to je úžasná výhoda. Znamená to, že konfigurovatelnost toho auta je minimální, výběr motorů nekonečný za podmínky, že zákazník si přeje sériový hybrid s atmosférou 105 kW, výběr převodovek jakbysmet, výběr pohonu kol pravé přední, levé přední nebo obě přední, úžasné.
Zdá se, že snem pana redaktora je socialistická Mototechna, ta měla panečku přehledné ceníky, všechny modely všech značek se vešly na jednu cyklostylovanou stránku A4 a to ještě ta stránka byla z poloviny prázdná.
Názorná ukázka jak z těžké nevýhody udělat přednost.
Rozbalit vlákno
53
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 19:49
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Vtipně napsaný :*)

Přesto Civic je a spíš dál bude v TOP10 https://www.autoexpress.co.uk/best-cars-vans/33872/worlds-best-selling-cars týhle planety. Co propadá (skoro) nejvíc je škodoVWka
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:47
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
To proto, že všude mimo Evropu se prodává s benzínem.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:09
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
TOHLE je benzín = a ve třídě asi s (furt eště) nadprůměrným výkonem
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:09
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Hlavně s nadpůměrnou maximálkou a celkovým chováním v dálničních rychlostech. Nicméně z nějakohé důvodu všude jinde mají benzín bez elektromotoru. Asi mají své vlastní klima?

PS: to ty jsi ten trotl, co mi na každý příspěvek naklikal tři mínusy?
28. 6. 2022 23:29
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ta sedla! :-[] :yes: No nad státy EU se přece klene obrovský skleněný poklop, které evropské klima odděluje od jeho planetárního zbytku. To jsi fakt nevěděl? :-[] :-[] :-[]
Avatar - lyon667
29. 6. 2022 07:38
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Schizofrenikům, nebo spíš bipolárním psychotikům dnes asi ordinují vícero účtů, na každou osobnost jeden. Ale příspěvky píšou společně, proto zásadně nedávají významově ani gramaticky smysl. Navíc, nějak si ty plusy naklikat musí, nikdo jiný to za něj neudělá. ;-)
28. 6. 2022 20:30
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Myslim, ze i Tesla dokazuje, v cem je uspech.

A mnozstvi variant, modelu a zakaznickych konfiguraci to neni. ;-)

Honda ma se svoji strategii celosvetove uspech.
V Evrope si ale lidi radeji priplati za lokalni znacku a konfigurovatelnost.
Tecka.
Avatar - Ham.
28. 6. 2022 21:21
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
V Evropě kdo chce uspět tak musí nabídnout pestrost a možnost výběru a v tom Honda totálně selhává to, že to jinde stačí mě jako Evropana celkem nezajímá, já chci výběr všude, v restauraci, při výběru dovolené, při výběru bydlení a ne že mi někteří chtějí prodat knedlo vepřo zelo, sériový hybrid, dovolenou v Bulharsku a 3+1 v paneláku, to tady bylo celý socík a děkuji, nechci. A co se týče Tesly, tak v Evropě se bude muset přizpůsobit a nabídku silně rozšířit, jinak ji konkurence v Evropě převálcuje, protože prvotní zájem a její schopnost uspokojit jedince lačné po EV se rychle vyčerpá a pak se buď přizpůsobí nebo v Evropě skončí jako Honda, tedy na chvostu prodejů. Konec konců když se podívám na loňské prodeje EV v Evropě, tak první výrobce už Teslu odsunul na druhé místo a další se na ni již silně tlačí.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:35
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
CHYBNÁ analýza s CHYBNÝMI závěry = spíš to takhle asi CHCEŠ vidět
28. 6. 2022 21:48
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
A hlavne ohaneni se socikem.

Pritom socik z jeho prispevku uplne strika...

Honda ma uspech predevsim v USA a v tomhle kontextu je to prirovnani k sociku hrozne hloupy...

Mnozstvi variant a vyber modelu patri do vyssich trid. Normalni lidi zajima value for money. Muj nazor.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:56
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Jj to je docela rozšířený a častý = spojovat MOC EKOLOGICKÉ a že to je JAKO ZA KOMUNISTŮ :*)

Prostě (bez urážení) PLÁCÁNÍ a stejně jako u těch hifi diskuzí VĚTŠINOU se ukáže že ti nejzapálenější ODPRŮCI = většinou fakt vůbec NEví NEznají NEmají praxi ani teoretickou znalost NEslyšeli NEjezdili často ani NEviděli
28. 6. 2022 23:34
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Naopak, normální Evropany zajímá pestrost a pružná konfigurovatelnost. Pirávě těmito výhodami u nás Karoq při výběru mohutně zabodoval! :-) :yes:
29. 6. 2022 07:35
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
No páni. Cim jinym by taky asi mohl bodovat? :D

Ve srovnani s Karoqem je tahle Honda Ferrari. :-!

Copak sis na Karoqu (krome manualu) nakonfiguroval, co tahle Honda nema?
Avatar - lyon667
29. 6. 2022 07:48
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Třeba v článku zmíněný glassdach automaticky v nejvyšší výbavě je nemocí snad všech ceníků japonských značek. Přitom je to věc, kterou v autě nechci ani za příplatek, ani "zdarma" v rámci jiného paketu. Totéž kožená sedadla. Naopak třeba vyhřívaný volant bych dnes považoval za samozřejmost, přesto bez zmíněných dvou předchozích ho mít nemůžeš.
Avatar - Emel
29. 6. 2022 09:13
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
To je fakt... ale na druhou stranu je ten volant možná jediný větší kompromis, jinak v těch nižších dvou výbavách nic moc nechybí asi. Jen teda pokud jsem to nepřehlídl tam není nic o LED / MatrixLED... tak asi obyč ledky všude?
29. 6. 2022 09:41
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Mrkni na moji recenzi na mojeauto.cz, vypisovat ti to tady fakt nebudu! :-) Každopádně jsme si auto nakonfigurovali přesně nám na míru, a to je super pocit! :-) :yes:
29. 6. 2022 23:41
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ridil jsi nekdy Civic???
Jakykoli?

Takze kdyz odhlidnu od dokonalyho podvozku Civic X (XI jiste nebude horsi), tak zbyvaji cisla Civiku XI.
Spotreba 4,7l, zrychleni 7,8s. :yes:

Jak je na tom tvuj vybrouseny manualni ridicsky drahokam? :D
Spotreba 5,3l, zrychleni 8,9s. :no:

Myslim, ze tve opovrzeni hybridnim Civikem je, jak to jen vyjadrit?
Zvlastni...

Tvoje nehorazna ideologicka recenze (ke vsemu pro me asi nejnudnejsiho nejkonformejsiho nejvsednejsiho auta, jaky se u nas vubec da koupit) se fakt cist neda, sorry.
Presto jsem dosel az k vete:
"Zato můžeme takřka s jistotou očekávat, že budoucí modely dostanou kvůli ekoteroristům ještě „ojebanější“ a přidušenější :-O pohonné jednotky (čím dál častěji tříválce a motory spřažené s elektromotory a trakčními bateriemi!)"

Nejsem si jisty, jestli rozumim pojmu pridusenejsi. :D

No nic, hlavne uz mi sem nepis ty tvy prorusky anti EU zvratky majici za cil prodlouzit spalovani ropy pokud mozno na co nejdyl a v co nejvetsim mnozstvi. V uvodu tve "recenze" mi to stacilo.

Hezky vecer

PS A nepis mi tu proboha nic o vmax, ktera musi byt v ty krabici za trest...
Avatar - Emel
30. 6. 2022 09:08
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Nebereš to už trošku moc osobně? Arese šel s kůží na trh, ty ne... tak se celkem pohodlně útočí na parametry Karoqu. Jasně že SUVko nebude v dynamice ani jízdních vlastnostech lepší než lift, přirozeným konkurentem pro Civic je Octavia 2.0TSI s podobným výkonem i cenou (a stovkou za 6,8s). Ale každý si to auto kupuje na něco jiného a s jiným očekáváním... a tohle vlákno je o konfigurovatelnosti nebo nekonfigurovatelnosti, ne o 0-100 (nebo tak aspoň začalo).
30. 6. 2022 09:15
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Beru to tak, ze nekdo tu absolutne hani hybrid.
Prestoze je minimalne parametrove mnohem lepsi.

Ano postavil jsem lepsi parametry proti konfigurovatelnosti.
Beru auto jako celek.

Ale hlavne me zajimalo, co lze nakonfigurovat v Karoqu a v Civiku ne.
Avatar - Emel
30. 6. 2022 09:47
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Z mého pohledu jde spíš o kombinace než o to, co lze nebo nelze mít (i takové věci samozřejmě jsou, namátkou otvírání kufru podkopem nebo třízóna - ale buďme rádi, že má Civic vzadu vůbec výdechy, i když až od druhé výbavy).
Já bych třeba bral vyhřívaný volant a adaptivní světla... ale nerad bych kvůli tomu bral top výbavu s koženejma sedačkama a panoramou. Ale mám smůlu, všechno nebo nic.
30. 6. 2022 10:02
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ja jsem flexibilnejsi.
A beru nejnizsi moznou spotrebu kombinovanou se zajimavou dynamikou.
Vybave BYCH se prizpusobil.
Avatar - Emel
30. 6. 2022 10:07
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Double
Avatar - Emel
30. 6. 2022 10:07
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Každý auto je v nějakým ohledu kompromis... takže jasně, holt bych neměl vyhřívanej volant a matrixy... i když to jsou zrovna dvě věci, na kterých mi docela záleží. Ale prostor, dynamika a jízdní vlastnosti jsou důležitější... proto taky za sebe Civic spíš chválím, takhle od obrazovky. Ale nevýhoda to je.
PS: i 235/40R18 je možná lehce overkill... zase taková raketa to není... ale budiž
30. 6. 2022 10:25
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
:yes:

Souhlas.
2. 7. 2022 01:01
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Hmm, jen obvykle demagogické žvásty... Proč mi tady prosím srovnáváš nízké auto s SUV? (Když přitom musíš moc dobře vědět, že mám i nízká auta?) Proč tento povinné hybridní japonský výtvor nesrovnáš třeba se současným Golfem apod.? Jsi fakt trapný demagog. :-( :no:
P.S. Fakt jsi tak debilní, že si myslíš, že ropa se dá koupit jen od RuSSáků? :-O :no:
29. 6. 2022 07:35
Re: Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
V com dokazuje tesla uspech? Ked majitel vyplakava na kazdom rohu, ze je to bezodna studna na peniaze a akcionari vela zisku zatial nevideli?
Avatar - lyon667
29. 6. 2022 07:41
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ve vymývání mozku ovcím Tesla zdaleka nebyla první, v tom inspirovala se Applem. Jen nevidím důvod, aby se podobná strategie stala standardem napříč celým trhem.
29. 6. 2022 09:42
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
:yes: :-)
28. 6. 2022 20:45
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Honda to v Evropě prostě zabalila… :no:
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:49
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Další v řadě. Ale hlavně, že si mám v roce 2035 koupit nový spalovák a jezdit s ním do smrti, pokud nebudu chtít EV. Jaký prosím?
28. 6. 2022 20:58
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Tak to zbyde asi jen Dacia ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:11
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Jakou si plánuješ v roce 2035 koupit televizi?

Proč nebudeš chtít auto na vodík nebo elektřinu ale dál navždy na ropu?
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:11
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Já budu chtít to, co mi bude příjemnější. Ne to, co mi nějaký unijní paznecht nařídí.
28. 6. 2022 23:35
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
:-) :yes: :yes: :yes: Ta sedla! :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 11:41
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
a VÍŠ že tam probíhá (vlastně) TO SAMÉ co u aut? snaha o co nejnižší spotřebu? :-)

a VÍŠ že tam (stejně jako u aut) TO SAMÉ není to o EU ale je to CELO SVĚTOVÉ? ;-)

a VÍŠ že tam (stejně jako u aut) TO SAMÉ jde to rychleji ve vyspělých částech planety

takže VÍŠ že si napsal VŮBEC NECHÁPU jsem úplně mimo = moje kritika je postavená hlavně NA NEZNALOSTi (věci)

No a tak jako budeš moct i za 20 let čumět na https://aukro.cz/…r-332-6997927894?… zivot=starozitnosti&gclid=Cj0KCQjw8O-VBhCpARIsACMvVLPtu815QVKaN9uZit_pF_FqfrpWwlnmpS6L30M-aIgidjtuMpwr5doaAtTqEALw_wcB tak to samý platí pro auta

jen část lidí (jako ty) řve ZŮSTAŇME STÁT = tak jako (asi) tvůj praděda kdysi odmítal auta místo koňů :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 00:44
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
blah blah celosvětově blah... a mezitím týden co týden čteme o sportovních autech a benzínových SUV mimo evropský trh.

Jediné, co opravdu odmítám, je socialismus.
30. 6. 2022 09:21
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Naprostý souhlas, bohužel právě tam v posledních letech EU směřuje... :-O :-O :-O :no:
28. 6. 2022 20:53
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Jeden motor je průšvih, ta 1.5t mi tam chybi. Ale zbytek? Pokud se to dobře nakonfiguruje u dovozce, tak to nemusí být takový problém. 4 poslední auta jsem bral skladovky a není problém. Vždycky mi vyšlo víc výbavy za trochu nižší cenu, než bych si nakonfiguroval. Moc to není pro někoho, kdo to chce postavit co nejlevněji, nebo naopak chce nějakou vyfikundaci, která moc nejede. Spíš to je o barvě, chytit co se člověku líbí.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:15
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Tak to ale u Japonců obvykle neplatí, že by byly výbavy rozumné. Dešťový senzor v základu, ale vyhřívané sedačky? V druhé nejvyšší výbavě. Ačkoli je pravda, že po vyřazení halogenů byly nižší výbavy Civicu X použitelné.
30. 6. 2022 20:49
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Civic mel tedy uz v minule generaci vyhrev v komfortu.
Cili temer v zakladni verzi.
Destovy senzor naopak v zakladu nebyl.

Jses si jisty, ze pises o Civicu? X?
Avatar - del42sa
28. 6. 2022 22:03
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
naprostý souhlas :yes:
Avatar - miromen
28. 6. 2022 22:10
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ten "komoušskej" přistup je u japoncu na palici, ale vzhledem k tomu, že je to dosti znama věc tak jsem se nad tim pozastavil taky z duvodu jakym to autor članku podal.
A pokud vim tak zrovna v tomto knk připadě musiš pro nějaky běžnějši vybavovy prvek do nejvyšši verze a to znamena mit kuži a panoramu což bych v autě nechtěl ani zadarmo.
Avatar - abacus
29. 6. 2022 06:58
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
29. 6. 2022 08:20
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Ja všetko Honde odpustím, ak prinesie Civic type R (s čistým spaľovákom, manuálom) za primeranú cenu. Potom nech si je základ s jedným motorom, jednou výbavou a jednou prevodovkou, whatever. A popravde ja sa dosť upínam na type R, že to bude posledné čisté spaľovacie športovo ladené auto na trhu, ktoré by som si kúpil (keďže nemám na M3 a spol.).
Avatar - Emel
29. 6. 2022 09:30
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Záleží co s tím autem chceš dělat. Kdyby to mělo být auto pro radost, tak za mě je to v té plebs kategorii GR86.
Avatar - iudex
29. 6. 2022 11:23
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Poznáš ma, u mňa to musí byť daily car, takže GR86 neprichádza do úvahy (ak by sa teda vôbec dalo kúpiť, čo sa už nedá). A Civic sa zatiaľ rysuje dobre, exteriér prijateľný a ak by bol "iba" rovnako dobrý jazdne ako predchodca, tak je to dokonalé. Snáď veľmi neprestrelia tú cenu, prípadne z toho nespravia limitku na dva roky ako GR, ktorá sa hneď vypredá.
Avatar - Emel
29. 6. 2022 12:36
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Záleží jestli daily s rodinou nebo daily jen pro tebe. Kdybych měl mít daily jen pro sebe, tak je TypeR a GR-86 cca. stejnej level použitelnosti (dá se s tím jet i někam dál, jen je to holt tvrdší a hlučnější a užranější)... a GR-86 je RWD, což chápu že je dvousečná zbraň... za mě je to plus.
30. 6. 2022 20:51
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Civic je samozrejme mnohem vic daily ;-)
Avatar - Emel
30. 6. 2022 22:18
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Podle mě jen v tom, že má o dvoje dveře navíc.
1. 7. 2022 22:18
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
A vetsi kufr. :-)

Civic muze byt normalni rodinny auto.

A Type-R je v podstate stejne praktickej jako standard.
29. 6. 2022 13:20
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
preco si nekupis M340ix ?
Avatar - iudex
29. 6. 2022 17:05
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
Máš SS.
30. 6. 2022 18:09
Re: Ceník je tedy příjemně jednoduchý a přehledný....
podobne :)
28. 6. 2022 20:33
Posledni evoluce spalovaku
Diky Honde za jeji nesrovnatelnou (snad jen s Toyotou) ucinnost spalovaciho motoru.

:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 20:49
Re: Posledni evoluce spalovaku
Pravda, bude to ekologičtější, než polovina EV jezdících na uhlí.
28. 6. 2022 20:50
Re: Posledni evoluce spalovaku
Blbost. Hlavne v Cesku, jezdis na uhli jen z poloviny... Spousta majitelu EV ma na strese solary, ze kterych nabiji.

Ale jako spalovak, BY to byla moje prvni volba.
Tomu autu nechybi nic.
Dokonaly automat, nizka spotreba, slusna dynamika, komfort, vyborny design uvnitr i zvenku, prakticnost.
:yes:

A cena? Kolik stoji stejne vybavena Oktavka s uskubanym automatem?

PS "JEZDÍTE S NÁMI NA ZELENOU ELEKTŘINU
OD ROKU 2018"
Ja jezdim na zelenou elektrinu. ;-)
https://www.futurego.cz/cs/
Na co jezdis ty? Ruska ropa? Ok ruska z 50%, ale ten zbytek tvy auto cistejsi neudela...
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2022 23:24
Re: Posledni evoluce spalovaku
Soláry na střeše, které má pár šťastlivců v satelitu.

Chybí tomu:
- manuál
- turbo
- plný výkon na dálnici.

Nevidím důvod, proč si to koupit. Radši bych letěl pro skladovku 1.5 T jako to bájné auto, co si můžu nechat do smrti a jízda v něm nepřipomíná čekání na smrt. Je pravda, že jezdit po městě za 10-14 litrů mě irituje, ale kdo by kupoval Civic do města?
30. 6. 2022 17:35
Re: Posledni evoluce spalovaku
Ani si v tom ešte nesedel a už si to odpísal. :no:
Avatar - twistedTSD
30. 6. 2022 22:42
Re: Posledni evoluce spalovaku
Já samozřejmě jen předpokládám podle toho, jak fungují ostatní e:HEV a obecně sériové hybridy. On Nissan do toho nezačal dávat turbo jen pro efekt.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:13
Re: Posledni evoluce spalovaku
tuhle LOGISTICKOU BLBOST opakuje už lééta mraky odpůrců (reality)

Tak JAK bys to udělal? :-)

Jsou to procesy (ať energetika nebo výměna aut) NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT = takže nejdřív bys vyměňoval elektrárny a (až) PAK auta? Místo LOGICKY oboje současně = aby to nebyl proces na DVA lidský životy? :*)

navíc čím dál víc lidí nabíjí a bude nabíjet = doma ze střechy (z potoka nebo dokonce větru)
prostě zlepšujeme efektivitu (to je princip odvždy ve všem = teď to došlo do aut) proč trvat na těžbě ropy (mj elektřinou) přepravě ropy (OBŘÍ spotřeba elektřiny) zpracování ropy (zase elektřina) a na konci čerpání na čerpačce = čím že to? :-!

Někteří došli k tomu = co TU ROPU VYNECHAT = a používat jen tu (stejnou) elektřinu ;)
28. 6. 2022 21:18
Re: Posledni evoluce spalovaku
K posledni vete:
Jenze to jde proti zajmum ruska.
Takze se tu za ropu a jeji spalovani budou bit do roztrhani tela...

A to co nespaluje ZADNOU ropu je uplne nejvic fuj.
To se rozumi samo sebou.
Wtf

Kdy to tem lidem konecne dojde, ze jsou to jen sasci, ktery uverili, ze spalovak je eko, diesel cisti vzduch, elektromobil ma vetsi emise nez diesel a bez vyroby spalovaku se zhrouti svet???
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2022 21:44
Re: Posledni evoluce spalovaku
bohužel tohle JE PROBLÉM a SAKRA VELKÝ

Viz (i) místní diskuze = nedojde jim to (možná) nikdy. Nejen ty si tu vysvětlil horem dolem včetně odkazů = a pravý popírač DÁL POPÍRÁ ODMÍTÁ

Jak sem tuhle psal stejně jako v hifi často vyjde najevo NEVÍM NEZNÁM NEČETL JSEM NESLYŠEL JSEM (v hifi) NEJEL JSEM (žádným) EV = nic nevím neznám ale mám to v hlavě UZAVŘENO :-O :D

Možná snad jednou až když dnes a denně furt pryč jeho historickému smrdícímu krámu na ropu všechny auta (tiše) odjedou = tak ho možná napadne.. ;-)
Avatar - Ozzman
28. 6. 2022 21:21
Honda ? Ano, jasná volba...
ale jen v jedné stopě....

geniální stroje od nejmenšího skútru až po Afriku a Goldwing... ale v autech v EU už je to takové... no mne se to docela líbí, ale asi bych radši v hybridech dal přednost klasické koncepci jiného Japonského výrobce, nebo okopírovaného systému v autech kdysi slavné americké značky
Rozbalit vlákno
20
28. 6. 2022 21:23
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
:-)

Oba (vsechny tri) systemy jsou vynikajici!
:yes:
Avatar - Ozzman
28. 6. 2022 21:25
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Já mam k Hondě jistou velmi specifickou a konkrétní slabost, kterou reálně zvažuji, ale ta se jmenuje NC750 DCT :-! popřípadě Africa twin 1100, ale to je pro mne zatím takovej plakát...

P.S ještě mne neuvěřitelně láká NM4 VULTUS, ale to se už nevyrábí zase :-)
28. 6. 2022 21:38
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
https://global.honda/innovation/technology/motorcycle/ecology/item-pcx-ev.html
Avatar - Ozzman
28. 6. 2022 21:42
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Neeeee, v garáži mám originál se spalovákem :D Škoda, že tam není výkon psanej..

tam kde jsou ty palivové články se dá strčit normální neintegrální helma... :-!


Hele a kdy dáme nějakej sraz, máme momentálně pokud vím 2 dopravní prostředky od stejného výrobce :-O
28. 6. 2022 21:49
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Jaky palivovy clanky proboha???
:D
To jsou vymenitelny baterky!
:yes: :yes: :yes:

Sraz co nejdriv!
Avatar - Ozzman
28. 6. 2022 22:08
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Baterka je taky palivovej článek, nebo ne ? :-! Nevim, jak bych vysvětloval drahé polovičce, že si helmu musí vzít do ruky.. :-[]

Ok, tak to musíme vymyslet, doporučoval bych prvně ten Francouzsky, tam budu ten zlej s velkejma emisema a motorem, co žere i děti kolem cesty :-[]
28. 6. 2022 22:29
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Baterka je chemickej clanek.
Do nej privadis (ukladas) energii (elektrickou).

Do palivovyho clanku privadis... palivo.
:-)
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 10:17
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
dct? DCT!?!? jsi upad? AUTOMAT NA MOTORKU? Ten patří na skůtr a ne na motorku :D
Na motorce si chceš užíž, chceš žídit, chceš ovládat. Ne čekat a nebo mačkat "čudlík" jakožeřazení :D

Africa BEZ DCT!!! je super. Dovolí překvapivě hodně i v terénu.
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 10:34
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Jo, chci pohodlnné cestovní moto/enduro a k tomu to patří :) Ještě alternativně se mi líbí i Forza 750, ale víc se mi líbí NCčko. Afrika i s DCT je skvělá

Řazení si radši užiju v nějakém hothathci ideálně s atmosférou :)
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 10:42
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Pohodlné enduro cestování máš i s manuálem a to s bonusem, že to za rok nebudeš chtít hodit vzteky do kopřiv, protože až se rozhodneš to projet někde v terénu a nebudeš schopný dávkovat přes spojku, budeš mít vzteky na čele žílu jak anakondu.
Enduro má obecně celkem slušný spodek (motorově) a na dálkové cestování se moc nenařadíš. Sebere se to pomalu od volnoběhu. Ale ta výhoda a pižitek ze spojky na moto nikdy s DCT mít nebudeš. Obzlváště na Enduru, kde se dávkování přes spojku hodí.
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 10:50
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Jenže to je právě to. Já o jízdu v terénu vůbec nestojím :D Já chápu, že někam na expedice to je lepší, ale pro mne je motorka spíš taková alternativa ke kabrioletu, prostě projet se krajinou, otevřeně, výletně, to mne na tom bere nejvíc.

Jinak mimo tyhle cesty bych to používal na denní jízdu do práce v centru Prahy, proto mi to DCT příjde jako takový ideální mix a prý docela drží...

Ještě bych doplnil, že NC je takový hybrid mezi skutrem a endurem, takže mne ten automat neurazí :D

A myslím, že jsme už toto téma párkrát spolu řešili :D
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 11:14
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
je vtipné, jak nejhloupější lidi přesně ví, co je nejlepší pro ostatní.
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 11:17
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
A jak krásně to sedí přesně na tebe co? :D
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 11:29
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Tak zrovna u motorek, když pravověrnému motorkáři řekneš, že chceš automat, tak tohle je ještě slušná reakce :-[] U aut už to dost lidí chápe, ale tady ten svět je ještě automaty mimo skútry nepolíben, nicméně mne právě u cestovní motrky ten automat sedí jako pověstná "pr.d.el na hrnec" :D

Jestli by tu někdo rozporoval automat u Hondy Goldwing, to by mne zajímalo
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 11:54
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Já je rozporuji hlavně u Endura, kde ta spojka má svůj význam.
Ale z mého pohledu mi stávají vlasy hrůzou na zádech u automatu u každé motorky :D (vyjma samozřejmě skůtrů)
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 11:20
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Po Praze je stejně nejlepší skůtr :D
Tak každopádně jezdit na tom budeš ty. Ale mě běhá mráz po zádech když se řekne motrka s automatem. Jasný že ten NC75 je takový poloskůtr. Má to nádrž pod sedlem a v místě nádrže zavazadlový prostor.
Možná by ti mohla v tom případě vyhovovat i Honda Forza 750.
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 11:25
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Však o Forze jsem psal, nebo se mi neskutečně líbila NM4 Vultus, ale to už moc nejde sehnat, dle recenzí to jezdilo velmi dobře :)

Já skútr mám, ale nevím, jestli bych 2 moto měl kam dát, proto nějaký ten mix. Navíc i to NC prý jezdí kolem 3-4 litru na sto, což je taky věc, kterou na skútru při dnešních cenách paliva oceňuji. Popřípadě Honda ještě dělá ADV 350 a XADV (to je vlastně "offroad" Forza 750), ale to je vše už DCT, žádný variátor a pak mi příjde NC čko, protože stojí tak o sto klacků méně, než Forza či XADV a motor má stejný.

p.s. já bych řekl, že NC je takový crossover/SUV ve světě motorek :)
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 11:52
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Je to taková kategorie sama pro sebe. Já úplně nevidím důvod pro Forzu, ale projel jsem teď 4000 km Evropou a celkem mě překvapilo kolik jsem jich viděl. Obzvláště za tu cenu.
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 13:11
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Forza je prostě pro někoho, kdo na to má a třeba má ještě k ní tu Afriku, nebo Fireblade :-!
Avatar - Emel
29. 6. 2022 12:36
Re: Honda ? Ano, jasná volba...
Jak se to vezme... ono velký kola u motorky mají něco do sebe.
Avatar - Emel
29. 6. 2022 09:08
Celkem fajn
Ale jo - má to pár koní pro radost navíc, určitě to bude slušně jezdit, rodina se do toho jakž takž vejde, základ vypadá solidně vybavený a vypadá to celkem k světu... za adekvátní cenovku.
Rozbalit vlákno
53
29. 6. 2022 09:43
Re: Celkem fajn
Vážně? :-[]
Avatar - Emel
29. 6. 2022 09:44
Re: Celkem fajn
Nevím na co se ptáš
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 09:53
Re: Celkem fajn
Jestli ti příjde normální chválit liftback od Hondy, který dle mých zkušeností z ostatních starších aut této modelové řady bude mít i trochu sportovní nádech a bude tedy jak píšeš "slušně jezdit" ? Protože každej správnej automobilovej nadšenec radši sáhne po SUV s manuálem žejo :-)
Avatar - Mikesus
29. 6. 2022 11:16
Re: Celkem fajn
přesně, na zábavu jedině SUV s manuálem, i tu ručku oželíme...
29. 6. 2022 11:19
Re: Celkem fajn
Takže po stopadesáté prvé pro bezmozky vašeho druhu: Kromě SUV máme v rodině i dvě nizká auta, z toho jeden sportovně laděný sedan. (a obě mají i ručku) :-)
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 11:27
Re: Celkem fajn
A jak často tu ručku používáš mimo parkování a možná pro spojkaře ještě rozjíždění do prudkého kopce ? :D
Avatar - kari.laz
29. 6. 2022 11:58
Re: Celkem fajn
často ne, ale potáhnout si jí v zimě na sněhu mě láká dost často :D
zatáhneš a otočíš se na pětníku, nebo projedeš zatáčku krásně bokem :D
To bez korekce nedáš :D . S automatickou mám smůlu.
Ale jinak je k ničemu, obzláště u běžných aut.
29. 6. 2022 12:15
Re: Celkem fajn
Už ten pocit mít tu šikovnou páku u levé ruky je řidičsky povznášející. :-)
Avatar - Emel
29. 6. 2022 12:37
Re: Celkem fajn
Jakou páku máš u levé ruky? Nesedíš v tom autě nějak divně?
29. 6. 2022 12:40
Re: Celkem fajn
JJ, máš pravdu. Jde o překlep. I když existovala i auta s levostranným řízením, která to tak mají. :-)
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 13:10
Re: Celkem fajn
No tak tam jsem byl rád, že jsem stíhal směrovky a do toho ještě honit šaltpáku, nikdy více :D
29. 6. 2022 12:14
Re: Celkem fajn
Občas samozřejmě ano, ale tvoje otázka je zcela irelevantní. :-)
P.S. Mohu se prosím zeptat, proč jsem dostal 2 palečky dolů? Co Vás na této mé pravdivé a upřímné odpovědi tak rozčílilo? :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 12:55
Re: Celkem fajn
Popravdě pravda (většinou) často ZDE vyvolává palečky DOLŮ :*)

Viz já 11:41 ;-)
29. 6. 2022 13:06
Re: Celkem fajn
V tomto máš bohužel naprostou pravdu. Český národ "oplývá" množstvím zakomplexovaných závistivých ubožáků. A ti si pak léči své komplexy negativním palcováním na internetových diskusích. Vůbec jim nezáleží na obsahu hodnoceného sdělení, ale palcují jen podle míry své nenávisti k dotyčnému. :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 13:09
Re: Celkem fajn
zrovna JÁ VÍM :-O :D :-!

mám (občas) palce i za ODKAZ = na jasný slušný zdroj :-)
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:04
Re: Celkem fajn
Jasně, zavidime. Hlavně ten sportovní manual v SUV.
30. 6. 2022 12:21
Re: Celkem fajn
Zase mi vkládáš do úst něco, co jsem neřekl. Typická ukázka dementní demagogie... :-O :no:
P.S. Do toho, jakou převodovku jsem si vybral do svého SUV, ti vůbec nic není, zrovna tak jako mě nic není do tvé převodovkové volby. :-)
Avatar - Ozzman
29. 6. 2022 13:10
Re: Celkem fajn
Já ti palečky nedávám nikdy i když v dost věcech s tebou nemohu souhlasit :D
Avatar - miromen
29. 6. 2022 13:09
Re: Celkem fajn
Ja se třeba taky nerad zbavoval ručky. Ale teď mužu řict, že mi nějak nechyby.
Jak jezdim častěji akčně a z ostra, kdy sem tam jdu s autem k jeho hraně či na ni tak ručku jsem snad až na par vyjimek nepoužival. Kdo ano tomu muže určitě chybět.
Jinak automaticka ručka je fajn a v tomhle připadě jsem se vlastně zbavil něčeho co mi jak jsem psal nechyby. Takže je fajn, že nemusim stat na brzdě či zatahovat ručku v provoze a navic se s autoholdem přijemně rozjiždi, kdy neni potřeba se nijak s přibržděnim prat což jsem nečekal. To je potřeba až při odstaveni, kdy je přibržděni evidentně silnějši možna na max, ale i tak je to uplně na pohodu, ale nevim jak je to jinde. Navic menšim bonusem autoholdu je, že nepali brzdovkama tedy pro řidiče stojici za mnou a to hlavně v noci, i když mě to muže byt svym zpusobem jedno. Takže autohold mam aktivovany ač jsem s tim puvodně nepočital.
29. 6. 2022 13:55
Re: Celkem fajn
Až na to, že funkci Autohold u el. P brzdy vlastně vůbec nepotřebuješ. Moderní auta s ručkou mají tuto funkci vyřešenou v rámci ABS, kdy při rozjezdu do stoupání provozní brzdy auto cca 2 s "podrží". No a při zaparkování auta mi ten jeden pohyb páky žíly rozhodně netrhá, naopak je to požitek. :-)
P.S. Nemluvě o tom, že nepřítomnost el. P brzdy ti u auta v pokročilejším věku ušetří velmi drahou opravu tohoto nesmyslného zařízení s elektromotorem pod autem....
Avatar - miromen
29. 6. 2022 14:11
Re: Celkem fajn
Až na to, že HH je pouze na kopce tedy určity uhel stoupani jinak se neaktivuje. AH znamena, že se v provoze nemusiš vubec starat o přibržděni ať už jak u klasiky ručkou nebo nohou na brzdovem pedalu.
A požitek u povolovani ručky je nebo spiš byl u mě na bodě mrazu narozdil od startu klasickym kličkem, ktery mi tak trochu chyby.
A myslet na to co a kdy se mi posere tak na to uplně dlabu. Naopak velmi trvam na multilinku se kterym po zkušenostech jak u forda či vw nejsou problemy a jsou velmi trvanlive a bez investic najedou možna i vic než jednoduche napravy.
Avatar - Emel
29. 6. 2022 14:26
Re: Celkem fajn
Ta výhoda AH proti HH mi trošku uniká... o jaký situaci mluvíš?
PS: chybý nebo nechybý - taky ti tu chybí woody?
Avatar - miromen
29. 6. 2022 14:40
Re: Celkem fajn
Tak AH se aktivuje vždy, když zastaviš, kdežto HH pouze v kopci od určiteho uhlu naklonu. S AH stojiš klasicky na křižovatce a nemusiš mit nohu na bzdovem pedelu či zatahovat ručku tak jak je to třeba u klasicke ručky s funkci HH.
Takže jestli klasicka ručka či automaticka je mi celkem jedno a ta klasicka mi určitě nechyby. U brzd jsem ji vlastně nikdy neřešil krom toho zda plni svoji funkci tak jak ma. Brzdy jsem vždy řešil pouze přes pedal a to jak jsou davkovatelne to jak brzdi nebo kolik toho snesou. Na to jsem se vždy soustředil i na předvaděčkach. Ručky jsem si snad nikdy nevšimal.
U automaticke ručky spiš otazky jak je to s ni v praxi nebo takova nejistota zda se da na ni spolehnout...myslet/nemyslet na ni.

PS: s woodym je to jak myšleno ?
Avatar - iudex
29. 6. 2022 17:20
Re: Celkem fajn
Woody ako strážca jazykovej čistoty. Že ti niečo "chybý", bije do očí aj mne, Slovákovi, proste hrúbka ako krava.
Avatar - miromen
29. 6. 2022 17:45
Re: Celkem fajn
A jo...no moje čeština je bidna to se vi. Tim se omlouvam nejen jemu a snad zde nezavita ať ho z te hrubice netrefi.
Avatar - Mokrous
29. 6. 2022 18:37
Re: Celkem fajn
No to je ale pěkná hloupost. Auto Hold je skvělá věc, kterou využívám nonstop všude a když jsem jezdil srovnatelným vozem v automatu s el.park.brzdou bez AH, tak jsem byl otrávenej až vzteklej.
Avatar - Mokrous
29. 6. 2022 18:39
Re: Celkem fajn
Který auto nesvítí zadníma brzdovejma při zapnutém AH???
Všechny, co jsem řídil teda vždy svítily. Zcela logicky. Je aktivní brzda, tudíž svítí světla.
Avatar - miromen
29. 6. 2022 22:16
Re: Re: Celkem fajn
Nějak bych si netroufal tvrdit co v tomhle připadě je logicke, když vlastně aktivně nebrzdiš při stani na mistě. Podobně jako použiti manualni ručky tak, aby si nešajnil brzdovkama tomu za tebou misto stani na pedalu . Jinak jde o golfa a 2x jsem to ověřoval na zakladě diskuze, ktere jsem byl přitomen.
A byla to jedna z vlastnosti v řešeni u automaticke ručky. Řešilo se třeba i naladěni, kdy u některych aut je AH otravny při rozjezdu z duvodu potřeby přetlačeni brzdy při jeji uvolněni a u jinych je to neznatelne a napohodu.
No a panovala tam shoda co je to za debilitu kdy jsou při aktivnim AH rozsvicene pravě brzdovky tedy až na par vyjimek.
Jeden tam psal a to s podivem majitel O4 (brzdovky s AH u něj sviti)čekal bych s golfem shodu, že nerad šajni brzdovkama do ksichtu těm za sebou tak ma AH deaktivovany. Holt ohleduplny klučina.
Avatar - Mokrous
29. 6. 2022 22:51
Re: Re: Celkem fajn
Aha. Takže žádná vlastní zkušenost. Jen plky z diskuzí.
Tak si sedni laskavě do auta s AH a zabrzdi třeba někde u zdi večer a podívej se jak to “nesvítí”. A pak rozdávej moudra. Tomu se říká ověřit si informace. Ne si je 2x někde poslechnout od kdoví koho.
Na to kolik let tu přispíváš bys mohl mít základní přehled o běžných prvcích výbav.
Avatar - miromen
29. 6. 2022 23:03
Re: Re: Re: Celkem fajn
Piši, že jsem to 2x ověřoval u golfa tedy vlastniho byť ne za tmy, kdy jsem vylezl z auta a to pravě na zakladě diskuze. Proto pišu, že mě překvapuje to, že u jedne knk O4 tomu tak neni. Možna knk u koncernu vw od nějakeho modeloveho roku nebo to bude model od modelu.
A nebo možna taky svitim a tim, že jsem vylezl z auta tak se zatahla ručka což brzdovky zřejmě zhasnou a ja si toho nevšiml. Ještě to prověřim
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 01:33
Re: Re: Re: Celkem fajn
B je správně. Otevřením dveří se AH změní na ruční brzdu.
Jinak teda sorry, ale z původního vyjádření vyplývalo, že to bylo jen na základě diskuzí a ne vlastního pokusu. Zkus si to ve tmě u zdi a nebo někomu řekni, ať se dívá zezadu, zatímco ty budeš šlapat na brzdu a aktivovat AH.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 09:42
Re: Re: Re: Celkem fajn
Máš pravdu.Keď zošlapneš brzdu tak auto stojí a svieti brzdovými svetlami /AH/ a ak otvoríš dvere tak sa to zmení na ručnú brzdu a prestane svietiť.V prístrojovke AH svieti na zeleno a pri ručnej brzde na červeno.Som prekvapený že Miromen prešiel z Focusa na Golfa.
Avatar - miromen
30. 6. 2022 11:54
Re: Re: Re: Celkem fajn
Tak ani za B neni u golfa spravně. Otevřenim dveři zustava AH stale aktivni až odepnutim bez. pasu se aktivuje ručni brzda. Takže to nebylo těžke prověřit a ano brzdova světla při AH sviti.
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 12:47
Re: Re: Re: Celkem fajn
To s tím pásem ještě schválně zkusím. Každopádně málokdo vystupuje z auta připoutaný...
Takže prostě AH svítí a hotovo.
Avatar - miromen
30. 6. 2022 14:29
Re: Re: Re: Celkem fajn
Jo AH sviti takže jsem nějakou dobu žil v omylu.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 09:45
Re: Re: Re: Celkem fajn
Ty máš G VIII ?Ako si s ním spokojný.
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 10:25
Re: Re: Re: Celkem fajn
To je dotaz na koho? Na mě nebo miromena? Mě se to zobrazuje pode mnou a bez spojnice.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 13:05
Re: Re: Re: Celkem fajn
Na miromena lebo viem že bol Focusoví a Golf ho moc nebral.To s tým pásom že s ním málokto vystupuje bolo dorééé :-)
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 13:23
Re: Re: Re: Celkem fajn
Myslel jsem si to. Já třeba chtěl G8 Var., protože G7 Var. byl fajn, ale když jsem viděl ty novinky, tak jsem radši připlatil za Passata.
Na infotainment bych neměl nervy a to okaté šetření už bylo urážlivé.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 14:00
Re: Re: Re: Celkem fajn
Ináč ten infotainment je asi fakt problém lebo v každom koncernovom aute naň nadávajú.Teraz majú u vás za relatívne dobré ceny skladovky Passat Variant Bussines ale s 1.5 TSI 150 k s manuálom.Mne osobne by ten motor aj stačil zrýchlenie 9.2,maximálka 220 km/h.Za 740 000 kč je to dobrá cena a dokonca minulý týždeň tam bol jeden za necelých 650 000 kč.
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 14:07
Re: Re: Re: Celkem fajn
Tak to je dobrá cena. To je polovina toho mýho. :D :D :D

:'-(

Když by někomu stačil holobyt s manuálem a 1,5 TSI, tak proč ne.
Já to mám z opačného konce. Nejsilnější nafta, automat a plná výbava. Bez DPH jsem to dostal pod 1M, takže optikou současných cen se to dá, ale i tak to je hrozná pálka za blbý auto.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 14:16
Re: Re: Re: Celkem fajn
Ono to až taký holobit nie je ale keď porovnáš ceny o triedu menších áut /aj keď je jasné že aktuálny Passat pomaly končí / tak dostaneš konštrukčne,motoricky,podvozkovo a aj priestorovo auto na dnešné pomery za cenu segmentu C .
Avatar - miromen
30. 6. 2022 11:55
Re: Re: Re: Celkem fajn
Vic než jsem předpokladal vzhledem k tomu, že nebyla možnost si jej osobně prověřit před podepsanim smlouvy.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 13:07
Re: Re: Re: Celkem fajn
Vyzerá to dokonca na GTI.Aj dáš nejaké info ako motor,výbava,prevodovka,farba :-)a hlavne či sa dá žiť s tým infotainmentom ....Nech slúži
Avatar - miromen
30. 6. 2022 14:29
Re: Re: Re: Celkem fajn
Jo klasicke GTI s manualem v červene barvě. U vybavy se určitě rozepisovat nebudu pač u nas už v zakladu je dosti bohata vic než na zapadnich trzich + jsem připlacel cca 140tkč.
Motor typicka TSI mrdečka a jedno z minusu byť jako celek určitě dosti povedena motorizace. Vyzdvihnout musim určitě zvuk tohle jsem od VW určitě nečekal řekl bych ještě o něco lepši než předchozi TCR. Nejvic mě však dostaly čistě komplexni jizdni vlastnosti, kdy jsem čekal že by to mohlo byt velice dobre, ale ono je to vyborne, vynikajici prostě skvěle což je dalši věc, kterou bych od VW nečekal.
A s infot. se da žit uplně v pohodě a je to něco jak s tou ručkou zda manualni nebo automaticka, kdy je mi jedno co z toho. Obecně vše zakladni je na jeden či dva doteky. Něco se ovlada či aktivuje o něco pomaleji než klasika a něco naopak rychleji, zaleži auto od auta. Je to sice uplně něco jineho, ale osobně jsem si zvykl velice rychle. Dokonce jsem zkoušel za jizdy několikrat nadatlovat adresu do navigace a nebyl s tim problem. A to diky umistěni tabletu, ktery je da se řict idealně na ruku a běžne použivani ne však na dlouhe hrabani se a hrani si v něm.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 14:43
Re: Re: Re: Celkem fajn
Tak to gratulujem a nech si stále spokojný.Výborná volba.Keď G VIII GTI predstavovali tak v každom teste ho vychválili že je lepšie ako G VII a tak by to malo byť.Tak nech slúži. :yes: :yes: :yes: A dík za info.
Avatar - Mikesus
30. 6. 2022 11:07
Re: Celkem fajn
Jsi si jist, že při AH nesvítí brzdová světla? U všech našich aut svítí, i u leonu.
Ja radši budu pálit ostatním řidičům, než aby nevěděli, že stojím
Avatar - hugino
30. 6. 2022 13:12
Re: Celkem fajn
Presne a keď už stojíš v kolóne a už sú za tebou autá tak ľahkým potiahnutím tlačítka aktivuješ ručnú brzdu a brzdové svetlá zhasnú čiže šetríš LED.
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 13:18
Re: Celkem fajn
To dřív rozbiješ to tlačítko a mechanismus ruční brzdy, než že ušetříš zadní LEDky. :D
Avatar - hugino
30. 6. 2022 13:45
Re: Celkem fajn
Tak to je možné.Ty si raz napísal že lutuješ že si predal G VII s 1.4 TSI 150 k.Stále to platí ?
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 14:03
Re: Celkem fajn
Ano i ne. To auto bylo při prodeji jako nové a všechno vždy fungovalo na 100%.
Jen už končila záruka a já měl chuť na nové silnější a s automatem.
Ano. Jezdit zadarmo se starým je lacinější, než platit nové. Ale zase když to dáš do nákladů na firmu a cenu za G7 + něco navíc dáš na akontaci, tak to zase tak hrozný není.
A když bych ojel G7 moc a pak za něj dostal málo a musel kupovat Passata za dnešní ceny, nebo ještě horší za rok za dva, tak by to už nebylo taková sranda. Prostě jsem to překlopil na nový.

No a pak přišel průs.er s novou 508SWGT a teď zase ty softwary v B8Var.FL.
Hele nebýt softwaru, tak nemám asi žádný problém. Mechanicky je to auto docela fajn.
Čas ukáže, zda bylo TDI EVO 147kW dobrou volbou, nebo jsem měl vzít benzín.
Avatar - hugino
30. 6. 2022 14:13
Re: Celkem fajn
OK.Je pravda že pokiaľ chceš meniť auto tak to musíš správne načasovať aby si dostal dobrú cenu za staršie + výhodnú cenu za nové.Tak nech slúži.
Avatar - del42sa
29. 6. 2022 12:46
Honda není jediná
tanky na baterky , no to mě po....

Změna klimatu je pro NATO klíčovou výzvou. Do roku 2030 chtějí spojenci snížit emise skleníkových plynů v civilním a vojenském sektoru nejméně o 45 procent a do roku 2050 se stát uhlíkově neutrální, oznámil šéf Aliance Jens Stoltenberg. Věří, že v budoucnu se nejvyspělejší vojenská vozidla a nejodolnější ozbrojené síly nebudou spoléhat na fosilní paliva. :D :D

Zdroj: https://www.idnes.cz/…855_zpr_nato_inc
Rozbalit vlákno
11
29. 6. 2022 13:07
Re: Honda není jediná
Kdyby to nebylo tak smutné, tak by to fakt bylo k popukání... :-O
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2022 13:08
Re: Honda není jediná
No vono se to učí už na tý základce, že NAVĚKY spoléhat na fosilní paliva = asi NE a NE a NEPŮJDE :*)

Jestli vono na tom NĚCO sakra NEBUDE :D

Tady někdo v diskuzích napsal SPRÁVNOU (dvoj)otázku:

na KOLIK let je asi ještě ropy (a je nutný jí projezdit když z ní vyrábíme.. a tam jí, snad jen zatím, NEUMÍME nahradit
a KOLIK let bude asi trvat než VŠECHNY auta (tanky) na světě předěláme postupně přejdeme na NE na ropu?
Avatar - Mokrous
29. 6. 2022 18:42
Re: Honda není jediná
Tak základ je vraždit ekologicky, to dá rozum...

:-( :-( :-(
30. 6. 2022 09:16
Re: Honda není jediná
Obrana vlastního území před agresorem je "vraždění"? "Pozoruhodná" úvaha, hodná russáckého trolla... :-O :no:
Avatar - Mokrous
30. 6. 2022 10:20
Re: Honda není jediná
Bože ty si . Musíš furt jen škatulkovat na rusáky a ty druhý? Ono se nikdy nikde jinde nebojovalo a bojovat nebude? To bylo obecné rýpnutí.

Mimochodem to bude teprve pr*el s dojezdem 50 tunových drobečků v pustině a především pak s jejich “dotankováním”. V tomto případě logistika jistě neselže. Bude stačit jeden neprůstřelnej mobilní Temelín a ostatní se budou co hodinu nabíjet.
30. 6. 2022 12:19
Re: Honda není jediná
Tak že jsou těžká vojenská vozidla (tanky, BVP atd.) s el. pohonem naprostá ***ina, v tom se samozřejmě shodnem! :-)
30. 6. 2022 23:55
Re: Honda není jediná
A taky se shodnete na tom, ze jakykoli omezovani spotreby ropy je spatne. :no:

A uplne nejhorsi je nespotrebovat ropu vubec.

To je uz uplnej ekonacismus, ostatne cokoli protiruskeho rusko obvykle oznacuje fasismem nebo nacismem. A co se dela s vymyslenym nacismem? Denacifikuje...
Wtf
https://www.novinky.cz/…oslanec-40396977

Vy nejen ze mate prorusky nazory, vy mate i jejich slovnik.
Jen arese ma hlavu vymytou o trochu min.
Ten kolaboruje nechtene. :-)
Avatar - Emel
1. 7. 2022 11:05
Re: Honda není jediná
No tak se jedna země, od které odebíráme ropu (a mimochodem i jaderný palivo a plyn) zachovala jako . To je blbý, samozřejmě teď je potřeba omezit na té zemi závislost. Ale není to tak černobílé že ropa = Rusko... nakonec možná ta závislost na ruské ropě je nejmenší problém, ropa se dá relativně dobře opatřit i jinde. Plyn a jádro, důležité zdroje elektřiny (jádro u nás, plyn v Německu) jsou úplně stejný problém, minimálně krátkodobě...
1. 7. 2022 12:01
Re: Honda není jediná
:-) :yes: Tato elementární fakta (že ropa a plyn nerovná se jen RuSSko) jsem už zdejším zeleným magorům vysvětloval několikrát, ale jaksi to odmítají chápat! Pro ně je prostě kažý, kdo má rád spalovací auta proruSSký kolaborant! :-[]
1. 7. 2022 22:21
Re: Honda není jediná
Svym zpusobem ano.
2. 7. 2022 01:07
Re: Honda není jediná
Svým způsobem se tady projevuješ jako neuvěřitelně omezený a ideologií elektrofanatismu zaslepeny člověk. :-( :no: