www.carbonmotors.com/…s-releases/116/W… />
Kde presne zacnou jezdit jsem bohuzel nenasel, ale pokud jsem to pochopil z jejich stranek tak rocne v USA se proda 75 000 novych ci jinak upravenych policejnich aut! Celkove jezdi okolo 450 000 policejnich aut V USA.
Z meho pohledu tyto auta po roce 2012 by mela postupne nahradit bezne policejni hlidkove vozy.
Jejich revírem je ulice. Jejich tempo je pomalé. Jejich protivníci jsou parkující řidiči. Muži z MP pracují za pěkného počasí, jejich úkolem je nás podojit.
konkretne zadne dvere, otvarane proti smeru jazdy - to je velka nevyhoda, ked treba s autom rychlo zmiznut - napriklad ked sa strhne prestrelka, co sa v USA stava bezne.
Takisto priestor na zadnych sedadlach - iba dve sedadla, a v strede nie je priestor na nohy - to budu nakladat dvoch zadrzanych, kazdeho z jednej strany?
Zadní dveře se budou otevírat až ve chvíli, kdy budou někoho zadrženého nakládat dovnitř, tedy určitě ne tam, kde je třeba rychle odjet. Normálně jezdí v autě jeden nebo dva policisté. Zadní prostor je taky v pořádku, není to obrněný transportér pro zásahovou jednotku, ale služební auto. Tam se nemusí v autě tísnit pět policajtů jedoucích s radary do okolních vesnic.
No vypadato tak ze legende uz odzvonilo, a konecne hu nahradi nieco moderne. Vsak co si budeme hovorit Ford C.V. je uz dost stare auto a v tejto dobe aj v USA dost neprakticke a nemoderne!
Mám zkušenost s jedním trooperem/rangerem/šerifem z USA z Utahu, který nám pomáhal s porouchaným autem (to poliši v USA dělají). Měl velký pickup, Dodge Ram nebo něco takového, ale ty dvě hodiny co u nás stál, nenapadlo ho vypnout motor. Kdyby to byl benzín, tak by to tak nevadilo, ale od poslechu měl diesel - hrozně mu to kadlalo, stejný zvuk mají u nás náklaďáky. Dali jsme řeč a když jsem se ho ptal, co nejčastěji dělá, tak prý doplňuje benzín řidičům kterým došel cestou na dálnici. A prý ho štve, že musí musí vozit dva druhy - benzín pro ně a další naftu pro sebe :-)