Motoristické sprinty si získávají stále větší oblibu. S minimálními náklady si můžete zazávodit s vlastním autem nebo motorkou na 400 m dlouhém měřeném úseku.
Se nám ta diskuze pod testem Dusteru trochu "rozplizla"v čase, tak dokoncím:
Gratuluju, S-Cross je super a u nás nedoceněné auto. Myslím, že na vině je design, který je takový moc asijský. Viděl jsem to auto po faceliftu a teď je to, dle mého, krasavec. Stále nepopírá asijský původ, ale teď je to fakt hezké auto. Škoda, že to nevyšlo hned na poprvé.
A ano, souhlas s těmi extrémně dlohými kvalty - to musí štvát, když si člověk uvědomí, jak by to jelo, kdyby byly normální. Vím, je to kvůli WLTP, ale je to konina. Normální by bylo mít krátké 1-4 a dlouhou 5 (na mimoměsto) a 6 (dálnice, od 100km/h, řekněme). Sám mám turbobenzín se 270 Nm a zatímco 3 a 4 bych uvítal kratší, šestku by to v klidu dalo i delší - ve 130 to točí cca 2.700, ale ty Nm mám k dispozici od 1.500 ot - tzn. 2200-2300 ve 130 by ten motor dal s prstem v nose.
Přeji mnoho šťastných kilometrů, ano, také myslím že slovo "fajn" vystihuje Suzuki nejlépe ;-)
Pekne si to zhrnul. Dakujem a rovnako prajem bezproblemove jezdeni. Len dodam, za na setku pri 130 s-cross toci ani nie 2500 a asi vdaka tomu elektromotoru je jazda pruzna uz nad 1000 otacok na prve tri kvalty. 4,5,6 potrebuje aspon 1500. Neviem, ako tieto motory karbonuju, ale moja zena ma v meste zakazane pouzivat 4,5,6 .:) A inak zaujimavy ukaz som zistil. To auto ma Vmax pisanu 184 tusim. A na setku to aj tolko ide. Ale na tu vytocenu stvorku to slo cez 200:).