Elektromobilita
Prodeje elektromobilů se v červnu přiblížil tisícové hranici. Meziročně si moc nepolepšily...
22 komentářů
Cistic Viktor
Příspěvek podléhá schvalování.
Kdo ho chce, ten na něj obvykle nemá. Kdo na něj má, ten ho obvykle nechce.
No já bych chtěl na firmu 3 EV, jenže jaksi jedno stojí jako 3 Dokkery. A když spočítáš ztrátu hodnoty a cenu havarijka tak se to nevyplatí. Ale co, on už stejně Dokker není a je Peugeot, který už stojí ranec.
Hanba autocz za tyto podvodné manipulace. Běžte se s tím vycpat.
600 se k tisícovce ani trochu neblíží.
Je opravdu tak těžké nelhat a použít termín "elektrifikovaná vozidla"?
600 se k tisícovce ani trochu neblíží.
Je opravdu tak těžké nelhat a použít termín "elektrifikovaná vozidla"?
A kolik jich je na dealery, nebo státní instituce?
Jen 55 kodiaqů jezdí jako auta předsednictví EU.
Což jsem se celkem pobavil, když toho UE kodiaq dobíjel jeden voják na stodůlkách. Evidentně dostal befel dělat nějaké kolečko, aby to auto bylo vidět a do telefonu celkem razantně vysvětloval "Stojím tu už půl hodiny, dal jsem si fake...dojedu maximálně tam a zase zpátky, kolečku nedám ani náhodou". Tak chudák to dostal vycucané, nebo najezdil tolik, že nestíhal nikde dobít. Každopědně byl vyloženě nadšený.
Jen 55 kodiaqů jezdí jako auta předsednictví EU.
Což jsem se celkem pobavil, když toho UE kodiaq dobíjel jeden voják na stodůlkách. Evidentně dostal befel dělat nějaké kolečko, aby to auto bylo vidět a do telefonu celkem razantně vysvětloval "Stojím tu už půl hodiny, dal jsem si fake...dojedu maximálně tam a zase zpátky, kolečku nedám ani náhodou". Tak chudák to dostal vycucané, nebo najezdil tolik, že nestíhal nikde dobít. Každopědně byl vyloženě nadšený.
Panecku, to je mi zase historka.
Domyslena maximalne ze 3/4. 😁
Ale co, kdyz skutecny argumenty dochazeji, nezbyva nez si zacit vymyslet obdobny slataniny.
Domyslena maximalne ze 3/4. 😁
Ale co, kdyz skutecny argumenty dochazeji, nezbyva nez si zacit vymyslet obdobny slataniny.
1) Masový zájem a poptávka po EV není, neexistuje. Nedávají v podstatě žádný ekonomický smysl pro běžné použití.
2) EV nezlevñují a levnější ani nebudou.
Proto je jediná cesta, jak EV prosadit - a to nařídit je politicky. Běžného člověka provozující svůj rodinný diesel budeme mlátit po hlavě a šikanování tak dlouho, až bude donucen to vzdát a začne jezdit předraženou MHD. Tím se legitimizuje potřeba dopravních podniků a veřejné rozkládání skrze dopravní podniky dostává zelenou.
Smutné je, že tomuto útoku na základní lidskou svobodu naplňování vlastní mobility mnozí zelení pazkřivci ještě mávají eurobolševickými vlaječkami!!!
2) EV nezlevñují a levnější ani nebudou.
Proto je jediná cesta, jak EV prosadit - a to nařídit je politicky. Běžného člověka provozující svůj rodinný diesel budeme mlátit po hlavě a šikanování tak dlouho, až bude donucen to vzdát a začne jezdit předraženou MHD. Tím se legitimizuje potřeba dopravních podniků a veřejné rozkládání skrze dopravní podniky dostává zelenou.
Smutné je, že tomuto útoku na základní lidskou svobodu naplňování vlastní mobility mnozí zelení pazkřivci ještě mávají eurobolševickými vlaječkami!!!
A proto je nejhodnotnější automobilka světa Tesla co dělá pouze EV...
V ČR bylo téma automobilů vybráno jako vhodné pro rozestvani společnosti. V jiných státech jsou je to třeba zase potratova politika.
Není divu, v minulosti tu byl automobil jediný způsob jak dát najevo kdo jsem. A opecovavani poruchovych aut naplnovalo životy mnoha lidem v době, kdy se autem mohlo max na dohled ostnatych drátů.
Však na to taky nostalgicky vzpomíná šéfredaktor světa motoru...
V ČR bylo téma automobilů vybráno jako vhodné pro rozestvani společnosti. V jiných státech jsou je to třeba zase potratova politika.
Není divu, v minulosti tu byl automobil jediný způsob jak dát najevo kdo jsem. A opecovavani poruchovych aut naplnovalo životy mnoha lidem v době, kdy se autem mohlo max na dohled ostnatych drátů.
Však na to taky nostalgicky vzpomíná šéfredaktor světa motoru...
Nejdementnejsi argument jaky jsi mohl vytahnout. Tim jsi se zaradil mezi naproste kreteny, jako je DonVito nebo Hammuna. Nebo opravdu myslis, ze skutecna hodnota Tesly je vyssi nez treba Toyoty ci H/K?
Chlapci, jenom stale dokola potvrzujete, ze nekriticky fanousek Tesly a olizovac elonova anusu je nevzdelany debil na okraji spolecnosti, socka, kera nema vlastni nazor, neumi pocitat, fyzika je pro ni sproste slovo, s logikou si netyka a hleda "boha":, ktery ji ukaze tu spravnou cestu. Elon ma muj obdiv, ze dokaze vschny tyhle dementy na sebe nalakat a ti pak za nej vedou svatou valku.
Chlapci, jenom stale dokola potvrzujete, ze nekriticky fanousek Tesly a olizovac elonova anusu je nevzdelany debil na okraji spolecnosti, socka, kera nema vlastni nazor, neumi pocitat, fyzika je pro ni sproste slovo, s logikou si netyka a hleda "boha":, ktery ji ukaze tu spravnou cestu. Elon ma muj obdiv, ze dokaze vschny tyhle dementy na sebe nalakat a ti pak za nej vedou svatou valku.
Jak píšu. Téma EV je umělé hnano do extrémních názorů s potenciálem rozdělit společnost.
Mnoho lidí reaguje na argumenty podrážděné až agresivně bez toho, aby se zamysleli nad obsahem...
PS: přijde ti logické, aby firma co vyrábí pouze ev měla takovou hodnotu když podle Rohypnola EV nikdo nechce?
Mnoho lidí reaguje na argumenty podrážděné až agresivně bez toho, aby se zamysleli nad obsahem...
PS: přijde ti logické, aby firma co vyrábí pouze ev měla takovou hodnotu když podle Rohypnola EV nikdo nechce?
1) Masový zájem a poptávka po EV není, neexistuje. Nedávají v podstatě žádný ekonomický smysl pro běžné použití.
2) EV nezlevñují a levnější ani nebudou.
Proto je jediná cesta, jak EV prosadit - a to nařídit je politicky. Běžného člověka provozující svůj rodinný diesel budeme mlátit po hlavě a šikanování tak dlouho, až bude donucen to vzdát a začne jezdit předloženou MHD. Tím se legitimizuje potřeba dopravních podniků a veřejné rozkládání skrze dopravní podniky dostává zelenou.
Smutné je, že tomuto útoku na základní lidskou svobodu naplňování vlastní mobility mnozí zelení pazkřivci ještě mávají eurobolševickými vlaječkami!!!
2) EV nezlevñují a levnější ani nebudou.
Proto je jediná cesta, jak EV prosadit - a to nařídit je politicky. Běžného člověka provozující svůj rodinný diesel budeme mlátit po hlavě a šikanování tak dlouho, až bude donucen to vzdát a začne jezdit předloženou MHD. Tím se legitimizuje potřeba dopravních podniků a veřejné rozkládání skrze dopravní podniky dostává zelenou.
Smutné je, že tomuto útoku na základní lidskou svobodu naplňování vlastní mobility mnozí zelení pazkřivci ještě mávají eurobolševickými vlaječkami!!!
EV zlevnujou, co jsem naposled dostal nabidku na BEV do firmy, tak nam nabizeli Kony od nejakych 490 tisic bez dane, jeste pred rokem to neslo pod 630k bez dane, jeste nam ve firme zbejva nafradit 6 aut se spalovacim motorem, letos jsme chteli nahradit 3 a zbyla 3 prosti rok
i muj Taycan sel cenikove za ty 2 roky cca o 200 tisic dolu, a to navzdory inflaci, takze bych cekal ze spis podrazej
i muj Taycan sel cenikove za ty 2 roky cca o 200 tisic dolu, a to navzdory inflaci, takze bych cekal ze spis podrazej
uzasne jak podle malickeho trhu jako je CR nekteri posuzuji zajem ci nezajem o nejaky produkt celoevropsky nebo dokonce celosvetove 😒]
jen tak pro zajimavost, rocni prodeje novych aut v CR, cca 250-280 tisic, rocni prodeje novych aut v jen Nemecku cca 3+ milionu aut, takze to ze se v nejaky CR proda za mesic 600-700 elektrik neznamena vubec nic, jen to ze CR je krajina ktera prebira trendy v automotive cca 3-5 let po Nemecku, aneb co se ted deje v automotive v Nemecku, tak to lze ocekavat coby trandy v CR za 3-5 let, takze pokud ted maj v Nemecku podil elektrik naprodejich novych aut nejakych 10-12%, tak podobnych 10-12% se da v prodejich elektrik v CR ocekavat mezi roky 2025-2027, a fungje to takto v automotive mezi Nemckem a CR poslednich cca 30 let, dalo se to pozorovat u dieselu, u plynu, takze se to jiste bude dit i u elektrik, neni na tom nic zajimaveho
jen tak pro zajimavost, rocni prodeje novych aut v CR, cca 250-280 tisic, rocni prodeje novych aut v jen Nemecku cca 3+ milionu aut, takze to ze se v nejaky CR proda za mesic 600-700 elektrik neznamena vubec nic, jen to ze CR je krajina ktera prebira trendy v automotive cca 3-5 let po Nemecku, aneb co se ted deje v automotive v Nemecku, tak to lze ocekavat coby trandy v CR za 3-5 let, takze pokud ted maj v Nemecku podil elektrik naprodejich novych aut nejakych 10-12%, tak podobnych 10-12% se da v prodejich elektrik v CR ocekavat mezi roky 2025-2027, a fungje to takto v automotive mezi Nemckem a CR poslednich cca 30 let, dalo se to pozorovat u dieselu, u plynu, takze se to jiste bude dit i u elektrik, neni na tom nic zajimaveho