Technika
Dzakobo
Standardní vozy, mezi které zaparkuje takový šikula a nechá před sebou a za sebou jen pár cm? Sice snad většinou vyparkují, ale budou jej min. v duchu proklínat...
xxc
To je rada nad zlato :-) Podľa mňa je trošku pravda, že keď má auto asistent parkovania, tak je menej stresu a asistent to dá vždy presne 1 cm od obrubníka. Ale na to netreba natáčacie kolesá.
Naskýtá se - kromě ceny, když to má navíc i hejbací zadní kola - ještě otázka, jak bude vypadat ta ošatka subtilních kulových čípků a ramínek po 20 000 km absolvovaných třeba na českých polygonech.
Pokud se týká pocitu z řízení, které má proměnlivý převod zvlášť když je přeposilované, nic moc. No a případné řízení po drátě si u mě asi důvěru nezíská už vůbec. Dokážu ho pochopit u Airbusu A310, ale u auta budu raději vždy vybírat možnost s volantovou tyčí. I kdybych bláhově věřil, že se na tom nikdy nic nevy*ere, tak pocit z řízení bude asi jako řídit Primátora Dittricha.
Této novince já moc šancí na reálný život nedávám.