Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Martin Vaculík testuje budoucí ideál českého venkova. Ale našel i chyby
50 komentářů
rohYpnol
Ano, vlastně chválím. Ne že bych se vším souhlasil. Ale aspoň to není tuctový pohled hermafroditního novináře, který soudnost prodrbal v novinářských večírcích a žije ve světě plném EV lží a EV v ceně 1,5M je takový běžný standard týdenní zápůjčky.
Nad čím jsem se jen trochu pozastavil je hodnocení dynamiky s prázdným vozem. Ano, když tam je řidič, tak to asi vcelku stačit bude. Ale tohle jsou výkony, kdy každé kilo navíc je hodně znát. Takže naložené by se to na dálnici dost pravděpodobně fakt trápilo.
Kvalita koberců atp ... No někde se ta cena projevit musí. A jestli to má být zrovna v tom, že po 150 tis. km bude lepší vnitřní koberec vytrhnout a dát nový, tak to za mě je mnohem lepší než tou dobou shánět novou baterii do EV zkratomobilu :-[] :D
Jsem rád za tohle "jiné" zhodnocení. Ostatní novináři sklouzli k bezpohlavnimu zhodnocení, kdy všecko je docela dobré a dostane 4* aby oddělení dovozce nebo PR Škody bylo spokojeně...
Za mě dobrý :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Nad čím jsem se jen trochu pozastavil je hodnocení dynamiky s prázdným vozem. Ano, když tam je řidič, tak to asi vcelku stačit bude. Ale tohle jsou výkony, kdy každé kilo navíc je hodně znát. Takže naložené by se to na dálnici dost pravděpodobně fakt trápilo.
Kvalita koberců atp ... No někde se ta cena projevit musí. A jestli to má být zrovna v tom, že po 150 tis. km bude lepší vnitřní koberec vytrhnout a dát nový, tak to za mě je mnohem lepší než tou dobou shánět novou baterii do EV zkratomobilu :-[] :D
Jsem rád za tohle "jiné" zhodnocení. Ostatní novináři sklouzli k bezpohlavnimu zhodnocení, kdy všecko je docela dobré a dostane 4* aby oddělení dovozce nebo PR Škody bylo spokojeně...
Za mě dobrý :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Přesně jsi to trefil. Nikdo jiný nedokáže tak dokonale popsat vychytávky i přešlapy jako on. Jen to řízení plynem se mi moc nezdá, pokud nejedeš ostře, tak to fungovat nebude.
gil54
Chce být jako takový malý český Clarkson, ale moc mu to nejde.
Neřekl bych. Na český top gear si hráli Rejlek a spol. nyní garáž.cz. A ano, jim to opravdu vůbec nešlo.
Naopak Vaculík je prostě Vaculík. Občas si člověk klepe na čelo a kroutí hlavou, ale buď jak buď jsem za to že tu veřejně je rád. Ostatní novináři jsou jen opisovači ceníků a tiskových zpráv a olizovači katalogů :-!.
Naopak Vaculík je prostě Vaculík. Občas si člověk klepe na čelo a kroutí hlavou, ale buď jak buď jsem za to že tu veřejně je rád. Ostatní novináři jsou jen opisovači ceníků a tiskových zpráv a olizovači katalogů :-!.
Je škoda, když technicky vzdělaný člověk shazuje své vlastní vědomosti a znalosti bonmoty, za které by se šašek stydět nemusel.
A jestli potřebuješ od novináře, aby měl nutně VŠ strojírenského oboru? To zcela jistě ne. Naopsat, že ostatní novináři jsou olizovali katalogů je přesně tvrzení jako když Vaculík srovnává Fabii s Porsche.
A jestli potřebuješ od novináře, aby měl nutně VŠ strojírenského oboru? To zcela jistě ne. Naopsat, že ostatní novináři jsou olizovali katalogů je přesně tvrzení jako když Vaculík srovnává Fabii s Porsche.
Ne. Mě úplně stačí když novinář chápe že běžný člověk potřebuje od auta běžné věci, a aby si přinejmenším uvědomoval že to taky někdo musí zaplatit a že to má mít nějakou životnost. A hlavně že budget auto jako Dacia asi bude mít úplně jiné priority, nez třeba luxusní .... Lexus.
Jestli ti jeho podání nesedí, ok. Ale to je věc čistě subjektivní.
Jestli ti jeho podání nesedí, ok. Ale to je věc čistě subjektivní.
Mi se to taky vlastně nelíbí, že mele ty svoje nesmysly, ale je totálně svůj, motivace Top Gearem je nesmysl. Důležité je, že ty hlavní plusy a mínusy přesně trefí.
Čtu ho celý život = je to zhruba takový PŘESNÝ OPAK Clarksona
JAK si přišel = na to co si napsal?? :*)
JAK si přišel = na to co si napsal?? :*)
Souhlas.
Hele tohle je ale FAKT už HLOUPOST HLOUPÁ = je přístupem bez přehánění OPAK :-!
Celej život jede na radách a znalostech https://www.auto.cz/…ly-zaznam-140672 takže dost dobrý
Teď vsadil s boucností na DŮCHODCE https://www.auto.cz/…omobilech-140599 a tahle PRINCIPiální CHYBA je holt CHYBA = přesně jakou by člověk od technologie budoucnosti si nechám vysvětlovat od důchodců kteří AŽ V DŮCHODU (!) zasvětili život boji PROTI technologiím které se masověji rozšíří = až tu tihle pomatení DŮCHODCI NEBUDOU :*) :D :-!
chce to VELKOU NEznalost a SAKRA OMEZENÉ chápání a znalosti = srovnávat SHOW vždy na prvním místě SHOW Clarksona s vždy na prvním místě TECHNIKA Culdy :-)
Ostatně PROTO se tobě (sice zábavné) plácání o autech ála Clarkson TAK LÍBÍ a taky proto se ti (technická fakta) o autech ála Vaculík TAK STARŠNĚ MOC NElíbí ;-)
Celej život jede na radách a znalostech https://www.auto.cz/…ly-zaznam-140672 takže dost dobrý
Teď vsadil s boucností na DŮCHODCE https://www.auto.cz/…omobilech-140599 a tahle PRINCIPiální CHYBA je holt CHYBA = přesně jakou by člověk od technologie budoucnosti si nechám vysvětlovat od důchodců kteří AŽ V DŮCHODU (!) zasvětili život boji PROTI technologiím které se masověji rozšíří = až tu tihle pomatení DŮCHODCI NEBUDOU :*) :D :-!
chce to VELKOU NEznalost a SAKRA OMEZENÉ chápání a znalosti = srovnávat SHOW vždy na prvním místě SHOW Clarksona s vždy na prvním místě TECHNIKA Culdy :-)
Ostatně PROTO se tobě (sice zábavné) plácání o autech ála Clarkson TAK LÍBÍ a taky proto se ti (technická fakta) o autech ála Vaculík TAK STARŠNĚ MOC NElíbí ;-)
Matouš Landa
Zajímalo by mne, zda pan Vaculík ví, že to automatické odemykání a zamykání u handsfree karty lze deaktivovat a lze ji používat jako klasický dálkový ovladač - odemknout, zamknout, rozsvítit světla, odemknout pouze kufr, když mu tak vadí to automatické odemykání...
Mám Joggera ve výbavě extreme a s kartou problém nemám. Když chci chodit kolem auta a nechci aby se mi zamklo, tak nechám kartu v autě. Když chci chodit kolem zamčeného auta tak nechám kartu někde doma. Izy.
Jinak s (ne) kvalitou koberců souhlasím, 1,5l láhev jde dát do držáku za řadičkou a vnitřní světýlko jde vyměnit za originál LED od renaultu ;-)
Mám Joggera ve výbavě extreme a s kartou problém nemám. Když chci chodit kolem auta a nechci aby se mi zamklo, tak nechám kartu v autě. Když chci chodit kolem zamčeného auta tak nechám kartu někde doma. Izy.
Jinak s (ne) kvalitou koberců souhlasím, 1,5l láhev jde dát do držáku za řadičkou a vnitřní světýlko jde vyměnit za originál LED od renaultu ;-)
Matouš Landa
Příspěvek podléhá schvalování.
Pavel Michalík
Je jen otázka nastavení, aby sloužil jak má. Automatické odemykání i zamykání při příchodu a odchodu lze vypnout. Odemyká se tlačítkem na klice. Osobně mám u Sandera nastaveno automatické odemykání při příchodu, zamykám ručně tlačítkem na klice. Pokud dělám něco u auta, tak zůstává odemčené a nedělá stále cvak, cvak.
Veď presne o tom píše, človek si nemusí kupovať drahú verziu a nastavovať, ale stačí lacnejšia bez nastavovania a buď slúžiť možno aj lepšie, pokiaľ vadí človeku odomykanie a zamykanie.
Samozřejmě ať si každý vybere, co mu vyhovuje. Mi ovšem vadí odsouzení bezklíčové odemykání bez řádné znalosti systému. Mám ho u Sandera 3 a jsem maximálně spokojen. Během pár dnů jsem vyzkoušel několik možností nastavení, člověk má novou hračku, tak zkouší, co to umí. Pak jsem nastavil pouze odemykání při přiblížení a zamykám většinou tlačítkem na klice. A žádný problém, nechápu, co panu redaktorovi vadí. Prostě to pořádně nevyzkoušel - to je ta uspěchaná doba.
martin.chs
Mám Joggera extreme LPG a elektrickou parkovací brdu nemám je to paket za příplatek.
S handsfree kartou jsem naopak 100% spokojen, ale s kartou a bezkolíčkovým startovaní které je vždy dohromady, abych nastartoval musím sešlápnout spojku. Její sešlápnutí auto vyžaduje i hláškou na displeji, tak nevím jak to je když vás výrobce nutí šlapat na spojku ale pan Vaculík to stejně nedoporučuje.
S handsfree kartou jsem naopak 100% spokojen, ale s kartou a bezkolíčkovým startovaní které je vždy dohromady, abych nastartoval musím sešlápnout spojku. Její sešlápnutí auto vyžaduje i hláškou na displeji, tak nevím jak to je když vás výrobce nutí šlapat na spojku ale pan Vaculík to stejně nedoporučuje.
Utahování stopy pomocí odstavení plynu je u novějších aut méně výrazné kvůli nastavení ESP, které jeho FI. nebude mít.
Byl to obyčejný pekáč pro běžné lidi, přesto si s jízdními vlastnostmi pohráli. To auto dodnes jezdí skvěle. Druhá věc pak je, že od té doby se jízdní vlastnosti malých vozů nikam dál příliš neposunuly. Fabia 2 byla stejný základ, ale vyšší stavba, tj. jízdně spíš horší. A Fabia III nejezdi o nic moc líp. Fabia IV jsem zatím nejel.
Teď můžeš říct a co ostatní jako třeba Fiesta nebo Clio. Ano, jezdí dobře, ale vesměs je to zcela srovnatelné s Fabii.
A stále tu máme třeba řízení. I když Fabia 1 už měla elektrický posilovač, tak to řízení je mnohem přesnější a citlivější než u nových vozů. Jak to udělali, nevím. Takže pocit z řízení Fabie 1 je v rámci třídy dodnes skvělý.
Nesmysly, hlouposti a lži. Ty mu může žrát leda Kylie. ;-)
Je to tam naprosto jednoznačný a jestli ne ÚMYSLně ale z nechápání dodnes píšeš to co dnes tak :no: :no:
Nebo nemáš koule = přiznat svůj omyl. Teď fakt nevím :-O
Sázím na webPÁJA NEPOCHOPIL
Nedokoukal jsem, nemám tuhle mentální úroveň.
Viz podvozkový díl 3er vs Okta = UŽ ti došlo jak seSS ztrapnil? Jo je to celé roky opačně = on to řekl správně ty si ze sebe udělal..