Novinky
Zpět na článek
Opel se definitivně loučí s dřívější érou. Výroba současné Insignie skončí letos
29 komentářů
Mr.Murphy
... ale jo, akorát já to chci s tažným, což je vždycky limitující.... nevím jak je to teď s dodělávkami, všechno je čím dál složitější. Ale jasně že je všechno řešitelné :yes:
Mr.Murphy
... budu do firmy potřebovat ještě jeden naftový kombík ale nejdřív příští rok, teď na to nemám :-) Insignia byla horký kandidát - normální kombík, normální diesel, normální interiér.... Tak už tam teda zbyde jen ten stávající Superb, i když tam mi vadí ten houpací podvozek....
twistedTSD
Nic lepšího za rozumné peníze už Opel vyrábět nebude, change my mind.
Barrichello
Nejlepší insignia byla ta stará s OPC a V6 turbo, ta nová už jen jako sesterský Buick Regal s 3,6 V6 :-)
argejev
Objednane 1/2022 a nezda sa ze kompletna dodavka bude skor ako v 9/2022...zalezi od prvkov vybavy. Objednavali sme 6-7 aut za 50k€ takmer vsetky prvky vybavy, mozno aj preto tot tak trva. Zatial prisli len 2 vozy.
WinDiesel
Jo, nafta bude, ale v dražších autech.
Na to, jak VW drtí elektromobilitu, má v nabídce dieselů pořád asi nejvíce.
Ale i tak omezená nabídka vystačí na 25% v prodejích, a 20% v hybridech, dle SDA-CIA.
Na to, jak VW drtí elektromobilitu, má v nabídce dieselů pořád asi nejvíce.
Ale i tak omezená nabídka vystačí na 25% v prodejích, a 20% v hybridech, dle SDA-CIA.
Midlosek
Supa to chce s adaptivním podvozkem. Stávajícího mají zaříznout snad už příští rok, takže to bude asi poslední možnost pořízení normálního auta.
Reco
Nehadam sa, moze byt, ze urcity vybavovy prvok moze stazit/znemoznit instalaciu tazneho, resp musi byt vtedy dodane origo z vyroby a dodatozna montaz je problem. Ale zvrhlost ako priprava pre tazne ma pokial viem stale len skoda - ta bez toho nainstaluje mensi chladic motora a legalne sa tazne zapisat do TP nebude dat nikdy. Toto nik iny nerobi.
del42sa
ano to by mohl být ten důvod, a když se trh konečně trochu začínal vzpamatovávat, tak docházelo k postupnému ořezávání nabídky motorů a ted už i k oficiálnímu ukončení výroby.
Na poměry nového auta, byl ten životní cyklus Insignie extrémně krátký....
Na poměry nového auta, byl ten životní cyklus Insignie extrémně krátký....
Emel
Insignia se prodávala dobře ten první rok, 2018... to ještě držela krok se Superbem. Pak to šlo do kytek, těžko říct proč... blížil se prodej Opelu... pak Covid, čipy... u nás ta nabídka pořád byla slušná (ve smyslu byly slevy a byla i schopnost auto dodat), ale těžko říct jak jinde.
speedfred
Na Forde to bol problém (pretože otváranie dverí podkopávaním) a u X5 tak isto.
Reco
Problem je to pokial viem len u skodovky. Ostatni nic take ako "pripravu" pre tazne neriesia a je to tam automaticky.
del42sa
jako už jednou jsem psal, že Alfa jde z extrému do extrému. Na co je dobrá Giulia s 510k , když nemají nějakou normální nabídku, kromě jednoho čtyřválce, nebo když jí chybí nabídka v nižší střední (Giulietta) či nástupce MiTo ? Jako Alfa potřebuje mít nějaké normální portfolio aut, které více zaujmou širší spektrum zákazníků, ale zase dělat z ní auto pro ženy a matky z dětmi ? To mi přijde jako špatný vtip ...
Alfa = Cuore Sportivo, tedy sportovní srdce. Měla by tedy nabízet auta, která se dobře řídí, mají jistou dávku sportovna v DNA, přesné řízení a podvozek který pěkně sedí na silnici a k tomu fakt nutně nepotřebuješ šestiválec s 510k No a když k tomu přidají přiměřený emotivní design, tak by to mohla být win win situace pro všechny. Alfa fakt nepotřebuje přeplnované V6 monstra se skořepinovymi sedačkami, ani přiliš specializivané vozy jako je Alfa Romeo 8C Competizione.. Potřebuje nějakou "normální nabídku" , ale se zachováním DNA Alfy Romeo a nikoliv jen rembrandované střeva někoho jiného.
Třeba Tonale je docela fajn, ale je to jen jeden model a pokud chce Alfa více prodejů, bude muset rozšířit své portfolio směrem dolů ( Giulietta a Mito a podobné ) Ale nejsem si jistý jestli zrovna jako elektrobil může tahle strategie fungovat a hlavně jak se ta emotivnost v řízení u těchto aut bude projevovat v porovnaní s ostatními auty koncernun která budou používat uplně stejné elektromotory a težké baterky ....
Alfa = Cuore Sportivo, tedy sportovní srdce. Měla by tedy nabízet auta, která se dobře řídí, mají jistou dávku sportovna v DNA, přesné řízení a podvozek který pěkně sedí na silnici a k tomu fakt nutně nepotřebuješ šestiválec s 510k No a když k tomu přidají přiměřený emotivní design, tak by to mohla být win win situace pro všechny. Alfa fakt nepotřebuje přeplnované V6 monstra se skořepinovymi sedačkami, ani přiliš specializivané vozy jako je Alfa Romeo 8C Competizione.. Potřebuje nějakou "normální nabídku" , ale se zachováním DNA Alfy Romeo a nikoliv jen rembrandované střeva někoho jiného.
Třeba Tonale je docela fajn, ale je to jen jeden model a pokud chce Alfa více prodejů, bude muset rozšířit své portfolio směrem dolů ( Giulietta a Mito a podobné ) Ale nejsem si jistý jestli zrovna jako elektrobil může tahle strategie fungovat a hlavně jak se ta emotivnost v řízení u těchto aut bude projevovat v porovnaní s ostatními auty koncernun která budou používat uplně stejné elektromotory a težké baterky ....
Mr.Murphy
Jako mas pravdu, na druhou stranu ty Giuile a Insignie nikdo nekupoval... tak co s tim? U Alfy jeste chapu ze za slabymi prodeji je vyssi cena spatna povest a casto i dealerska sit.... ale proc nikdo nechtel tu Insignii?
Ozzman
Dodělávka je problematická, protože některá auta už to neumožnují, pokud z výroby nemají alespoň přípravu :/
del42sa
jo PSA válí, nejdřív postupně zničí "sportovní srdce" Alfy Romeo a udělají z ní tuctovou průměrnou automobilku a teď tak bohužel dopadne i Opel.
"Damien Dally v rozhovoru také přiznal, že novými zákazníky pro Alfu Romeo budou rodiny a ženy s dětmi." :D
No a Opel přijde o všechno co ho dělalo zajímavým, podvozky Flexi ride s nastavitelnými tlumiči, o čtyřkolky s vektorováním točivého momentu, o OPC modely a zbude jen víceméně jednotné a nudné elektrické potrfolio jak přes kopírák prodávané pod ruznýmí značkami ( opel, peugeot, lancia, alfa, citroen, atd. )
škoda....
Navíc Stellantis se sám žene mílovými kroky "naproti" EU a přechází na elektrifikaci svých aut mnohem dříve než by nutně musel a je vtipné, jak na jednu stranu ceo Tavares veřejně kritizuje tento krok a sám přiznává že to zhorší dostupnost aut a zvýší jejich cenu, ale na druhou stranou hezky pokrytecky žene celý koncern do elektrifikace už od roku 2027 :D a ještě má tu drzost chtít od EU dotace na elektrická auta :no:
"Damien Dally v rozhovoru také přiznal, že novými zákazníky pro Alfu Romeo budou rodiny a ženy s dětmi." :D
No a Opel přijde o všechno co ho dělalo zajímavým, podvozky Flexi ride s nastavitelnými tlumiči, o čtyřkolky s vektorováním točivého momentu, o OPC modely a zbude jen víceméně jednotné a nudné elektrické potrfolio jak přes kopírák prodávané pod ruznýmí značkami ( opel, peugeot, lancia, alfa, citroen, atd. )
škoda....
Navíc Stellantis se sám žene mílovými kroky "naproti" EU a přechází na elektrifikaci svých aut mnohem dříve než by nutně musel a je vtipné, jak na jednu stranu ceo Tavares veřejně kritizuje tento krok a sám přiznává že to zhorší dostupnost aut a zvýší jejich cenu, ale na druhou stranou hezky pokrytecky žene celý koncern do elektrifikace už od roku 2027 :D a ještě má tu drzost chtít od EU dotace na elektrická auta :no:
ptr078
Tiez som pozeral po nejakej skladovke, ale na zlavicku uz asi mozem zabudnut
Teď nezbývá než úzkostlivě opečovávat to co je doma.
Holt elektro je opravdu, ale opravdu to nejlepší .