V roce 26 pomine v Německu dotace na EV, tak snad potom se bude moci uvažovat o EV.
Dokud bude takový cenový rozdíl mezi Asii a EU, tak to vypadá blbě.
V Asii stojí Spring od 8500, u nás od 512 000. Nevíme v čem se asijský Spring liší, ale stejně je ten rozdíl šílený.
Pokud budou takové rozdíly, tak se před nás s EV dostane i Indie, kde již i VW plánuje gigafactory.
Takže prcek do města. Jako proč ne, ale normální rodina spíš potřebuje prostorné rodinné auto. Nebo alespoň kombík velikosti Superba. Ať udělají něco takového za 3/4 mega a rodiny jim utrhají ruce. O nákupní tašku za půl mega asi bude stát málokdo.
Nie, ale potreboval som sa zbaviť starej práčky, tak som ju odviezol ciganom. Im ešte poslúži. 50 palcový televízor sme preniesli v citigu, ešte dokonca sedelo dieťa vzadu v sedačke. Ale 55 a vyššie už by asi nevošiel. Tu ide o to, že nie na všetko treba obrovské auto a ľudia to často nevedia a ani netušia.
EV su spravidla tak o triedu priestrannejsie ako spalovaky. Cize stvormetrove auto by mohlo posluzit ako nizsia stredna trieda. Co sa tyka priestoru by som problem nevidel.
Problem bude skor v dojazde. Ak to bude realne do 200 km, tak s tym sa fakt neda ist velmi mimo mesto.
zoe nie je hyundai. Vzhladom na to, kolko miesta vie hyundai vycarovat uz v najmensom i10 ci v i20, co je uz B+ segment, by nedostatok miesta v malom EV mal byt ten najmensi problem - pojde hlavne o cenu a dojazd.