Testy
Tom Pro
1
Kdyz jsi pomatenec co chce pred duchodem ukazat ze jeste nepatri do staryho zeleza a rad by sbalil mladou picku na tajnacku pred starou, ktera si mysli ze mate prakticky auto.
iudex
5
A keď si pomätenec ako Tom Pro, píšeš takéto kraviny.
KANKUNEN
2
V tomto směru tu je největší pako.
Z môjho pohľadu prvá Cupra, ktorá dáva zmysel značke. Proste nielen prebrandovaný Seat (ako je Leon a Ateca), ale auto s technikou, akú Seat nikdy nemal a nebude mať.
Druhá vec je už tá šialená cena, ktorú dá málokto a VZ5ku asi málokedy uvidíme na cestách (z racionálneho hľadiska mi najväčší význam dáva Formentor so 180 kW TSI). Každopádne toto by bol crossover (ak by to musel byť crossover), ktorý by som mal v garáži najradšej.
Druhá vec je už tá šialená cena, ktorú dá málokto a VZ5ku asi málokedy uvidíme na cestách (z racionálneho hľadiska mi najväčší význam dáva Formentor so 180 kW TSI). Každopádne toto by bol crossover (ak by to musel byť crossover), ktorý by som mal v garáži najradšej.
R5 je fajn ale za 4,45 m přifouknutej hatchback od sportovní divize SEAT skoro 2 mega? to je fakt MOC = zlatá https😐/hondaostrava.cz/…nda-civic-type-r
Kto ma garáž, kúpi radšej id4 gtx
Tak, tak. A kto má 5 detí, kúpi Multivan. Ten má toho tiež asi toľko spoločného ako ID.4 GTX a VZ5
Žeby to nemalo niečo spoločné? Mám 2 milióny czk a chcem niečo rýchlejšie aj na bežné jazdenie, čo si kúpim?
BMW M2
BMW Mercedes nebo jen tu https😐/hondaostrava.cz/…nda-civic-type-r nebo klidně i https😐/www.auto.cz/…edine-ale-134259
za 2 mega byla https😐/www.auto.cz/…ejka-srdci-97249
za 2 mega byla https😐/www.auto.cz/…ejka-srdci-97249
Určite type r nebude na bežné jazdenie do školy, školy, nákupy a práce.
to ROZHODNĚ v pohodě JE!!!
No a nebo to BMW nebo Mercedes = tenhle SEAT R5 už klepe na dveře cenovek https😐/b3.alpina.de/ nebo https😐/www.alfaromeo.cz/…lia-quadrifoglio to FAKT UPADLI na hlavu
No a nebo to BMW nebo Mercedes = tenhle SEAT R5 už klepe na dveře cenovek https😐/b3.alpina.de/ nebo https😐/www.alfaromeo.cz/…lia-quadrifoglio to FAKT UPADLI na hlavu
To je otázka jako ušitá pro "Chcete být milionářem?"
Máte dva milióny na rychlé auto. Co si koupíte?
Akorát neznám správnou odpověď😊
Máte dva milióny na rychlé auto. Co si koupíte?
Akorát neznám správnou odpověď😊
Predpokladám, že ten formentor nekúpia na jazdu na okruhy s kamarátmi, a na všetko ostatné sú tu lepšie autá. Formentor sa kupuje v 1.5 tsi pred panelák, keď chce človek ukázať, že ma má na viac 🙂 ale neviem, možno to fakt porazí vyššie spomenutú m2 na okruhu a ešte plus je lepšie parkovanie
Fermentor je normální corssover, žádný sporťák na okruhy. Ačkoli by i tam asi něco ukázal, rozhodně to není jeho určení. A to že má někdo silný motor neznamená, že s tím bude jezdit jen na okruhy.
Za dané peníze mi lépe vychází RS3, která nabídne místa podobně, má ještě o něco více koníků a menší hmotnost. (já jsem na nižší auta SUV a crossovery mě nelákají).
Za dané peníze mi lépe vychází RS3, která nabídne místa podobně, má ještě o něco více koníků a menší hmotnost. (já jsem na nižší auta SUV a crossovery mě nelákají).
A na čo iné silný motor? Na ťahanie hrozne ťažkého prívesu?
schválně se podívej na mobile.de kolik je tam VZ5tek kolem 60 tisíc EUR a kolik je tam RS3 za stejné peníze. reálný rozdíl 10-20 tisíc EUR je tam pořád.
Rychlé auto pro rodinu - naspecifikuju si hezkou 5er v kombíku
Auto pro radost, ve kterém budu jezdit sám - Cayman S
Auto pro velkou rodinu, ve kterém nebudu trpět nedostatkem prostoru - tady bych musel chvíli koumat, úplně favorita nemám
Auto pro radost, ve kterém budu jezdit sám - Cayman S
Auto pro velkou rodinu, ve kterém nebudu trpět nedostatkem prostoru - tady bych musel chvíli koumat, úplně favorita nemám
Len tou 5r v kombiku sa bude jazdiť horšie, ako id4kou. Na bežné jazdy po meste a do práce a pod.
horšie v jakém ohledu?
V ohľade, že je to asi dlhšie, širšie, a má to spaľovací motor. Píšem o bežnom použití.
tak ještě je tu třída 3, stejná velká jako ID.
Ale nebude tak vysoká, ako pôvodne formentor a id4. Pri ceste do práce musím prejsť chodník s obrubníkom, ktorý pri nízkom aute robí problémy, s citigom a 407 som musel dávať pozor, s BMW 3 prejdem?
Zadání bylo rychlý auto, tak se asi nebavíme o ježdění po městě a do práce. Do práce jezdím vlakem. Neumím si představit takový zadání, abych skončil u ID4.
Určitě si místo vymazleného pětiválce s úžasným zvukem pořídíš bezmála 2,3tunový krám, co má o sto koní méně a to ještě za správné konstalace X faktorů a zařízne tě omezovač na 180km/h.
To je vyloženě konkurent pro ZV5. 😁 😁 😁
To je vyloženě konkurent pro ZV5. 😁 😁 😁
https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3 milion 724 je verze Performance = to nebo i "jen" https😐/hondaostrava.cz/…nda-civic-type-r než ZV5 fakt to PŘEHNALI
Chcel by som vidieť niekoho, kto sa rozhoduje medzi VZ5 a ID.4 GTX. Skús to druhé zobrať na okruh. ID.4 GTX nemá nič so športovým jazdením, to už radšej EV6 GT.
Uprimne, ja si ani vz5 neviem predstavit na okruhu, je to zbytocne auto
Prečo nie? Tvárite sa tu, akoby po okruhoch jazdili len Ferrari. Zájdi si na akýkoľvek okruh a uvidíš tam všeličo, od Twinga RS po X6M. A tento Formentor je v podstate hatchback, bude jazdiť v podstate identicky ako hocijaký hotheč typu Focus ST (naviac rýchlejšie).
Netvarime sa. Ty to tahas do extremu. Ziadne ferarri, mas kopec aut od tvojich spominanych clii, cez mx5, gt86, megan, alpine , rs3 atd, s ktorymi bude ovela viac zabavy a nebudes vyzerat ako trtko. Vz5 je dobre ako imagemaker cvicenie. S tym pravidelne na okruh asi nikto normalny chodit nebude, zvlast, ked za tie peniaze sa daju kupit zabavnejsie auta
Tak to je na debatu kto v akom aute vyzerá ako trtko, ja takto nikoho nesúdim. Ja som naopak zástancom toho, aby išiel na okruh každý, nech vie, ako sa jeho auto správa v extréme, aspoň bude potom bezpečnejší (pre seba i ostatných) na normálnych cestách.
A tiež si stále myslím, že Formentor VZ5 bude na tom jazdne veľmi podobne ako bežné hotheče, ešte raz sa pozri na túto fotku: https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/7808662.jpg?… to auto má svetlú výšku a v zásade aj proporcie ako bežný hatch, žiadna vysoká krabica na kolesách ako typické SUV. Takže ono to bude jazdiť ako iné (hot)hatchbacky. A názor, že s hothečom bude diametrálne odlišná zábava než s týmto, je vcelku na zasmiatie. Proste ani bežný FWD či AWD hotheč nie je nejaká super zábavná jazda, to si nenahovárajme, takže rozdiely medzi HH a Formentorom VZ5 budú minimálne až neciteľné.
A tiež si stále myslím, že Formentor VZ5 bude na tom jazdne veľmi podobne ako bežné hotheče, ešte raz sa pozri na túto fotku: https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/7808662.jpg?… to auto má svetlú výšku a v zásade aj proporcie ako bežný hatch, žiadna vysoká krabica na kolesách ako typické SUV. Takže ono to bude jazdiť ako iné (hot)hatchbacky. A názor, že s hothečom bude diametrálne odlišná zábava než s týmto, je vcelku na zasmiatie. Proste ani bežný FWD či AWD hotheč nie je nejaká super zábavná jazda, to si nenahovárajme, takže rozdiely medzi HH a Formentorom VZ5 budú minimálne až neciteľné.
Tady to lítá, od EV po Civica. Ano, už druhé auto za poslední dobu, které je opravdu na svoje vlastnosti a třídu drahé. Narozdíl od impotentního Lexusu je tu alespoň R5 pod kapotou a inteligentní AWD. Uměl bych si to představit za cca 1,3M, tohle už je pálka za kterou se dá pořídit R6 od BMW.
Jinak pěkné auto 😉
Jinak pěkné auto 😉
To vieš aspoň trocha zábavy tu máme pri xxxxxxxxc 😂
Ako píšeš tá cenovka je hrozná. Zaujimalo by ma prečo.
Podojit zákazníkov a taká sebadôvera vo VW AG?
Technika je až taký klenot?
Emisné pokuty?
Zaplatenie vývoja EV?
Ako píšeš tá cenovka je hrozná. Zaujimalo by ma prečo.
Podojit zákazníkov a taká sebadôvera vo VW AG?
Technika je až taký klenot?
Emisné pokuty?
Zaplatenie vývoja EV?
reálné auto😒br />https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
a takových je tam spousta, kolem 60 tisíc.
Kdybych měl srovnávat u BMW, tak potom asi nejblíž je X4 M40i, nejlevnější novou najdu za 80 tisíc.
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
a takových je tam spousta, kolem 60 tisíc.
Kdybych měl srovnávat u BMW, tak potom asi nejblíž je X4 M40i, nejlevnější novou najdu za 80 tisíc.
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Nie som si istý, že X4 je konkurent pre Formentor, nejdem teraz zisťovať presné rozmery, ale X4 bude iste väčšia. Ale message som pochopil, športovo ladený crossover/SUV s viacvalcom.
Nač chodit ke kováříčkovi, když lze jíti ke kováří RSQ3 Sportback http😐/www.youtube.com/watch?… 😉 :yes:
Tož pravda, Cupra je v přímce rychlejší, asi. Stejně ale si zabychařím Audi. Důvodů jest pro tuto volbu "cufíl" 😉
Hlavně je o hodně lehčí takže asi nejen v primce 😉
Tož to už by se moselo vyzkúšat ezliva je "dárce orgánu" pomalejěí okreskový a okruhový střelec nežli příjemce. No a pro srovnání, dejme tomu jako referenci, přidat ještě šetiválcový Macan, ať je legrace ... 😉
Cupra je a) rychlejší v přímce (protože nižší hmotnost), za b) zábavnější (protože má torque spliter), c) rychlejší na okruhu (protože má zadní vektorování toč. momentu, Q3 RS nikoliv). V konkrétních číslech 0-200 14,3 vs 15,7 a na Contidromu 1😁4,63 vs 1😁6,33