V roce 1997 vypustila automobilka Renault do světa lehký užitkový vůz Kangoo. Prostorný a všestranný vůz má mezi kupujícími úspěch a nyní po 2,2 milionech vyrobených kusech logicky přijíždí nová generace.
Pri prvom pohlade som si povedal,že toto nemôže byť 2generacia Kangaa ,ale 3tia....Renault spravil velky krok dizajn sa vydaril a pôsobí moderne možno až moc čo je však vynikajuce...interier to je pokrok priam 2generačny zatial čo v prvej generacii som sa bal čosi stlačiť či otočiť ,aby mi to neostalo v ruke,tu vidim vyrazny pokrok v kvalite už z obrazkou samozrejme treba to brať s nadhladom jednoznačne samotny interier vyzera moderne.celkovo ma prekvapilo Kangoo II ,ale myslim,že dvojica Berlingo/Partner posunu túto kategoriu ešte o čosi dalej /aspoň v to dúfam/.
P.S: po sklamani z Laguny III/nie však totalnom je tam par peknych detailou/ musim povedať,že Kangoo II je krasne auto a vidno,že Renault ešte vie ako spraviť pekne auto...
Priznam sa, pre mna je podla fotiek trochu sklamanim. Cakal som viac. Je to to iste ako predtym, zvyraznene prelisy, viacej hran, naopak linie, kde sa plechy delia zase oble. Cele to na mna posobi rozporuplnym dojmom. Teda nie ze by to nebolo mile a svojim sposobom pekne auto. Ale cakal som nieco viac a nieco ine.
ono aj take čosi tam ja,ale celkovy dojem vyzera dobre...zatial čo predchadzajuca generacia vyzerala lacno tak toto pôsobi už hodnotnym dojmom aj ked zozadu mi to evokuje logan MCV...inak čo hovoriš na novy dizajnovy smer?? predpokladam,že tým ,že Twingo, Laguna III a teraz Kangoo maju dizajn aky maju ,čiže bez klasickej masky tak toto bude novy smer na par rokov...istym spôsobom je to taky odkaz na 19ku a Espace...
Paci sa mi Laguna. Aj ked vylepsit by som ju este vedel aby si ôsedelaô na 100%. Dizajn Twinga aj Kangoo by som prekopal od zakladu. Megane a Clio ukazali dobry smer a vydarenu zmes hran aj oblin, ale posledne modely ma zatial zvlast neuchvatili. Musia sa este trochu ulezat, cim dlhsie sa na nejake auto pozeras, tym pravdepodobnejsie je, ze si casom zvyknes a pozmenis nazor...
Prilisna hra "na istotu" skor skodi - vid Volkswagen a jeho trapenie sa s Golfom. Renault-tvorca automobilov by si take kroky nemal dovolit robit, od neho sa ocakava nieco ine. Vela priestoru, pohodlie, praktickost, spolahllivost, bezpecnost a kvalita. To treba v tejto triede dodrzat. S dizajnom sa mohli pohrat viac.
ono ten Golf nieje až taky prepadak ako sa hovori ,myslim,že keby to bolo tak tak by sa aj napriek zaujemcom nezačala robiť verzia kombi ešte zo stareho golfu...no o to ide od renaultu sa očakava ista invencia v dizajne a myslim,že čo sa tyka tak do evolucie zakomponoval aj nejake nove prvky a myslim,že bude tento model nasledovať svojho predchodcu...a iste vieš,že vždy sa robia prieskumi trhu a ak si ludia zažiadali len evoluciu ,vylepšenie zmodernizovanie toho čo bolo tak to maju...
avantime je už davno pase čo je škoda,niesol ešte dizajnovy smer z počiatku 90rokov...avantime bolo vynimočne a preto aj mnohymi nepochopene auto...viac by som asi privital čosi typicke renaultacke z sučasnich modelov
Co to je antifrancouz?
Takže pán je rasista....
Kangoo je velmi povedené. Jasný a více než zřetelný posud vpřed o několik stupňů. Nechci se vyjadřovat k jeho konkurenčním krabicím. Co se vzhledu ex. i int. je značně nejdále. :yes:
A co se Laguny III. týče. radím, vyčkejte na reál. Budete poblouznění její krásou. Když né hned, tak určitě později.
Ono vše pěkné na první pohled se rychle okouká. :yes:
Souhlas, ale pro konzervativní trh odvaha není interesantní.
Bohužel.
Jinak mám pocit, že se rýsuje nová a velmi povedená éra značky Renault. Takže jen houšť a větší kapky. :yes:
Je to fajnové auto,a už se na něj těším.I když než si ho opět pořídím tak dojde ještě na nějaké vylepšení a vychytávky,ale i s tím svým starouškem jsem spokojený,i když asi nejsem náročný a s tímto pracantem spokojený.
Myslím že urobiť krabici zaujímavý dizajn je dosť náročné, no Renault to pekne zvládol. Máme Kangoo po facelifte a ak to mám porovnať, tak je to obrovský skok dopredu. Interiér je fakt nádhera. Čo sa týka konkurencie, teda Brelingo/Partner, pochybujem že budú mať krajší dizajn. Držím Kangu palce :-)
První dojmy říkají ano,nové Kangoo se povedlo.Je vidět,že Renault se zaměřil na doladění detailů,avšak ty jak známo dotváří celek...takže,ať se jedná o nový,daleko podařenější,interiér,nebo moderní,evoluční,exteriér,jako celek je to výrazný pokrok.
Chápu, že je to provokace ... ale přesto:
Za stejně vybaveného Caddyho (hlavně druhé boční dveře) dám tolik, co za skoro dvě Kanga.
Tolik věcí co do Kangoo tam stejně nenaložím.
Kangoo má jen 4m, ve městě ideální délka.
Plechovo-bakelitový vnitřek něco snese.
I z venku hodně vydrží (plastové světlomety, pružné blatníky).
Nikdo mi ho neukradne.
Pohodlné měkčí pružení a pérování.
Spolehlvost celkem OK (mám na služebním Kangoo 150000 a až teď začíná zlobit), Caddy není tak žádný lumen.
skús sa povoziť na Caddy a potom porozmyšlaj o tom čo si napisal >:D neberiem ti iluzie,ale sučasne kangoo je asi na urovni loganu MCV,2generacia sa chvalabohu vzdiali tomuto prirovnaniu
Adiku, tys mi vzal slinu z úst...
Tahle věc musí být ještě větší šit, než předešlá věc viď.
Já myslím, že Caddy life splní požadavky všech a všude a že není potřeby vyrábět už nikdy ničeho jinýho.
Tedy jiných věcí.
Caddy na věčné časy a nikdy jinak. :yes:
Jenom postřehy z praxe. Stávající (1,5 dCi/slabší verze) na dálnici enormě stoupne spotřeba oproti deklarovaným hodnotám. Slabě dimenzovaná přední náprava (ve 115 tis. km výměna ramen + spojovaček, do 120 tis. km dle techniků zn. servisu mě čeká de facto dokončit generálku př. nápravy. To nepočítám špatnou kvalitu brzdových kotoučů a neustálé přidírání plovoucích třmenů + tím následně spotřeba destiček. Poruchy různých elektronických ovladačů (krabiček), se kterými si mechanici neví rady (nahrání nového software např. vyřadí hodiny vč. detekce nezapnutých bezp.pásů), ovladač-kolečko přívěry středových výdechů ventilační soustavy ztratí krátce po zakoupení auta svou funkci a jednoduchý pákový mechanizmus není opravitelný, tudíž servismani vám vymění celý díl palubní desky. To, že nejdou mýt motory ani v servisu, je trochu na pováženou a tak snad dálkové ovládání audiosoustavy pod volantem mě plní úžasem, jak je dokonale vždy po ruce a funkční. Druhý úžas, ale jiné polarity, je cena ND. V tomto segmentu nevídaná:-((
Přestože mi Kangoo prostorově velice vyhovuje, tak myslím, že v novém modelu budu absolvovat leda tak předváděcí jízdu. I když se mi líbí moc a vzhledem k úpravám rozvoru/rozchodu bude jistě stabilnější. Protože za to, jak se ke stávajícímu a nota bene i k minulému kangošovi chovám (a to jezdím téměř pořád sám a bez zatížení), mi neoplácí stejnou mincí!
To, že Renault vlastně vůbec neumí udělat pořádný auto, jenom podtrhuje Tvůj postřeh z parxe s autem Kangoo. Ostatně více jak 2,2 mil prodaných kousků jasně ukazuje na absolutní neúspěch, krach a počátek bankrotu.
Neměl bys ještě nějakou pěknou písničku? Prosím!!!
Já bych měl - třeba tu o rychle klesajícím tržním podílu renaultu v evropě. :-O Že se kangoo prodávalo, za to vděčí designu a hlavně ceně. Určitě né kvalitě (ostatně jako všechny reanulty). Mimochodem, nové Kangoo (na fotkách) vypadá zevnitř konečně jako auto a ne dodávka. Což je supr. A jestli zrealizujou tu svoji plánovanou kvalitativní ofenzívu bude to jen dobře. Velmi prostornejch, pohodlnejch a spolehlivejch aut za rozumnej peníz je jako šafránu. Ale do tý doby jsou renaulty dobrý jen na fotkách. :-!
Je vidět,že si tedy svůj stín nepřekročil.Neva.
Mohu tě naprosto vklidu ubezpečit, že nemáš tušení co píšeš a o co přicházíš. Tvůj problém. Ale hlavně nelži. Nejen sobě, ale hlavně ostatním.
NIKDY jsem neměl problém s Renaultem,a to jsem jich měl dost.To ale bohužel nemohu říci tř. o Octavii, Audi A6, Polo.
Takže přestaňte konečně krafat hovadiny o nekvalitě Renaultu. :yes:
suhlasim s vel satisom.nie som tipek ktoremu sa auto stale kazi a aj napriek tomu vsetkym rozprava ake je v pohode mam kangoo 1.5dci 60kw 115 000km za dva roky a ziadny problem prave sa chystam na rozvody uz mi piska klinovy remen.mam vela normalnych kamaratov ktory vlastnia renaulty a nikdo nenadava apropo nemecka kvalita kamarat ma noveho pasatika 90000km a odysla mu komlet hlinikova naprava o peniazoch za nu ani nehovorim alebo ak mate vela casu mozte sa s tym pozabavat sami drzim vam palce.a k novemu kangu proste zase originalna nadhera a skvela motorizacia.na kazdu znacku sa daju hovorit historky o nekvalite myslim si vsak ze francuzi nie su horsi ako nemci.jasne vedu japonci