Novinky
No já důvod řekl mockrát MÁM POTŘEBU = uvádět věci na pravou míru (a proto v poho tak často dávám odkazy)
Otázka je PROČ ty tady pořád exhibuješ?
Víš ono to s tím marněním = je vlastně všude. Rozdělujeme se na lidi co ví znají čtou a těm moc vyvětlovat netřeba. No a pak ty (nejen) ty = a tam (jak VÍŠ😉 něco vysvětlovat (většinou) nemá moc smysl
takže OCEŇME že už víš že nafta je léééta multi MILIARDAMA zvýhodňovaná = a v tržním prostředí se (osobní) nafťák (vlastně) nechytá. Něco JINÉHO je https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3 efektivnější motor a menší motor umožňující lepší stavbu auta a super těžiště i rozložení hmotnosti
PROČ lidi jako ty VĚNUJEŠ TOLIK ČASU odmítání o tolik lepších aut https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu ? vysvětlíš?
Otázka je PROČ ty tady pořád exhibuješ?
Víš ono to s tím marněním = je vlastně všude. Rozdělujeme se na lidi co ví znají čtou a těm moc vyvětlovat netřeba. No a pak ty (nejen) ty = a tam (jak VÍŠ😉 něco vysvětlovat (většinou) nemá moc smysl
takže OCEŇME že už víš že nafta je léééta multi MILIARDAMA zvýhodňovaná = a v tržním prostředí se (osobní) nafťák (vlastně) nechytá. Něco JINÉHO je https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3 efektivnější motor a menší motor umožňující lepší stavbu auta a super těžiště i rozložení hmotnosti
PROČ lidi jako ty VĚNUJEŠ TOLIK ČASU odmítání o tolik lepších aut https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu ? vysvětlíš?
CO to jsou zjevné a skryté dotace = aut co sou ve všem lepší než ty na ropu?
Ale (i) tak dobrý = že (konečně) chápeš že bez multi-miliard podpory = by nic jako osobní dieslový auto (asi téměř) NEBYLO
Ale (i) tak dobrý = že (konečně) chápeš že bez multi-miliard podpory = by nic jako osobní dieslový auto (asi téměř) NEBYLO
JAK to cos napsal SOUVISÍ s Cuprou bez šance v Číně a asi totéž v Severní Americe?
JAK vysvětlíš že lidi ode mne po Vávru ti vysvětlují PŘESNÝ OPAK = a ten Vávra dokonce i tady na ACZ proč to tak je?
Patříš k těm co SI myslí že problematiku kompletně chápou LÍP = a svět inženýrů a ekonomů atd. JE (už sakra dlouho https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) naprosto mimo a měl by vždy všechno konzultovat nejdřív s tebou?
JSOU tu TAKOVÍ diskutéři = občas se ukáže že nemají ani maturitu (to není urážka = jen jak to je)
JAK vysvětlíš že lidi ode mne po Vávru ti vysvětlují PŘESNÝ OPAK = a ten Vávra dokonce i tady na ACZ proč to tak je?
Patříš k těm co SI myslí že problematiku kompletně chápou LÍP = a svět inženýrů a ekonomů atd. JE (už sakra dlouho https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) naprosto mimo a měl by vždy všechno konzultovat nejdřív s tebou?
JSOU tu TAKOVÍ diskutéři = občas se ukáže že nemají ani maturitu (to není urážka = jen jak to je)
Počkej až ti jednou dojde https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada ten trend = no viz já 11:21
TŘEBA se to ještě zlomí, ale nevypadá to a netipuju to
TŘEBA se to ještě zlomí, ale nevypadá to a netipuju to
Jestli ti jde o fakta atd. (jako mě) tak se mmou máš spíš výjimečně NEsouhlasit = ale (i tak) dobrý 😄
Co realita https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tam (už) souhlasíš? Že bez těch multi-miliard podpory zvýhodňování nafta v tržních podmínkách není konkurenceschopná nemá proti benzínu v osobních autech šanci?
Co realita https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tam (už) souhlasíš? Že bez těch multi-miliard podpory zvýhodňování nafta v tržních podmínkách není konkurenceschopná nemá proti benzínu v osobních autech šanci?
Nechtěl = nebo ty nevíš že VW v Číně trVWale propadá? Našel si čísla = tak víš že je dneska někde = na třetině? Nevím z hlavy = dohledej rád si přečtu
Trend je jasný = a VWelmi VWarovný! https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada
Prodej aut v Číně totiž ROSTE https😐/www.auto.cz/…na-zvysil-143044 prodej VW současně padá (takže DOUBLE propad)
Důsledek = Cupra NEMÁ v Číně šanci. Ne že by na takový NECHTĚLI (ono asi nic moc i v severní americe ale v Číně tak nějak až NULA šance
Jak se v Číně propadla škodoVWka = to určitě víš. Že VW se svými (poněkud zaostalými) elektro dopadl stejně jako škodoVWka = asi taky víš.
Trend je jasný = a VWelmi VWarovný! https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada
Prodej aut v Číně totiž ROSTE https😐/www.auto.cz/…na-zvysil-143044 prodej VW současně padá (takže DOUBLE propad)
Důsledek = Cupra NEMÁ v Číně šanci. Ne že by na takový NECHTĚLI (ono asi nic moc i v severní americe ale v Číně tak nějak až NULA šance
Jak se v Číně propadla škodoVWka = to určitě víš. Že VW se svými (poněkud zaostalými) elektro dopadl stejně jako škodoVWka = asi taky víš.
viz já odkaz z 11:21 zažívají až neuVWěřitelný DOUBLE PROPAD
Así číňanům došlo to co mnoha čechům ještě ne = že VW je technikou a spolehliVWostí = VOLKS wagen
Así číňanům došlo to co mnoha čechům ještě ne = že VW je technikou a spolehliVWostí = VOLKS wagen
Viz já 10:26 = to není o IGNOROVÁNÍ číny
ONI by do Číny (samozřejmě = gigantický trh který dál poroste) CHTĚLI = ale je tam nikdo nechce (to přece víš = koncernové vozy tam zažívají dlouhodobý OBŘÍ PROPAD = to víš ne?
ONI by do Číny (samozřejmě = gigantický trh který dál poroste) CHTĚLI = ale je tam nikdo nechce (to přece víš = koncernové vozy tam zažívají dlouhodobý OBŘÍ PROPAD = to víš ne?
Udělej si součet, a zjistíš jak malé procento prodávaných vozů je VW. Čínské značky stoupají, VW klesá. na chvilku se udržel za cenu zničení prodejů Škody Auto.
Jo ten "obří propad" kdy je VW jasná jednička mezi značkami a mezi koncerny je VW bezkonkurenčně první bych chtěl také zažívat.
Rank Brand 2021
1 Volkswagen 2.164.946
2 Toyota 1.656.053
3 Honda 1.531.486
4 Geely 1.072.405
5 Changan 1.000.799
6 Nissan 1.000.292
7 Buick 828.636
8 Wuling 818.041
9 Haval 770.008
10 BYD 730.093
11 Chery 708.728
12 BMW 652.000
13 Audi 643.500
14 Mercedes-Benz 598.204
15 Tesla 473.103
16 SAIC MG 456.243
17 GAC 448.251
18 Dongfeng 392.714
19 SAIC Roewe 369.852
21 Hyundai 360.565
Rank Brand 2021
1 Volkswagen 2.164.946
2 Toyota 1.656.053
3 Honda 1.531.486
4 Geely 1.072.405
5 Changan 1.000.799
6 Nissan 1.000.292
7 Buick 828.636
8 Wuling 818.041
9 Haval 770.008
10 BYD 730.093
11 Chery 708.728
12 BMW 652.000
13 Audi 643.500
14 Mercedes-Benz 598.204
15 Tesla 473.103
16 SAIC MG 456.243
17 GAC 448.251
18 Dongfeng 392.714
19 SAIC Roewe 369.852
21 Hyundai 360.565
Výjimečně s tebou souhlasím.
Tam kde se už nechytá Škoda, Seat nemá vůbec žádnou šanci, a proto Čínu hrdě odmítá. 😄 😄 😄
Tam kde se už nechytá Škoda, Seat nemá vůbec žádnou šanci, a proto Čínu hrdě odmítá. 😄 😄 😄
No neviem neviem ake su do buducna plany prezitia cupry ale .... ale zrovna cinu by som neignoroval
PS: nieco mi hovori ze tato prerabka seatu si za velkou mlakou vedla domacej konkurencie alebo aj voci lexusu acury pripadne nemeckej premie ani nepipne... ale tak ok...
PS: nieco mi hovori ze tato prerabka seatu si za velkou mlakou vedla domacej konkurencie alebo aj voci lexusu acury pripadne nemeckej premie ani nepipne... ale tak ok...
je zodpovědná EU, falešnou ekologií ve stylu raději špinavě vyrobit jinde, než čistě v Evropě.
Udělal jsem si součet a vyšlo mi přes 3 mio. aut., což je zdaleka nejvíc a v procentech je to logicky také zdaleka nejvíc ze všech koncernů i značek. To, že domácí značky posilují je zcela logické a přirozené a být na zdaleka největším trhu světa s velkým růstovým potenciálem silnější než jakýkoliv domácí nebo jakýkoliv japonský, korejský či americký koncern je jednoznačně velká výhoda VW.
Já bych rád věděl, proč tady pořád exhibuješ, to opravdu nemáš nic lepšího na práci?
Proč třeba neobjíždíš mikrobusem ČR a politicky neagituješ?
Tady osobo marníš swůj potenciál.
:-! :-! :-! :-! :-!
Proč třeba neobjíždíš mikrobusem ČR a politicky neagituješ?
Tady osobo marníš swůj potenciál.
:-! :-! :-! :-! :-!
už lééta https😐/www.autoforum.cz/…-milion-prodeju/ škodoVWka tam dokonce padla na úplné DNO
Popravdě Seat Cupra asi nemá VŮBEC ŽÁDNOU šanci https😐/www.auto.cz/…ci-ostudu-144892 za cenu prémie nabízí menší výkon (hůř to snad ani nejde)