Novinky
No neviem neviem ake su do buducna plany prezitia cupry ale .... ale zrovna cinu by som neignoroval
PS: nieco mi hovori ze tato prerabka seatu si za velkou mlakou vedla domacej konkurencie alebo aj voci lexusu acury pripadne nemeckej premie ani nepipne... ale tak ok...
PS: nieco mi hovori ze tato prerabka seatu si za velkou mlakou vedla domacej konkurencie alebo aj voci lexusu acury pripadne nemeckej premie ani nepipne... ale tak ok...
Viz já 10:26 = to není o IGNOROVÁNÍ číny
ONI by do Číny (samozřejmě = gigantický trh který dál poroste) CHTĚLI = ale je tam nikdo nechce (to přece víš = koncernové vozy tam zažívají dlouhodobý OBŘÍ PROPAD = to víš ne?
ONI by do Číny (samozřejmě = gigantický trh který dál poroste) CHTĚLI = ale je tam nikdo nechce (to přece víš = koncernové vozy tam zažívají dlouhodobý OBŘÍ PROPAD = to víš ne?
Jo ten "obří propad" kdy je VW jasná jednička mezi značkami a mezi koncerny je VW bezkonkurenčně první bych chtěl také zažívat.
Rank Brand 2021
1 Volkswagen 2.164.946
2 Toyota 1.656.053
3 Honda 1.531.486
4 Geely 1.072.405
5 Changan 1.000.799
6 Nissan 1.000.292
7 Buick 828.636
8 Wuling 818.041
9 Haval 770.008
10 BYD 730.093
11 Chery 708.728
12 BMW 652.000
13 Audi 643.500
14 Mercedes-Benz 598.204
15 Tesla 473.103
16 SAIC MG 456.243
17 GAC 448.251
18 Dongfeng 392.714
19 SAIC Roewe 369.852
21 Hyundai 360.565
Rank Brand 2021
1 Volkswagen 2.164.946
2 Toyota 1.656.053
3 Honda 1.531.486
4 Geely 1.072.405
5 Changan 1.000.799
6 Nissan 1.000.292
7 Buick 828.636
8 Wuling 818.041
9 Haval 770.008
10 BYD 730.093
11 Chery 708.728
12 BMW 652.000
13 Audi 643.500
14 Mercedes-Benz 598.204
15 Tesla 473.103
16 SAIC MG 456.243
17 GAC 448.251
18 Dongfeng 392.714
19 SAIC Roewe 369.852
21 Hyundai 360.565
Nechtěl = nebo ty nevíš že VW v Číně trVWale propadá? Našel si čísla = tak víš že je dneska někde = na třetině? Nevím z hlavy = dohledej rád si přečtu
Trend je jasný = a VWelmi VWarovný! https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada
Prodej aut v Číně totiž ROSTE https😐/www.auto.cz/…na-zvysil-143044 prodej VW současně padá (takže DOUBLE propad)
Důsledek = Cupra NEMÁ v Číně šanci. Ne že by na takový NECHTĚLI (ono asi nic moc i v severní americe ale v Číně tak nějak až NULA šance
Jak se v Číně propadla škodoVWka = to určitě víš. Že VW se svými (poněkud zaostalými) elektro dopadl stejně jako škodoVWka = asi taky víš.
Trend je jasný = a VWelmi VWarovný! https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada
Prodej aut v Číně totiž ROSTE https😐/www.auto.cz/…na-zvysil-143044 prodej VW současně padá (takže DOUBLE propad)
Důsledek = Cupra NEMÁ v Číně šanci. Ne že by na takový NECHTĚLI (ono asi nic moc i v severní americe ale v Číně tak nějak až NULA šance
Jak se v Číně propadla škodoVWka = to určitě víš. Že VW se svými (poněkud zaostalými) elektro dopadl stejně jako škodoVWka = asi taky víš.
Udělej si součet, a zjistíš jak malé procento prodávaných vozů je VW. Čínské značky stoupají, VW klesá. na chvilku se udržel za cenu zničení prodejů Škody Auto.
viz já odkaz z 11:21 zažívají až neuVWěřitelný DOUBLE PROPAD
Así číňanům došlo to co mnoha čechům ještě ne = že VW je technikou a spolehliVWostí = VOLKS wagen
Así číňanům došlo to co mnoha čechům ještě ne = že VW je technikou a spolehliVWostí = VOLKS wagen
Udělal jsem si součet a vyšlo mi přes 3 mio. aut., což je zdaleka nejvíc a v procentech je to logicky také zdaleka nejvíc ze všech koncernů i značek. To, že domácí značky posilují je zcela logické a přirozené a být na zdaleka největším trhu světa s velkým růstovým potenciálem silnější než jakýkoliv domácí nebo jakýkoliv japonský, korejský či americký koncern je jednoznačně velká výhoda VW.
Počkej až ti jednou dojde https😐/archiv.hn.cz/…-auto-se-propada ten trend = no viz já 11:21
TŘEBA se to ještě zlomí, ale nevypadá to a netipuju to
TŘEBA se to ještě zlomí, ale nevypadá to a netipuju to
je zodpovědná EU, falešnou ekologií ve stylu raději špinavě vyrobit jinde, než čistě v Evropě.
JAK to cos napsal SOUVISÍ s Cuprou bez šance v Číně a asi totéž v Severní Americe?
JAK vysvětlíš že lidi ode mne po Vávru ti vysvětlují PŘESNÝ OPAK = a ten Vávra dokonce i tady na ACZ proč to tak je?
Patříš k těm co SI myslí že problematiku kompletně chápou LÍP = a svět inženýrů a ekonomů atd. JE (už sakra dlouho https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) naprosto mimo a měl by vždy všechno konzultovat nejdřív s tebou?
JSOU tu TAKOVÍ diskutéři = občas se ukáže že nemají ani maturitu (to není urážka = jen jak to je)
JAK vysvětlíš že lidi ode mne po Vávru ti vysvětlují PŘESNÝ OPAK = a ten Vávra dokonce i tady na ACZ proč to tak je?
Patříš k těm co SI myslí že problematiku kompletně chápou LÍP = a svět inženýrů a ekonomů atd. JE (už sakra dlouho https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ) naprosto mimo a měl by vždy všechno konzultovat nejdřív s tebou?
JSOU tu TAKOVÍ diskutéři = občas se ukáže že nemají ani maturitu (to není urážka = jen jak to je)
Já bych rád věděl, proč tady pořád exhibuješ, to opravdu nemáš nic lepšího na práci?
Proč třeba neobjíždíš mikrobusem ČR a politicky neagituješ?
Tady osobo marníš swůj potenciál.
:-! :-! :-! :-! :-!
Proč třeba neobjíždíš mikrobusem ČR a politicky neagituješ?
Tady osobo marníš swůj potenciál.
:-! :-! :-! :-! :-!
No já důvod řekl mockrát MÁM POTŘEBU = uvádět věci na pravou míru (a proto v poho tak často dávám odkazy)
Otázka je PROČ ty tady pořád exhibuješ?
Víš ono to s tím marněním = je vlastně všude. Rozdělujeme se na lidi co ví znají čtou a těm moc vyvětlovat netřeba. No a pak ty (nejen) ty = a tam (jak VÍŠ😉 něco vysvětlovat (většinou) nemá moc smysl
takže OCEŇME že už víš že nafta je léééta multi MILIARDAMA zvýhodňovaná = a v tržním prostředí se (osobní) nafťák (vlastně) nechytá. Něco JINÉHO je https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3 efektivnější motor a menší motor umožňující lepší stavbu auta a super těžiště i rozložení hmotnosti
PROČ lidi jako ty VĚNUJEŠ TOLIK ČASU odmítání o tolik lepších aut https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu ? vysvětlíš?
Otázka je PROČ ty tady pořád exhibuješ?
Víš ono to s tím marněním = je vlastně všude. Rozdělujeme se na lidi co ví znají čtou a těm moc vyvětlovat netřeba. No a pak ty (nejen) ty = a tam (jak VÍŠ😉 něco vysvětlovat (většinou) nemá moc smysl
takže OCEŇME že už víš že nafta je léééta multi MILIARDAMA zvýhodňovaná = a v tržním prostředí se (osobní) nafťák (vlastně) nechytá. Něco JINÉHO je https😐/www.tesla.com/cs_cz/model3 efektivnější motor a menší motor umožňující lepší stavbu auta a super těžiště i rozložení hmotnosti
PROČ lidi jako ty VĚNUJEŠ TOLIK ČASU odmítání o tolik lepších aut https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu ? vysvětlíš?
už lééta https😐/www.autoforum.cz/…-milion-prodeju/ škodoVWka tam dokonce padla na úplné DNO
Popravdě Seat Cupra asi nemá VŮBEC ŽÁDNOU šanci https😐/www.auto.cz/…ci-ostudu-144892 za cenu prémie nabízí menší výkon (hůř to snad ani nejde)
Tam kde se už nechytá Škoda, Seat nemá vůbec žádnou šanci, a proto Čínu hrdě odmítá. 😄 😄 😄
Co realita https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit tam (už) souhlasíš? Že bez těch multi-miliard podpory zvýhodňování nafta v tržních podmínkách není konkurenceschopná nemá proti benzínu v osobních autech šanci?
Ale (i) tak dobrý = že (konečně) chápeš že bez multi-miliard podpory = by nic jako osobní dieslový auto (asi téměř) NEBYLO