Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík a spol. vs. Tesla Model 3: Video, které nemělo nikdy vzniknout!

80 komentářů

Cistic Viktor
Příspěvek podléhá schvalování.
rohor
pan Vaculík má těžký problém, vývojáři Tesly se totiž nehodlají trefovat do jeho vidění světa. Je to chudák no, je mi ho líto. A teď si změřím kolik minusů za minutu je zdejšího úchyla maximálka.
Martin60kWh
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Martin60kWh
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Mě je líto Vás. Pan Vaculík hodnotí auta jako auta a ne jako tablety. A hlavně pan Vaculík není ve svém kritickém pohledu k Teslám sám. I ADAC ohodnotil Teslu jako katastrofu, takže Vaše hodnocení pana Vaculíka si nechte příště pro sebe.
Avatar - lordlord
lordlord
blikače na stropě měl i starý espace
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Taky nikdo neříká že to byl supr výmysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže předně mohu napsat že jsem vyzkoušel a nejsem s tímhle křápem kompatibilní.
Nejvíc se asi ztotožňuji se třetím autorem videa, který má velmi charismatický projev :yes: :yes: Zaznělo od něj spoustu věcí, jen se obávám že běžná kobliha zákazník nerozuměla ničemu z toho co řekl.
Pán č.2 byl za mě hodně nepovedená satira. Tedy doufám že to byla jen parodie...
A pan Vaculík? Ano, s většinou nelze než souhlasit.

Celkem když jsem se nad některými věcmi znovu zamyslel, tak😒br /> 1) klika dveří mechanická pořád funguje, což tedy znamená že auto kdykoliv můžu skrz okýnko otevřít?!? Mělo by to tak být... Tedy totální nesmysl. U běžného auta se zamknutim odpoji vnitřní klika...
Jasně, elonův podkuřovač mi teď napíše, že přece tam jsou kamery a záznam a bla bla bla... Jenže v bankách, obchodech a benzinkách jsou taky kamery a přesto jsou vykrádány že...
2) Pokud je režim rozjíždění opravdu možno takto nastavovat, tak to podle mě může znamenat mimo jiné hodně rozdílné opotřebení motorů podle toho kdo jaky režim je zvyklý používat. Protože pokud mi stání zajišťuje rekuperace a ne brzda tak je motor spřažen s koly ne??

Mrzí mě ale, že ani tady nezazněla naprosto tristní prostornost Tesly 3, kdy především zadní výška sedáku je pro dospělé osoby vzadu totálně nepoužitelná.
Hendly
Kde je ve videu info o mechanické klice a co je "běžné auto"?

Opotřebení motoru u EV?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
budeš se divit, nedouku, ale ano
všechno co je elektrické a točí se, se může porouchat, podobně jako startéry a alternátory
Avatar - del42sa
del42sa
ne EV se vůbec neopotřebovává, je to toiž něco jako perpetum mobile, super truper boží technologie 😁 to je spalováky se opotřebovávají 😉
Hendly
Ok, co se na elektromotoru opotrebovava?

Bezporuchovost je něco jiného.
Avatar - del42sa
del42sa
ok, samotný motor se opotřebovává minimálně, to je z principu konstrukce, ale Tesla S je statisticky nejporuchovější auto v žebříčku ...

https😐/insideevs.com/…ility-poor-2021/

skončila 27 z celkového počtu 28.

podle TUV je Tesla model S (což je jejich nejvyšší model) s mírou závad 10,7% nejhorší v porovnání s vozy se spalovacím motorem, kde je průměr závad po dvou až třech letech provozu 4,7 %.

tak si porovnej ty procenta 😉

https😐/www.adac.de/…ck-elektroautos/

a to ani nemluvím o šlendriánském zpracování, vrzání různých částí a velmi často samovznícení bateríí (ostatně tím už je Tesla prouslulá ) nebo nepředvídatelné chování vozu a blbnoucí asistenti

"Tesla’s Model 3 has average reliability. The Model Y still has body hardware issues with the tailgate and door alignment, paint defects, and multiple other problems. The Model X and Model S have body hardware, climate system, and in-car electronics problems. All three models are well below average."

https😐/insideevs.com/…ility-poor-2021/

PS: to mluvím pouze o Tesle a netvrdím, že tím zároveň trpí všechny EV , jen aby bylo jasno
Hendly
Takže když nevyšel první příspěvek zkoušís něco jiného a já ti to mám vysvětlit?

Proč radši nezačne přemýšlet místo vymýšlení proč ne EV?
Hendly
Porouchat se jistě může.
Víš proč je zrovna alternátor tak poruchovy?

PS: jen poznámka, tyhle dva díly EV nemá.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hendly, jako to, že máš tolik plusů, nejsi to ty ten zaškvar? 😉 Jinak je spousta firem, které se živí opravami elektromotorů.
Avatar - del42sa
del42sa
mínusy na těchto stránkách nemá smysl řešit, někdo si holt nakliká 😉
Hendly
A co se na elektromotoru nejčastěji opravuje?

Ani ev a ani elektromotor není bezporuchovy, ale při správném návrhu je těch poruchovych míst zásadně méně než u ICE.

PS:zaskvar? To opravdu řešíš nějaké plus mínus místo aby jsi prostě nějak argumentoval?

Bavíme se o videu pod Teslou kde největší nedostatek Tesly je, že pan Vaculík neobratil kartu a nechce instalovat aplikaci.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nejčastěji motor odchází, protože jede furt naplno, to u aut právě není.
Na těch mínusech mě udivuje nečinnost redakce, máš hospodu a jeden magor otravuje furt hosty a ty s tím nic neděláš. Přístup je kam ještě narvat reklamu.
Hendly
Proč řešíš nějaké plusy. Diskuze je od toho něco nového se dozvědět.

Divné je, že se tu dozvím vždy nějaký výkřik a když se zeptám na argumenty a nebo zdroj tak už je klid.
Teda klid do dalšího článku kde ten výkřik zazní znova a opět bez argumentace.
Mig_35
Když máš pipíka, jsou tyhle veci proste hodně důležité 😄
Avatar - Ondore
Ondore
Ad 1) Tu by si mohol popremýšľať trochu viac. Tzv. mechanická kľučka slúži na núdzové otvorenie v prípade zlyhania štandardných kľučiek a vyskytuje sa aj v niektorých spaľovacích autách, len býva viac ukrytá. Ak chceš auto vykradnúť, tak ju nepotrebuješ, lebo už si v ňom, ak chceš auto ukradnúť, tak Ti nepomôže. Súhlas s Vaculíkom, nemala by byť tak po ruke.
Ad 2) Tu si zašiel v rozmýšľaní hodne nad úroveň svojej platovej triedy a keď už to chceš riešiť, bolo by fajn spomenúť, či s tým má Tesla nejaký problém. Ja som o žiadnom nepočul a dosť pochybujem, že Ty si práve na niečo kápol.

K videu celkovo - taká neobvyklá zmeska informácií. Vaculík o kus lepšie ako v texte minule, často tam vidieť jeho dinosaurí prístup a sám to pripúšťa, problém je, že nebolo vysvetlené, ako veci fungujú pri dennom používaní a tak je celkové vyznenie negatívnejšie ako je realita. Samozrejme pripúšťam jeho výhrady ku konfigurácii displeja, tiež som dinosaurus, ale on je väčší 😄 Absencia head-up displeja je za mňa najväčší fail, interné rumours hovoria, že sa to v roku 2024 zmení 😉 Vstup druhého kolegu je povedzme zaujímavý spôsob, ako prezentovať svoju odbornosť, tretí kolega je opačný extrém, tej odbornosti tam bolo aj na web o autách priveľa, resp. pochopenie informácií vyžaduje viac elektrotechnické ako mechanické znalosti. A takmer absentovali praktické a jazdné informácie o aute samotnom, tak snáď v samostatnom teste od kolegov budú 😄 A tak človek neznalý si týmto testom moc nepomohol a má možnosť buď pozrieť videá ľudí, ktorí to používajú (a filtrovať ich nadšenie), alebo požičať si auto tak na týždeň, čo spraví len vážny záujemca.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ad 1) měl by jsi popřemýšlet víc především ty. Protože přes kliku byl nejčastější způsob vykrádačék po desetiletí že. Myslím že to mělo přímo název vyháčkovat...
Ad 2) to že o něčem nevíš neznamená že to neexistuje.
Celkově než začneš kázat tak se nejdřív zamysli sám.
Avatar - Ondore
Ondore
OK, tak poďme premýšľať.
Ad 1) Neviem, ako má Model 3 vyriešené zamykanie, resp. či je možné vyháčkovať ZAMKNUTÚ Teslu, Vaculík sa rozčuľoval nad umiestnením núdzového otvárania a ja s ním súhlasím, ale skúšal to, keď bol v aute a mal ho normálne odomknuté kartou. Dávam tomu nízke percento, že by si mohol mať pravdu a dalo by sa to, ale moc tomu neverím, chcelo by to nejakého majiteľa ochotného podstúpiť tento test.
Nemám skúsenosti v tomto obore, v zásade si ale myslím, že auto si chcel vyháčkovať napríklad ak by si s ním chcel odísť a rozbité okienko by pútalo pozornosť. Ak by si chcel ukradnúť niečo položené na sedadle, tak kameň je rýchlejší, nie?
Ad 2) No a tam si mal doplniť nejaké dôkazy, odkazy, relevantné informácie. Lebo nepodložené dohady si spustil Ty.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. V prvé řadě ses do mě nalezl. Ale v poho, neberu to osobně
Ad 1) zase než něco napíšeš tak se zamysli ne jednou, ale dvakrát. I když chceš vykrást tak asi mezi rozbitím okýnka a vyháčkováním je ten drobný rozdíl, že nevím že by kdo uměl rozbít okýnko bezhlučně že. Navíc okno nemusíš mít vždy dovřené nebo necháš pootrvřené třeba i cíleně v létě.
Ad 2) Případy kdy na Teslacek měnili motory jsou doložené a dohledatelné. Proč je měnili když to je tak dokonale spolehlivé zařízení... ?!? Asi to tak dokonale bezporuchové nebude.
Hendly
Tak vyháčkování je něco jiného.
To jestli to Tesla blokuje při zamčeno ve videu není.
A neblokování vnitřního otevírání má spousta nových aut.

Přepisování článku od Okamura ti jde líp než technika.
Avatar - Ondore
Ondore
Ako vraví Simona Salátova, svojimi komentármi nechcem nikoho uraziť, ale keď sa mi to podarí, tak sa poteším 😉 Vďaka, že to neberieš osobne, naozaj to z mojej strany nie je, ale nejako si mi spadol do skupiny diskutujúcich, ktorá z môjho pohľadu myslí hodne spiatočnícky.
Ad 1) Ako som spomínal vyššie, vyháčkovaním môžeš Teslu vykradnúť, ale nie ukradnúť. Mne ako okradnutému majiteľovi je absolútne jedno, či som mal "šťastie" a vyháčkovali ma, šiel okolo nadrogovaný debil s kameňom, alebo len závistlivý spoluobčan obehol karosériu kľúčom. V prvom prípade si za to môžem sám, ostatné sú otázkou náhody a mám na to, či sa to stane nulový vplyv.
Ad 2) Prepáč, ale máš aspoň minimálny dôkaz, že poruchy súviseli s tým, čo uvádzaš vo svojom príspevku, t.j. že sú použité rozdielne motory? A taktiež si nespomínam, že by ktokoľvek hovoril: "dokonale spolehlivé" alebo "dokonale bezporuchové".
Nemám problém s pravdou, rýchle hľadanie mi ukázalo tento pomerne nový článok z 04/2022: https😐/www.autoevolution.com/…fail-185775.html - títo páni hľadali info o poruchách motorov Tesla a hneď v úvode tvrdia, že: "zadné motory zlyhávajú znepokojujúcim tempom". Našli aj nejaké diskusie, našli konkrétnych užívateľov a ak ich všetky spočítame, tak nám stačia prsty rúk a nôh. To mi ako nejaká tragédia nepripadá, ale v rámci demagógie a vyššej čítanosti je aj takýto perex dobrý, no nie?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ad 1) můžeš tady vymýšlet co chceš ale za mě pokud fakt jde Tesla vyháčkovat tak je to další věc co je na Tesle "na přes držku". Jak se mi opět dostane do ruky tak to schválně vyzkouším. Jenže já zas nevím jestli třeba nemají ještě SW nějak ošetřeno že vůz rozlišuje jestli v autě při zamčení někdo zůstal nebo ne.
Ad 2) a kolik najdeš reálné případů na internetu kdy přeskočil TSI?!? Těch případů najdeš taky pár a přitom reálné je to možná tak každý druhý auto... možná i víc protože to byl systematický nedostatek.
Mě spíš u závad elektromotorů zajímá příčina, protože k tomu fakt není úplně moc důvodů. Stejně jako u spalováků - pokud se bude třeba i náhodně objevovat praskání hlavy nebo třeba bloku tak fakt budu mít pochyby o spolehlivosti.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tvl, každý druhý TSI přeskočilo, jo? 😁 😁 😁
To je fakt na medaili, takovej koment.
Musíme s tím jedním z našich TSI, konkrétně 1.2 TSI 77kW trochu pohnout, páč už skoro 150 tis. na původní řetěz a nic.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To není na žádnou medaily. Všecky co znám a byly řetěz tak byl nebo je problém. Je to totiž KONSTRUKČNÍ zmetek takže to je JEN o tom kdy se to vyje*e. A samozřejmě záleží na verzi modifikace kterou máš. Jestli máš verzi stopadesátdva tak to možná vyřeší výměna až po 200 tis. km...Jenže ono to nebylo jen o řetězu, on se vydrbe hlavně napínák.
No jestli to u tebe ještě nenastalo tak se máš na co těšit.
Avatar - Mokrous
Mokrous
No prostě se ty rozvody udělají za pár kaček a jede se dál. Na každým autě se něco sere. I na 5er.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak bych se opravdu neoznačil za spátečbického. Místní EV podkuřovači to sice nikdy nepochopí, ale za mě je Tesla hodně zajímavá. Jenže třeba v tak 15% věci, ve kterých na ni ostatní nemají. Jenže pak je těch možná 30% ve kterých je Tesla sotva průměrná a hlavně těch 55% ve kterých je to křáp až za velkou louži...
Avatar - Ondore
Ondore
Dáme posledné kolo, ok?
Ja s Tebou (či inými) nemám problém, ak kritizujete Teslu, pokojne by som napríklad s Dinarom rozbehol debatu v čom vidíme jej nekvalitu a som si dosť istý, že by každý z nás videl veci inak, ale napriek tomu by sme faktami neboli v rozpore. U Teba - aspoň podľa príspevkov - mám vážnu pochybnosť, že by si si vedel svoj postoj racionálne obhájiť a často píšeš prázdne frázy bez reálneho základu, prípadne veci načítané z nejakého senzáciechtivého článku.
Dobrý príklad je táto výmena. Nevieš, či sa dá Tesla vyháčkovať (nikde z videa to nevyplýva) a Hendly dokonca tvrdí, že: "neblokování vnitřního otevírání má spousta nových aut." My touto diskusiou len ukazujeme, že prd o tom vieme.
Som si pomerne istý, že nevieš dosť ani o tom, ako Tesla skombinovala asynchrónny a synchrónny motor a ako ich riadi. Nie je to urážka, určite aj špičkoví konštruktéri v automobilkách krútili hlavou ako im to funguje a ako to, že sú tak efektívni. Ale máš silný názor a ako ukazuješ vyššie, si ochotný ho hájiť, pričom ani nevieš, či to tak naozaj je. Za mňa takáto debata nemá racionálnu podstatu, ale fajn sme pokecali, dík.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ok. Nebudu to rozvádět dál a jen to uzavřu - ano, já to fakt nevím jestli T3 jde vyháčkovat, to jsem si dovodil z článku. Ale právě proto že to nevím byl na konci věty ad 1) otazník a na konci mělo by to tak být..... 😉
Taky dík :yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak u dvojky snad každej pochopil, že jde o řiť, ne? A kdo ne, tak by měl vrátit občanku.
#elegantnikuryr
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - hugino
hugino
Pán Vaculík ma znovu dobre pobavil.Že Tesla vo vnútri vyzerá ako by ju niekto vykradol. 😄 😄 😄 To auto je stráááášne komplikované a za mňa aj škaredé.Spredu vyzerá ako sediaca žaba /ropucha/.A ten génius čo bol spokojný že si na celý displej pustil videohru tak ten je pekne mimo to je fakt v aute podstatné ale to že na tachometer nevidno to je vedlajšie.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
já ve své Mazdě mohu používat dotykáč jen když stojím 😄 tomu se říká konzervativní přístup
pokud si ale teslu někdo kupuje proto, aby mohl za jízdy hrát hry, tak no comment
Avatar - hugino
hugino
Tak by to z bezpečnostného hladiska malo byť ako v Mazde.Niektorý ľudia sa bez aplikácie už nevedia ani vysr..Chorý svet
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bojím se, že polovina majitelů Tesel bude řešit jak věrně prdí a jestli se dají přidat polena do hořícího krbu, ale bude jim úplně jedno jak auto jezdí, jak vypadá interiér atp. Prostě svět jisté skupiny lidí končí úhlopříčkou displaye. A sem patří i elonovi podkuřovači :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Člověče ty jsi nepochopil že si s tou hrou dělá srandu? Celé to video je naprosto skvělé. Vaculík se chová naprosto intuitivně a leze mu na nervy, že něco nefunguje, jak by člověk čekal. A ten třetí kolega je premium kvatity.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tady to nechápe bohužel víc lidí. A nejen toto... ;-\
gutex
Zdaleka nejpřínosnější je objektivní hodnocení třetího recenzenta, pana Jirky. Je vidět, že je s autem skutečně dobře seznámený po technické stránce a umí diváka zaujmout. :yes: Pan Vaculík se naopak ukázal jako mrzutý, vzteklý důchodce. :no: Ale k samotné Tesle: nelze jí upřít až geniálně navržený termomanagement a i díky němu užasnou efektivitu. Co by mi naopak vadilo až tak, že bych si auto nepořídil je "povinná" rekuperace, zadní kufr s nepraktickým přístupem a tvrdý podvozek nevhodný na nekvalitní silnice.
Matej Mato
praveze treti mi prisiel, ze len cita naucene texty z promo materialov a hlavne nechapem preco to hovori za jazdy, ked to s jazdou nesuvisi, zbytocne tym ohrozuje okolie. Druhy, zase parodia na dieta co sa prislo zahrat.

Pan Vaculik poukazal na zavazne nedostatky, pri tak drahom aute je vela z nich nepochopitelne a pridu ako vysmech zo zakaznikov, co vsetko dokazu akceptovat.

Tiez ma prekvapilo a zaskocilo, ze tesla nedokaze rekuperovat brzdou, vsade citam ako je tesla najdokonalejsie elektro auto ako ma najlepsi vyvoj a techniku a taketo zakladne funkcie nedokaze?
LORASI
vsade citame aj to, ze ich autonomny system riadenia je najlepsi na svete a ma pomaly 6. stupen ( ano viem, je ich len 5 ) ... realne testy ako aj priznanie samotneho Muska dokazuje, ze sa jedna maximalne o asistenta na druhom stupni. dokonca su automobilky, tusim GM a este dalsia jedna, ci dve, ktore maju stupen 3 a ide o vyrazne lepsie a bezpecnejsie riesenie ako ma Tesla. BMW, MB, ci AUDI maju podobny, alebo lepsi ako Tesla, akurat ze tie ho prezentuju tak ako je ... asistent riadenia, stupen 2
gutex
Rekuperace v brzdovém pedálu není proto, že je automatická, jakmile uvolníte pedál akcelerátoru, bylo to ve videu zmíněno. Špatné ale je, že toto chování nelze změnit.
rohor
Toto chování je velmi příjemné a není nutné ho měnit. Komu nevyhovuje ten ať si nekupuje Teslu. Stejně tady nejvíc nadávají ti, kterří by si Teslu nikdy nekoupili a myslí si, že jsou zábavní.
gutex
Čím je příjemné neustálé držení sešlápnutého pedálu akcelerátoru, pokud z jakéhokoli důvodu nelze použít tempomat nebo autopilota? 😐
rohor
Nezažil jsem příjemnější pocit z pedálu akcelerace. Jak šlapu tak jede. Jednoduše, snadno a pochopitelně. Nejvíc jsem si liboval v tom, jak uřídím rychlost až do úplného zastavení jen jedním pedálem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vtipné že jsi vůbec neodpověděl.

Takže znovu - když jedu z mírného kopce, tak co je příjemného na tom že furt musím jak dement mít nohu na plynu?!? Řeknu ti to - příjemného na tom není a ani nemůže být ale vůbec nic. Už jen z fyziologickeho hlediska je tenhle přístup recept na křeč v noze.
rohor
Plácej si co chceš, tebe mám beztak ve škatulce Hamuna + ostatní magoři.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Naopak TY si plácej co chceš. A je mi naprosto jedno kam mě řadíš.
To, že neumíš ani odpovědět je ale tvůj problém, ne můj. Ale já jsem magor že... 😒] 😒] 😒] :no:
DonVito
Otázka zněla, pokud nelze použít tempomat nebo autopilot.

To je konkrétně v jakých případech?
traveldrive
Ak sa nedá použiť tempomat, tak máš nohu na plyne alebo na brzde, takže fakt neviem, s čím máš problém.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To není můj problém. To je problém všech. Pokud musíš dlouhodobě mít nějakou končetinu v nějaké konkrétní poloze tak prostě dostává člověk křeče.
Avatar - Ondore
Ondore
Hmmm, to mi nejako nevychádza. Minule sa tu točila diskusia o tom, ako petrolhead borci dávajú 1.000 km bez prestávky. U nich sa dá použiť tempomat?
traveldrive
Tak na to máš ten tempomat. 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
Třeba s tím, že normální auto může plachtit, ale TM3 začne brutálně brzdit.
Takže nebe a dudy.
traveldrive
Brutálne? Kefalín, a čo si predstavujete pod takým slovom brutálne?
Avatar - Mokrous
Mokrous
To slovo jsem použil kvůli dramatizaci obsahu, aby ho pochopili i ti, kteří si ten rozdíl asi nejsou schopni představit.
Kdo má rád křeč v noze a chce být otrokem auta, nechť to používá.
Někdo má rád věci tak nějak normální a na tyto moderní fičury není zvědavej.
A tempomat pro mne není argument. Já rád řídím sám. Až nebudu chtít řídit, sednu na autobus.
Jiří Kadeřávek
Příspěvek podléhá schvalování.
Jiří Kadeřávek
Příspěvek podléhá schvalování.
Matej Mato
ano, ale to je ten problem, ze to nevedia/nechcu/je to lacnejsie nespravit do brzdoveho pedalu, preto je to napevno po pusteni plynu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Tohle je spíš o filozofii. Tesla má logiku auto buď zabírá nebo brzdí. Nic mezi tím. Programátoři neměli hodinu fyziky a nechápou že auto může samo někam jet díky gravitaci. Nejspíš Teslu vyvíjeli na Měsíci nebo někde mimo Zemi.
DonVito
Tak za prvé: hodiny fyziky schází především tobě.
Bo motor s permanentními magnety ''plachtit'' prostě neumí.

Za druhé: Tesla má tempomat. 😉
Avatar - Ondore
Ondore
Podľa čoho si usúdil, že Tesla pri brzdení nerekuperuje?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
On nepsal že nerekuperuje při brzdění. On psal že rekuperace není závislá na brzdě, což bylo v článku.
Avatar - Ondore
Ondore
Matej napísal, že: "Tiez ma prekvapilo a zaskocilo, ze tesla nedokaze rekuperovat brzdou." Možno som to vo videu prepočul, ale ak Matej chce, nech sem dá čas kde to bolo. Ja som počul Vaculíka, ako sa rozčuloval nad rekuperáciou, ktorá nastáva pri tom, ako dá nohu dole z plynu a ako sa v staršej Tesle nedá nijako nastaviť (novší firmware už takúto možnosť má, ale ani to nie je dokonalé). Tesla pri stlačení brzdového pedálu samozrejme rekuperuje.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Cos napsal to kravina. Tomu třetímu chlapovi si zřejmě nic neporozumněl. Tesla samozřejmě rekuperuje a to hned po sundání nohy s plynu, chybí že nejde nastavit plachtění.
ericn
Tvl tak jsme asi koukali oba na jiné video, tak kde pan Vaculík exceloval a právě dokáže diváka zaujmout, tak ten druhý hračkář nemá co nabídnout a poslední e😜ert mě unudil ke spánku 😉 Nakonec jsem to ve 3/4videa vypnul... Chlapci se mají ještě co učit 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
Proboha kolik lidí tady nepochopilo, že si ten druhej týpek jen dělá celou dobu řiť? ;-\
ericn
Ano, bylo to hrozně vtipný… :no:
Avatar - Mokrous
Mokrous
Krásně ukázal, jak může toto vozidlo oslovit především děti a týpky jako byl Bukva Bukvatyr.
Stačí říct: "Open butthole" 😁 😁 😁 A prdy už se valí.
Jiří Čada
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Tomogo
Tomogo
... a pominu kvalitu výroby, která je prostě příšerná.
Je to vlastně výborný EV, který má děsivé ovládání a šílený infotainment. Proto je spíše pro fanatiky a skalní příznivce značky. Normální člověk, ač může jinak auto z různých důvodů obdivovat, se mu raději vyhne.
Hendly
Co můžes napsat o příšerně kvalitě výroby?
Děsivé ovládání?
traveldrive
Je to desivé auto, napríklad tie šialené zapustené kľučky jasne hovoria, že to má slabé brzdy a v noci to blbo svieti. 😒] 😒] 😒]
Jiří Kadeřávek
Příspěvek podléhá schvalování.
Marekx
Když pominu tu komickou vložku toho prvního klučiny, který to nejspíše myslel zcela vážně, tak ten druhý byl aspoň technicky zdatný, i když to říkal poněkud kostrbatě a místy pro většinu lidí zabíhal zcela zbytečně do elektrotechnických podrobností. Ale už nejspíše chápu, proč zrovna tuhle hračku na baterky mají v oblibě někteří jedinci. Klidně bych si tipnul, že budou patřit zrovna mezi ty řidiče, kterým dělá synchronizace úkonů při manuálním řazení, stejně tak některé zvyklosti u automatu ve spojitosti se sledováním provozu poněkud problém. Tesla jim totiž umožní ovládat auto jednou nohou a jedním pedálem, proto mají tento mód dle toho druhého klučiny nejraději, čili stejně jako ovládat dětské autíčko a s hromadou asistentů k tomu. Tím se můžou více věnovat mega displeji a pokračovat ve své dětinské zábavě, od které je řízení spíše zdržuje. Kdo by tedy z nich potřeboval mít konfigurovatelnou přístrojovku na tom mega displeji, což by každý normální řidič uvítal. Krb, gamesa, streamování videí je to, co na tom displeji potřebují, ale akorát je zbytečně ještě malej 😁
M1A
Napsat o Tesle Model 3 něco jiného, než chválu na úspěch Elona Muska ve snaze dostat elektrické auto plné náročných technologií, o kterých se nikomu před patnácti lety ani nezdálo, mezi lidi s průměrnými příjmy mi připadá jako tupost.
Některé skvosty v diskuzi mi připadají jako zpráva pro Chocholouška, anebo možná důkaz smrtící kombinace nedostatku znalostí a naprostého výpadku intuice - tady mám na mysli např. "příspěvek" autora "rohYpnol", který píše "naprosto tristní prostornost Tesly 3, kdy především zadní výška sedáku je pro dospělé osoby vzadu totálně nepoužitelná", přitom v poslední Superbu je vzadu na výšku 89cm, v Tesle Model 3 92cm.
Jsem k Modelu 3 dost kritický, takže se na mě neváhejte obrátit s dotazem na detaily.