U elektromobilu je nehlučnost požadovaná vlastnost. Nikdo normální nechce poslouchat řev motoru, když nemusí. Nepamatuju, že by někdo k elektrické lokomotivě doplnil zvuk parního stroje. Ani k elektrické tramvaji se nedoplňovalo řehtání koňů. Potažmo, někomu mohl chybět koňský odér, ale také se nedoplňoval.
Pro některé fanatické elektromagory - normální auta neplní jen funkci přibližovadla z bodu A do bodu B, ale přinášejí i velmi příjemný řidičský zážitek, ke kterému neodmyslitelně patří i zvuk motoru, jeho vytáčení, řazení apod. A právě tyto zážitky jsou pro mnoho lidí velmi důležité a nenahraditelné. Takže podobné trapárny jako umělé zvuky u elektropleček je fakt jen zbytečná snaha a předem prohraný boj. Všem přejí nádherné benzinovo-naftové odpoledne! :-)
Máš orgasmus, protože nerozumíš problematice. Dnes jsem zase jel za dieslovým prasetem, musel jsem si nechat 200 metrů odstup, abych dorazil do cíle živý.
Elektromobily nabízejí výtečný řidičský zážitek z nehlučného provozu. Takže podobné trapárny jako umělé zvuky u elektromobilů jsou nesmyslná hloupost. Zdravím do pravěku.
To je omyl, v tramvajích a autobusech se v létě koňský odér doplňuje ve velkém. Pravda, dokonce už i v Praze se přestali vymlouvat na často otvírané dveře a podobné blbosti a začli chápat, že i prostředek MHD může mít klimatizaci...