Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Frankfurt živě: Modernizovaný Ford Focus - kinetický design, dvouspojková převodovka, úsporná verze

Ford Focus se dnes ve Frankfurtu představuje jako další zástupce nejnovějšího designového směru evropského Fordu. Design druhého Focusu se mění po třech letech od uvedení na trh.
Zpět na článek
11. 9. 2007 09:11
11. 9. 2007 09:13
11. 9. 2007 09:21
11. 9. 2007 09:27
neregistrovaný "radek.ma"
11. 9. 2007 09:36
neregistrovaný "xxy"
11. 9. 2007 09:45
11. 9. 2007 09:52
neregistrovaný "xxy"
11. 9. 2007 10:09
11. 9. 2007 10:13
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 10:27
11. 9. 2007 10:51
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 10:58
11. 9. 2007 11:21
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:26
11. 9. 2007 11:31
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 10:13
11. 9. 2007 10:27
11. 9. 2007 10:32
11. 9. 2007 10:34
11. 9. 2007 10:55
11. 9. 2007 12:37
anonym
11. 9. 2007 16:16
neregistrovaný "Petr Pan"
11. 9. 2007 16:34
11. 9. 2007 10:13
11. 9. 2007 10:23
11. 9. 2007 10:28
11. 9. 2007 10:42
11. 9. 2007 10:56
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 11:30
11. 9. 2007 11:15
11. 9. 2007 11:35
11. 9. 2007 11:10
11. 9. 2007 11:19
11. 9. 2007 11:55
neregistrovaný "Coulin"
14. 9. 2007 13:34
anonym
11. 9. 2007 11:18
11. 9. 2007 11:21
11. 9. 2007 11:28
11. 9. 2007 11:30
11. 9. 2007 11:28
11. 9. 2007 11:30
11. 9. 2007 11:38
11. 9. 2007 11:45
11. 9. 2007 11:47
11. 9. 2007 11:51
11. 9. 2007 11:42
11. 9. 2007 11:48
11. 9. 2007 10:04
11. 9. 2007 09:46
neregistrovaný "ssss"
11. 9. 2007 09:51
11. 9. 2007 09:33
anonym
11. 9. 2007 09:39
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 9. 2007 10:00
neregistrovaný "z1"
11. 9. 2007 10:05
11. 9. 2007 10:07
11. 9. 2007 17:30
anonym
11. 9. 2007 09:38
11. 9. 2007 10:24
neregistrovaný "Kubajsu"
11. 9. 2007 10:30
11. 9. 2007 10:31
11. 9. 2007 11:35
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 13:10
11. 9. 2007 13:43
anonym
11. 9. 2007 13:17
11. 9. 2007 13:44
11. 9. 2007 14:04
anonym
11. 9. 2007 14:29
11. 9. 2007 18:29
anonym
12. 9. 2007 07:26
13. 9. 2007 17:17
neregistrovaný "neczy"
11. 9. 2007 18:59
12. 9. 2007 07:23
11. 9. 2007 14:41
neregistrovaný "avantime"
11. 9. 2007 14:44
anonym
11. 9. 2007 14:50
neregistrovaný "Level5"
11. 9. 2007 15:39
anonym
11. 9. 2007 16:20
neregistrovaný "Alessio."
11. 9. 2007 18:25
anonym
11. 9. 2007 23:04
anonym
13. 9. 2007 17:12
11. 9. 2007 09:11
konečne
sme sa dočkali a Focus dostal trošku odvážnnejšie tvaspoň svetla ,ktore pôsobili dosť nudne...celkovo vyzera teraz o moc lepšie ako verizia vyrabana doteraz...
Rozbalit vlákno
1
11. 9. 2007 09:13
Re: konečne
Souhlas, zmondeovatění Focusu rozhodně prospělo.
11. 9. 2007 09:20
Kineticky do průměru
Tak zatímco první Focus se nedal ve změti aut přehlédnout,druhá generace se mezi auty ztrácela...taková šedá myška,byť velmi kvalitní.Tato modernizace Focusu myslím prospěla,auto prokouklo,a když ho zaparkuješ hodně daleko,můžeš tvrdit,že máš nové Mondeo :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
11. 9. 2007 11:36
Re: Kineticky do průměru
První generace facelift nepotřebovala, ty kosmetické změny, které prodělala, snad nestály ani za řeč. Dvojka faceliftem prošla, jak vidno. Aspoň je vidět, jak s dvojkou Ford šlápl vedle.... :-)
11. 9. 2007 11:42
Re: Kineticky do průměru
:yes: Ano,pouze kvalita to všechno nezachrání,chce to pěknější obal. ;-)
11. 9. 2007 09:21
POKUS
Tak nám vzala za své jistá vizuální kompaktnost, hladkost, uchopitelnost, ta určitá milost Focusu. Nejásám. P.S. Chromový knírek... hmm.
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "radek.ma"
11. 9. 2007 09:27
Re: POKUS
no musím s Tebou souhlasit, to co dělalo Focus focusem je pryč. Když má na sobě slečna vrstvu make-upu, tak to nutně neznamená výhodu...
neregistrovaný "xxy"
11. 9. 2007 09:36
Re: POKUS
Vy jste ale pakoši! Co se Vám na současné verzi líbí? Jaká uhlazenost? Pane bože! GTI běž rychle napsat jak skvělá je Fabia Scout - ať tě neminou bonusy od PR Škodovky
Jediný důvod proč jsem pořád váhal před koupí Focusu byl právě vzhled. Jinak všechno naprosto špica (cena, motory, jízda, spolehlivost, atd.)Neříkám, že facelift to řeší, např. zadní část i boční profil pořád nic moc, ale je to jenom facelift. Auto rozhodně prokouklo. Pokud udrží současnou cenovou politiku, není co řešit a na jaře jdu do kombíka. ;-) ;-)
11. 9. 2007 09:45
Re: POKUS
Jo, ale nenapsal jsi, že do kombi od Golfu... běž se na něho podívat. Pokud máš voko, (a cením tvůj pohled na záď) pak záď kombi focusu tě asi zaujmout nedokáže vůbec. P.S. Ty bláboly o bonusech sis mohl odpustit.
neregistrovaný "xxy"
11. 9. 2007 09:52
Re: POKUS
Už mě někdo předběhnul - přesně - placený agent VW.
Chlapče tak mi vyjmenuj pár silných stránek toho tvého Golfa proti Focusu.
11. 9. 2007 10:09
Re: POKUS
Placený agent VW? A tys co, placený agent Fordu? Ten chlapec je milý... přál bych ti mě vidět >:-[] Netahej sem dnes diskuzi o Golfu. Já ho nahoře zmiňuji jen kvůlivá F combi... které považuji opravdu za vizuálně nejméně povedené kombi své třídy. Například Octavia II kombi... na tu je radost pohledět. Zrovna tak jako na Golf variant. Který ovšem přišel poměrně pozdě.
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 10:13
Re: POKUS
Golf variant a radost pohledeť ??? človeče koľko je ešte takých ako ty ? 3 % >:-[]
11. 9. 2007 10:27
Re: POKUS
Neboj se,je hodně lidí,kterým se VW Golf ve všech variantách líbí...nebo si myslíš,že prodejní čísla lžou? :no:
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 10:51
Re: POKUS
No okrem pár zaslepencov typu GTI som ešte nikde nepočul a ani sa nedočítal, že by niekto na Golf Variant povedal "radost pohledet", lebo vkus je síce indiv. vec, ale ľudí , ktorí považujú Golf Variant za dizajnový skvost je asi fakt max. 3% a to že sa predáva ? No je jasné , že nie každý si kupuje auto podľa toho komu sa čo najviac páči , ale zohľadňuje aj plno iných vecí.
11. 9. 2007 10:58
Re: POKUS
Jasně, většinou, třeba Focuse, si lidi kupují proto, že se jim sice nelíbí, ale zato má výborné jízdní vlastnosti. Tak tenhle pohled, saco, neplatí ani u bot, natožpak u aut...
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:21
Re: POKUS
GTI ty si extra trieda. Zazil som tu mnoho diskutujucich....vacsina dokaze pozdvihnut kvality aj inych znaciek ako ich "oblubenych" , no ty musis vzdy zhovadit vsetko, okrem VW a Skody. Navyse tie tvoje uhladene oblbovacie kecy, to mi pripomina strategiu Skody pri ziskavani zakaznikov. Nevsimol som si, ze by napr. francuzi pouzivali take oblbovacie recicky, no napriek tomu maju vysoke predajne cisla!
11. 9. 2007 11:26
Re: POKUS
Málo mě čteš. Co se týká PR aktivit každé automobilky, platí stále to stejné - každá automobilka chce prodat co nejvíce aut, a nemají si co vyčítat. Ten ovšem, kdo prodává nejvíce v Evropě je - VW. Ten je nejúspěšnější. Zaslouženě.
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:31
Re: POKUS
to mozno, ale su tu i ini Renault, Fiat, Citroen, Volvo, Ford, atd, atd, atd .......este som necital, kde si pochvalil aj inu znacku. Napr. vcera tu vsetci chvalili novu Lagunu coupe.... skus to aj ty ;-)
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 10:13
Re: POKUS
"F combi... které považuji opravdu za vizuálně nejméně povedené kombi své třídy"
heh. ako majitel Focus kombi musim nesuhlasit ;) mne sa prave Focus kombi paci najviac zo vsetkych, samozrejme, aj preto som si ho kupil
11. 9. 2007 10:27
Re: POKUS
Jistě. Ale určitě uznáš, že jsou tu i jiní... například ti, kteří kupují Octavii combi. Pro mne je vizualita zádi kombi F absolutně nepřijetelná.
11. 9. 2007 10:32
Re: POKUS
O2 kombi je narozdíl od Golfu Variant vyvážená a pěkná...
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 10:34
Re: POKUS
Jasne, kazdemu sa paci nieco ine :-)
anonym
11. 9. 2007 12:37
Re: POKUS
Kombi od focusu přišlo v roce 2004 a golfu letos a když je ze zadu porovnam tak ty ročniky scela jistě přijdou prohodit a nebo maš šedy zakal?Spiš bych to ale viděl na něco s moskovnou
neregistrovaný "Petr Pan"
11. 9. 2007 16:16
Re: POKUS
Ty jsi vizualita, rozumo >:D
11. 9. 2007 16:34
Re: POKUS
vizuálne najmenej povedené???
... 100 ľudí 100 chutí , mne sa osobne páči práve najviac, a aj tá zadná časť nemá chybu!
11. 9. 2007 10:13
Re: POKUS
Kombi od Golfu je designový průser, vypadá ta jako nakynutej knedlík>:D
11. 9. 2007 10:23
Re: POKUS
Designový průser?To si snad děláš srandu... :no:
11. 9. 2007 10:28
Re: POKUS
a takhle co cejtí většina lidí co znám.... Ten zadek díky tomu, jak nízko má položený světla a jak jsou protáhlý do boků + jejich velikost vypadá jak zadek nějaký příšery z druhohor
>:D
11. 9. 2007 10:42
Re: POKUS
To přirovnání dle mne vůbec nesedí,ale je to tvůj názor...VW se právě u Variantu na zadní části rozhodl nastoupit jiný designový směr,a povedlo se mu to na 1 ;-)
neregistrovaný "saco1"
11. 9. 2007 10:56
Re: POKUS
bol by som strašne zvedavý keby sa hlasovalo, koľko ľudí by okrem teba a GTI dalo tomuto paškvilu 1.
11. 9. 2007 11:30
Re: POKUS
Není to o hlasování,ale o prodejních číslech,a ty budou vysoké...No,a nazývat to paskvil,tohle bych použil u nových modelech Peugeotu
Avatar - Ghostyx
11. 9. 2007 11:15
Re: POKUS
Naopak, nepovedlo se mu to vubec, ta zad vypada priserne, jakoby tam byla nalepena z jinyho auta... :no: :no: :no:
11. 9. 2007 11:35
Re: POKUS
Ano,jak jsem psal výše,VW šel u zadní části novým designovým směrem.Dále je třeba si uvědomit,jak "starý" je původní design Golfu a co z toho VW vytěžil,dle mne je to pohledné.
11. 9. 2007 11:10
Re: POKUS
Sakra chlape, máme asi stejný oko, o zadku novýho Golfu kombi si myslím totiž to samý :yes:
Avatar - sparrow1
11. 9. 2007 11:19
Re: POKUS
já teda koncern vw nemusím a golf se mě naposled líbil dvojkovej ale ten novej variant se mě líbí ale i focus octávka není špatná ale jezdí jich moc a tak je okoukaná.Ten samý problém byl u fabie combi I kdyz s ní vyjeli líbila se ale ted jich jezdí tolik až to leze krkem.Jezdit jich tak jako třeba focusú tak nemaj škodovky tolik odpůrcú sám taky nejsem zrovna jejich fanoušek ač octavii 2,0tdi občas jezdím a spokojenost ale asi bych si radši koupil něco čeho jezdí mín.
neregistrovaný "Coulin"
11. 9. 2007 11:55
Re: GOLF 100x
Golf Variant- Naprosto nesourodé auto. Na VW je vidět křeč,jak za co nejmiň peněz udělat co nejvíc :no: :no: :no: Asi deset let starej Golf 100x jinak GOLF Plus,Golf mmínus,Golf do délky...Ještě jim chybí Golf do šířky >:D >:D,aby se tam vešli vyžranější Helmuti... Já bych to nazval:" designovým golfským průjmem "
anonym
14. 9. 2007 13:34
Re: GOLF 100x
U vyžranejch Helmutů jsem se zasmál nahlas :yes:
11. 9. 2007 11:18
Re: GOLF 100x
Ono jde u těchhle kombíků v první řadě o užitnou hodnotu. A dost se mi nelíbí, že spousta nových kombíků nemá ložnou plochu v rovině s nárazníkem, ale že je tam schod. Vem OII kombi, Golf kombi, Focus II kombi atd. Nejdřív musíš dokoupit dvojitou podlážku, abys to měl rovný, pak ti to zase ukousne něco z místa pro kufry... To můj Focus Mk.I má schod nula, absolutně pravidelný tvar, do něhož vůbec nezasahují podběhy (neboli narážka na prý pravidelný tvar u nedávno testoveného Ceedu kombi)... Tuhost karoserie je jedna věc, ale stejně mi připadá, že vývoj jde občas krapet nazpátek ;-\
11. 9. 2007 11:21
Re: GOLF 100x
Souhlas. Navíc Focus I. je vizuálně úplně něco jiného než Focus II. Focus I je dodnes stále originální, stylové, velmi povedené, až avantgardní auto. Stále krásné.
11. 9. 2007 11:28
Re: GOLF 100x
Hele, že tys viděl mý auto? Jak to tady popisuješ, pasuje to přesně >:D ;-)
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 11:28
Re: GOLF 100x
omyl, Focus II kombi je rovina
11. 9. 2007 11:30
Re: GOLF 100x
Není tam taky malý schod? Menší, než u OII... Nebo s mýlím??? A pokud je tam rovina, je tam standardně, nebo se musí zaplatit?
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 11:38
Re: GOLF 100x
hmm. neviem aky schod je u OII ale ak aj je, tak som si ho nevsimol.. pozriem sa ked pridem domov, myslim ze je tam rovina standardne..
11. 9. 2007 11:45
Re: GOLF 100x
Tak u OII jsem si jistý, že tam schod je. V některých verzích sice bude asi ta dvojitá podlaha standardně, ale to nic nemění na tom, že když chceš mít těch slibovaných skoro 600l kufru, je tam schod skoro 10cm. Prostě se mi občas zdá, že lidi z vývoje zkoušejí tu marketingem slibovanou možnost převozu krabice a x b x c jenom s nějakou lehkou bednou. Kdyby to zkusili třeba s reálnou ledničkou, vživotě by je taková hovadina jako schod u kombíku nenapadla... :no:
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 11:47
Re: GOLF 100x
no, tu (Focus II) dvojite dno nie je, hned je tam rezerva pod kobercom..
11. 9. 2007 11:51
Re: GOLF 100x
A tak to má podle mě být. Že když si někde v prospektu přečteš, že to má třeba 500l objem, že v tom nejsou nasčítané i pidiprostůrky, kam se vejde sotva náhradní pojistka...
Avatar - mehturt
11. 9. 2007 11:42
Re: GOLF 100x
tuto to celkom dobre vidiet, fotky na prvej stranke dole
www.autorevue.cz
/default.aspx?section=17&server=1
&article=5695
11. 9. 2007 11:48
Re: GOLF 100x
Tak jo, v hlavní části je to v rovině, v rozích tam malý schůdek je. Každopádně lepší, než u zmiňované OII. A jen aby si někdo nemyslel - proti OII normálně nic nemám... ;-)
neregistrovaný "ssss"
11. 9. 2007 09:46
Re: GOLF 100x
Kolego už delší dobu tady sleduju ty tvoje výlevy a nedá mi to než reagovat. Buď sis vzal za úkol tady mermomocí prudit, no dobrá, ale v tom případě škoda tvého (i našeho) času. A nebo (a to je podle mě pravděpodobnější) jsi placený agent jednoho nejmenovaného koncernu, kterému v poslední době hlavně Ford dává v Česku pěkně na * v prodejích. A garantuju ti že tenhle Focus se v prvních měcících prodeje dostane do čela mezi zahraničními značkami. Říkám ti nech už toho, stejně tady jenom každého unavuješ a běž dělat konečně něco užitečného :yes:
11. 9. 2007 09:51
Re: GOLF 100x
Tvé garance nepotřebuji, vím o prodejích poměrně sám dost. Já nahoře ovšem o prodejích nepíši, píši o liftingu, píši o tom, jak působí. Na mne. Tak jen piš, piš, ssss, třeba tvé věty nakonec budou i užitečné... >:D :no:
anonym
11. 9. 2007 09:33
good job
Rozhodně o 100% lepší než usedlý design předchozí verze... good job :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "_Teddy_"
11. 9. 2007 09:39
Re: good job
Povedal by som, ze co do dizajnu kdesi medzi prvou a druhou verziou. Prvy focus mal napadity a osobity dizajn, ktory niekto obdivoval, iny zatracoval. Sucasna verzia je skor smer k neutralnemu dizajnu, ale tymto facelifrom ziska Focus aspon jednotny "corporate-look". Podobnost s ostatnymi modelmi od Fordu je ocividna. Nie je to sice ladny dizajn povyseny az nad funkcnost (ako napr. Bravo), ale vsak dizajn ani nie je hlavny dovod, pre ktory sa Focusy kupuju...
neregistrovaný "z1"
11. 9. 2007 10:00
Re: good job
Naprostý souhlas. Design Focusu I tento facelift nedožene ani náhodou, ale alespoň se to někam posunulo. Myslím že vše vyřeší až třetí generace (za cca 2-3 roky). Usuzuji podle posledních výstupů (Kuga, Verve, SMax). Poslední věc, která evropskému Fordu chyběla k tomu, aby se stal nejprodávanější značkou na kontinetnu, byl právě design. Jsem rád, že se poučili a budou stavět konkurenci mimo hru stejně jako s Focusem I.
11. 9. 2007 10:05
Re: good job
tím je zejména bezkonkurenční podvozek v daném segmentu, rozumný poměr mezi cenou a užitnou hodnotou, poměrně levné náhradní díly a výborné dieslové motory ;-)
11. 9. 2007 10:07
Re: good job
předchozí příspěvek se týkal reakce Teddyho...
anonym
11. 9. 2007 17:30
Re: good job
Facelift je docela dobrej, akorát škoda že čím dál víc automobilek unifikuje vzhled předních masek svých modelů (stejný tvar chladiče mi nevadí, ale rovnou celá maska to je podle mě už moc). Měli víc zamakat na interiéru a to citelně. Mě osobně nejvíc vadí design dveří, nikde žádná látka jenom plast a odkládací kapsy aby člověk hledal lupou a taky to šetření na nepatřičných místech (při elektricky ovládaných oknech zaslepená díra po klice atd.). Focus je určitě technicky kvalitní vůz, ale vnitřek se s Golfem nemůže rovnat, Focus je taková plastová krabice jako ostatní americký auta.
11. 9. 2007 09:38
facelift
Někdo dělá nový model a výsledek vypadá jako facelift (307/308; 206/207) a druhý zase facelift a vypadá jako nový model... (hodnocena přední část auta). Připomíná mi to situaci, kdy prošlo faceliftem v r. 1996 Mondeo, kdy z nevýrazného auta podobajícího se japoncům, se stalo osobité auto s výrazným charismatem :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kubajsu"
11. 9. 2007 10:24
Re: facelift
jj, když to srovnám s faceliftem první fábie, která dostala nový mlhovky a zadní lampy, tak je to opravdu o něčem jiném >:D
11. 9. 2007 10:30
Re: facelift
to tady zase vypadne spousta reakcí typu: když je dobrý základ, tak není co měnit >:D >:D >:D
Avatar - sargis
11. 9. 2007 10:31
Re: facelift
Suhlas, spredu je to nove auto. A vydarene. Len jedneho sa obavam, aby otvor chladenia v narazniku evoluciou nepresiel k tlame ako u Peugeota.
11. 9. 2007 11:08
konečně lepší interiér
Ačkoliv mi druhá generace FF designově nikdy extra nepřirostla k srdci (až na kombi, který se mi dost líbí), nejvíc mi vadil vzhled interiéru. Snad brzo ukážou fotky interiéru i bez tý "televize" uprostřed, aby bylo vidět, jak vypadají civilní verze. Nebo si holt budu muset počkat do příští středy, kdy ho uvidím ve Frankfurtu naživo ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zezulka"
11. 9. 2007 11:35
ironia a GTI
GTI ...uz len nazov tvojho prveho prispevku vela napoveda (POKUS) .....skutocne nedokazes akceptovat ine auto ako VW a Skodu. Skus sa poradit s lekarom. A prosim ta, bolo by zaujimave sa dozvediet, ze na com jazdis ty (tvoje sukromne, za tvoje peniaze) ....vela diskutujucim by to napomohlo ;-)
FOKUS je vazny konkurent a akosi predbieha uz aj Golfa a to ti asi vadi. Inac k tomu Focusu :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
11. 9. 2007 13:10
Fokus potvrdil!
Ano, bohužel, tyto obrázky jen potvrdily, že z hlediska designu je facelift v 95% případů spíše na škodu, jedno u jaké automobilky a výjimky jsou v tomto ohledu řidší než starý cedník. Marketingové materiály vždy hovoří o "osvěžení" linek atd. atp., ale ve finále to většinou znamená jiné nárazníky, tvar světel případně jinou optiku. U Fokusu jdou teď ale dál a naroubovali na něj celý předek ze svébytného modelu (mondea), které k jeho původním linkám prostě nesedí, místo osvěžení vzniká spíše karikatura. O původním designu focusu II se může psát, že byl příliš konzervativní, nudný atd., ale ať byl jakýkoliv, podsatné je, že byl takový celkově, byl jednotný a soudržný, teď na nekomplikovaně konzervativní kastli naroubují "dramatický" předek mondea a hotovo. Mně to naprosto neoslovuje, asi se stanu zakladatelem "Ligy na potírání faceliftů". ;-) :-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
11. 9. 2007 13:43
Re: Fokus potvrdil!
podle tebe to potvrdil, podle většiny reakcí je to právě naopak; ale nenech se realitou vykolejit
Avatar - Dinar
11. 9. 2007 13:51
Re: Fokus potvrdil!
Ty považuješ názory ze zdějších diskusí za odraz reality? :-O >:D No, to pak budeš mít v reálném životě těžké, anonyme. ;-)
11. 9. 2007 13:17
facelift
Najnovší facelift, výrazný naprieč celým portfóliom značky posúva modely trochu inam, ako boli tie doterajšie. Umiernený a nekonfliktný štýl k dynamickejšiemu a jemne agresívnemu vzhľadu. Mnohým sa nepáči, mne áno. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
11. 9. 2007 13:44
Re: facelift
o.k. jen bych ti připoměl tvé obvyklé nářky nad jednotnou maskou VW, v případě Fordu tu máš nejen masku, ale celý předek včetně světel, takže napříště to vypadá, že všechny fordy budou zepředu Mondeem v různých velikostech, to se ti líbí???
anonym
11. 9. 2007 14:04
Re: facelift
A co říkáš na nadmíru povedený facelift Mondea v roce 1996, taky jen vyjímka? Prostě nemáš pravdu, nemůžu si pomoci...
Avatar - Dinar
11. 9. 2007 14:29
Re: facelift
Jakou pravdu, nějakou univerzální? Zrovna to Mondeo v 96tém považuju za jeden z nejhorších příkladů, to původní vyšlo v 93tím, tuším a bylo to jedno z nejhezčích aut ve střední třídě, facelift z něj udělal designovou konkurenci soudobých Korejců. Problém je právě v tom, co mi na faceliftech vadí nejvíc, naroubování něčeho (prvků jiného designového stylu) na původní tvary, u Mondea ty new edge prvky narvali na původní tvarově umírněnou kastli + tam zůstal původní vnitřek, který s těmi useklými elipsami a půlkruhy vůbec nekorespondoval. Později v tomto duchu (new edge) udělali celé nové auto (Focus I) a ejhle, ono to fungovalo, právě proto, že to tak bylo celé od počátku tvořeno v jednotném stylu.
anonym
11. 9. 2007 18:29
Re: facelift
No o5 si mě přesvědčil, že o autech nevíš zhola nic. Facelift Mondea v r. 1996 byl provedenej plně s ohledem na stávající interiér (táhlý oblý křivky) a narozdíl třeba od Fabie je dodnes nadmíru útulný a originální...
Avatar - Dinar
12. 9. 2007 07:26
Re: facelift
Stačí, když napíšeš, "mám ho a líbí se mi" a hotovo. Do debat o designu se pouštět nemusíš, obvzlášť je to k ničemu, když do toho zatáhneš vlastní auto. ;-)
neregistrovaný "neczy"
13. 9. 2007 17:17
Re: facelift
S tim Mondeem rocnik 96+ naprosto souhlasim, nechapu, co tady kdo pise o povedenym faceliftu...Korea jako vysita...tenhle facelift Focusu se sice timhle smerem nevydal, ale nelibi se mi, vypada to, ze se Ford vydal cestou 'predek Mondea do kazde tridy' ;-\
11. 9. 2007 18:59
Re: facelift
jednotná nudná maska a jednotná zaujímavá maska je podstatný rodiel.....neplas sa, je to vec vkusu jednotlivca ci sa paci alebo nepaci
Avatar - Dinar
12. 9. 2007 07:23
Re: facelift
Tohle je velmi úsměvný argument. :-)
neregistrovaný "avantime"
11. 9. 2007 14:41
ne zrovna radikální změna
kinetický design se mi líbí,osvěžilo to nudný focus,ale hlavně v interiéru je patrné,že nejde o žádnou revoluci
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 9. 2007 14:44
no...
..tak nejak mam pocit, ze ten design nefunguje stejne jako u Mondea...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Level5"
11. 9. 2007 14:50
Forde, forde :(
Tak tohle mě teda fakt nenadchlo po nádherné první radě přišla hezká druhá a teď todle :no: nic moc teda nový mondeo sem překous stěží a tohle strávim ještě hůř už kvůli tomu že Focus ST je moje velká lásky :'-( :-( :'-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 9. 2007 15:39
Hnus
Poslední designová linie Fordu je dost podivná, ale tohle je vrchol. Normální Focus ale s naroubovaným předkem z nového Mondea... Vypadá to jako nepovedený domácí tuzing a ne facelift. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio."
11. 9. 2007 16:20
hmmm
Pěkný a i dobře jezdí... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
11. 9. 2007 16:21
U Forda tunili
A Focus dostal tak nějak dravější vzhled, no budiž - asi to potřeboval, byť ta "tlama" pod SZP jest diskutabilní a chromovaný knírek (copyright GTI :yes:) snad nebude ve všech verzích, světla se IMHO povedly, ostatní změny nejsou zas až tak moc výrazné (a to je dobře). Tož uvidím až na mne vybafne někde zpozarohu live .......
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2007 18:24
Dvojspojkova prevodovka
Sice jsem si precetl diskuzi o faceliftu, ale myslim si, ze nejdulezitejsi je technicky pokrok. Tam jiste patri dvojspojkova prevodovka. To je to co bych u sveho Focusu Kombi mohl klidne mit. Jenom doufam, ze i model po faceliftu bude mit moznost umistit v kufru plnohodnotnou rezervu 16" jako dosud, a ne neplnohodnotnou nebo dokonce zadnou jako u S-max, ktery to u mne diky tomu uplne prohral.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - misoo
11. 9. 2007 23:46
Re: Dvojspojkova prevodovka
konecne normalny prispevok !! :yes: ;-)
anonym
11. 9. 2007 18:25
Start tlačítkem
Všimli jste si kam Ford umístil startovací tlačítko. Nechtěl bych bejt řidičem až poveze svoje starší rodiče a děda mu ze zvědavosti zmáčkne tlačítko "POWER" >:D
Rozbalit vlákno
2
11. 9. 2007 19:02
Re: Start tlačítkem
trepes hluposti, bez stlacenej spojky nenastartujes
anonym
11. 9. 2007 23:04
Re: Start tlačítkem
Já měl na mysli, že mu vypne auto a né že nastartuje, to by byl prd problém >:D
Avatar - lulipin
13. 9. 2007 17:12
pěkný
auto se mi líbí, jen mě vždycky z těcho faceliftů mrazí, protože vím, že mám doma už něco co je staré ;-\
Rozbalit vlákno
0