Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Martin Vaculík a ojetý Jaguar XF (X260): Kočka závislá na servisu!

Byť Jaguar už přes dvanáct let patří Indům a již s první generací řady XF opustil retrodesign, přinejmenším jedna tradiční věc o něm stále platí - zanedbaný servis se může šeredně vymstít.
Zpět na článek
23. 8. 2022 16:16
24. 8. 2022 08:20
23. 8. 2022 15:07
je to prostě Jaguar no
Šanci měli pěknou ale nevyužili ji, a nyní o Jaguaru není vůbec slyšet asi krachuje. Uvidíme jestli bude elektrické XJ :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ja Prvni 123
23. 8. 2022 16:43
Re: je to prostě Jaguar no
Elektricka sracka snad nebude.
23. 8. 2022 18:26
Re: je to prostě Jaguar no
Asi nebude. Ze vraj uz bolo hotove a pred uvedenim zmenili filozofiu a hodili to do kosa. Tusim dojazdia xe, xf a potom uz iba ev suv a crossovery.
Avatar - Barrichello
23. 8. 2022 16:16
Jaguar XF
První generace XF (X250) měla aspon pořádné benzínové motory (diesly ne, ty jebky od PSA stojí za kulové) 3,0 V6 s kompresorem a V8 4,2 a 5,0.

Druhé generaci zbyl bohužel jen ten 3,0 V6 kompresor.....

A i co se týče designu je první generace po faceliftu ta nejhzečí.

Osobně sem měl bohužel jen tu 3,0 V6 twinturbo v dieslu. Ale jízdní vlastnosti i tak výborné (až na ten zvuk chrochtáku samo).
Rozbalit vlákno
4
24. 8. 2022 08:20
Re: Jaguar XF
Druhá generace byla o benzíny řádně ošizena a po FL je situace ještě horší. Mluví se o tom, že XE a XF nahradí jeden sedan, samozřejmě EV.
24. 8. 2022 09:15
Re: Re: Jaguar XF
Sedan? Neverim. Nebol tu pred casom clanok, ze uz iba suv a crossovery?
Avatar - Barrichello
24. 8. 2022 09:30
Re: Jaguar XF
Tak tak, v druhé generaci sem nejel, jen sem v ní seděl. V té verzi co byla hned zpočátku prodejů a tam se mi interiér nelíbil, ten byl lepší ve faceliftu jedničky co sem měl já. Já navíc měl ten s tím krásným světlým dřevem.

Zajímalo by mě jak jezdí ten 3,0 V6 kompresor a 5,0 V8. V tom sem nikdy nejel, 4,2 tu znam z XJ...
Avatar - Barrichello
23. 8. 2022 16:22
Poslední poctivý Jaguar
Kdo chce klasický poctivý Jaguar , co ho nesežere na servisu, tak je ideální volba sedan XJ řady 300 a to s řadovou šestkou nebo pak nástupce X308 s V8 3,2 a 4,0 (včetně kompresorové verze XJR/Daimler Super V8)

Jednoduchá auta na které je mraky dílů, akorát si pohlídat korozi, funkčnost elektriky ideálně bez zásahu kutila a u X308 z let 1997-2001 zda to má měněné rozvody, protože origo se tam dávaly plastové napínáky a vodní pumpa s plastovými lopatkami (prostě Ford no). A pokud ne, tak je dát vyměnit.

Krásné svezení a luxusní kůže conolly, dřevo, prostě opravdový aristokrat. Ceny běžných dílů za směšně nízké částky a karosářské díly atd se válí ve velkém v polsku a samozřejmě v Británii.
navíc na motoru se dobře dělá a vše je velmi dobře přístupné.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
23. 8. 2022 19:50
Re: Poslední poctivý Jaguar
Som zvedavy kedy chcu prist s novym XJ.... uz to v tom jagu zacina vyzerat jak v alfe.... poslednu dobu len same sluby a terminy ale v realite kde nic tu nic. Ak to takto pojde dalej tak normalne zacinam mat obavy ako zvladne tuto hekticku dekadu....
Avatar - Barrichello
23. 8. 2022 20:24
Re: Poslední poctivý Jaguar
žádné nové XJ prý nebude, ani to elektrické...
Avatar - Ja Prvni 123
23. 8. 2022 16:43
Jste premiovy magori
Kazdemu autu se vymstvi zanedbany servis.

Zatim jedine auto, ktere zlobilo uz jako uplne nove a vydrzelo mu to i pres pravidelny servis byl Passat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
24. 8. 2022 06:23
Re: Jste premiovy magori
Passat B6 ? Ostatní jsou na tom lépe
24. 8. 2022 08:08
XF vlastní dojmy
Měl jsem dva XF po FL, sedan se 177kw a kombík 202kw. Oba jezdily spolehlivě a bez problémů, je pravda, že obě nové. Sedan byl na 18" a byl velmi komfortní, kombi se sportpaketem pak na 20" a i ty dokázal skvěle naladěný podvozek ukočírovat bez problémů.
U sedanu se po cca 70tkm začaly ozývat přední tlumiče na zatravňovací dlažbě, vyměněno v rámci záruky. Kombík mi 2x odmítl otevřít nádrž, řešeno v rámci záruky výměnou zámku.

Motoricky bez problémů a to byl kombík s chipem, pouze byla otravná občasná regenerace DPF. Když to člověka potkalo na delší cestě a omezilo výkon, nutilo držet ve vyšších otáčkách, nebylo to dvakrát příjemné. Naštěstí to není každodenní věc, stávalo se tak jednou za dva/tři měsíce.

Jinak pohodlné, pěkně jezdící auto se skvělým řízením a parádně odladěným podvozkem na naše silnice.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
24. 8. 2022 08:56
Re: XF vlastní dojmy
Jj, ten kombík byl krasavec, akorát se na něj nedaly sehnat gumy v celém Rakousku. :D
24. 8. 2022 11:58
Re: XF vlastní dojmy
"Oba jezdily spolehlivě a bez problémů" ... "Kombík mi 2x odmítl otevřít nádrž, řešeno v rámci záruky výměnou zámku"
Není to trochu protimluv?
24. 8. 2022 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
24. 8. 2022 13:16
Re: XF vlastní dojmy
Zlobící zámek nádrže považuješ za ježdění s problémy a nespolehlivě? Webpaja to auto měl několik let, nájezd přes sto tis. určitě, osobně bych při výskytu podobné závady jako jediné za několik let užívání auta takové auto označil za spolehlivé a bez problémů zcela určitě.
Avatar - Dinar
24. 8. 2022 09:02
První generace XF
byl jaguáří průlom, návrat zpět do segmentu v plné parádě, jakkoliv mně předface verze zvenku úplně neseděla. Druhá gen. je designově lepší, bohužel právě jen zvenku, vnitřek byl do fl bída, po fl je XF pěkný zvenku i zevnitř, jen zas nemá motory. Jaguáří začarovaný kruh z něhož podle JLR vede cesta v podobě elektrického suv/crossoveru. Jinými slovy, konec pohádky o XF. :-|
Rozbalit vlákno
0