Premium
Radek Holodňák
2
Šanci měli pěknou ale nevyužili ji, a nyní o Jaguaru není vůbec slyšet asi krachuje. Uvidíme jestli bude elektrické XJ :-!
Ja Prvni 123
1
Elektricka sracka snad nebude.
Hamnunasakra
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PrimitivRadek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ptr078
2
Asi nebude. Ze vraj uz bolo hotove a pred uvedenim zmenili filozofiu a hodili to do kosa. Tusim dojazdia xe, xf a potom uz iba ev suv a crossovery.
První generace XF (X250) měla aspon pořádné benzínové motory (diesly ne, ty jebky od PSA stojí za kulové) 3,0 V6 s kompresorem a V8 4,2 a 5,0.
Druhé generaci zbyl bohužel jen ten 3,0 V6 kompresor.....
A i co se týče designu je první generace po faceliftu ta nejhzečí.
Osobně sem měl bohužel jen tu 3,0 V6 twinturbo v dieslu. Ale jízdní vlastnosti i tak výborné (až na ten zvuk chrochtáku samo).
Druhé generaci zbyl bohužel jen ten 3,0 V6 kompresor.....
A i co se týče designu je první generace po faceliftu ta nejhzečí.
Osobně sem měl bohužel jen tu 3,0 V6 twinturbo v dieslu. Ale jízdní vlastnosti i tak výborné (až na ten zvuk chrochtáku samo).
Hamnunasakra
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Druhá generace byla o benzíny řádně ošizena a po FL je situace ještě horší. Mluví se o tom, že XE a XF nahradí jeden sedan, samozřejmě EV.
Tak tak, v druhé generaci sem nejel, jen sem v ní seděl. V té verzi co byla hned zpočátku prodejů a tam se mi interiér nelíbil, ten byl lepší ve faceliftu jedničky co sem měl já. Já navíc měl ten s tím krásným světlým dřevem.
Zajímalo by mě jak jezdí ten 3,0 V6 kompresor a 5,0 V8. V tom sem nikdy nejel, 4,2 tu znam z XJ...
Zajímalo by mě jak jezdí ten 3,0 V6 kompresor a 5,0 V8. V tom sem nikdy nejel, 4,2 tu znam z XJ...
Kdo chce klasický poctivý Jaguar , co ho nesežere na servisu, tak je ideální volba sedan XJ řady 300 a to s řadovou šestkou nebo pak nástupce X308 s V8 3,2 a 4,0 (včetně kompresorové verze XJR/Daimler Super V😄
Jednoduchá auta na které je mraky dílů, akorát si pohlídat korozi, funkčnost elektriky ideálně bez zásahu kutila a u X308 z let 1997-2001 zda to má měněné rozvody, protože origo se tam dávaly plastové napínáky a vodní pumpa s plastovými lopatkami (prostě Ford no). A pokud ne, tak je dát vyměnit.
Krásné svezení a luxusní kůže conolly, dřevo, prostě opravdový aristokrat. Ceny běžných dílů za směšně nízké částky a karosářské díly atd se válí ve velkém v polsku a samozřejmě v Británii.
navíc na motoru se dobře dělá a vše je velmi dobře přístupné.
Jednoduchá auta na které je mraky dílů, akorát si pohlídat korozi, funkčnost elektriky ideálně bez zásahu kutila a u X308 z let 1997-2001 zda to má měněné rozvody, protože origo se tam dávaly plastové napínáky a vodní pumpa s plastovými lopatkami (prostě Ford no). A pokud ne, tak je dát vyměnit.
Krásné svezení a luxusní kůže conolly, dřevo, prostě opravdový aristokrat. Ceny běžných dílů za směšně nízké částky a karosářské díly atd se válí ve velkém v polsku a samozřejmě v Británii.
navíc na motoru se dobře dělá a vše je velmi dobře přístupné.
Hamnunasakra
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hanmunasakra
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Som zvedavy kedy chcu prist s novym XJ.... uz to v tom jagu zacina vyzerat jak v alfe.... poslednu dobu len same sluby a terminy ale v realite kde nic tu nic. Ak to takto pojde dalej tak normalne zacinam mat obavy ako zvladne tuto hekticku dekadu....
Kazdemu autu se vymstvi zanedbany servis.
Zatim jedine auto, ktere zlobilo uz jako uplne nove a vydrzelo mu to i pres pravidelny servis byl Passat.
Zatim jedine auto, ktere zlobilo uz jako uplne nove a vydrzelo mu to i pres pravidelny servis byl Passat.
Měl jsem dva XF po FL, sedan se 177kw a kombík 202kw. Oba jezdily spolehlivě a bez problémů, je pravda, že obě nové. Sedan byl na 18" a byl velmi komfortní, kombi se sportpaketem pak na 20" a i ty dokázal skvěle naladěný podvozek ukočírovat bez problémů.
U sedanu se po cca 70tkm začaly ozývat přední tlumiče na zatravňovací dlažbě, vyměněno v rámci záruky. Kombík mi 2x odmítl otevřít nádrž, řešeno v rámci záruky výměnou zámku.
Motoricky bez problémů a to byl kombík s chipem, pouze byla otravná občasná regenerace DPF. Když to člověka potkalo na delší cestě a omezilo výkon, nutilo držet ve vyšších otáčkách, nebylo to dvakrát příjemné. Naštěstí to není každodenní věc, stávalo se tak jednou za dva/tři měsíce.
Jinak pohodlné, pěkně jezdící auto se skvělým řízením a parádně odladěným podvozkem na naše silnice.
U sedanu se po cca 70tkm začaly ozývat přední tlumiče na zatravňovací dlažbě, vyměněno v rámci záruky. Kombík mi 2x odmítl otevřít nádrž, řešeno v rámci záruky výměnou zámku.
Motoricky bez problémů a to byl kombík s chipem, pouze byla otravná občasná regenerace DPF. Když to člověka potkalo na delší cestě a omezilo výkon, nutilo držet ve vyšších otáčkách, nebylo to dvakrát příjemné. Naštěstí to není každodenní věc, stávalo se tak jednou za dva/tři měsíce.
Jinak pohodlné, pěkně jezdící auto se skvělým řízením a parádně odladěným podvozkem na naše silnice.
"Oba jezdily spolehlivě a bez problémů" ... "Kombík mi 2x odmítl otevřít nádrž, řešeno v rámci záruky výměnou zámku"
Není to trochu protimluv?
Není to trochu protimluv?
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
byl jaguáří průlom, návrat zpět do segmentu v plné parádě, jakkoliv mně předface verze zvenku úplně neseděla. Druhá gen. je designově lepší, bohužel právě jen zvenku, vnitřek byl do fl bída, po fl je XF pěkný zvenku i zevnitř, jen zas nemá motory. Jaguáří začarovaný kruh z něhož podle JLR vede cesta v podobě elektrického suv/crossoveru. Jinými slovy, konec pohádky o XF. 😐