Zhruba před měsícem oznámil Brabus, že na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem odhalí svůj nový výtvor, kterým oslaví třicet let úspěšné existence společnosti. Dárkem k výročí je Mercedes-Benz třídy C s přeplňovaným dvanáctiválcem.
..a na asfaltu to zesmesni samo sebe. viz jine silenosti od brabuse, ktere se pri vypnuti kontroly trakce odporouci do prvniho kacirku (bez vypnuteho o par zatacek dal)
co naděláš,na takovouhle káru ty si ani nikdy nesáhneš,ale proto ještě ji nemusíš hanět(když sám máš (kdovíjestli)Hyundai Pony či snad vytuněnou Š 120L....)
Svojimi vykonami tazko zosmiesni auta, ktore si menoval. Uz len cisla pri akcelarii(ano viem, su to udaje pre deti, ale pisem si s deckom) hovoria jasnou recou. Enzo malo pod 30s z nuly na maxilnaku 370. Co sa tyka Caparo T1, tak to je kapitola sama osobe. Tento brabus proti takym spickam nema prakticky ziadnu sancu.
Auto nadherne,snad aj jazdi a "sedi" na ceste ako ma,ved Brabus je Brabus.Interier sa mi paci viac nez u originalu.Neviem co je tam zmenene,ale posobi inak.
Ale zaujimalo by ma,ci ten motor nieje prilis tazky na prednu napravu,predsalen,ved maximalne tam ide 8valec a oni tam daju tazku V12-ku??Verim,ze to maju premyslene,ale aj tak pochybnosti vo mne ostavaju,lebo nedavno tu bolo BMW trojkoveho radu s motorom V10 z M5 a M6 a ten predok sa suchal po zemi skoro.S tym autom sa muselo jazdit hrozne...
Mozno nie,neviem. :-!
Tohle je prostě a jednoduše úžas.. Nové céčko mi není moc po chuti, ale tohle je opravdu kousek nad kousky.. Jen malinko mimo můj vkus je boční profil, ale to je s tím ostatním zanedbatelné, stačilo si přečíst pár údajů nebo se podívat na naprosto úžasný interiér či foto ze předu.. krása :yes:
Po technicke strance velmi vytribeny vuz. Pro fajnsmejkry. Pro ridice to ale bude dalsi nocni mura od Brabuse. Ma jednuduse prilis moc sily na jedne naprave. Na normalnich pneu toto auto nikdo neukociruje. Dale, mozna se pletu, ale Bullit jezdil s Mustangem. Privlastnovani takoveho jmena nedela dobrou image ani M-B, ani Mustangu.
Přesně. Nechápu proč kradou jméno Bullit, když tahle nadupaná čtyřdveřová šereda nemá s krásným starým Mustangem nic společnýho, snad až na motor vpředu a pohon zadní nápravy. Je to trapas, Trambus dělá jen trapný přemotorovaný monstra pro snoby.
Bullit je jmeno filmu z roku 1968 a jeho hlavni postavy v podani uzasneho Steva Mc Queena. Pouziti tohoto jmena Mercedesem vidim jako pokus o velice "cool" jmeno. Jestli v tom vidis neco jineho, zkus se o tom rozepsat.
To je ale prece "bullet" ne "bullit". Velky rozdil. Nejdriv si to zkontroluj, nez neco napises. Jsou zde taci, kteri te za takovou chybu roznesou na kopytech.
Máš pravdu, ale Bullit se používá.. nevím jestli je to zkomolenina, určitý tvar, hovorový výraz, ale často na něj naražím na amerických stránkách a z návaznosti předchozích slov vetšinou vychází něco rychlého apod..
Vobec sa to nepouziva, aspon v spisovnej anglictine nie. Bullet(strela) sa totiz cita ako bulit. Z toho je Bullit.
P.S. Za to U sa ospravedlnujem ale neviem aky fonograficky znak tam patri.
Dalsia zbytocna az prilis premotorovana kara. Som zvedavy, kedy sa zastavi toto sialenstvo nahanania sa za stale vyssimi vykonmi. Kto to kedy vyuzije? 730 koni + 1100 Nm v malej limuzine typu MB C ;-\ . Viem, ze pri takychto autach o to az tak nejde, ale to si zrovna moze tahat za sebou benzinovu pumpu.
Tu vobec nejde o to vyuzit to. Ide o to, ze ked mas maleho vtaka a vela penazi tak si ho kupis, inak je ti take auto celkom k nicomu. Nemam nic proti AMG a Brabusu, ale toto je naozaj na nic. Preco radsej poriadne neubrali z vahy?
Ved to som mal vlastne na mysli. Keby sa posnazili robit vyrazne lahsie auta, tak by aj so slabsimi agregatmi dosiahli takych istych jazdnych vykonov, o jazde v zakrutach ani nehovoriac. A to vsetko pri vyrazne mensej spotrebe. Treba znizovat hmotnost !!!