Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brabus Bullit: Mercedes-Benz třídy C s motorem V12 biturbo

Zhruba před měsícem oznámil Brabus, že na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem odhalí svůj nový výtvor, kterým oslaví třicet let úspěšné existence společnosti. Dárkem k výročí je Mercedes-Benz třídy C s přeplňovaným dvanáctiválcem.
Zpět na článek
10. 9. 2007 20:15
anonym
10. 9. 2007 21:27
neregistrovaný "krucisvět"
10. 9. 2007 21:38
neregistrovaný "Midlan"
10. 9. 2007 21:54
anonym
10. 9. 2007 21:58
neregistrovaný "Mrskač"
11. 9. 2007 12:01
neregistrovaný "misogsk"
10. 9. 2007 21:39
neregistrovaný "Midlan"
11. 9. 2007 19:59
anonym
11. 9. 2007 06:34
neregistrovaný "LS"
10. 9. 2007 20:17
neregistrovaný "ROBERTOO"
11. 9. 2007 06:17
neregistrovaný "01a02b03c"
11. 9. 2007 14:46
neregistrovaný "ROBERTOO"
10. 9. 2007 21:16
neregistrovaný "játra"
10. 9. 2007 22:06
neregistrovaný ":)"
10. 9. 2007 23:01
neregistrovaný "Carlsson"
11. 9. 2007 00:48
neregistrovaný "Steve 320i"
11. 9. 2007 00:50
neregistrovaný "jiraaa"
11. 9. 2007 12:04
neregistrovaný "misogsk"
11. 9. 2007 08:25
neregistrovaný "Mino 1"
11. 9. 2007 12:07
neregistrovaný "misogsk"
11. 9. 2007 13:25
neregistrovaný "Mino 1"
11. 9. 2007 09:41
anonym
11. 9. 2007 19:58
neregistrovaný "ZZ"
11. 9. 2007 11:11
neregistrovaný "CLSir"
anonym
10. 9. 2007 20:15
nádhera
Mimo Bugatti Veyron svými výkony zesměšní všechny superauta jako Enzo Maserati mc12 Caparo T1 apod.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "krucisvět"
10. 9. 2007 21:27
Re: nádhera
..a na asfaltu to zesmesni samo sebe. viz jine silenosti od brabuse, ktere se pri vypnuti kontroly trakce odporouci do prvniho kacirku (bez vypnuteho o par zatacek dal)
neregistrovaný "Midlan"
10. 9. 2007 21:38
Re: nádhera
Zkus se naucit tocit volantem 8-s
anonym
10. 9. 2007 21:54
Re: nádhera
slibuju, naucim. nicmene, maji s tim problem i ti co to umi.
neregistrovaný "Mrskač"
10. 9. 2007 21:58
Re: nádhera
co naděláš,na takovouhle káru ty si ani nikdy nesáhneš,ale proto ještě ji nemusíš hanět(když sám máš (kdovíjestli)Hyundai Pony či snad vytuněnou Š 120L....)
neregistrovaný "misogsk"
11. 9. 2007 12:01
Re: nádhera
Svojimi vykonami tazko zosmiesni auta, ktore si menoval. Uz len cisla pri akcelarii(ano viem, su to udaje pre deti, ale pisem si s deckom) hovoria jasnou recou. Enzo malo pod 30s z nuly na maxilnaku 370. Co sa tyka Caparo T1, tak to je kapitola sama osobe. Tento brabus proti takym spickam nema prakticky ziadnu sancu.
neregistrovaný "Midlan"
10. 9. 2007 21:39
Re: nádhera
Jako sice je to divné srovnání, ale máš z části pravdu... ale Caparo T1 zamete se všim, co je homologované pro silniční provoz, takže i s tímto :-!
anonym
11. 9. 2007 19:59
Re: nádhera
Rychlejší než Caparo je Ferrari FXX
neregistrovaný "LS"
11. 9. 2007 06:34
Re: nádhera
Do první zatáčky nejspíš ano. Pak ani náhodou.
neregistrovaný "ROBERTOO"
10. 9. 2007 20:17
KRAAASA,ALE...
Auto nadherne,snad aj jazdi a "sedi" na ceste ako ma,ved Brabus je Brabus.Interier sa mi paci viac nez u originalu.Neviem co je tam zmenene,ale posobi inak.
Ale zaujimalo by ma,ci ten motor nieje prilis tazky na prednu napravu,predsalen,ved maximalne tam ide 8valec a oni tam daju tazku V12-ku??Verim,ze to maju premyslene,ale aj tak pochybnosti vo mne ostavaju,lebo nedavno tu bolo BMW trojkoveho radu s motorom V10 z M5 a M6 a ten predok sa suchal po zemi skoro.S tym autom sa muselo jazdit hrozne...
Mozno nie,neviem. :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "01a02b03c"
11. 9. 2007 06:17
Re: KRAAASA,ALE...
ale v M5 a M6 je predsa 5.0 V10 a nie V12...
neregistrovaný "ROBERTOO"
11. 9. 2007 14:46
Re: KRAAASA,ALE...
Treby citat,napisal som,ze dali V10 z M5 a M6 do trojkoveho radu. >:-[] :no:
neregistrovaný "játra"
10. 9. 2007 21:16
To musí být praskot...
Tohle je prostě a jednoduše úžas.. Nové céčko mi není moc po chuti, ale tohle je opravdu kousek nad kousky.. Jen malinko mimo můj vkus je boční profil, ale to je s tím ostatním zanedbatelné, stačilo si přečíst pár údajů nebo se podívat na naprosto úžasný interiér či foto ze předu.. krása :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ":)"
10. 9. 2007 22:06
good
mo.. lepci,jak moje vento:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
10. 9. 2007 23:01
Svět je hned hezčí
Bravooo Brabus :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Falco
11. 9. 2007 02:14
Re: Svět je hned hezčí
:yes: :-)
10. 9. 2007 23:39
MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Po technicke strance velmi vytribeny vuz. Pro fajnsmejkry. Pro ridice to ale bude dalsi nocni mura od Brabuse. Ma jednuduse prilis moc sily na jedne naprave. Na normalnich pneu toto auto nikdo neukociruje. Dale, mozna se pletu, ale Bullit jezdil s Mustangem. Privlastnovani takoveho jmena nedela dobrou image ani M-B, ani Mustangu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Steve 320i"
11. 9. 2007 00:48
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Naprosto s Tebou souhlasim!!!
neregistrovaný "jiraaa"
11. 9. 2007 00:50
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Přesně. Nechápu proč kradou jméno Bullit, když tahle nadupaná čtyřdveřová šereda nemá s krásným starým Mustangem nic společnýho, snad až na motor vpředu a pohon zadní nápravy. Je to trapas, Trambus dělá jen trapný přemotorovaný monstra pro snoby.
Avatar - Falco
11. 9. 2007 02:13
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
....a jméno Columbo může používat jenom Peugeot, chápu to dobře?
Avatar - Falco
11. 9. 2007 02:10
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Zkus si to přeložit do angličtiny bullite, možná ti to dojde...
11. 9. 2007 02:55
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Co si mame prelozit do toho divnyho jazyka bez hacku a carek, pouc nas!
Avatar - Falco
11. 9. 2007 03:28
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Hopsa hejsa do Brandejsa - třeba tohle..
11. 9. 2007 05:57
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Tak to se necham poddat, jsem zvedav! Ja jsem myslel, ze chces prekladat Bullit-bulit-cry :-)
P.S.: Splest se muze kazdej ;-)
11. 9. 2007 04:07
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Bullit je jmeno filmu z roku 1968 a jeho hlavni postavy v podani uzasneho Steva Mc Queena. Pouziti tohoto jmena Mercedesem vidim jako pokus o velice "cool" jmeno. Jestli v tom vidis neco jineho, zkus se o tom rozepsat.
Avatar - Falco
11. 9. 2007 04:39
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
bullit = střela, projektil apod..
11. 9. 2007 05:05
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
To je ale prece "bullet" ne "bullit". Velky rozdil. Nejdriv si to zkontroluj, nez neco napises. Jsou zde taci, kteri te za takovou chybu roznesou na kopytech.
Avatar - Falco
11. 9. 2007 06:51
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Máš pravdu, ale Bullit se používá.. nevím jestli je to zkomolenina, určitý tvar, hovorový výraz, ale často na něj naražím na amerických stránkách a z návaznosti předchozích slov vetšinou vychází něco rychlého apod..
neregistrovaný "misogsk"
11. 9. 2007 12:04
Re: MOC SILY PRO JEDNU NAPRAVU
Vobec sa to nepouziva, aspon v spisovnej anglictine nie. Bullet(strela) sa totiz cita ako bulit. Z toho je Bullit.
P.S. Za to U sa ospravedlnujem ale neviem aky fonograficky znak tam patri.
anonym
11. 9. 2007 01:50
10 000 000 kc. Blazni TROSKU MOC....
Mercedes za 10 000 000.Kc Diky moc.
Rozbalit vlákno
1
anonym
11. 9. 2007 07:36
Re: 10 000 000 kc. Blazni TROSKU MOC....
za origo se platí
neregistrovaný "Mino 1"
11. 9. 2007 08:25
Zbytocne
Dalsia zbytocna az prilis premotorovana kara. Som zvedavy, kedy sa zastavi toto sialenstvo nahanania sa za stale vyssimi vykonmi. Kto to kedy vyuzije? 730 koni + 1100 Nm v malej limuzine typu MB C ;-\ . Viem, ze pri takychto autach o to az tak nejde, ale to si zrovna moze tahat za sebou benzinovu pumpu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misogsk"
11. 9. 2007 12:07
Re: Zbytocne
Tu vobec nejde o to vyuzit to. Ide o to, ze ked mas maleho vtaka a vela penazi tak si ho kupis, inak je ti take auto celkom k nicomu. Nemam nic proti AMG a Brabusu, ale toto je naozaj na nic. Preco radsej poriadne neubrali z vahy?
neregistrovaný "Mino 1"
11. 9. 2007 13:25
Re: Zbytocne
Ved to som mal vlastne na mysli. Keby sa posnazili robit vyrazne lahsie auta, tak by aj so slabsimi agregatmi dosiahli takych istych jazdnych vykonov, o jazde v zakrutach ani nehovoriac. A to vsetko pri vyrazne mensej spotrebe. Treba znizovat hmotnost !!!
anonym
11. 9. 2007 09:41
top tunning
opravdu vrchol tunningu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
11. 9. 2007 19:58
Re: top tunning
opravdu vrchol marnivosti
neregistrovaný "CLSir"
11. 9. 2007 11:11
Libovost
Šetříš šetřím šětříme :yes:
Rozbalit vlákno
0