Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Vyzkoušeli jsme elektrické SUV z Číny. Za dva roky chce u nás vyzvat Enyaq

Čínské elektromobily již zahájily ofenzívu na evropském trhu, jedním z prvních je nová značka Aiways. Její elektrické SUV U5 nemá malé cíle a jako hlavní konkurenci považuje Škodu Enyaq.
Zpět na článek
17. 8. 2022 18:20
17. 8. 2022 20:56
17. 8. 2022 21:04
17. 8. 2022 21:09
17. 8. 2022 18:22
17. 8. 2022 18:45
17. 8. 2022 19:05
18. 8. 2022 00:43
18. 8. 2022 08:36
18. 8. 2022 10:52
18. 8. 2022 21:55
19. 8. 2022 13:30
20. 8. 2022 06:53
20. 8. 2022 15:31
17. 8. 2022 22:14
17. 8. 2022 23:54
18. 8. 2022 06:36
18. 8. 2022 07:38
18. 8. 2022 09:10
18. 8. 2022 10:00
18. 8. 2022 11:55
18. 8. 2022 13:23
18. 8. 2022 13:49
18. 8. 2022 14:50
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 18:14
Enykvak vyzvat musí
... ovšem kdo si to koupí když Enykvak kupuje jen pár lidí? :-) :-) :-) :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
2
18. 8. 2022 08:04
Re: Enykvak vyzvat musí
Pár ľudí možno u vás na dedine.
Predaje v Európe za prvý polrok:
Škoda Kodiaq: 35 754 ks
Škoda Enyaq: 21 481 ks.
18. 8. 2022 15:51
Re: Re: Enykvak vyzvat musí
Tipujem, ze na kodiak bude trikrat taka dlha cakacka naschval
17. 8. 2022 18:20
Budicek
Jestlipak se konecne zdejsi EV hejteri proberou.

A dojde jim, ze vetsina lidi nenakupuje emocema ani vykonama, ale hlavne penezkou?

A ze cinske firmy budou tvrda konkurence....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 20:56
Re: Budicek
Koukni vole na čínská videa, při srážkách se jejich auta rozprsknou na malý kousky.
Boudou měkkou konkurencí, protože jsou postavena ledabyle a materiály i práce jsou šizeny.
17. 8. 2022 21:04
Re: Budicek
V tom pripade nevim, proc tady brecite nad evropskym autoprumyslem.

To osloveni si priste odpust, ju?
17. 8. 2022 21:09
Re: Budicek
Zase se schizofreniku hádáš sám se sebou?
17. 8. 2022 23:49
Re: Budicek
On sa pri písaní asi pozerá do zrkadla, tak mu to odpusť. Blahoslavení chudobní duchom. ;-)
17. 8. 2022 23:48
Re: Budicek
Mýliš sa. Čína doteraz o kvalite svojich áut nepresvedčila, práve naopak. Hlavne čo sa bezpečnosti týky, bolo to jedno fiasko za druhým. Dongfeng, ktorý mal veľké ambície a začal sa v našich končinách predávať, na ceste len tak nestretneš. Čínske autá nie sú také lacné, aby ich ľudia brali jak teplé rožky. Tak či tak stoja kopu peňazí a málokto dá balík za čínskeho šmejda. A je úplne jedno, že má voči európskemu konkurentovi polovičnú cenu - stále to budú stovky tisíc Kč, ktoré na ulici nenájdeš. Cena je jediným kritériom len pre debila.

Pred rokmi som ešte pred letom na trhu obzeral melóny - dovoz. Mali na nich šialenú cenu. Chlap za pultom sa ma pýta, ktorý mi má odvážiť. Ja na to, že žiadny, že nedám sto alebo viac korún za jeden melón. A on, že mi dá teda polovicu melóna, že to bude lacnejšie - vôbec mu nedošlo, že mi nejde o tú stovku - ale o to, čo by som za ňu dostal.
17. 8. 2022 18:22
Cena
Proc v clanku neni cena?

Alespon indikace?

Na video nemam cas.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 18:25
Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu
Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu. Eurohujerská ekosocialosticka banda dementů k tomuto odsoudila evropský trh. Evropa nemá suroviny. Práce v EU je drahá. EV vyrobené v Evropě je nekonkurenceschopné a především natolik předražené, že i konzervativní evropský zákazník bude donucen opustit své hodnoty.
Jenže chování zákazníků nepůjde vrátit zpět. Hradby se provždy zboří. Zákazník brzy pochopí, že příplatek za evropský model jen živí evropské byrokratickoeurosocialistické příživnické hodnoty, ale nic víc za tím už dnes nebude. Staletí umění dělat nejlepší auta na světě Evorpa prodala na čínské tržnici za svůj krátkodobý zisk.
Tleskám Číně, konečně se vám to povedlo.... :'-(
Rozbalit vlákno
10
17. 8. 2022 19:01
Re: Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu
Kdyby ses jen trochu zamyslel, tak to, co predevsim skodi (napr. EU autoprumyslu), jsou lidi s myslenim podobnym tvemu.

Ja (ac obdivuju Teslu) jezdim evropskym EV.

Prestan tu sirit (trolit) sve obavy, polopravdy, dojmy a lzi.
Vyjadrene navic vulgarne a agresivne. :no:

PS Tvuj slovnik nema daleko k "denacifikaci" EU.
:no: :no: :no:
Ostatne jiste taky rad pouzivas slovo "ekofasista"...
Neni tezky rozpoznat odkud vitr vane.
17. 8. 2022 19:34
Re: Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu
Jenže on má pravdu! USA má Silicon Valley a Evropa měla auta, ovšem zatímco USA si ten Silicon pořádně až nepřátelsky hlídá a svůj technologický rozvoj v tomto odvětví nechce zuby-nehty nikomu pustit, EU svým vymýšlením ***in evropský autoprůmysl zničí! Takže nás budou válcovat země, které ještě před dvaceti lety neuměly vyrobit žebřiňák, ale díky evropským politikům a jejich tlaku na všemožné předpisy, pravidla , ochrany zaměstnanců, a dalších x -šíleností, kterými donutili evropský automobilový kapitál vyrábět v Číně, ty evropské automobilky nakonec Čína z automobilového trhu vypudí!
17. 8. 2022 19:42
Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
EU dela presny opak toho, co pises!

Nedavno jsem to tu vysvetloval Webpajovi. ;-)

https://www.virta.global/blog/this-is-how-eu-regulation-accelerates-the-electric-vehicle-revolution
The EU’s unique 750 billion euro stimulus package includes 20 billion euros to boost the sales of clean vehicles, and 1 million electric and hydrogen vehicle charging stations are to be installed by 2025. In addition, many countries are directing their own national economic recovery investments to the infrastructure of the future: electric vehicle charging.

Treba Nemecko a Francie dotuji (predevsim) svuj EV autoprumysl jeste nad ramec EU.
Proc asi?
Zkus odpovedet. ;-)
17. 8. 2022 20:39
Re: Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
Klasika, neomarxismu, na ni měl odpověď už před 40 lety R. Reagan: "Pokud se to hýbe, zdaň to. Když se to stále hýbe, reguluj to. A když se to přestane hýbat, dotuj to..." ...vítejte v socialistické a hloupé EU!
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 20:51
Re: Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
17. 8. 2022 21:05
Re: Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
Hmmm, to tu psal naposledy jerry...
:no:

To vase nalepkovani marxisty a fasisty me nebavi.

Pekny vecer
18. 8. 2022 15:49
Re: Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
Levice = marxismus je ideologie, rovnovstářství bez ohledu na zásluhy. A dotace jsou zhlouba podnikání, nevyhrává ten nejlepší, ale ten, kdo dostane dotace což brzdí pokrok a dynamiku ve společnosti a naopak nahrává politikaření, korupci, klientenismu.
19. 8. 2022 08:02
Re: Tohle je vysvetleni, proc EU podporuje EV
To si nemyslím, ten, co dostane dotace, neprohraje o takový kus jako by prohrál bez nich. Dotují se projekty, kterým by se za normálních okolností nikdo nevěnoval. A stran elektromobilů, ty se nijak zvlášť dobře neprodávají ani s dotacema.
Bylo by ti milejší, aby se spalovací motory rovnou ze dne na den zakázaly jako škodlivé? Všichni nadávají, ale ten proces trvá já nevím od roku 2010? a skončil má 2030? 20 nebo 30 let přechodu k bezemisní technologii je moc rychle?
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 20:05
Re: Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu
Ti zkratoprdové to nepochopí ani 10 let poté co se to stane realitou.
Kombinace eurohujerského ekosocialismu a kapitalistické hamižnosti a neomezené ziskuchtivosti je smrtelná kombinace. Pánové jako Benz, Citroen, Laurin, Klement a další snad budou muset vylézt z hrobů a jít se znovu oběsit :'-(
17. 8. 2022 23:51
Re: Tohle je budoucnost evropského automobilového trhu
Jediný skrat je v tvojej hlave, kámo. A keď pri tých skratoch ešte prdíš, no ja neviem. Skoč k lekárovi, nech ťa poriadne preklepe, mám o teba starosť.
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 18:45
Proč ne?
Když už mě EU bude nutit kupovat EV sra*ky, tak proč vlastně nevzít rovnou čínský krám?? Za 600 je to pro Němce díky totálně pokřivenému trhu dotační politikou na úrovni Golfu. Němec to navíc stejné dýl jak 5 let provozovat nebude... A mizerný infotainment evidentně umí Čína stejně dobře jako helmuti od VW co to nakoupí v Indii.
Jediný důvod , kde visí otaznik, je bezpečnost. Předpokládám, že tohle se při nárazu do bažanta rozseká na hadry stejně jako celá evropská automotive v roce 2035 :-[] :-[]
Nicméně asi lepší zemřít smrtí mučedníka v čínským EV než zemřít podpisem exekučního příkazu z důvodu neschopností splácet evropský EV zkratomobil dle přání bruselské ekofašistické sebranky :-!
Rozbalit vlákno
17
17. 8. 2022 19:05
Re: Proč ne?
I "cinsky kram" ma nizsi lokalni emise, nez nejlepsi evropsky spalovak. 8-s

A s prstem v nose splni EU7. ;-)

Tro(t)le
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 20:53
Re: Proč ne?
Ydyote, asi jsi dostal ránu do makovice a od té doby chrlíš takové pitomosti.
18. 8. 2022 00:01
Re: Proč ne?
Odkedy je auto len emisiách? Nie si trochu úzkoprsý, kámo? Nejdem komentovať úroveň tvojich oponentov (najskôr asi strata času), ale pozeráš na to ružovými okuliarmi.
Aj renomované automobilky majú s elektroautami konštrukčné problémy. Veľká hmotnosť, zmena ťažiska, iné sily pôsobiace na pohyblivé komponenty - to nie je žiadna sranda. Karoséria, nápravy, brzdy, tepelný menežment, požiarna bezpečnosť, to všetko sa rieši znovu, za nemalé peniaze a s veľkým úsilím, lebo všetko je zrazu inak.
Číňania neboli za posledných 30 rokov schopní ani okopírovať, nie ešte skonštruovať poriadne auto, ktoré by úspešne konkurovalo európskej alebo americkej produkcii, tak neviem, odkiaľ berieš presvedčenie, že s elektrickými autami sa na starom kontinente etablujú? Možno sú lepší v el. pohone, vyvinuli schopnejšie baterky, ale pohon je len časť auta. Čo ten zbytok - mávnutím čarovného prútika bude v elektromobiloch na svetovej úrovni? Tomu predsa sám neveríš.
18. 8. 2022 00:43
Re: Proč ne?
Hele, ja tu rozhodne nechci adorovat cinsky auta. Ale zkus se zamyslet nad nasledujicim clankem:
https://www.barrons.com/…peng-51631875102

Ale neni jen Aiways.
Co treba BYD (treti nejhodnotnejsi automobilka sveta) nebo Nio?

Baterky a pohon jsou klicovy.
Kvalita je jen otazkou casu a penez. ;-)

https://youtu.be/EfAAip-p03k

https://youtu.be/kP3FG3UuKkI

PS Nio umi v Cine i vymenu baterek (battery swap). Jaka vyhoda ze potom zbyva spalovakum?
18. 8. 2022 07:33
Re: Proč ne?
Lenže problém nie je EV voči spaľovákom, to je vpodstate jasné. Ty píšeš, ako keby existovali dva tábory - európsky so spaľovákmi a čínsky s elektromobilmi. Ale tak to vôbec nie je. Európa má vlastné EV - za čínskymi mierne zaostávajú vyspelosťou pohonu a cenou. Významne navrch majú z konštrukčného hľadiska, komfortu, kvalite a bezpečnosti.
Číňan je ďalej vo vývoji elektrických častí, a vie to spraviť lacnejšie. Výrazne zaostáva vo všetkom ostatnom.

Kvalita nie je otázkou času a peňazí - to je blud zaužívaný medzi manažérmi. Kvalita je tiež otázkou kvalitných ľudí ich schopností, to v prvom rade, ešte pred peniazmi. Stádo somárov nič nevymyslí, ani keď im dáš milóny a desaťročia času.
18. 8. 2022 08:36
Re: Proč ne?
Nic z toho, co pises v prvnim odstavci ja nepisu.
Resp. mozna pisu, kdyz tomu tak rozumis, ale rozhodne si to nemyslim. :-)

Ja fandim evropskemu autoprumyslu, tomu elektrickemu obzvlast! Tomu bohuzel mistni trolli tluchubove nepomahaji. Naopak. Sirenim bludu, dezinformaci, hoaxu apod. se snazi presvedcovat, ze budoucnost je v zanikajici technologii spalovaku. Kdyby bylo po jejich, tak bychom rezignovali na EV a jezdili tu navzdy spalovakama jako ve skanzenu. :no:
Zatimco Cinan bude jezdit ve svem EV s dojezdem 1.000km a se solid state battery...
https://www.arenaev.com/…ear-news-503.php

To na co tu davam odkazy je tu proto, abychom si uvedomili, ze konkurence z Ciny bude tvrda.
At uz ji podcenujes jak chces.
https://companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/
companies: 53 total market cap: $2.303 T
Rank by Market Cap Earnings Revenue P/E ratio Operating Margin Employees
Price (30 days)
Tesla logo
Tesla
1TSLA
$952.56 B
$911.99
0.84%
🇺🇸
Toyota logo
Toyota
2TM
$220.05 B
$160.77
0.85%
🇯🇵
BYD logo
BYD
3002594.SZ
$127.73 B
$47.99

Nejhodnotnejsi evropska automobilka je az ctvrta. A EU za to nemuze, ze je az ctvrta. EU se snazi nastavit smer, aby se udrzela alespon na tom ctvrtem miste (coz je bez Diesse patrne nerealne...). VW je az za dvema elektrickymi (BYD predevsim diky EV) automobilkami. :-O Tak uz se sakra proberte! A prestante psat pitomosti o bublinach (to neber osobne..). Tohle je realita! Realita do ceho lide SKUTECNE investuji (a CHTEJI investovat) penize. Do budoucnosti. Do EV. :yes:

Tesla dokazala vyrobit auta s nejvyssim poctem hvezdicek v narazovych testech i bez predchozich zkusenosti.

A psat neco o kvalite lidi? wtf
To je predevsim o vzdelavacim systemu.
A ten je v Cine na dobre urovni. ;-)

PS Z odkazu vyse:
Nio ET7 with 150 kWh solid-state :yes: battery and 1,000 km range is coming this year
:-O
Battery technology is moving so fast that there are new announcements pretty much every day.
Proc se nam zdejsi trollove snazi namluvit, ze ve vyvoji baterii neni zadny pokrok? :D
18. 8. 2022 10:20
Re: Proč ne?
Je to márne, je to márne, je to márne. Vôbec nevnímaš, čo píšem a pletieš dokola to isté. Končím, škoda času a energie.
18. 8. 2022 10:52
Re: Proč ne?
Kdybys cetl pozorneji, byla tam reakce na VSECHNY tebou zminene body.

Nazdar
18. 8. 2022 17:23
Re: Proč ne?
Tak ešte jeden pokus.
Tvoje reakcie sú trochu od veci, dobrý muž.Ja sa pýtam na renomé čínskych áut v Európe, schopnosť Číňanov vyrábať kvalitné konkurencieschopné autá, čím chcú presvedčiť ku kúpe - a ty vypisuješ čísla, ktoré s tým nemajú nič spoločné, o Tesle, ktorá nie je čínskym elektromobilom, pletieš čosi o trollení pokroku vo vývoji bateriek (ako si si všimol, čínsky náskok v tomto smere beriem ako fakt). Na druhú stranu praúbohú mechanickú konštrukciu, bezpečnosť a celkovú nekvalitu čínskych áut si odbil jednou vetou o úrovni čínskeho vzdelávania... Samé všeobecné kecy a čísla bez priameho súvisu, keď sa Ťa pýtam, ako podľa teba Číňania ovládnu európsky trh, keď v posledných desaťročiach nezvládli ani sa priblížiť kvalite a úrovni európskych áut a to, v čom majú náskok, je iba pohon auta. Z tvojej strany doteraz vnímam len do nemoty sa opakujúce tvrdenia, akí sú dobrí. Ja sa nechcem s Tebou ani hádať, ani ťa žiadnym spôsobom negovať - iba nesúhlasím s niektorými vecami čo píšeš a čakám nejaké konkrétnejšie argumenty, nie stále nejaké odkazy na články o čínskych úspechoch a prosperite. ;-) .
18. 8. 2022 21:55
Re: Proč ne?
Rozkliknul sis ty videa, treba to kde porovnavaji Nio a Mercedes?

Co myslis, ze je komplikovanejsi, udelat hezky dreveny interier anebo postavit EV s dojezdem 1.000km s SSB?

Hlavni rozdil mezi nami dvema je, ze ty zijes soucasnosti.
Ano v soucasnosti tu Cinani temer nic neprodavaji.
Ale co bude za pet let?

V soucasnosti je nejvetsi automobilka sveta VW nebo Toyota. Presto je nejhodnotnejsi Tesla.
Premyslej o tom.

Cim ovladne Cina evropsky trh? Ja doufam ze nicim. Nicmene parametry Nio ET7 jsou bezkonkurencni.
Evropa se bude muset hodne snazit...

To samy co ted o Nio jsem pred lety psal o Tesle a vsichni se mi vysmivali... ;-)
No a ted je Model 3 nejprodavanejsi EV planety a Model Y se patrne stane nejprodavanejsim typem auta vubec! :-!
To ze ty Nio nebo BYD neznas, neznamena, ze jsou to spatna auta.
A to tve zobecnovani je uz uplne mimo.
:no: :no:
Chovas se jako nadrazenej Slovak. A Cinany chybne podcenujes.
Btw. Cinani jsou i Volvo, Polestar, nebo MG.
Tak se prober kamo, s tou kvalitou...
https://www.topgear.com/…views/polestar/2
One of the most complete electric cars money can buy. Superb build quality :-O , and decent to drive
Polestar was once Volvo’s racing skunkworks, but it’s morphed into a standalone electric offshoot, jointly owned by Volvo and its Chinese mothership, Geely. Its cars are built in China, :-O :-O :-O
to be sold worldwide.
A jeste Nio:
https://www.autocar.co.uk/car-review/nio/first-drives/nio-et7-premier-version-2022-review
Nio has really upped its game when it comes to the quality of materials. Soft-touch and textured materials swathe the cabin giving a very premium feel. Nio claims to use 40% more Nappa leather than many other brand by putting it in areas such as inserts and the steering wheel.
Nio has said the UK will be one of the 25 markets that it will sell in by the end of 2025 but hasn't announced a clearer timetable. The ET7 will be one of the first cars available, and it's a highly capable electric performance car with a premium interior to rival anything from the big German trio. 8-s

Prijde ti tohle taky jako vseobecne kecy????
Myslim, ze hodnotis neco (cinsky automotive), o cem nemas ani tuseni. :no:
Ty ťunťo.
19. 8. 2022 12:45
Re: Proč ne?
Ty si fakt nejak vedľa, človeče.
Ja píšem o konštrukcii a bezpečnosti, ty sem ťaháš interiér... Aj ten 1000 km dojazd mi je na prd, keď bude spravený v šrote s podvozkom z roku 2000 a bezpečnosťou na úrovni Š120.
Hovoríš, že žijem v súčasnosti, ale pýtam sa ťa, kde je budúcnosť. Neviem, kde si vzal tých 5 rokov - za ostatných niekoľko desaťročí Číňania neprerazili, prečo by to mali dokázať práve teraz? Ostatne túto budúcnosť tu už tiež nejakú dobu predpovedáš, a stále sa to nejak posúva. O piatich rokoch píšeš dnes a myslím si, že o päť rokov budeš písať to isté.
Čo sa toho zovšeobecňovania týka, neviem, v čom ho vidíš. Je to len odraz doterajších čínskych pokusov preniknúť na európsky trh - vždy na to šli rovnako a vždy rovnako aj dopadli. Nie je dôvod predpokladať diametrálne odlišnú anabázu. Namotali jedného importéra, servisná sieť nula, referencie nula - nie je veľmi na čom stavať.
Na ťunťa sa pozri do zrkadla - áno, tomu čo cituješ, hovorím kecy. Zaplatiť si pár článkov a "testov" je tá najjednoduchšia cesta ako blbnúť ľudí.
Mimochodom, ET7 si už videl, jazdil si s ním? Alebo staviaš len na papierových parametroch?
19. 8. 2022 13:30
Re: Proč ne?
"Excellent Result for Chinese Cars in Euro NCAP Crash Tests"

Uz mi nebavis svymi neznalostmi.
Nauc se googlit. :D

https://carspiritpk.com/…cap-crash-tests/

And now with Euro NCAP standards becoming even more stringent, Chinese cars have again emerged on top with Lynk & Co 01 and Nio ES8 scoring full 5-stars :-O in the latest round of Euro NCAP crash tests.

Prijde ti, ze tahle dve testovana auta jsou nebezpecnejsi nez evropska???
Wtf

Sorry, ale jestli tu ma nekdo "kecy" (dojmy), tak jsi to ty.
Realita narozdil od tvych predstav je uplne jinde uz dnes!!!
Ty nezijes ani v soucasnosti. Ty zijes v minulosti. Tak v roce 2005... :no:
Tak se nesnaz premyslet o budoucnosti.
Nastuduj si nejprve state-of-art. ;-)

There was a time (around year 2005-06) when Chinese cars were mocked for their poor crash test score in Euro NCAP tests...

Jinak abych ti odpovedel, ET7 jsem jeste nazivo ani nevidel ani neridil.

EuroNCAP - taky kecy?
Ťunťo

PS Nic ve zlym. Chodime sem diskutovat a dozvidat se nove nazory i fakta.
19. 8. 2022 21:06
Re: Proč ne?
2005? Tak hoď nejaké úspešné a dobré čínske auto z roku 2010 alebo 2015. Aj to, čo si uviedol, je skôr taká prvá lastovička, a nie výsledok bežný pre čínske autá... Taký Dongfeng sa začal tlačiť do sveta niekedy okolo roku 92, čo do dnešného dňa, za tých 30 rokov dosiahol? Predáva u nás skôr podpriemerné ako priemerné auta, a vôbec nie za extra dobré ceny.
To ospevované Nio tiež nie je žiadne ľudové auto, stojí cez 50 tis. €. Kto dá taký balík za auto neznámej značky bez histórie, bez referencií, bez servisnej siete? Pár nadšencov ako Ty a nejaké firmy, ak dostanú aspoň 50% zľavu alebo štátnu dotáciu "na ekológiu". A že je tej "ekológie" v podaní tohto modelu naozaj dosť, takmer 2,5 tony... Mimochodom, kde je ten 1000 km dojazd, táto obludka asi nebude mať spotrebu pod 20 kWh na sto, tak to dá možno okolo 400 km, do tisíc chýba ešte dosť.

P.S. Už som pochopil. Ten Ťunťo nebola nadávka, ale podpis. :-! ;-)

Na uja Googla bacha - nerozoznáva medzi faktami a klamstvami, oboje prezentuje rovnako. Pravdu má najčastejšie ten, kto najlepšie zaplatí. ;-)
20. 8. 2022 06:53
Re: Proč ne?
Ja narozdil od tebe dokazu lepe rozpoznavat skutecna fakta.

Ty v tom dost plaves. Viz (nejen...) toto tema. Problem neni v Googlu, ani v pocitaci, ale az za klavesnici. :D

Jsou veci, kterym duverovat muzes. Je treba overovat atd. Nauc se to!

Jinak jako posledni reakce stacilo napsat: "Diky, to jsem nevedel." ;-)
20. 8. 2022 09:54
Re: Proč ne?
Kde berieš tú istotu? Pozor na to, ľudia, ktorí vedia všetko lepšie, často strácajú kontakt s realitou. ;-)

Tak, ktoré sú to tie dobré a úspešné čínske autá posledného desaťročia? Nauč sa nevyhýbať odpovedi!
20. 8. 2022 15:31
Re: Proč ne?
Poskytnul jsem ti dve auta s excelenimi vysledky v narazovych testech.

Poskytnul jsem ti Polestar (vlastneny Cinany), ktery je velmi uspesny i kvalitne vyrobeny, v Cine!

Co chces vic??

Nic. Drz se sveho nazoru o hloupych neschopnych Cinanech.
Tak jako se drzis sveho proruskeho zbabeleho postoje. :no:

Sbohem
20. 8. 2022 21:07
Re: Proč ne?
Ako sa hovorí - blahoslavení chudobní duchom. Nevadí, Boh ťa vraj má rád aj tak.
17. 8. 2022 19:07
O budoucnost už nemám obavy.
Krásná a jistě kvalitní věc. Mám vybráno.

Akorát mě zajímají dvě věci - proč to fotěj a nezavřou tomu nikdy pořádně přední haubnu :-) a jestli ta nádherná stylová kabelka na háčcích, jistě od vuittonu, je v základu nebo za příplatek. Symply clever nové dimenze.
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2022 23:52
Re: O budoucnost už nemám obavy.
Celkom dobrý popis. :yes:
Avatar - xxc
17. 8. 2022 20:25
to auto je na trhu uz roky
celkom dilema, ci bude stacit toto, alebo pozerat po europskej konkurencii :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2022 20:54
Re: to auto je na trhu uz roky
Evropská konkurence už nebude, nebudeš mít na výběr, jako za socializmu.
Avatar - rohYpnol
17. 8. 2022 21:07
Re: to auto je na trhu uz roky
Nebudeš mít na výběr, ale "dostaneš" dotací!!! A na to aby jsi ji dostal budeš z daní platit úroky z dluhu, který hodíš na budoucí generace...
Avatar - xxc
17. 8. 2022 22:00
Re: to auto je na trhu uz roky
Preco by nebola konkurencia? Ked to budu stihat vyrabat a budu tie auta stat na predajnach, pojdu ceny europanov dole :-)
Avatar - rohYpnol
18. 8. 2022 12:39
Re: to auto je na trhu uz roky
Protože pokud někde je dotace, tak to nemá s konkurenčním prostředím nic společného.
Navíc konkurence funguje jen za určitých podmínek na trhu že. A ty podmínky EU zašlapala do země a zalila dvěma metry betonu.
17. 8. 2022 22:14
always
fakt by nekdo chtel jezdit tim, co si holky davaj mezi nohy kdyz zrovna nemuzou?
i kdyz, my skalni vime, ze muzou i kdyz nemuzou :yes:
Rozbalit vlákno
9
18. 8. 2022 06:36
Re: always
pochybuju, ze s timhle nazvem to na Zapade nekdo koupi
snad krome uslintanku jako ses ty
pro me jen dalsi chinskej smejd, kterej je na pi*cu
18. 8. 2022 07:38
Re: always
Tvoj jednoduchý svet je na závidenie. Čo už, za svoju absenciu intelektu nemôžeš.
18. 8. 2022 09:10
Re: always
o zavisti najvic nazvanej nejvetsi zavistivci
o iq nejvic nazvanej ti, kterym se nedostava
o tom ze vsici kradnu nejvic nazvanil jeden slovenskej trestne stihanej StBak, kterej jde v pulce zari k soudu kvuli dotacnimu podvodu
to ze svet je pro tebe slozitej znamena, ze nechapes zasadni veci a ze jsi nazorove neukotvenej
jako vetsina mladech levicaku
18. 8. 2022 10:00
Re: always
Ale svet je slozitej.

Pokud ti svet nepripada slozitej, dost ti zavidim ... a neco to o tobe rika.
18. 8. 2022 11:55
Re: always
nekdo nedava trojclenku, pro jinyho jsou maticovy rovnice nebo integraly brnkacka
pojmenovat automobilku podle vlozek a vytahnout s tim na Zapad je ale majstrstyk
18. 8. 2022 13:23
Re: always
A”i”ways
Potřebuješ brýle na čtení ;-)
18. 8. 2022 13:49
Re: always
napis si maly "L" a velky "i"
schvalne co ti vyjde
a pak se v tech chinskejch bolsevicich vyznej
18. 8. 2022 14:50
Re: always
podstatnější info bych viděl jako uvedení na trh baterií s pevných elektrolytem v září firmou NIO. osobák s baterií 150 kWh.