Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Vel Satis 3.5 V6 – Pelíšky (07/2002)

Zatímco futuristického velkoprostorového kupé Avantime v českých zemích Renault moc neprodává, podobně odvážný model luxusního liftbacku Vel Satis si získává příznivce mnohem rychleji.
Zpět na článek
21. 8. 2022 09:22
21. 8. 2022 10:02
21. 8. 2022 10:19
21. 8. 2022 12:12
21. 8. 2022 10:33
21. 8. 2022 14:42
21. 8. 2022 14:40
21. 8. 2022 12:25
21. 8. 2022 13:12
21. 8. 2022 14:43
21. 8. 2022 15:34
21. 8. 2022 16:50
21. 8. 2022 19:34
21. 8. 2022 22:34
21. 8. 2022 10:50
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2022 09:20
Tohle byl typický Renault
Hnusný, jezdilo to jak loďka a po 100t se to rozpadlo. Vlastně to vrže i na fotce. Tohle auto nechtěli ani Češi i když bylo za 5 korun v bazaru.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2022 12:40
Re: Tohle byl typický Renault
nebolo to pekne a tvarovo vyvazene auto co uz.... ale prakticke zrejme ano... aj napadne a neokukane ... kazdopadne bohudik za dnesne clio ci captur alebo kangoo...
21. 8. 2022 14:39
Re: Tohle byl typický Renault
Velice trefne popsano :D :yes:
21. 8. 2022 09:22
Sentiment
Ja uz asi fakt starnem. Normalne ma zamrzelo, ze V6 u mainstreamovej znacky je uz dnes len vylet do praveku. Safrane, 607, mondeo, alfa, lanca, volvo…Vlastne to zarezali ludia (eu eradnici), ktori nie su schopni sa presadit v sukromnom sektore, dokonca ani vo klasickomverejnom a tak sa vydali novou cestou neprebadanou a tou je podpora ekologie. Bohuzial vzhladom na horeuvedene, teda kvalitu tych ludi, to vyzera ako vyzera.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - lordlord
21. 8. 2022 10:02
Re: Sentiment
EU politik je volen voliči, to volič je viník
21. 8. 2022 10:19
Re: Sentiment
To je samozrejme hloupost - muze za to system, krery je tak nastaven. Zadny volic nevoli v tomto pripade snizovani objemu motoru - system toto nuti lidem pod zastitou prostredi a rikaji tomu nove vzletne green deal.
Byl bych pro, kdyby to na zivotni prostredi melo vyznamny vliv a kdyby vsechna data nebyla vylhana na prosazeni ideologie....a predevsim kdyby to nemelo zcela jiny zamer nez ekologie.

Tedy volic rozhodne neni vinen, system je nastaven at se nic nedeje a propaganda jede na plne obratky.
Avatar - xxc
21. 8. 2022 12:12
Re: Re: Sentiment
Veď to malo výrazný vplyv na ekológiu, stačí pozrieť spotrebu v článku, jazdilo to za 10l a aj to pomaly, keďže podliezli udavanu spotrebu výrobcom.
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2022 10:33
Re: Sentiment
Třeba to zelené minystro si Němci zvolili sami. Ono taky není žádná strana, která by byla antiimigrační, antiruská, antiLGBT a realisticky ekologická není.
21. 8. 2022 14:42
Re: Sentiment
Ano bohuzel mas pravdu. Zadna normalni strana v tom Nemecku a vlastne ani u nas neni. To ovsem jen nahrava do karet extremistum.
21. 8. 2022 14:40
Re: Sentiment
Ano presne tak. Jenze bohuzel volici jsou obecne zjevne hloupi a nechaji se ovlivnit kecama politiku a proste je tam zvoli.
21. 8. 2022 12:25
Re: Sentiment
a kdo by to kupoval ty jelimane?
tenhle 3.5 litrovej 6 valec ma 240 koni, zere v realu 12 litru a zrychluje za nekonecny 8.3 vteriny
takovej vykon ma dnesni podladenej dvoulitr se spotrebou o 3-4 litry nizsi
a velikostne odpovidajici sup s extremne podladenym dvoulitrem se 190 konma zere v realu o vic jak 4 litry benzinu min, jede stejne rychle a zrychluje o vic jak pul vteriny rychleji.
a nepodladenej dvouilitrovej sup ve ctrykolce je s vykonama uplne nekde jinde a porad zere o 2-3 litry min.

vykony dnesnich motoru sly tak nahoru, ze i v bezne stredni tride ztraci benzinovej sestivalec smysl, protoze vetsine lidi bohate staci tech 200-300 koni z dvoulitrovyho ctyrvalce a nijak extremne netouzi po 350k+ v sestivalci v aute velikosti mondea nebo supu s cenou prinejmensim +150k, takze nejlevnejsi sup se sestivalcem by byl pres 1M3

a porad je tady dost aut na trhu s 6 a 8 valci, tak vubec nechapu ty narky
21. 8. 2022 13:12
Re: Sentiment
Jeliman je tvoje pidi-pero, ked si ho vecer nevies v sprche nahmatat pod tym masnym pivnym pupkem a proto smrdis jak simpanz. Nechapem preco sem pises racionalne argumenty, ked ja hovorim o sentimente. To by ale musel vedet, co to znamena, ze zebraku jeden karpavy.
21. 8. 2022 14:43
Re: Sentiment
Nicmene ty jizdni vykony a parametry motoru jsou fakt mizerny. Tohle by dnes nikdo nekupoval. Co s takovym krapem?
21. 8. 2022 15:34
Re: Sentiment
Že tenhle motor žere v tak velké a těžké krabici s měničovým automatem a hydraulickým posilovačem řízení 12 litrů, je vlastně dobrý výsledek. V pozdější Laguně žral o 2 litry méně a v moderním autě typu Superb III by byl ještě úspornější.
Tím neříkám, že by na trhu uspěl. Jen je prostě nefér porovnávat spotřebu motoru X a spotřebu motory Y v autech, kde jsou vystaveny úplně jiné zátěži.
21. 8. 2022 19:34
Re: Sentiment
Otázkou je, co to je u autora testu "snaha o úspornou jízdu" a "s plynem na podlaze". V závěru je napsáno, že spotřeba je přiměřená a že lze dosahovat hodnot udávaných výrobcem, čili těch cca 10 litrů. Jediné srovnatelné auto, které testoval, byl Focus ST 2.5T, který byl dle jeho testu u obou okruhů o pár deci úspornější.
21. 8. 2022 22:34
Re: Sentiment
Podle mého, stejný atmosférický motor nemůže být v novějším autě úspornější. Co by bylo jinak?
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2022 13:23
Re: Sentiment
bola ina doba... vtedy este tak nefrcali turba ( okrem volva ci saabu ) .... lenze dnes ked uz aj 2.0tsi golfik dynamikou vyprasi 406 coupe s 3.0V6 od pezota ... e este zozerie o 3L v priemere menej tak comu sa cudujeme ze dnes uz atmosfericke V6 miznu nielen v strednej triede ale uz aj vo vyssej strednej triede .... doba sa uz zmenila... a s nou aj motory .... nic viac nic menej.... a ktovie co bude o dalsich 10 rokov ... popravde to dnes este ani nechcem vediet ... ale mam obavy ze este aj na tie dnesne tolko kritizovane kdejake male turba budeme so smutkom spominat ake to boli vtedy super casy.....
21. 8. 2022 10:50
Re: Sentiment
Tři dny zpátky se tu každý pohoršoval nad Enyaqem za 2M, tohle stálo 1,537M, žralo to jak prokoplé, stovka za 8,3 a celkově všechny kusy, které se prodaly, měli majitelé zastoupení, protože nikdo jiný by si to nekoupil... sentiment za šestiválcem... který pocházel od Nissanu a byl podladěn a dá se koupit snad ještě dnes v Infiniti...
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2022 15:23
jak mohli frantíci vyrobit něco tak hnusného
Já to nechápu. To tomu dizajnérovi si nikdo netroufl říci? Kolik toho prodali? Tisíc kusů pro francouzské úředníky?
Rozbalit vlákno
2
21. 8. 2022 15:49
Re: jak mohli frantíci vyrobit něco tak hnusného
Zhruba 60 tisíc kusů, což je na takové hnusné auto vlastně docela slušné.
Tehdější séfdesignér Renaultu měl za sebou několik úspěchů s podivnými auty, například s Renaultem Twingo a Renaultem Scénic, tak si asi v Renaultu mysleli, že to vyjde i s Avantimem a Vel Satisem
21. 8. 2022 22:11
Re: jak mohli frantíci vyrobit něco tak hnusného
Twingo a Scenic boli podivné? Nosíš blbé okuliare.