Novinky
Samozřejmě, že přijde ostrá verze, o tom snad ani nikdo nepochyboval. Obě montáže jsou takové, no, horkou jehlou, kdyby takhle vypadaly druhé dveře estate, tak by neprodali ani šroubek, ale naštěstí nebudou. Estate vůbec bude důležitým stavebním kamenem pro boj s německou dvojicí. Zejména 5ek v kombi je vidět i u nás dost a na ostrovech se myslím kombi auta docela dobře prodávají. Kabriolet by mohl vypadat hodně podobně, akorát by musel mít delší dveře, takhle je to nastupování jen pro yankeeie. Soudím, že convertible je spíš takovým přáním, přímá konkurence z německa není, to by mohla být výhoda. Zatím se mi zdá vzadu uvnitř poměrně malý a tak bych jako konkurenci v třídě nebe nad hlavou považoval i vozidla nižších řad. Možná bude 4 dvéřové, co mi víme. Mimochodem, nevzpomínám si, že by oficiálně proběhla informace o 5.0 motoru.
Informace o 5litru neproběhla, ale zatím se oni všude píše. Jenom autorevue zmínilo 4.2, ovšem kde by vzali další výkon nad těch 400 koní co má v SV8 nevím... Kabrio by bylo dobré, kromě CLK od Mercedesu mě nenapadá žádné podobné, ale pořád mi chybí motorizace mezi 3.0 V6 a 4.2 V8. Chtělo by to 3.5 V8 který zmizel z XJ a nebo řadovou 3.2 z Volva. Soc benzín a soc diesel pod dvojicí šestiválců je nezbytná, i když rovnou čtyřválec jako v E-Klasse a 5er by to být nemusel.
4.2 S/C uvádějí s 416 koníkama. 😉
😄 ok, ale to je ten SV8, nikoliv XFR
Aha, sorry trochu mě mate to SV8, mám to spojený se Super V8 Portfolio. Takže myslíš, že XFR bude ještě víc? Protože XJR i S-Type R, potažmo XKR byly v R verzi právě s V8 4.2 S/C.
XFR by měl mít pětilitr... ale jistě ti to nepovím, nejsem věštec ani Marko. Dávalo by to smysl, M5 má stejně velký motor a i ten zázrak z Audi má něco v tom duchu. Ten motor by se měl dostat i do faceliftovaného XK. O XJ jsem v této souvislosti nic nečetl, takže těžko říct. I tak by mu pořád něco (dva válce v každé řadě) chybělo. Co vím ale jistě je, že pět litrů je maximální možný objem motorů AJ-V8.
XF-R vypada brutalne :yes: Ta zelena mu sekne (ale to je u Jagu normalni vlastne😃
Tahle zelená? Dyť je to jen colorizovaná fotka. Takováhle nebude. Barvy taktéž viz odkaz níže, ale je to standartní nabídka, včetně matesovo oblíbené Winter Gold. 😉 >😒]
Ja to myslel spis obrazne, ze jsem ho videl zatim jen ve stribrny, ale ze tenhle naznak zeleny bude pecka. No Winter Gold, ehm, proti gustu, ze? >😁
Klasický barvy na nové modely Jaguaru moc nesedí, chce to něco světlého, bílou, střibrnou, kovově modrou, takhle zelinkavou apod. Tu zlatou si na tom opravdu nedokážu představit. Mě by se líbila světle červená 😄 :yes:
Každý model má svoje, BRG už nabízejí jen u nového XK, další modely jako XF zřejmě nebudou tuhle barvu mít. Mě to neva, souhlasím, že zavedené odstíny se na nové Jaguary nehodí, resp. ne všechny. Ovšem mě sedí spíš tmavé barvy, světlé, zejména metalízy, se mi hodně rychle okoukají. Mě se líbí Emerald Fire, ale k XF se zelené nějak nehodí, takže bych volil asi nějakou modrou a uvidíme, ta Pearl Grey, jestli bude šedá se zlatavým nádechem, tak by se mi taky líbila. S tou zlatou to bylo takový rejpnutí do matese, kdysi jsme tu řešili, že zlaté XJ je úchylárna. Červená pro XF bude akorát Radiance a ta by se opravdu k tvaru auta hodila. Zajímavá je nabídka asi tří různých stříbrných, ty, byť jinak je moc nemusím, by se taky na XF hodily.
Já myslím červenou, nikoliv vínovou. Na XK je jako "Salsa", k XF by mě taky seděla. Asi nebude, ale když VW dává podobnu barvu na Conti, tak proč by kvůli mě nemohl takovou úchylárnu udělat i Jag 😄
Aha. Tak tu jsem nikdy neměl rád :😉 Přijde mi, že naposled byla hezká tak na E-Type a uměl bych si ji představit na XJ ser. III, tam by hezky kontrastovala s tím chromem. Na XF si ji neumím představit pěknou. 😉 :😉
Co kola ? 😉 Venus 18" !
Co se týká barvy, tak zelená mi zrovna nepřijde úplně to pravé, asi bych bral indigo. Ovšem tyhle brožury hodně zkreslují. Viz barvy u konfigurátoru XK a pak ve skutečnosti. [odkaz] Chybí mi Prism Blue co je u XK, taky jsem zvědavý na Pearl Grey. Kola, no Venus se mi zdá taky dobrá volba, uvidíme, jestli 18" je dost. Ale záleží na kombinaci s barvou, Selena 20" by mohla být zajímavá. Chce to živý fotky, tohle je taková hra s fantazií.
Jaguar XF je překrásným vozem a je to příjemné oživení luxusní třídy, kde momentálně vévodí BMW 5 a dále bychom tam našli zastarávající MB třídy E a šedou myš Audi A6 neboli dražší větší Passat. Doufám, že se Jaguar dostane pod silná kapitálová křídla (doufám, že ne Číňani) a dostane nový dech - například po vzoru Bentleye pod VW... Hodně štěstí 😉
Takže prosimvás 😄 motory 2.7D V6, 3.0D V6, 3.0 V6*, 4.2 V8 a 4.2 V8 S/C
*3.0 V6 benzín je zmíněn jen v UK verzi, ale zase není v naftě
UK brožura zde, motory strana 46
[odkaz]
*3.0 V6 benzín je zmíněn jen v UK verzi, ale zase není v naftě
UK brožura zde, motory strana 46
[odkaz]
PS. odkaz funguje, po otevření okna do něj ještě klikněte - kamkoliv do "prázdna"
Jinak s těma motorama, ten 3.0 V6 benzín je uvedenej v tý brožuře, na stránkách v přesný specifikacy je naopak 3.0 V6 nafta, tak nevím.
Jinak s těma motorama, ten 3.0 V6 benzín je uvedenej v tý brožuře, na stránkách v přesný specifikacy je naopak 3.0 V6 nafta, tak nevím.
Kde je info o třilitrovém dieselu?
Taky jsem to nenasel...Na strance tykajici se motoru je psano akorat neco v tom smyslu, ze XF nabizi 4 motory, od dieselu az po 4.2 supercharged, pres 3.0V6 a 4.2V8...nic dalsiho, co by se tykalo toho dieselu jsem nenasel
O dieselu se zmiňují tady - [odkaz] Zvolte oblast - United Kingdom Potom dole v bílé liště vedle Gallery klikněte na Specification - otevře se Standard Features tabulka, pod ní jsou čtyři tlačítka, tak klikněte na Technical Specifications. Tam je v tabulce uveden 3.0 Litre V6 Diesel.
///Právě jsem srovnal údaje, které jsou úplně stejné a vypadá to, že to je jen chyba "tisku". Soudím tak podle kroutícího momentu, který je výrazně nižší než u 2.7 Diesel verze. Takže se omlouvám za dezinformaci.
///Právě jsem srovnal údaje, které jsou úplně stejné a vypadá to, že to je jen chyba "tisku". Soudím tak podle kroutícího momentu, který je výrazně nižší než u 2.7 Diesel verze. Takže se omlouvám za dezinformaci.
f u h r m e i s t e r . d e / d o w n l o a d / j _ p d f / j _ x f _ p r e i s . p d f Dopiště si před to www, v celém tvaru to nelze vložit a smažte všechny mezery!
Velmi Jaguaru prajem aby sa cim skor dostal z cervenych cisiel.Myslim si,ze XF je spravna cesta...GO :yes:
Zdravím všechny nadšence.
Věřte mi, že opravdu nechci hatit Vaše nadšení a optimismus, ale jako člověk, který s JAGy v ČR prožil skoro 7 let života musím konstatovat, že 😒br /> - Američani (tj. FORD) na image značky JAGUAR od roku 1989 pokazil snad vše, co šlo.
- počínaje S-TYPEem byly všechny modely interně prezentovány v podobně "velkohubém" duchu, jako je XF. Výsledek známe.
- JAG se nikdy v prodejích nemůže vyrovnat BMW, MB a AUDI. Ze stejných důvodů, jako BENTLEY, RR, ASTON atd. Amíci to bohužel napochopili. Hodinek OMEGA nebo ROLEX se taky neprodá nikdy tolik, jako CASIO, SWATCH, CITIZEN atd.
Opravdu bych JAGu přál všechno nejlepší - ale buďme realisté.
Hezký den všem.
Věřte mi, že opravdu nechci hatit Vaše nadšení a optimismus, ale jako člověk, který s JAGy v ČR prožil skoro 7 let života musím konstatovat, že 😒br /> - Američani (tj. FORD) na image značky JAGUAR od roku 1989 pokazil snad vše, co šlo.
- počínaje S-TYPEem byly všechny modely interně prezentovány v podobně "velkohubém" duchu, jako je XF. Výsledek známe.
- JAG se nikdy v prodejích nemůže vyrovnat BMW, MB a AUDI. Ze stejných důvodů, jako BENTLEY, RR, ASTON atd. Amíci to bohužel napochopili. Hodinek OMEGA nebo ROLEX se taky neprodá nikdy tolik, jako CASIO, SWATCH, CITIZEN atd.
Opravdu bych JAGu přál všechno nejlepší - ale buďme realisté.
Hezký den všem.
Tak s v zásadě bych souhlasil, až na první bod, mě se nezdá, že by image Jaguaru utrpěla. XK v roce 1996 bylo myslím velkým posílením image, resp. nezdá se mi, že by v evropě došlo k úpadku image Jaguaru vstupem Fordu a uvedením tehdy nových modelů. Spíš si myslím, že naopak, viz právě S-Type, ten byl vystřižen aby odpovídal image Jaguarů ve starém duchu a co se stalo víme.. Je to trh a hodnoty dnešní společnosti co způsobují úpadek. Prostě to co představovaly modely Jaguaru do teď už není v kontextu prodeje atraktivní. XF se přizpůsobilo a tak si přejme, aby tento model nastartoval aspoň pozvolna vzestupnou tendenci.
Tento nový Jaguar je neskutočne krásne auto, len to neni Jaguar. Podľa mňa, keď som ho videl prvý krát, tak som si myslel, že to je nejaký Lexus. Podľa mňa, nemá nič spoločné so značkou Jaguar. Som fanúšik tejto značky a viac-menej nech to je ako koľvek krásne, špičkové a moderné auto, nieje to Jaguar. Chýba mu tá charizma značky, ktorá fascinuje ľudí už niekoľko desaťročí. A hovoriť o nástupcu S-type sa nedá ani hovoriť. Podľa mňa S-type od tohto momentu nemá nástupcu.
;-\