Toronado bylo luxusní a inovativní stejně jako nespolehlivé a nebezpečné. Kontroverzní oldsmobile přitahoval kupce, kteří stihli zareagovat před přísným zásahem koncernu.
...by si autor měl nafackovat. Něco takového číst je hotové utrpení, po 3. odstavci jsem to vzdal... :-O:-O:-O:no: Jak se tento člověk může živit jako redaktor, když evidentně postrádá elementární cit pro stylistiku, je mi naprostou záhadou... :-(
Odpornost sama. Článek nejenže neuvádí, že je překladem z https://www.hotcars.com/…rous-luxury-car/ (uveřejněno již 9.7., doplněno 22.7.2022), ale navíc je překlad až směšný. Minimálně vypovídá o tom, že českému (?) autorovi jsou šumafuk technické souvislosti (nechápe např. rozdíl mezi netěsností brzdového systému s ABS a netěsností ABS). A to je součást redakce, o níž její šéfredaktor uvedl, že je složena ze šikovných lidí a že si za nimi plně stojí. Inu, ani po roce, kdy jsem naposledy kritizoval, že šéfredaktor si neváží čtenářů a vyzývá je k nečtení ACZ, se změnilo jen málo. Nikoliv k lepšímu, nýbrž k horšímu. Ostatně, diskuze pod články ACZ je vskutku "klubová záležitost". Jací čtenáři zůstali, takové články dostávají...
Co mají krom jména společného první velká Toronada s těmi posledními malými? Znam několik lidí co ty 80 a 90kové Toronado měli a nikdo si nestěžoval na nějaké nebezpečné jízdy projevy a velkou nepolehlivost.
Článek je snůška polopravd a nesmyslů splacaných dohromady :no:
Nezlobte se na mě, ale kdo v redakci krade články, překládá je googlem a podepisuje jako Mirek Mazal, je podle mě prase. A pane šéfredaktore, tohle jde samozřejmě za Vámi.