Toronado bylo luxusní a inovativní stejně jako nespolehlivé a nebezpečné. Kontroverzní oldsmobile přitahoval kupce, kteří stihli zareagovat před přísným zásahem koncernu.
Odpornost sama. Článek nejenže neuvádí, že je překladem z https://www.hotcars.com/…rous-luxury-car/ (uveřejněno již 9.7., doplněno 22.7.2022), ale navíc je překlad až směšný. Minimálně vypovídá o tom, že českému (?) autorovi jsou šumafuk technické souvislosti (nechápe např. rozdíl mezi netěsností brzdového systému s ABS a netěsností ABS). A to je součást redakce, o níž její šéfredaktor uvedl, že je složena ze šikovných lidí a že si za nimi plně stojí. Inu, ani po roce, kdy jsem naposledy kritizoval, že šéfredaktor si neváží čtenářů a vyzývá je k nečtení ACZ, se změnilo jen málo. Nikoliv k lepšímu, nýbrž k horšímu. Ostatně, diskuze pod články ACZ je vskutku "klubová záležitost". Jací čtenáři zůstali, takové články dostávají...
...by si autor měl nafackovat. Něco takového číst je hotové utrpení, po 3. odstavci jsem to vzdal... :-O:-O:-O:no: Jak se tento člověk může živit jako redaktor, když evidentně postrádá elementární cit pro stylistiku, je mi naprostou záhadou... :-(
Co mají krom jména společného první velká Toronada s těmi posledními malými? Znam několik lidí co ty 80 a 90kové Toronado měli a nikdo si nestěžoval na nějaké nebezpečné jízdy projevy a velkou nepolehlivost.
Článek je snůška polopravd a nesmyslů splacaných dohromady :no:
Nezlobte se na mě, ale kdo v redakci krade články, překládá je googlem a podepisuje jako Mirek Mazal, je podle mě prase. A pane šéfredaktore, tohle jde samozřejmě za Vámi.