Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
300 Nm při 2t otáčkách, tedy stejně jako 3 litr atmo ve 4t. V takovém Dokkeru to utáhne 5 chlapů a náklad jako nic. Motor je čistý a technicky vychytaný. No stejně Dokker nekoupíš ani v benzínu.
Kdyz by byl cisty, tak nekonci kvuli EU7.
😉
😉
Slysis se, ze jo?
Jaky kazes kraviny.
Kdyby to Jan Hus myslel dobre, tak by ho neupalili!
Prece.
Jaky kazes kraviny.
Kdyby to Jan Hus myslel dobre, tak by ho neupalili!
Prece.
Co to meles?
Diesel konci kvuli emisim. Tecka.
Kdybys cetl pozorneji, tak bys zaznamenal tuto vetu: "Toto rozhodnutí samozřejmě souvisí s nástupem přísnější emisní normy Euro 7"
Diesel konci kvuli emisim. Tecka.
Kdybys cetl pozorneji, tak bys zaznamenal tuto vetu: "Toto rozhodnutí samozřejmě souvisí s nástupem přísnější emisní normy Euro 7"
Vůbec neřeš ty kraviny co píše. On je lidský odpad a komunikace s ním jen ztrátou času 😉 HL a je klid 😒]
Rohypnol Čížek
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kvuli Euro7 konci, protoze euro7 je chyba a nema byt vubec prijato. Zakazuje totiz cisty vychytany motory 😉
Opět.. je už podoba EURO 7 známá?
Známa není, ale známy jsou pracovní návrhy, se kterými se pracuje. A největší důraz je v nich kladen na snížení emisí NOx a pevných částic. Což je kámen úrazu dieselů. Navíc návrh přináší jednu v Evropě revoluční myšlenku, že diesely by neměly mít v NOx žádnou úlevu. Vždyť ještě Euro 5 jim dovolovala trojnásobek NOx. Tohle pro malé diesely v malých autech znamená prakticky konec, náklady a prostorová náročnost na zabudování systému čištění spalin by přesáhly rozumné meze. Myslím si, že problém budou mít i oturbené zážehové tříválce.
Nechápu za co ti dal Hamuna tolik mínusů, když máš pravdu.
Až na to, ze za tohle by hamuna dal palec nahoru. Eliminuje to diesel a je to dobře.
Tak příště zkus netrolit a nepsat nesmysly.
Tohle je jedna z indicií, která ukazuje, že hamuna ty palce s největší pravděpodobností nedává.
Tak příště zkus netrolit a nepsat nesmysly.
Tohle je jedna z indicií, která ukazuje, že hamuna ty palce s největší pravděpodobností nedává.
Dobře, takže 1.5 dCi má 63 kW při 2000 rpm a třílitrová atmosféra 126 kW při 4000 rpm. Proč je 63 kW při 2000 rpm ideální, ale 126 kW při 4000 rpm ne? A jelikož Duster nemá redukční převodovku, tak co když v terénu potřebuju jet při mnohem nižších otáčkách, třeba při 1000 rpm?¨
U nás Dokker v benzínu poslední rok koupit nešel kvůli tomu, že Renault motory 1.3 TCe omezoval kvótami , ale v Německu nebo Polsku byl normálně v nabídce.
U nás Dokker v benzínu poslední rok koupit nešel kvůli tomu, že Renault motory 1.3 TCe omezoval kvótami , ale v Německu nebo Polsku byl normálně v nabídce.
3_diamanty
Ak to bude taketo hranate ako na vizualizacii tak to bude doteraz ten najkrajsi duster .... dizel tu az tak chybat nebude... skor som zvedavy ci ostane aj 4kolka... lebo tu sa moze lamat chlieb... len u nas ma az okolo 40 percent dusterov 4kolku .. a inde vo svete to predpokladam bude podobne... tak snad nadalej ostane schopnym SUV... drzim palce.... :yes:
rohYpnol
=Dacia Duster nebude v příští generaci Dacia Duster...
Jinak pokud vezmu jednu z možných linií Dacie Duster, tak pro verze určené obyčejným lidem do městských SUV asi v pohodě, tam asi přijdou (snad, doufám) s 1.0 TCe+LPG.
Jenže linii Dusteru coby pracanta s AWD tímhle zabili. AWD v benzínu nedává smysl. Beztak ale v příštím článku se dozvíme že Duster nebude mít už ani AWD protože v EU vládnou europitche :-!
Jinak pokud vezmu jednu z možných linií Dacie Duster, tak pro verze určené obyčejným lidem do městských SUV asi v pohodě, tam asi přijdou (snad, doufám) s 1.0 TCe+LPG.
Jenže linii Dusteru coby pracanta s AWD tímhle zabili. AWD v benzínu nedává smysl. Beztak ale v příštím článku se dozvíme že Duster nebude mít už ani AWD protože v EU vládnou europitche :-!
Pevne verim ze 4kolka bude aj nadalej... s 1,3tce... inak mi podvozkom vysoke 2kolkove suv nedava zmysel.... navyse duster je pracant nie ako povedzme uz drahe suv stylovky jazdiace uz vylucne mimo teren ... takze ak ho nechcu pochovat a znicit jeho dobru povest tak tu 4kolku zachovaju :yes:
Ne. Fuster dávno není jen prscant. Mnozí jej kupují jako leštěnku.
Vyšší stavba je ideální třeba pro důchodce, lépe se nastupuje. Za mě Duster 2wd dává obrovský smysl. Ale je to úplně jiné využití než bylo primárně. Je to podobné jako Niva Urban nebo Yeti City nebo jak se jmenovala ta linie.
Vyšší stavba je ideální třeba pro důchodce, lépe se nastupuje. Za mě Duster 2wd dává obrovský smysl. Ale je to úplně jiné využití než bylo primárně. Je to podobné jako Niva Urban nebo Yeti City nebo jak se jmenovala ta linie.
No vidíš, ani jsem nevěděl, že Yeti se oficiálně rozdělil na linii City a Outdoor. A to jsem máme Yetiho vybíral. Jak se dívám zpětně, funkční rozdíl byl stejně nulový, protože paket pro špatné cesty (lepší zakrytování motoru a podvozku) šel objednat i do té základní varianty.
Ano funkčně to bylo jedno. Outdoor byl řekl bych v menšině. Ale Yeti City 1.2 tsi prostě byla taky jen leštěnka do města. Ale proč ne.
Je to i tak pracant. Má to slušnou nosnost, zadní sedačky se dají vyndat a dobře se s tím tahá vozík. A světlou výšku to má takovou, že s tím člověk může s tím vozíkem zajet skoro kamkoliv. A největší překvapení jsou jízdní vlastnosti, nejlepší, jaké jsem kdy u Škodovky zažil. Nehoupe se to a výborně to tlumí nerovnosti. 1.2 TSI na běžné jezdění stačí.
Za mě má Yeti příšerné sedadla a pozice za volantem není dobrá.
A 1.2 TSI sice nepochybně stačí. Jenže je to mizerné co do spolehlivosti. A na krátké trasy není vhodný protože to je přímovstřik.
Takže vlastně nevím. 1.4 TSI byla co do společnosti ještě horší a o 1.8 TSI vůbec nemluvím. Takže za mě z toho vychází jedině 2.0 TDI jenže ten taky není na krátké trasy.
A pak tu je ještě mizerný antikoroz...
A 1.2 TSI sice nepochybně stačí. Jenže je to mizerné co do spolehlivosti. A na krátké trasy není vhodný protože to je přímovstřik.
Takže vlastně nevím. 1.4 TSI byla co do společnosti ještě horší a o 1.8 TSI vůbec nemluvím. Takže za mě z toho vychází jedině 2.0 TDI jenže ten taky není na krátké trasy.
A pak tu je ještě mizerný antikoroz...
Můžu potvrdit. Zrealizovat nám během prvních 2 let. A pak uz se to s tím táhlo a pořád se někde něco objevovalo. Tak šel po 3 letech pryč, protože vše hnilo.
Dustery AWD v benzínu se vždycky prodávaly dobře. V poslední letech to byly vyloženě podpultovky, když Renault zavedl na tyhle verze omezené prodejní kvóty.
Spíše se bojím, že AWD benzín nebude, že čtyřkolku bude mít tak jako u menších Jeepů jenom nějaký plug-in hybrid.
Spíše se bojím, že AWD benzín nebude, že čtyřkolku bude mít tak jako u menších Jeepů jenom nějaký plug-in hybrid.
kuk
Tak a je to, rakovinomety nebudou. 😜😂
Zkus si zjistit, co všechno s sebou nese výroba baterek a energie, která je potřeba do nich cpát, možná by ses na diesely díval jinak.
Povidej. Co vse sebou nese vyroba baterek?
A kdyztak uved odkud cerpas a jak stary je to zdroj, ju?
Diesel ktery se spaluje uprostred mesta srovnavas s cim?
S Temelinem? :-!
Ja bych prirovnal coudici EU3 diesel k EV jezdicimu jen na uhli z Pocerad. Coz je mimochodem u nas nemozny...
A EU6 diesel s EV pohanenym jadernou energii nebo obnovitelnymi zdroji.
Co tam mas za argument proti tomuto? :-!
PS Z meho sobeckeho pohledu: Mne primo vyroba baterek neskodi vubec. A ano bydlim v blizkosti dvou uhelnych elektraren, ktere jsou nicmene vycisteny a nekouri mi primo pod okny... A nevadi mi (temer) vubec. Vetsina znecisteni ve mestech totiz pochazi z dopravy.
Chapu to spravne, ze ty vic nez o zdravi sve nebo deti se staras o zdravi delniku v tovarnach na baterky? Zni to trochu zvlastne. Promin.
A kdyztak uved odkud cerpas a jak stary je to zdroj, ju?
Diesel ktery se spaluje uprostred mesta srovnavas s cim?
S Temelinem? :-!
Ja bych prirovnal coudici EU3 diesel k EV jezdicimu jen na uhli z Pocerad. Coz je mimochodem u nas nemozny...
A EU6 diesel s EV pohanenym jadernou energii nebo obnovitelnymi zdroji.
Co tam mas za argument proti tomuto? :-!
PS Z meho sobeckeho pohledu: Mne primo vyroba baterek neskodi vubec. A ano bydlim v blizkosti dvou uhelnych elektraren, ktere jsou nicmene vycisteny a nekouri mi primo pod okny... A nevadi mi (temer) vubec. Vetsina znecisteni ve mestech totiz pochazi z dopravy.
Chapu to spravne, ze ty vic nez o zdravi sve nebo deti se staras o zdravi delniku v tovarnach na baterky? Zni to trochu zvlastne. Promin.
To dá rozum. Radši ať mi umírají děti na rakovinu než aby nějaký dělník v Číně, který si místo v továrně vybral doborovolne, měl nějaké problémy se zdravím.
To ti stejně nepomůže, furt budeš stejný blboun.
"Podle sebe soudím tebe"
To je běžné, takže si z toho nic dělat nemusíš.
A negativní vliv dieselu na inteligenci už je také ze studií znám. Takze tě naprosto chápeme a můžeme tě maximálně litovat.
To je běžné, takže si z toho nic dělat nemusíš.
A negativní vliv dieselu na inteligenci už je také ze studií znám. Takze tě naprosto chápeme a můžeme tě maximálně litovat.
To bude jistě hodnotná stude... já především znám negativní vliv uhlí že kterého vyrábíme elektrickou energii. Ale EV jsou hrozný ekologický přínos viď....
Ano, pro duchem chabé rozhodně ano.
Ano, pro duchem chabé rozhodně ano.
Uz jsem ti to psal.
Ty prinos EV nikdy, nikdy nepochopis.
Zij si ve svem omezenem svete (m.j. ve kterem se energie vyrabi POUZE v uhelnych elektrarnach), kde je EV ve vsem horsi.
Co vam asi v Kremlu vymysli za argument proti EV po odstaveni uhli? :-!
Ty prinos EV nikdy, nikdy nepochopis.
Zij si ve svem omezenem svete (m.j. ve kterem se energie vyrabi POUZE v uhelnych elektrarnach), kde je EV ve vsem horsi.
Co vam asi v Kremlu vymysli za argument proti EV po odstaveni uhli? :-!
Ferenze
Ještě před covidem jsem často slýchal argument při výběru naftového automobilu, že je nafta v porovnání s benzínem levnější. To už dnes samozřejmě neplatí, ceny jsou podobné a tím se tak stává dieselový auťák v mém případě bezpředmětný. Koupil jsem před 2 lety Volvo v benzínu přes inzerát na https😐/www.biginzerce.cz/ a jsem s ním nadmíru spokojen 😄
Rozhodne ne do nizsich trid, kde je vycisteni jeho spalin ekonomicky nesmysl.
Staci se podivat na vyvoj ceny baterek.
Jiny duvod pro draha EV skutecne neni.
Naopak EV bude levnejsi nez spalovak.
O tom, ze to (co tu prorokuji leta) neni sci-fi, se staci presvedcit mimo Evropu. 😉
https😐/www.automotive-fleet.com/…e-u-s-and-europe
Prej vzdy...
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/tesla/model-3/107774/tesla-model-3-vs-bmw-3-series-electric-car-vs-diesel-showdown
Model 3 1.369.990Kc
Odhad. dodání: led 2023 - bře 2023
491km
Dojezd
(WLTP)
225km/h
Maximální rychlost
6,1s
0–100 km/h
Pohon zadních kol
BMW 320d
Cena základní sestavy 1 295 268 Kč
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 240
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 6.8
Jaky myslis, ze bude dalsi vyvoj cen?
Diesely budou zlevnovat?
Dobre se bavim. 😄
https😐/www.automotive-fleet.com/…e-u-s-and-europe
Preloz si tohle😒br /> EV Prices Decline in China
I kdyz jsem se tedy smichy nepotrhal. 😁
Mas nejaky update ty?
😁
Tym padom to nieco hovori o prispevkoch DonVita,ked ta podporuje palcami takato chora osoba. :-!
Vrana k vrane sada... 😁
Sam Machala to potvrdil,ze vsetci dobre vedia kto to robi.
Ked sa Hamuna pomylil a nepreklikol na svoj nick, tak napisal pod inym nickom a zrazu został prekvapeny,ze pise ako Kylie.
Zobud sa a prestan obhajovat neobhajitelne.
Všichni si mysli, ze to vědí.
Pokud umí dotyčný naprogramovat něco ve stylu robota, potom je to možné. Jinak ale sedí u počítače 24 hodin denně a klika a klika.
A mmch už pry něco zkoušeli a nic se neděje.
A k teme, ohladom dustera myslim, ze zanik dieslov nemusi byt taka tragedia (kolko ludi realne v takom aute ten diesel naozaj potrebuje?), ale aby to nahodou neskoncilo nacincanou daciou za 30+ litrov eur 😀. To sa mozu s predajmi rozlucit.
Stačí dát správnou kombinaci slov a palce lítají v desítkách. Jsou to klasické troll skripty.
Plus asi sama redakce. Když se někdy dostanu k tištěném Světu motoru tak mám pocit že Rohypnol je Nick sefredaktora😁
Stačí znát je trochu technické možnosti, případně znát diskuzi hlouběji.