Profi
Až 800km. Kolik to bude v reálu? Dobře, jsou povinné přestávky, ale jak dlouho bude nabíjet tak velikou baterii? Prý na 70% za 30 minut. Ale jen na specializovaných nabíjecích stanicích. Kolik jich asi tak bude? A hlavně kde pro ně budou schopni zařídit takový nabíjecí proud? Tohle je nesmysl na entou a jediné použití bude někde na krátké tratě, kdy ve firmě budou schopni mít nabíjecí stanici.
Nabíjet se to bude rychle, pokud zvládne slibovaný výkon nabíjení, který činí jeden megawatt. K několika stojanům takového Megachargeru se bude stavit menší elektrárna a nebo se od sítě odpojí nějaká přilehlá vesnice.
čtvrtý ženský otvor a He3da. To jedno jest. Promiňte že furt rýpu do obou krajně vymezených ropáků i zkraťáků, ale elektrika by se měla rozšířit přes menší prémiové auta, které se používají ve městech a zvýšení ceny o půl mega se tam tak moc neprojeví.
Nejde o apartmán, ale o ten šílenej design předku.
BTW nejehzčí truck je klasika Peterbilt 379/389....
BTW nejehzčí truck je klasika Peterbilt 379/389....
To je jednoduché, budeš mít větrosolarpark o rozloze 10 ha. Tento park bude nabíjet statické baterie a z těch baterií jednou za 3 dny nabiješ jednu Teslu na 400 km. To je ale chujovina, že. Ale furt je to energeticky lepší varianta, než lít do nafty řepku ala StB. Za mě, já bych raději jezdil dál na nerusskou ropu a prachy cpal do vývoje baterek a tokamaku.
Tak jako Model 3 v osobakach.
Vis kolik energie spali nakladaky na dalnici z kopce? 😉