Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škodovka má nové logo! Okřídlený šíp je plošší, změnil se i nápis Škoda

13 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bravo! Tleskám za upřímnost. Konečně jsme opět dospělí s logem do podoby, jako bylo výsledkem socialismu!!! Podoba je úplně na chlup stejná. Jen místo modré barvy máme zelenou!!! Bravo, takové doznání k euroekosocialismu jsem nečekal :-!
Johnn
Spíše to vypadá, že se za ten český háček stydí :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
protože ta tradice okřídleného šípu trvá. Nápis se taky povedl, ten háček je tam tak mazaně.
Avatar - Jaros71
Jaros71
bohužel tohle se fakt nepovedlo :no:
už VW nové logo pokazil , tohle je ale děs..stejně jako ty elektromobily!
Freddka
Aby to pak nebylo v cechach pětkoda a v zahranici fajfkouda :-!
krca
To vypadá, jako by se inspirovali u Českých Drah - ten háček je dost podobný 😊
Jinak hezké logo
Jan Pidanic
Příspěvek podléhá schvalování.
Jan Pidanic
Příspěvek podléhá schvalování.
Jan Pidanic
Příspěvek podléhá schvalování.
Jan Pidanic
Příspěvek podléhá schvalování.
Jan Pidanic
Logo nové není, je tu již od roku 1926, vymyslel jsem nové a moderní včetně nápisu, kdy každý pozná že se jedná o Škodu, viz. Pinterest @janpidanic, logo jsem nabídl již před rokem a půl a bylo mi odmítnuto, proč? Protože česká mentalita...
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Záměna tradičního loga za nápis SKODA je vynucena čím dál zřejmější uniformitou designu nových aut bez ohledu na značku. Tzv. čisté linie a plochy se prosazují všude, nejen v automobilové produkci, ale u aut vedou k tomu, se se vytrácí (vytratil) design charakteristický pro každého trochu významného výrobce. Prožili jsme období, kdy při sdílení technických základů se tradiční značky snažily udržet přízeň svých klientů cestou charakteristického designu (simply clever v tom, myslím, nehraje žádnou významnější roli). "Nový designový jazyk" už není designovým jazykem, protože kromě čistých rovných ploch a ostrých rovných hran nic jiného nenabízí. Proto ten důraz na písmo, kterým je vytvořen nápis jména automobilky. Já v tom smysl nevidím, ale také nejsem tím nejdůležitějším adresátem té spousty slov o logu a nápisu. Skoda Auto u mne prohrála minulou slušnou kredibiliitu svým přístupem ke mě jako zákazníkovi.
ericn
Jj, začínají měnit Škodu na Skodu a pak Skoudu… vše České pryč. Pomalu ztrácejí prodeje neb je Český zákazník vlastně nezajímá…