Česká automobilka Škoda dnes na akci nazvané Explore More představila nejen nový koncept Vision 7S, ale také svoji novou strategii, která přináší změnu firemní identity, a to včetně loga.
Bravo! Tleskám za upřímnost. Konečně jsme opět dospělí s logem do podoby, jako bylo výsledkem socialismu!!! Podoba je úplně na chlup stejná. Jen místo modré barvy máme zelenou!!! Bravo, takové doznání k euroekosocialismu jsem nečekal :-!
Záměna tradičního loga za nápis SKODA je vynucena čím dál zřejmější uniformitou designu nových aut bez ohledu na značku. Tzv. čisté linie a plochy se prosazují všude, nejen v automobilové produkci, ale u aut vedou k tomu, se se vytrácí (vytratil) design charakteristický pro každého trochu významného výrobce. Prožili jsme období, kdy při sdílení technických základů se tradiční značky snažily udržet přízeň svých klientů cestou charakteristického designu (simply clever v tom, myslím, nehraje žádnou významnější roli). "Nový designový jazyk" už není designovým jazykem, protože kromě čistých rovných ploch a ostrých rovných hran nic jiného nenabízí. Proto ten důraz na písmo, kterým je vytvořen nápis jména automobilky. Já v tom smysl nevidím, ale také nejsem tím nejdůležitějším adresátem té spousty slov o logu a nápisu. Skoda Auto u mne prohrála minulou slušnou kredibiliitu svým přístupem ke mě jako zákazníkovi.
Logo nové není, je tu již od roku 1926, vymyslel jsem nové a moderní včetně nápisu, kdy každý pozná že se jedná o Škodu, viz. Pinterest @janpidanic, logo jsem nabídl již před rokem a půl a bylo mi odmítnuto, proč? Protože česká mentalita...