Veterán
Zpět na článek
Hity devadesátek: V roce 1998 debutovaly bestsellery Peugeot 206 a Ford Focus
12 komentářů
traveldrive
2
Dragoun a Haas, to je istota. Aspoň niečo dobré na tomto webe je. :yes:
Přejít do diskuze
kari.laz
FoFo byl skvělý nástupce Escortu. Jezdil jak z jiného světa v té době.
A 206 vystřelila do výšin, jezdilo to na každém rohu a ješě dneska jich jezdí kvanta.
Tenkrát jsem proháněl 206 GTI SW s atmo dvoulitrem. Byl to takový sleeper. Kdejaké větši auto vidělo malou 206, ale stačilo podřadit o dva kvalty a jelo to na tu dobu moc pěkně. Akorát to trpělo na zadní nápravu, kterou jsem musel repasovat a pak to od spodu rezlo, tak šel z domu.
A 206 vystřelila do výšin, jezdilo to na každém rohu a ješě dneska jich jezdí kvanta.
Tenkrát jsem proháněl 206 GTI SW s atmo dvoulitrem. Byl to takový sleeper. Kdejaké větši auto vidělo malou 206, ale stačilo podřadit o dva kvalty a jelo to na tu dobu moc pěkně. Akorát to trpělo na zadní nápravu, kterou jsem musel repasovat a pak to od spodu rezlo, tak šel z domu.
ericn
Tehdy byl automobilový svět ještě v pořádku a člověk se těšil (skoro) na každé nové auto a spřádal plány a sny, které si to vlastně koupí. Výběr obrovský jak z nových tak ojetých aut… :yes:
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kari.laz
Se zadní nápravou souhlas, to byla velká bolest. Ale jinak to nebylo špatné auto. Navíc se dělalo v GTI a RC a tam těch 100kW respektive 130 kW už bylo zajímavé náčinní.
Ja Prvni 123
Jako vzdycky.
Hezke cteni.
:-)
EDIT: koukam, ze tady ma fakt nekdo problem s velikosti sebevedomi.
:-)
Hezke cteni.
:-)
EDIT: koukam, ze tady ma fakt nekdo problem s velikosti sebevedomi.
:-)
KANKUNEN
Bylo to hrozné auto. Fabka byla ve všem lepší. Motor 1,4 nejel a cukal. To cukání byla vlastnost. Spojka byla vhodná na přískoky a šaltrpáka měla vůle jak Ikarus. Plasty jak šutr. A zadní náprava 20 let stará byla tak nekvalitní, že jsou v Česku firmy, které se živí jen opravami těchto náprav.
3_diamanty
206tka sa na tu dobu neskutocne dizajnovo podarila... po dlhej dobe prave 206tka zosadila golfa z tronu a bola najpredavanejsim autom v europe... k tomu neskor pribudol aj kombik ci CC verzia s pevnou sklapacou strechou... v sampionate relly s p206 Marcus Gronholm ziskal aj titul majstra sveta ... dnes o takom niecom moze nova 208 uz len snivat.... aj ked ano ... vtedy este nefrcali crossy a suvecka.... a vtedajsia doba malym autam doslova priala... dnes je uz vsetko ine... ale legendy ostanu v historii automobilizmu naveky ... a 206 je urcite jedna z najvacsich legiend 90 rokov ... to bola doba kedy som aj ja pezoty este miloval ( 306 cabrio, 406 coupe ) .... a dnes uz len spominam na tieto skvele obdobie .... inak aj alfa ci renault mali vtedy skvele roky ( na rozdiel od dneska ) ... ale to uz odbocujem...
KANKUNEN
S dvoulitrem a tím jinou spojkou a převodovkou to mohlo být mnohem lepší než ta ***očtverka.
Stejsn
Mám doma jednu Rolland Garros, pravda, ne v moc dobrém stavu. Ale to mělo plnou výbavu - všechno v kůži a elektrice, automatická klima, ovládání rádia s měničem pod volantem, dešťový senzor, panoramatickou střechu, palubní počítač, roletku na zadním okně, centrál a motor 1.6. Docela to jede, ale jinak teda... sedačky úzké, s vůlema v řazení naprostý souhlas, jízdní vlastnosti podivné (nemám zadní nápravu do A). Celkově si myslím, že 206ka je podprůměrné auto v superlíbivém hávu, rád na ní koukám ještě dneska.